Mä en ymmärrä miks jokku väittää cheerleadereita lissuiksi ja miksi se on muka noloa jos poika harrastaa sitä? :)
Cheerleading !!!
15
965
Vastaukset
- cheergirl
Vastatkaaa :( en syö teitä
- cheer <3
Heiii, mää harrastan cheeria ja en todellakaan oo Lissu!:) cheerleading on mukavaa ja siellä oppii uusia temppuja ja Saa uusia ystäviä!!!:-)
- peloissaanxd
pitäääks cheeris osaa spagaatti a spiraali ja kaikki tommoset et pääsee sisää? ku haluisin alottaa cheerleadingin (miten ikinä kirjotetaankaa xd) mut pelkään etten oo tarpeeks taitava -.-
- Fashionlover
peloissaanxd kirjoitti:
pitäääks cheeris osaa spagaatti a spiraali ja kaikki tommoset et pääsee sisää? ku haluisin alottaa cheerleadingin (miten ikinä kirjotetaankaa xd) mut pelkään etten oo tarpeeks taitava -.-
Hei mul oli kans toi ongelma et luulin ettei mua ees otettais koko joukkueeseen mut ku alotin harrasteryhmässä nii siellä niit juttuja harjotellaan. Nyt saan melkeen kans spagun ja sitte ku oon vähä notkeempi ja tasokkaampi nii aatelin et vaihdan sitte ehkä valmennusjoukkueeseen jos pääsen:)
- Anonyymi
peloissaanxd kirjoitti:
Mä harrastan Cheerii ja siellä just oppii temppuja. Nykyään osiin flikin ja bäkkäri cheerin ansiosta
- Cheertanssija
Mä harrastan cheerii, mut tanssipuolel:) kumpikin puoli on must kivoi ja hyvii:) mut tanssi pikkasen enemmä
- JB.
Täytyy todeta että jos et sinä ymmärrä niin ei ymmärrä minäkään. Murteestasi päätellen olet kotoisin jostain Helsingin ympäristöstä. Päättelin tuosta kun jäi noita
loppuja pois sanoista. Cheerleading on jonkunlainen naisvoimistelun ja tanssin yhdistelmä jota esitetään joukkue viihdeurheilukilpailussa. Sellasissa viidetapahtumissa lisukeena, joissa kaksi joukkuetta suhteelisen pienellä alalla ottavat mittaa toisistaan ja yleisä maksaa siitä että saa katsella hidän pelaamistaan.
Jotta ihmimisiä saadaan houkutelluksi paikallee mahdollisimman paljon tarjotaan jotain sellaista joka vetoaa heidän tunteisiinsa. Nuoret naiset vetoavat miesten seksuaalisuuteen. Tilaisuuksissa myydään alkoholia, alkoholi aiheuttaa hyvänolontunnetta alkoholisteissa. Itse noiden tavallisesti samaa sukupuolta olevin bisnesurheilioiden katsomisesta aiheutuvista tuntemuksista en ole paras asintuntija
sanomaan yhtään mitään kun omat seksuaaliset suuntautumiset ovat hieman toisenlaatuiset.
Kai tällaisissa asioissa enemmistön ehdolla mennään aivan samoin kun vastavissa muissakin elämän rakenteluissa. Tällaisessa viihdyttämisessä on erittäin suuri mekitys myös sillä kuka tekee eikä vain sillä mitä tekee.
http://www.youtube.com/watch?v=4vpzifkoZHI- OIKEA cheerleader
Anteeks nyt vaa mut ton sun kuvaukses perusteella et tiedä YHTÄÄN MITÄÄN oikeasta cheerleadingistä!! Siinä ei todellakaa ole kysymys toisen sukupulen viihdyttämisestä. Hanki tietoa asiasta ennen kuin tulet sanomaan tuollaista. Sinun puheesi viittasi enemmänki niihin "cheerleadereihin" joita näkee jääkiekkopeleissä, ja todellisuudessa se on kaukana cheerleadingista. Ties minkä strippari koulutuksen lie käyneet. Ollakseen oikea cheerleader täytyy nähdä vaivaa... Itkeä VERTA!!!
- OIKEA cheerleader
OIKEA cheerleader kirjoitti:
Anteeks nyt vaa mut ton sun kuvaukses perusteella et tiedä YHTÄÄN MITÄÄN oikeasta cheerleadingistä!! Siinä ei todellakaa ole kysymys toisen sukupulen viihdyttämisestä. Hanki tietoa asiasta ennen kuin tulet sanomaan tuollaista. Sinun puheesi viittasi enemmänki niihin "cheerleadereihin" joita näkee jääkiekkopeleissä, ja todellisuudessa se on kaukana cheerleadingista. Ties minkä strippari koulutuksen lie käyneet. Ollakseen oikea cheerleader täytyy nähdä vaivaa... Itkeä VERTA!!!
PS Cheerleading kilpailuissa ne cheerleaderit käy....
- JB.
OIKEA cheerleader kirjoitti:
PS Cheerleading kilpailuissa ne cheerleaderit käy....
Cheerleaderit viidyttävät miehiä jä cheerleadit viihdyttävät naisia.
Eli ero ei olekaan tanssissa vaan tanssijoissa joiden suuntautuneisuus on erilainen.
Selvisi siis tämäkin mysteerio.
- cheergirl
JB. et taida oikeestikkaan tietää mitään kilpa cheeristä tai edes harraste cheeristä kilpacheeriläiset tekee kovaa työtä että voivat menestyä kilpailuissa . harrastelaiset harjottelee kilpa joukkueita varten ja tekee kans kovaa työtä. mutta itse varmaan kattelet aina niitä mukamas *cheerejä* jotka niinku strippaa melkein alastomana jossain matseissa. se ei oo ceerleadingia. ja oikeet cheerit evät viihdytä ketäään !muuta kun sillä tavalla itseään että menestyvät!!
- J.B.
Tarkoita sitä että näiden, joita kutsut oikeksi oikeksi cheereiksi kilpailuissa on naistuomarit katsomassa esitykset ja he antavat pisteitä siitä miten tanssiesitys miellyttää heitä.
Itse olen seksuaaliselta suuntautumiseltani sellainen että minusta on todella miellyttävä katsella vähäpukeisten nuorten naisten tanssiesitystä. Kun itsekkin harrastaa tanssia niin jos esitykseen liittyy tanssillisia aspekteita niin aina parempi. Kuitenkaan jääkiekko yms. Jossa samaa sukupuolta olevat touhuavat keskenään ei vedä minua puoleensa. Kaikenlainen homoilu inhottaa. Siksi en nää toita mainitsemiasi naisia tanssimassa kun otteluihin mennään katsomaan myös joukkueurheilua. Minä puolestani tykkään vaikka tanssia ryhmässä jossa on viehättäviä naisia mukan. Mutta ehdottamasti naisten tulee olla sellaisia että nauttivat siitä että mies katselee heitä. - tiia6
Mitenkä noihin esiintyviin ryhmiin pääsee? Saako niintä esiintymisistä palkkaa?
- cvt3
Nostetaas tämä ylös kun näkyy olevan aihe esillä.
- jeijei
Jos kilpacheerleadingia tarkoitit niin esiintyviin ryhmiin on karsinnat. Isoissa seuroissa on monta kilpailevaa ryhmää johon voi karsia ja eii saa palkkaa esiintymisesta . Ja jos tarkoitit niitä tanssityttöjä jääkiekkopeleissä niin niistä en tiedä (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763