Kirpputoreja Uudessakaupungissa?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Uuteenkaupunkiin loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Uudessakaupungissa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

10

3108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusika
      • luunaok

        vanhoja kirjoja, sarjakuva lehtiä ja kirjoja 3 kpl poliisi


    • Huonoa on

      täällä kirpistavara ja yli hinnoiteltu

      • luunaok

        haluaisin pikareista ja muista lasitavaroista päästä eroon


    • 85345323

      Kannattaa tsekata kierrätyskeskus, ilmaispuolella on joskus ihan kelvollista tavaraa ja kirjoja. Ilmaismööpeleitä voi tilata kotiin muutaman euron kuljetusmaksulla. Onhan siellä se porhojen rahapuolikin mutta ei köyhällä sinne asiaa ole...

      • Jälleenmyyjäkö

      • Vanh. Konst. Eläkk
        Jälleenmyyjäkö kirjoitti:

        Ukilaiset hoi!

        Käykääs tsekkaamassa allaolevasta linkistä linkkilista joka liittyy tähän taruilija Anneliin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11031540#comment-58177720

        Taru Anneli on nimensämukaisesti tarua. Josko tarkemmin tutkittaisiin, niin todennäköisesti nimimerkin takaa paljastuisi työtön, rappiolla-oleva nuorehko mieshenkilö. Liekö hänellä joskus ollut Anneli-niminen tyttöystävä, mene ja tiedä.
        Mutta antakaamme hänelle vapaus seikkailla netissä ja esiintyä naisena. Jokainen ihminen pitää hyväksyä omana itsenään. Vasta sitten kun on vaaraksi tai häiriöksi yhteiskunnalle, niin sitten puhutetaan ja selvitetään ongelmien syvimmät syöverit. Harmittomiahan nuo yleensä ovat, mitä nyt joskus kännissä tavallista kimeämmällä äänellä kiroilevat.


    • Näin on asiat

      Ei Ugissa ole enää kuin yksi kirppis. Muut ovat lopettaneet viime ja tämän vuoden aikana.

      • diipadaapa3

        Tällä hetkellä löytyy Kurjenpolun kirppis, Aarreaitta, Killinki, Laaksonlilja ja Torikirppis. Miten saat laskettua ne vain yhdeksi....


      • Petessaloon
        diipadaapa3 kirjoitti:

        Tällä hetkellä löytyy Kurjenpolun kirppis, Aarreaitta, Killinki, Laaksonlilja ja Torikirppis. Miten saat laskettua ne vain yhdeksi....

        Ennen kevättä niistä ainakin kaksi on joutunut lopettamaan. Ei täällä ole asiakkaita noin monelle torille. Täällä sitä ostellaan Halpahallista uutta, eikä haikailla vanhojen romujen perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe