Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Uuteenkaupunkiin loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Uudessakaupungissa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Uudessakaupungissa?
10
3108
Vastaukset
- uusika
Onhan noita muutama olemassa.
http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/uusikaupunki- luunaok
vanhoja kirjoja, sarjakuva lehtiä ja kirjoja 3 kpl poliisi
- Huonoa on
täällä kirpistavara ja yli hinnoiteltu
- luunaok
haluaisin pikareista ja muista lasitavaroista päästä eroon
- 85345323
Kannattaa tsekata kierrätyskeskus, ilmaispuolella on joskus ihan kelvollista tavaraa ja kirjoja. Ilmaismööpeleitä voi tilata kotiin muutaman euron kuljetusmaksulla. Onhan siellä se porhojen rahapuolikin mutta ei köyhällä sinne asiaa ole...
- Jälleenmyyjäkö
Ukilaiset hoi!
Käykääs tsekkaamassa allaolevasta linkistä linkkilista joka liittyy tähän taruilija Anneliin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11031540#comment-58177720 - Vanh. Konst. Eläkk
Jälleenmyyjäkö kirjoitti:
Ukilaiset hoi!
Käykääs tsekkaamassa allaolevasta linkistä linkkilista joka liittyy tähän taruilija Anneliin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11031540#comment-58177720Taru Anneli on nimensämukaisesti tarua. Josko tarkemmin tutkittaisiin, niin todennäköisesti nimimerkin takaa paljastuisi työtön, rappiolla-oleva nuorehko mieshenkilö. Liekö hänellä joskus ollut Anneli-niminen tyttöystävä, mene ja tiedä.
Mutta antakaamme hänelle vapaus seikkailla netissä ja esiintyä naisena. Jokainen ihminen pitää hyväksyä omana itsenään. Vasta sitten kun on vaaraksi tai häiriöksi yhteiskunnalle, niin sitten puhutetaan ja selvitetään ongelmien syvimmät syöverit. Harmittomiahan nuo yleensä ovat, mitä nyt joskus kännissä tavallista kimeämmällä äänellä kiroilevat.
- Näin on asiat
Ei Ugissa ole enää kuin yksi kirppis. Muut ovat lopettaneet viime ja tämän vuoden aikana.
- diipadaapa3
Tällä hetkellä löytyy Kurjenpolun kirppis, Aarreaitta, Killinki, Laaksonlilja ja Torikirppis. Miten saat laskettua ne vain yhdeksi....
- Petessaloon
diipadaapa3 kirjoitti:
Tällä hetkellä löytyy Kurjenpolun kirppis, Aarreaitta, Killinki, Laaksonlilja ja Torikirppis. Miten saat laskettua ne vain yhdeksi....
Ennen kevättä niistä ainakin kaksi on joutunut lopettamaan. Ei täällä ole asiakkaita noin monelle torille. Täällä sitä ostellaan Halpahallista uutta, eikä haikailla vanhojen romujen perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427