Kirpputoreja Janakkalassa?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Janakkalaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Janakkalassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

9

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuhamaa444

Tervakoskella hyvä ja siisti. Tervapääsky-ravintelin vieressä, osoitetta en muista.

• Piipun juurelta

Älkää tulko Tervakoskelle, täällä teitä ei kaivata!!

• Näin on

No kun viitsii ajaa 15 kilsaa Hämeenlinnaan niin siellä ei muuta olekkaan, kuin kirppareita. On suurkirppistä, Hermans second handia ym.- ym.
      Ei Janakkalaan moista kannata laittaa. Tääll oli joskus useampikin, mutta kikki ne jotka ei perustu hyväntekeväisyyteen, on kuukahtaneet vuosien aikana.
      Hämeenlinnassa menee tavara paremmin.

Janakkala tarvitsee kunnon teollisuusyrityksiä, ei mitään kirppiksiä tai nyrkkipajoja.

• Mitä ihmettä

sinä räksytät? Ei mikään estä sinua perustamasta Janakkalaan vaikka kuinka suurta teollisuusyritystä. Toimeksi vaan, äläkä täällä marise.

Se Tervakosken erittäin tilava, siisti ja hyvä kirppis on nimeltään Fiksun valinta. Siellä on useita kymmenia pöytiä, sijainti keskeinen ja siellä käy paljon ihmisiä. Itskin käyn noin kerran viikossa ja olen ostanut vuosien mittaan useita tarve-esineitä.

• Museointendentuuri

Haistakaa kikkeli, wanhojen romujen perverssit

• Vai

on sulla sekin romuna.

• jorma7

Tämä sama Taru Anneli on myös menossa Sodankylään loppuvuodesta,taitaa olla hieman sekaisin,taikka kirpparivaras.

• kiiretaitaatulla

Taru Annelilla on kiireinen loppuvuosi.. Kun nimellä suomi24:ssa tekee haun niin huomaa että Taru Anneli on kiertämässä aika monta kuntaa ja kirpparia loppuvuodesta.

• aulikki69

eihän täällä ole enään edes kirppuja, rotatkin pakenee pois täältä kun ei ole mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe