Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hankoon loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hangossa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hangossa?
9
2224
Vastaukset
- Kyllä on.
Kirpis Anka, Esplanadi 126. Samassa talossa kuin Sportia.
Kirpputori Lähimmäinen, Esplanadi 62. Auki rajoitetusti. - satu anneli
meinaat sitten koko etelä-suomen kiertää?
yritä ehtiä!- ilkimys
Ei kun taru anneli on kiertämässä koko suomen.
Ainakin Inariin saakka ovat perheineen menossa - ritari1
Number One kirppis on Temppelikirppis ratakatu 4, soneran liikettä ja tornia vastapäätä
- 6546465454
"Taru" se kyselee joka Suomen kaupungin sivuilla tätä samaa asiaa.
Provo viesti, ei kannata vastailla
Minäkin näin saman viestin Posion sivulla. - Kyllä panee ihmetytt
Oli Tarun suhteen miten vaan niin kyllä piti kesällä ihmetellä sitä, että kirppikset pistävät ovet kiinni klo 17. Siis kesäiltoina, jolloin ehtisivät vieraat ja tutut näitä kierrellä, ei mikään ole auki.
Eikö nämä ankat ja muut ehdi vapaata aikaa Hangon talvessa riittävästi viettää?- ev.hankolainen
Täältä tullaan rakas vanha Hanko, jippiii
- kaarina2
kirppis lähimmäinen esplanadi 62 hanko. on auki nykyään maanantai, keskiviikko ja perjantai klo: 13-17 kannattaa todella käydä.
- Tavarataivas
Hanko tämä kirpputorien luvattu maa. Vain kirpputorit täällä lyö leiville, kaikki muu menee persiilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106