Denver

kalervo6

Ostin honkkarista satasella Denver tabletin. Pelittää ihan hyvin, ainoastaan play kaupasta sovellusten lataaminen ei onnistu. Ilmoittaa vain, ei voida suorittaa latausta virheen takia. Neuvoja

87

14624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laite ei..
      • Antero Mesikämmen

        Miten android ei ole android sovelluksuppaan sopiva?

        Huhhuh.


      • siksi koska..
        Antero Mesikämmen kirjoitti:

        Miten android ei ole android sovelluksuppaan sopiva?

        Huhhuh.

        se laite pitää olla googlen hyväksymä, se on playn mielestä joku nimetön. Ei toimi play siinä.


      • Antero Mesikämmen
        siksi koska.. kirjoitti:

        se laite pitää olla googlen hyväksymä, se on playn mielestä joku nimetön. Ei toimi play siinä.

        Tuopa olikin täysin uutta tietoa, meinasin itsekin jo että saisi halvalla hyvän android tabletin vaikka nettikäyttöön mutta kyllä siihen nyt ohjelmiakin olisi mukava saada ihan virallisesta kauppapaikasta.
        Eipä siis taida kannattaa ostaa tuota sitten, tuosta pitäisi kyllä olaa selvä maininta jossakin että tämä android versio ei tue virallisia ohjelmia.


      • itse ajattelin..
        Antero Mesikämmen kirjoitti:

        Tuopa olikin täysin uutta tietoa, meinasin itsekin jo että saisi halvalla hyvän android tabletin vaikka nettikäyttöön mutta kyllä siihen nyt ohjelmiakin olisi mukava saada ihan virallisesta kauppapaikasta.
        Eipä siis taida kannattaa ostaa tuota sitten, tuosta pitäisi kyllä olaa selvä maininta jossakin että tämä android versio ei tue virallisia ohjelmia.

        ostaa toknetin myymään 10.1 " version mutta yhtä paska sekin. Ostan Nexus 7 niin tietämpä mitään saan,


      • täti denver
        Antero Mesikämmen kirjoitti:

        Miten android ei ole android sovelluksuppaan sopiva?

        Huhhuh.

        Ostin juuri Denverin satasella ja olen kyllä saanut play-kaupan sovelluksia ladattua. Olisiko ongelma kuitenkin koneeen asetuksissa? En usko, että tuo Google-juttu on totta.


      • niin olet saanut..
        täti denver kirjoitti:

        Ostin juuri Denverin satasella ja olen kyllä saanut play-kaupan sovelluksia ladattua. Olisiko ongelma kuitenkin koneeen asetuksissa? En usko, että tuo Google-juttu on totta.

        sovelluksia ladattua mutta onko siinä play-kauppa,


      • Erkki Kaurapuuro
        täti denver kirjoitti:

        Ostin juuri Denverin satasella ja olen kyllä saanut play-kaupan sovelluksia ladattua. Olisiko ongelma kuitenkin koneeen asetuksissa? En usko, että tuo Google-juttu on totta.

        Eli onkomohjelmat asennettu ja ladattu googeplay kaupasta vai jostakin muualta?


      • täti denver
        Erkki Kaurapuuro kirjoitti:

        Eli onkomohjelmat asennettu ja ladattu googeplay kaupasta vai jostakin muualta?

        Koneen play-kauppa kuvakkeesta. Tämä on ensimmäinen androidini, mutta uskon ymmärtäväni miti ja mistä lataan. Asentuu googlen ohjelmatkin. Tosin olen kokeillut vain ilmaisohjelmia.


      • Erkki Kaurapuuro
        täti denver kirjoitti:

        Koneen play-kauppa kuvakkeesta. Tämä on ensimmäinen androidini, mutta uskon ymmärtäväni miti ja mistä lataan. Asentuu googlen ohjelmatkin. Tosin olen kokeillut vain ilmaisohjelmia.

        Eli siihen on tullut siis ihan googlen sovelluskaupan kuvake?
        Jos nän on niin hienoa, yksi halpa tabletti siis jota voisi silloin jopa harkita.
        Onko siellä siis prikulleen tämä kauppa:
        https://play.google.com/store?hl=fi&tab=w8


      • täti denver
        Erkki Kaurapuuro kirjoitti:

        Eli siihen on tullut siis ihan googlen sovelluskaupan kuvake?
        Jos nän on niin hienoa, yksi halpa tabletti siis jota voisi silloin jopa harkita.
        Onko siellä siis prikulleen tämä kauppa:
        https://play.google.com/store?hl=fi&tab=w8

        Kyllä on. Sama kauppa. Satasen leluksi ihan kelvollinen kapistus.


      • kalervo6
        Erkki Kaurapuuro kirjoitti:

        Eli onkomohjelmat asennettu ja ladattu googeplay kaupasta vai jostakin muualta?

        Olen saanut Denveriini ladattua play kaupasta mm. skypen, mozilla firefoxin ja google chromen. Jostain syystä chrome ei pelitä, ilmoittaa vain, että chrome on pysähtynyt. Muut sovellukset pelaa kyllä. Neuvoja?


      • kalervo6 kirjoitti:

        Olen saanut Denveriini ladattua play kaupasta mm. skypen, mozilla firefoxin ja google chromen. Jostain syystä chrome ei pelitä, ilmoittaa vain, että chrome on pysähtynyt. Muut sovellukset pelaa kyllä. Neuvoja?

        Chromessa voi olla joitakin yhteensopivuus ongelmia kyseisen mallin kanssa joten suosittelen joko Firefoxsin tai tätä selainta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dolphin.browser.pad&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLmRvbHBoaW4uYnJvd3Nlci5wYWQiXQ..


      • täti denver/mtv3?

        Play-kauppa on siis toiminut Denverissä. Ylen ja nelosen katseluohjelmat olen saanut ladattua. Miten on tuon kolmosen vaatiman Silverlightin kanssa? Sehän on Microsoftin ohjelma, saako sen androidiin. Miten on, onko tietoa?


      • maikkarin ohjelmat..
        täti denver/mtv3? kirjoitti:

        Play-kauppa on siis toiminut Denverissä. Ylen ja nelosen katseluohjelmat olen saanut ladattua. Miten on tuon kolmosen vaatiman Silverlightin kanssa? Sehän on Microsoftin ohjelma, saako sen androidiin. Miten on, onko tietoa?

        eli katsomo toimii selaimella, osoitteessa m.katsomo.fi olen katsellut sieltä salkkarit, kiva kun ei tuu mainnoksia, ainakaan viellä.


      • Erkki Kaurapuuro
        täti denver kirjoitti:

        Kyllä on. Sama kauppa. Satasen leluksi ihan kelvollinen kapistus.

        Tuotahan pitääkin harkita vakavasti jos laittaisi sellaisen ns. rönttä tabletiksi ja ipadiä pitäisi ns. hyötykäyttötablettina.
        Edullinen ainakin on, sitä ei voi kiistää.


      • Anonyymi
        siksi koska.. kirjoitti:

        se laite pitää olla googlen hyväksymä, se on playn mielestä joku nimetön. Ei toimi play siinä.

        Joo, siis Androidin voi kuka tahansa kääntää ja ottaa käyttöön avoimen lähteen koodista, mutta siinä ei silloin tule niitä Googlen omia varmenteita mukana, niin tällöin sitä ei sitten voi käyttää Play -kaupassa lainkaan.


    • täti denver

      Kyllä on. Sama kauppa. Satasen leluksi ihan kelvollinen kapistus.

      • denver2

        onko denverissä GPS tämä tieto olisi minulle tärkeä ?


    • frog5

      Ostin koneen muksuille motonetista hintaa 99 €. Jostain syystä lataa esim. angry birds pelit, mutta ei sitten avaa niitä. Yksi toinen rovion peli toimi kuitenkin hyvin. Kohta on joulu ja haluaisin asentaa pojalle nimenomaan vihaisia lintuja. Olisiko jokin juttu asennuksissa? Löytyykö apuja!

      • aslakki3

        Mulla sama ongelma Angryn kans! Löysitkö ratkaisun?


    • Oletko kokeillut pelien uudelleen asennusta? Jos se ei auta niin pelit eivät tue kunnolla kyseistä laitetta.

    • PPAP2

      mikä malli kyseessä? en nimittäin hoksannut motonetin sivuilta ko. kohtaa. ajattelin, että josko reissu tabuksi hommaisi jossakin vaiheessa .

    • insertnamehere

      Onko sulla gmail-tiliä tolla kapistuksella? Jos ei oo niin luoppa/kirjaudu sisään, pitäs toimia

    • Andreid

      Tutkikaa hetki Android ROM ja Google Apps, vanhemmat versiot eivät aina kovin yhteensopivia, ja laitekohtaisesti paras Rom kannattaa tutkia.

    • antroiti
      • PPAP2

        pistin juuri tilaten tuplaydin version bluetoothin kera. reissaamisia silmälläpitäen :) katsotaan tuleeko muuta kuin sanomista.


      • PPAP2
        PPAP2 kirjoitti:

        pistin juuri tilaten tuplaydin version bluetoothin kera. reissaamisia silmälläpitäen :) katsotaan tuleeko muuta kuin sanomista.

        retroperspektiivillä todettakoon ettei tuo laatta koskaan saapunut. oli myyty tuolloin heti loppuun. olisi kiva kuitenkin kuula käyttökokemuksia varsinkin uudemmista denver tableteista.


    • antroiti

      Itsella on 7" versio. naytto on minulle ehka vahan liian pieni, pitää hommata silmälasit.

      Asensin firefoxin tilalle dolphinin ja se tuntuu olevan vakaampi kuin firefox, joka kaatuili viimiestaan siina vaiheessa kun 5 tai useampi välilehtea oli auki.

      Onko kellään tietoa, onko vanhempiin versioihin tulossa päivitystä androidiin? itsellä on ver 4.0.3. ja olis mielenkintoista nahda uudempi versio.

    • mnbvcxhgf

      Huomasin just saiturinpörssin mainoksessa tollasen denverin 7" tabletin 95€ ja rupesin miettimään ku on kuitenki hyvä hinta mutta ehkä vähän oudompi merkki. Enkä nyt tiiä uskaltaako ostaa jos joillaki ei oo toi play kauppa kunnolla toiminu. Että ehkä mä ostan kuitenki vähän kalliimman acerin tai samsungin. :D

      Ja joku kysy miks ei anna avata agry birsiä, nii se ei oo toiminu kuulemma millään laitteella, ei tableteilla eikä kännyköillä, eli laitteessa ei pitäis olla sen kannalta vikaa. :)

      oliko tossa etu- tai/ja takakameraa? ja onks toi siis oikeesti googlen hyväksymä vai joku feikkiversio androidista tai jotain?

    • Petu

      entäs toi honkkarin kymppituumanen, onko kokemuksia. pete

      • PPAP2

    • Denver 7"

      Lataaminen onnistuu Denveriin ja kaikkiin muihinkin tabletteihin. Jos sulla on tili googlessa, niin kirjaudu ja sitten mene play kauppaan. Mulla ainakin toimii ja sovelluksia voi ladata, kunhan on kirjautuneena googlessa.

      • iDenver

        Eikö noita Denvereitä tehdä samoissa tehtaissa kuin iPadejakin?


      • Denver 7"
        iDenver kirjoitti:

        Eikö noita Denvereitä tehdä samoissa tehtaissa kuin iPadejakin?

        Enpä tiedä, mutta hyvin on mahdollista. Nämä palstan asiantuntijat antaa kyllä hyviä ohjeita ja vinkkejä, mutta sokeasti ei kannata uskoa kaikkea, niin kuin tämä ketju osoittaa. Denver tabletin voi ostaa huoletta. Kaikki pelaa, niin kuin kalliimmissakin. Hintaero on esim aceriin noin viisi kymppiä(7") ja ihan yhtä hyvä on denver, kuin acer. Nimi ei siinä vaan maksa niin kuin acerissa.


      • PPAP2
        Denver 7" kirjoitti:

        Enpä tiedä, mutta hyvin on mahdollista. Nämä palstan asiantuntijat antaa kyllä hyviä ohjeita ja vinkkejä, mutta sokeasti ei kannata uskoa kaikkea, niin kuin tämä ketju osoittaa. Denver tabletin voi ostaa huoletta. Kaikki pelaa, niin kuin kalliimmissakin. Hintaero on esim aceriin noin viisi kymppiä(7") ja ihan yhtä hyvä on denver, kuin acer. Nimi ei siinä vaan maksa niin kuin acerissa.

        komppaan, sekä sen että kaikkea ei kannata pureksimatta niellä näillä palstoilla. paljon on kommenttia mututuntumalta jne.

        kuin myös sen , että kyllä denver tabletit asiansa ajavat . eivät tosiaan sen huonompia ole kuin brändi laatatkaan. vaan ainahan näitä persoonia riittää joille brändistä maksaminen on ihan must juttu. eikä siinäkään mitään, kukin tyylillään.välillä kuitenkin tympäisee laput silmillä meininki :-)


      • älykännytön PCilijä
        Denver 7" kirjoitti:

        Enpä tiedä, mutta hyvin on mahdollista. Nämä palstan asiantuntijat antaa kyllä hyviä ohjeita ja vinkkejä, mutta sokeasti ei kannata uskoa kaikkea, niin kuin tämä ketju osoittaa. Denver tabletin voi ostaa huoletta. Kaikki pelaa, niin kuin kalliimmissakin. Hintaero on esim aceriin noin viisi kymppiä(7") ja ihan yhtä hyvä on denver, kuin acer. Nimi ei siinä vaan maksa niin kuin acerissa.

        7" Denverin puolivuotta omistaneena ja pari kuukautta kehuneena suosittelisin kuitenkin sitä 50 euron lisäpanosta laitteeseen,mutta en todellakaan Aceriin,vaan HP Slateen tai Ainoliin.Ihan vain suuremman muistin ja tuplasuorittimen takia.Denver on hidas selailussa ihan vain pienen välimuistinsa ja epätarkan kosketusnäytön takia,eikä kaikki tyttären haluamat ohjelmat todellakaan pelaa,mutta tyttärelle välttää.Lisäksi ohjelmien päivitysrumba vie koneesta huomattavasti tehoja.Mutta jos löytyy rahaa,niin näihin ei kannata sotkeentua,vaan laittaa kerralla vähintään 3G yhteydellä olevan,jotta voi helposti käyttää muuallakin kuin kotona,eikä tarvitse yhteyksien kanssa tapella.Kakkoslautana menettelee.


      • iShit
        iDenver kirjoitti:

        Eikö noita Denvereitä tehdä samoissa tehtaissa kuin iPadejakin?

        Joo ja Toyota tekee Volkkareita.Kiinassa on tuhansia tehtaita.


    • Itse en ostaisi päätabletiksi tuota Denveriä vaan mieluummin ihan merkkilaitteen. Laatu ja päivitystuki ovat itselleni ne tärkeimmät ominaisuudet.

      • PPAP2

        muistetaan sitten tahoillamme , ettei kaikilla ole kertakaikkiaan mahdollista hankkia pää ja sivutoimista lelua.
        jo sen yhdenkin hankkiminen voi olla vähemmän helppoa. hekin tarvitsevat vaihtoehtoja ja tuo denver on hyvinkin sellainen.


    • torlahti1

      Onko joku saanut Denver tac-7018 toimimaan yle areenassa, siis suorissa lähetyksissä, esim uutiset ?

    • torlahti1

      Kiitos vastauksesta mutta olen kolmeen, neljään kertaan inst yle areena sovelluksen, vaan ei toimi. Siis nyt on kyseessä ylen suorat lähetykset, ne haluaisin. Muuten kyllä ylen sivustolta kaikki muut ohjelmat toimii, ei siis kuitenkaan suorat lähetykset.

      • PPAP2

        tuokin voi olla firmware ongelma. kannattaa siis koettaa päivittää. muutoin YLE suorat lähetykset toimivat android versiosta 3.2 lähtien.


      • kokemusta on

        Adobella ei ole Androidiin sopivaa Flashplayeria. Kuulemma joku jönglööri on sen saanut asennettua, mutta ainakaanomat taidot ei riitä - en ole eres yrittänyt.
        Samsung 10 tuumaista tab kakkosta olen käytellyt runsaan vuoden ja olen erittäin tyytyväinen. Paha puute on juuri tuo flashplayerin sopimattomuus.
        Kiukkuiset linnut ja possut yms toimivat aivan hyvin ja ovat ilmaisia. Itse en pelaa, mutta lapsenlapsille olen niitä lataillut.
        Samsungiin (Androidiin)saa ilmaiseksi MX-playerin joka toimii hyvin, mutta monet videot jäävät aukeamatta flashplayerin puuttumisen takia.
        Androidin käyttäjämäärä lisääntyy hurjaa vauhtia, joten Adobella varmaan tehdään töitä ilmiselvän puutteen täyttämiseksi.
        Android on paljon luotettavampi ja vakaampi kuin Windows.


      • kokemusta on kirjoitti:

        Adobella ei ole Androidiin sopivaa Flashplayeria. Kuulemma joku jönglööri on sen saanut asennettua, mutta ainakaanomat taidot ei riitä - en ole eres yrittänyt.
        Samsung 10 tuumaista tab kakkosta olen käytellyt runsaan vuoden ja olen erittäin tyytyväinen. Paha puute on juuri tuo flashplayerin sopimattomuus.
        Kiukkuiset linnut ja possut yms toimivat aivan hyvin ja ovat ilmaisia. Itse en pelaa, mutta lapsenlapsille olen niitä lataillut.
        Samsungiin (Androidiin)saa ilmaiseksi MX-playerin joka toimii hyvin, mutta monet videot jäävät aukeamatta flashplayerin puuttumisen takia.
        Androidin käyttäjämäärä lisääntyy hurjaa vauhtia, joten Adobella varmaan tehdään töitä ilmiselvän puutteen täyttämiseksi.
        Android on paljon luotettavampi ja vakaampi kuin Windows.

        On sillä sekä 4.x että 2.x versioihin sopivat flash playerit. Niitä tosin ei enää päivitetä joten yhteensopivuus ei ole taattu uusimmissa tableteissa.


    • urpo5

      Morjens!! Elikkäs tietäiskö kukaan että miten voisi resetoida Denver TAC-70051 tabletin kun poika unohti salasanan.

    • maito2223

      1.Oletko yrittänänyt poistaa google tilisi ja kirjautua uudelleen. 2.sulje ohjelma kokonaan (ollessasi työpöydällä, paina 2 ruutua saadaksesi aktiiviset ohjelmat näkyiin Paina ja pidä sormea google playn päällä, ja valitse *remove from list*. Yritä käynnistää sovellus uudelleen.) 3.Tarkista että onko muistisi täynnä. 4.Koita käynnistää tabletti uudelleen.

      Koita asia kerrallaan jos mikään ei auta palauta tabletti tehdasasetuksiin.

      Minulla on kanssa denverin tabletti ja nämä ohjeet ovat ohjekirjassa. (ainakin minulla)

    • Maku Marjaisa20

      Miten Denveriin saisi tekstinkäsittelyohjelman, mieluiten ilmaisen?

    • tab huono

      Ostin tbletin ja on tosi hidas mitä tehä? Ei tällä tee mitäään

      • 32423423423423432

        Niin, ei hyviä tabletteja tällä hetkellä saa alle 200 eurolla.

        Alle 200 euron tabletit ovat roskaa, kannattaa mielummin säästää ja ostaa kunnollinen tabletti esim nexus 7 2013 eikä nuita romu tabletteja


      • PPAP2
        32423423423423432 kirjoitti:

        Niin, ei hyviä tabletteja tällä hetkellä saa alle 200 eurolla.

        Alle 200 euron tabletit ovat roskaa, kannattaa mielummin säästää ja ostaa kunnollinen tabletti esim nexus 7 2013 eikä nuita romu tabletteja

        "Niin, ei hyviä tabletteja tällä hetkellä saa alle 200 eurolla." "Alle 200 euron tabletit ovat roskaa"

        nuo ovat törkeitä ja tökeröitä valheita! Kyllä esmes Asuksen, Lenovon ja Acerin alta kaksisataa euroa maksavat tabletit ovat laatuvehkeitä.


    • denverkacmaybesuck

      Miten saitte nettiin tämän vehkeen itellä sama kac 70051 ja huawei e220 mokkula MUTTAKUN Liittää ei tapahdu mitään?

      • qwerty4

        poista mokkulasta pin kysely


      • toimii tuolla piuhal

      • toimii tuolla piuhal kirjoitti:

        http://www.tabletvarasto.fi/OTGkaapeli_micro/p2181202_9851662.aspx
        tarviit kaksisuuntaisen kaapelin mokkulan ja tabletin väliin

        Ei tarvitse sellaisia. Toimii ilmankin kuten tuosta Afterdawn keskustelusta voidaan lukea.


      • toimii tuolla piuhal
        vapunen kirjoitti:

        Ei tarvitse sellaisia. Toimii ilmankin kuten tuosta Afterdawn keskustelusta voidaan lukea.

        Kyllä muuten tarvii otg kaapelin
        Ei toiminut "tavallisella" latauskaapelilla.....
        Mokkulaahan ei saa suoraan tökättyä tabuun kiinni...
        Tuolla afterinsivulla ei mainita kummastakaan kaapelista
        mitään..???


      • toimii tuolla piuhal kirjoitti:

        Kyllä muuten tarvii otg kaapelin
        Ei toiminut "tavallisella" latauskaapelilla.....
        Mokkulaahan ei saa suoraan tökättyä tabuun kiinni...
        Tuolla afterinsivulla ei mainita kummastakaan kaapelista
        mitään..???

        Tämä kysyjä lähetti todennäköisesti saman kysymyksen tuonne Afterdawn sivulle.


    • qwerty4

      mokkulasta sim pin kysely pois, tac 70051 tabletista asetukset -> yhteydet ja verkot ->lisää
      mobiiliverkot -> täppää mobiiliverkon tiedonsiirto ja verkkoyhteys,
      sitten täppää tukiasemien nimistä oma operaattori
      3g support list näyttää yhteensopivat mokkulat

      • PPAP2

        ja muistetaan sitten, että se yhteys on todellakin 3G (UMTS) . HSDPA tukea ei ole.


      • eipä toimi ei
        PPAP2 kirjoitti:

        ja muistetaan sitten, että se yhteys on todellakin 3G (UMTS) . HSDPA tukea ei ole.

        Itsellä tulee kun lataan sovellusta,oli se chrome tai mikä tahansa,siihen tulee selain on pysähtynyt, ja taustalla lukee aloitetaan latausta mutta ei tapahdu mitään.Joten voisiko joku auttaa.Mulla ei ole denver,vaan huawei.


    • Tehdasasetusten palautus.

      • Tai ennen sitä laitteen uudelleen käynnistys.


      • henna3
        vapunen kirjoitti:

        Tai ennen sitä laitteen uudelleen käynnistys.

        En saa tuota buuttausta toimimaan. Pääsen siihen saakka, että näyttöön tulee huutomerkillä varustettu robotti. Sen jälkeen ei tapahdu mitään vaikka painaa virta- ja plusnappia... Onko siihen vielä jokin kikka? Kiitos etukäteen avusta!


    • Kokeilitko painaa pelkästään äänenvoimakkuus painikkeita? Kokeile painaa ensin erikseen molempia ja sen jälkeen yhtäaikaa.

    • henna3

      Kiitos, täytyy kokeilla. Siinä vaiheessa kun alkoi hermo mennä niin taisin räpsytellä vuoronperään niitä kaikkia nappuloita...

    • henna3

      En pääse kyllä millään näppäinyhdistelmällä tuosta robotista eteenpäin >:/

    • Mikä oli siis alkuperäinen ongelma?

    • henna3

      Poika laittanut kuviokoodin, ja unohtanut sen.

    • Muuta keinoa ei ole kuin toi jos se ei kysy Google tilin tunnuksia jos yrittää kirjoittaa koodin monia kertoja väärin.

    • henna3

      Kysyy se niitä tunnuksiakin, mutta herjaa väärää tunnusta tai salasanaa. Salasanakin on jo vaihdettu.

      • minä

        sama täällä.muka väärä tunnus tai salasana


    • jolu 21 cm

      Ihan hyvä laite hintaansa nähen ja pulinat pois.

      • pähkijäinen

        Höö.. läppäri kuali eikä olis miljoonia laittaa koneeseen.. onnistuuko denverin kytkeminen canonin printteriin (USB-piuhalla) saisi drivestä tulostettua tavaraa paperille..
        Meinasin sitä DENVER tac-90011 mallia kun sen näytti kohtuu hinnalla saavan jostain nettipuljusta..
        Ja olisha siin 'hiuka' suurempi näyttö kun tässä pingpong luurissa ;)


    • Denver "7"

      mulla on toi Denverin Tabletti kaikki toimii paitsi välillä se jää jumitaa mutta ei ole paljoo haitannu kannataa ostaa jos halpaa tablettia ettii

    • Normaalia kun kyse halvasta No name laitteesta.

    • jätäjämät

      Koita Aptoidea.

    • Taq10123

      Moi! Onkos teistä kukaan saanu Freedomea toimimaan Denverissä? Ittellä netti menee pois, jos Freedome. Liekkö mitään päivityksiä ongelmaan??

    • v..tuttaa

      mikä avuksi? denver TAC-70111 ei käynnisty, jää siihen kun tullee se denver teksti eikä mee eteen pääin. oon painanu reset nappia, ei auta.

      • PPAP22

        Koeta valmistajan sivuilta, josko löytyisi ohje hard resetin suorittamiseen .


    • Anonyymi

      Denver tag - 10123 tabletti missä tässä on sim kortin paikka

      • Anonyymi

        Sim-kortin paikka on jossain muualla kuin tabletissa.
        "Supported SIM Card Types NotSupported "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe