Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raisioon loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Raisiossa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Raisiossa?
14
554
Vastaukset
- Hyvää
Vanha Amanta Alhaistentiellä. Laatua ja valikomaa edullisesti.
- outo olet...
Pysy"Taru"kotonasi tai tietysti pysytkin ja täällä vaan höynäyttelet hyväuskoisia ihmisiä!
Tätä samaa kirjoittelet usean kaupungin sivuilla mutta mikä siinä on sinun pointtisi???Saat jotain tyydytystä kun jotkut hölmöyksissään vastailevat...? - yjl
Kirpputoreja Naantalissa?
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
Taru Anneli
4.11.2012 14:40
0
Olemme perheen kanssa tulossa Naantaliin loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Naantalissa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?
VASTAA
Jaa viesti
l - >>>>>>>>>>
Lässsyti lässyti,vainoharhainen suomi24 luuseriakka.
- mediciini
bannia häiriintyneelle.
vaikka on kuinka häiriintynyt,niin on sitä oltava ihmisiks muille.eihä tuommosessa jokapaikkaan tyhjänkirjottelussa oo mitään tolkkua. - terveyskeskukselaine
Taru Annelilla on perrseessään kirppuja.
- Luomulainen
Itelläs on alkueläimiä!
- Kyrtä
Raision kirppisten pöytähinnat on tuplasti korkeampia kuin Turussa. Mistä johtuu?
- Kyrppis+++
Samalla tavalla sopii kysyä, miksi pieni kioski ostaa tuotteensa huomattavasti kalliimmalla kuin esimerkiksi koko Suomen Citymarket -ketju... ja sitä rataa.
- Takuupaska
Keskustassa on neljä. Kaikki hyviä.
- jep4
Hei!!!
Raisiossa on ainakin yksi kirpputori Tornikatu 7 Tornikirppis. - taru anaaali
tonnikala
- Pr-kirppis+
Hei!!!
Ritu sit mainosti omaansa mutta on se ihan ok kun jättää pr:pubin väliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437