Olen 18 vuotias nainen. Olen lukenut yli 2 vuotta palstoja, minulla oli vaivana "virtsatietulehduskierre", minulla oli kaikki tulehduksen oireet, jopa verta saattoi tulla mutta mitään bakteeria ei löytynyt ikinä virtsasta. Minua pissatti jatkuvasti ja pissimisen jälkeen puristi rakkoa ja jäi pissittämään. Lääkärit kohauttelivat olkapäitä ja yksi lääkäri jopa sanoi että "ehkä sinä vaan kuvittelet että sinua pissattaa". Minulla oli kaiken maailman estolääkitykset jotka eivät koskaan auttaneet, tietenkään kun bakteeria ei edes ollut olemassa. Loppujen lopuksi minulla meni hermot ja kävelin gynelle ja sanoin että tämä on nyt tutkittava perusteellisesti, koska joku rakossa on nyt vikana. Gyne meinasi kohautella ensin olkapäitään mutta painotin että VERTA on tullut rakosta monesti. Sain loppujen lopuksi lähetteen rakon tähystykseen ja urologi totesi että yliaktiivinen rakko ja alkava kystiitti eli rakossa oli pieniä suonikohjuja sekä rakkoon mahtui vain 2 dl nestettä koska se oli niin jännittynyt. Sain lääkkeeksi Vesicare näin alkuun, annostusta nostetaan jos ei auta ja jos sekään ei auta niin botoxia voidaan laittaa rakkoon vahvistamaan sitä. Suosittelen kaikille saman vaivan kanssa kärsiville menemään tiukkana lääkärille ja sanomaan että vaadin tähystystä, koska palstojen mukaan tästä vaivasta kärsiviä on paljon. Operaatio ei ole ehkä mukavin mahdollinen mutta oli vaivan arvoinen.
Virtsatietulehdusoireisiin löytyi syy, tästä voi olla apua.
you,.
0
676
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783