Kirpputoreja Ähtärissä?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Ähtäriin loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Ähtärissä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

29

4509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ly n x

Alajärvelle sinun piti mennä. Ainakin kyselit sen kirppuja.

• l y nx

Alajärvelle sinun piti mennä. Ainakin sieltä kyselit kirppuja.

• KirstuV

Ähtärin asemakirppis on aika hyvä, samoin seurakunnan kirppis. Teen usein löytöjä näistä paikoista.

• EKOTORI, UNISEF, HAA

MILLÄHÄN SEURAKUNALLA TÄÄLLÄ ON KIRPPIS.
        ENTÄS MISSÄ ASEMALLA ONKO SE, SE OTTAVAT KÄDET MIKÄ MIKÄ HÄH

• Anonyymi

Mitä mieltä uudesta, Mainion vieressä olevasta?

• Fakefake

Mikä perkeleen pelle olet? Mene nyt sinne Alajärvelle, kun kyselit!

• Emäfake

Mikäs pelle se tämä kitisijä on? :D Eikö voi kysellä sekä Ähtärin ja Alajärven kirpputoreja, jos on läpikulkunmatkalla? Hoh-hoijaa...

• Ei voi kysellä
        Emäfake kirjoitti:

Mikäs pelle se tämä kitisijä on? :D Eikö voi kysellä sekä Ähtärin ja Alajärven kirpputoreja, jos on läpikulkunmatkalla? Hoh-hoijaa...

Ei voi !
        Jos sama tyyppi on tulossa aina joka paikkakunnalle loppuvuodesta, on se outoa.
        Käy katsomassa tämän samaisen henkilön kirjoituksia muilla palstoilla.Aina tulossa jonnekin uimahalliin tai kirppikselle tms. ja kyselee. FAKE

• emmaAR1191
        Ei voi kysellä kirjoitti:

Ei voi !
        Jos sama tyyppi on tulossa aina joka paikkakunnalle loppuvuodesta, on se outoa.
        Käy katsomassa tämän samaisen henkilön kirjoituksia muilla palstoilla.Aina tulossa jonnekin uimahalliin tai kirppikselle tms. ja kyselee. FAKE

Haavistori ja Unicef on ainakin keskustassa nekin aika hyviä kirpputoreja,siis ne ostolantiellä

• aakoo4

Pääkadun varrella Ekotori, Haavistori ja unicefin kirppis.

• taru annelille

Näin

• Taru Anneli

kiitos.

• jeesuksen veli

Siellä Mylliksen kirkon takana on yksi kirppari

• VAALIRAHAN VALUTUSTA
    • Viheltävä Pilli

Sorvitiellä pian tilaa kirppiksille ja monelle.

• ijyg6t

Ahaa..aikooko venetehdas sittenkin laajentaa niinkuin huhuja kuultu?

• Taru Anneli

Aivan ihmeellistä kitinää.. .
      Loppukuusta saavumme perheen kanssa Ähtäriin ja nyt kysyisinkin, että kuinka pitkään Ähtärin kirpputorit ovat avoinna? Ovatko avoinna myös lauantaisin, entä sunnuntaina?

• m yyjä

24/7

• TaruAnnelii

Hei, vielläkö kirppis Vanha Nalle on toiminnassa? Olemme tulossa perheen kanssa kirppiskierrokselle myös Ähtäriin!

• KaruMannelii

Ei ole! Ja ei kannata tähän mätäkylään mitään tulla ostamaan. Pysy kaukana.

• TaruAnnelii

Voi EI! mitä muita kirppiksiä ähtärissä on?

• KaruMannelii

Ei oo vittu mitään kirppuja, pysy pois täältä!

• OnkoKirppuja

Pandassa?

• Kuntalainen12345

Pihatapahtuma srk'n pihassa..no,joo ylimainostettu 'aarteet'..
      Kalliita auringon haalistamia tuotteita.Ei tätäpäivää.
      Uusia villasukkia usealla pöydällä..hmm..

• Nukkumattia

Onko joku tehnyt"omasta tahdostaan testamentin" jäämistöt rahaksi.Eipä silti, testamentilla saisi kirkonmenotkin kuulumaan.Pappi aukoo suutaan tiuhaan tahtiin,mutta kaiku tyhjässä kirkossa kierrättää äänen.Ei saa mitään selvää, olipas vihkiminen sekin.....

• VOI-ei

ÄHH. Mua paskattaa-

• maija.mu

alko muakin kiinnosttaa , onko ähtärin kirppikset hyviä siis valikoimaa onko?

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut perustamaan kirpputorin Ähtäriin, löytyisikö sopivia toimitiloja?

• Anonyymi

Valitettavasti ei ole. Nordean korskea toimitilakin on jo varattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1776
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1182
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      198
      1132
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1085
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      873
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      864
    7. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      806
    8. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      58
      775
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      753
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      747
    Aihe