Tarkoitan vanhempien Ubuntujen työtilavaihdinta, jossa palkissa on haluttu määrä pikkuruutuja, joita klikkailemalla työtila vaihtuu.
En pääse sinuksi nykyisen kikkailuvaihtimen kanssa.
Saako työtilavaihtimen takaisin?
7
169
Vastaukset
- =====
Docky:lla saa aivan vastaavan vaihtimen
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=43905.0- Jees..
Docky onkin näppärä.
- laksetr
Joo saa, mutta kun se Workspace Switcher katoaa jatkuvasti, ja joka käynnistyksen jälkeen se pitää lisätä Dockyn asetuksista takaisin.
En tiedä, miten sen saa pysymään Dockyssa. - 98686
laksetr kirjoitti:
Joo saa, mutta kun se Workspace Switcher katoaa jatkuvasti, ja joka käynnistyksen jälkeen se pitää lisätä Dockyn asetuksista takaisin.
En tiedä, miten sen saa pysymään Dockyssa.Pysyy, kun laittaa Dockyn asetuksissa täpän ruutuihin Paneelitila sekä 3D-taustakuva.
- Kiva-jooseppi
12.04, oletko tuo sama kusipää win-trolli joka ei onnistu edes itseään hirttämään?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10991148
Että kannattaako edes vastailla...- 12.04
En todellakaan.
Kas nimimerkissä on näppärä ilmoittaa oma käyttöjärjestelmä ja sen on tehnyt joku muukin.
Kyseinen asia on joillekin todellinen harmi, eikä kyse ole mistään trollaamisesta.
Asenteesi ovat kieroutuneita. - Kyrpä-jooseppi
12.04 kirjoitti:
En todellakaan.
Kas nimimerkissä on näppärä ilmoittaa oma käyttöjärjestelmä ja sen on tehnyt joku muukin.
Kyseinen asia on joillekin todellinen harmi, eikä kyse ole mistään trollaamisesta.
Asenteesi ovat kieroutuneita."Kyseinen asia on joillekin todellinen harmi,eikä kyse ole mistään trollaamisesta."
Varovasti, tuo haisee jo siniruutuiselle käyttikselle.
"Asenteesi ovat kieroutuneita."
Alat säkin jo vit*uileen?
Tuetko sä win-trolleja, vai mikä mun asenteessa on niin kieroa?
Minä en tue, saisivat pysyä poissa tältä palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241270
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471