Uusi vertaistukisivusto kiusatuille

terveysmyrsky

Hei,

Olen perustanut uuden kiusaamisen vastaisen sivuston. Sivusto on epäkaupallinen ja toimii vapaaehtoisvoimin. Sivusto on nyt avattu avoimeen beta-testiin. Sivusto on täysin toimiva, mutta ulkoasua viilataan käyttäjäpalautteen perusteella. Otan toki kaikenlaisia kehitysideoita vastaan.

Sivusto on tarkoitettu kaikenikäisille koulu- ja työpaikkakiusatuille, ja siellä voi keskustella myös väkivallasta ja syrjäytymisestä. Se on väylä purkaa tuntojaan ja saada vertaistukea.

Sivustolle voi kirjautua täysin anonyymisti. Sivustolle tulee julkkistukijoita, ja ainakin Apocalyptica on ilmoittautunut tukijoiden joukkoon.

Tule tutustumaan sivustoon ja keskustelemaan kiusaamisesta. Käy tykkäämässä myös Facebookissa.

www.kiusatut.net
http://www.facebook.com/pages/Kiusatut/387947544615206

50

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+18

Kuka mahtaa olla sivuston ylläpitäjä?

• Klik, klik

Jos klikkaat linkkiä niin sillä tavalla se selviää. Minä klikkasin ja heti löysin.

• jäävi

yhteistyö työpaikkakiusattujen kanssa :/ kiitos mutta ei kiitos. Yksi kaikkien aikojen pahin kiusaaja/narsisti tunkeutuu joka paikkaan.

• 9+18

Eipä ole mun ryhmäni tuo.... Valitettavasti siellä on yksi kiusaajien kiusaaja, jonka kanssa en tahdo olla missään tekemisissä!

• Onnellinen :)

Myös www.tyopaikkakiusatut.net on hyvä vertaistukisivusto ja fb ryhmä kaikille kiusatuille. Sain sieltä paljon apua ja tietoa omaan tilanteeseeni.

• 16+12

Leevi Leppäkerttu....

• 5+18

Riina Leppäkerttu.......

• Riina Leppäkerttu

Ja miksi minua täällä syytätte. Minä EN ole syyttämänne henkilö!!! Minä olen vain yhdellä nimimerkillä täällä. Ymmärrän kyllä, että kuvittelette minun olevan joku muu. Yrittäkää nyt pitää mielikuvituksenne aisoissa!

• 14+6

Niinpä.... joillakin niitä nimiä piisaa vaikka muille jakaa ;)

• terveysmyrsky

Olkaa toki tarkempia mitä on tämä puhe narsistista ja kiusaajien kiusaajasta. Ympäripyöreällä huutelulla Suomi24-foorumilla ei kovin pitkälle pääse. Eikä se ole kovin vakuuttavaakaan.

Minun nähdäkseni teot puhuvat, eivät sanat. Kun mahdollinen kiusaajien kiusaaja tulee kiusatut.net-foorumilta ennen pitkää esille, niin kyllä hänet suljetaan sieltä ulos. Mutta niin pitkään kun käyttäytyy sivustolla asiallisesti, siellä saa olla rekisteröityneenä.

Minä en valvo tuota foorumia yksin, vaan siellä on useampi valvoja. Osa valvojista on kavereitani, mutta osa ei. Pyrin tekemään myös valvonnasta mahdollisimman puolueetonta.

Jos jokin asia häiritsee jo mainitussa työpaikkakiusatut.net-sivustossa, niin yhteistyö tarkoittaa tässä vaiheessa vain ja ainoastaan sitä, että olemme tehneet ns. linkkivaihdon. Tämän ei pitäisi olla kenellekään este keskustella kiusatut.net-foorumilla, jos ei jostain syystä ole kykenevä tuonne toiselle palstalle menemään.

Jos yllä olevat kommentoijat koette olevanne kiusattuja, niin tulkaa ihmeessä keskustelemaan. Kuten sanoin, valvomme foorumia, eikä kiusaamista sallita missään muodossa. Jos keskustelupalstalla alkaa mustamaalaus, niin suljemme tarpeen vaatiessa vaikka kaikki keskustelijat ulkopuolelle.

• IT-ammattilainen

Pidemmän aikaa tätä palstaa seuranneena voin valottaa täällä harrastettavaa toimintaa. tyopaikkakiusatut.net sivuston ja sen ylläpitäjän mustamaalaaminen alkoi noin 6 vuotta sitten käydystä oikeusjutusta. Siinä oli yhtenä osapuolena suuri kansainvälinen IT yritys. Ennen sitä tämä palsta oli asiallinen keskustelupaikka kaikille. Nyt täällä saa lukea enimmäkseen katkeraa yhden ihmisen ja sivuston panettelua päivästä toiseen. Tätä tapahtuu ko. ihmistä nimeltä mainiten. Pelkkä sivuston mainitseminen on jo punainen vaate näille häiriköille.Tämä palsta pitäisi nimetä uudelleen työpaikkakiusaajat palstaksi, koska se on täynnänsä katkerien kiusaajien valitusta ja hyökkäilyä. Sivustolla pitääkin olla toimiva ylläpito ja häiriköt sekä mustamaalaajat kuuluu potkia pellolle. Monissa viesteissä täällä mainitaan kuinka tämän palstan kiusaajat ja häiriköt on potkittu pellolle useista eri ryhmistä netissä. Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa - tämän viestin perään alkaa pian sadella katkerien kiusaajien kommentteja.

• PP:n ajatuksia
        IT-ammattilainen kirjoitti:

Pidemmän aikaa tätä palstaa seuranneena voin valottaa täällä harrastettavaa toimintaa. tyopaikkakiusatut.net sivuston ja sen ylläpitäjän mustamaalaaminen alkoi noin 6 vuotta sitten käydystä oikeusjutusta. Siinä oli yhtenä osapuolena suuri kansainvälinen IT yritys. Ennen sitä tämä palsta oli asiallinen keskustelupaikka kaikille. Nyt täällä saa lukea enimmäkseen katkeraa yhden ihmisen ja sivuston panettelua päivästä toiseen. Tätä tapahtuu ko. ihmistä nimeltä mainiten. Pelkkä sivuston mainitseminen on jo punainen vaate näille häiriköille.Tämä palsta pitäisi nimetä uudelleen työpaikkakiusaajat palstaksi, koska se on täynnänsä katkerien kiusaajien valitusta ja hyökkäilyä. Sivustolla pitääkin olla toimiva ylläpito ja häiriköt sekä mustamaalaajat kuuluu potkia pellolle. Monissa viesteissä täällä mainitaan kuinka tämän palstan kiusaajat ja häiriköt on potkittu pellolle useista eri ryhmistä netissä. Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa - tämän viestin perään alkaa pian sadella katkerien kiusaajien kommentteja.

Muistan hyvin kiusaajien vetäneen mukaan henkilön perheen ja ystävät mustamaalaamisensa kohteiksi. Tää touhu on ihan sairasta toimintaa eikä sitä voi perustella millään syyllä.
        Kiusaajat tekeytyvät kiusatuiksi hakiessaan sääliä ja tukijoita mustamaalaamiselleen. Kaikki asiattomuudet kuitataan sanomalla: itsehän se kirjoitti sitä tai tätä.

• 5+11
        PP:n ajatuksia kirjoitti:

Muistan hyvin kiusaajien vetäneen mukaan henkilön perheen ja ystävät mustamaalaamisensa kohteiksi. Tää touhu on ihan sairasta toimintaa eikä sitä voi perustella millään syyllä.
        Kiusaajat tekeytyvät kiusatuiksi hakiessaan sääliä ja tukijoita mustamaalaamiselleen. Kaikki asiattomuudet kuitataan sanomalla: itsehän se kirjoitti sitä tai tätä.

Kolikolla on aina kaksi puolta.
        Itseäni inhottaa se, että keksitään mm. Facebookiin uusia profiileja ja niiden takaa käydään kurkkimassa toisten tekemisiä ja harrastetaan häiriköimistä.
        Se, jos mikä on kiusaamista! Ja uskon, että jossain vaiheessa tää menee liian pitkälle ja silloin viranomaistahotkin puuttuvat asiaan. Näin ainakin toivon.
        Itse olen löytänyt itselleni sopivan ryhmän ja kun noita uusia tulee, epäilykseni heräävät. En tahdo enää kokea samaa toistamiseen, minkä olen jo kokenut, kun sananvapauttani riistettiin. Jos et ole samaa mieltä tiettyjen kanssa, se kostautuu. Tietääkseni jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja vapaus se ilmaista, kunhan sen tekee sivistyneesti.
        Valitettavasti sekään ei silloin auttanut. Ystävää ei saanut puolustaa :(

• 5+11
        5+11 kirjoitti:

Itseäni inhottaa se, että keksitään mm. Facebookiin uusia profiileja ja niiden takaa käydään kurkkimassa toisten tekemisiä ja harrastetaan häiriköimistä.
        Se, jos mikä on kiusaamista! Ja uskon, että jossain vaiheessa tää menee liian pitkälle ja silloin viranomaistahotkin puuttuvat asiaan. Näin ainakin toivon.
        Itse olen löytänyt itselleni sopivan ryhmän ja kun noita uusia tulee, epäilykseni heräävät. En tahdo enää kokea samaa toistamiseen, minkä olen jo kokenut, kun sananvapauttani riistettiin. Jos et ole samaa mieltä tiettyjen kanssa, se kostautuu. Tietääkseni jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja vapaus se ilmaista, kunhan sen tekee sivistyneesti.

Ja anteeksi tämä mun vuodatus.
        Toivotan kaikille tasapuolisesti hyvää joulua ja parempaa vuotta 2013.

• IT-ammattilainen
        5+11 kirjoitti:

Kerrotko mistä tiedät varmaksi uudet keksityt fb profiilit ja kurkkimiset? Jos et ole murtautunut toisten fb tileille. Tällaisia kuvitelmia luo liian vilkas mielikuvitus.

• 5+11

En ole mikään nörtti, mutta sen verran tiedän, että murtautumista tai mitään muutakaan laitonta ei tarvita.

• IT-ammattilainen

Ahaa - asia selvä. Et tiedä vaan arvailet ja kuvittelet kurkkimiset ja keksityt fb profiilit.

• Älä viitsi.

Ahaa - asia selvä. Et tiedä vaan arvailet ja kuvittelet kurkkimiset ja keksityt fb profiilit.

Et ole nimimerkkisi väärti. Jos et tiedä sitä, että ei tarvitse murtautua kenenkään tilille.

• ei sittenkään pro

Taisit säikähtää? :D
        Kaiken saa selville ihan laillisesti. IT-ammattilaisena sinun luulisi tämän tietävän!

• IT-ammattilainen
        ei sittenkään pro kirjoitti:

Taisit säikähtää? :D
        Kaiken saa selville ihan laillisesti. IT-ammattilaisena sinun luulisi tämän tietävän!

Juttunne menevät samaan kategoriaan "supo kuuntelee puheluitamme" - "supo jumittaa fb ryhmäämme" kuvitelmien kanssa. Elämä ei ole helppoa kaikille.

• terveysmyrsky

Jahas, täällä väännetään jo tikusta asiaa.

En ota kantaa tähän yllä mainittuun mustamaalaukseen ja oikeusjuttuun, koska en tunne tapausta. Sen voin sanoa, että meidän sivustollamme kaikki ovat samalla viivalla sananvapauden suhteen. Jokainen vastaa omista teksteistään ja kärsii tarvittaessa seuraukset.

Lopettakaa tekin tuo tyhjänpäiväinen nahistelu. Meille on kaikille annettu rajallinen määrä energiaa tähän universumiin, joten miksi sitä pitää käyttää negatiivisten asioiden käsittelyyn.

Lukaiskaa tuosta alla olevasta linkistä sarjakuvan muotoon askarreltu intiaanien viisaus, ja miettikää mihin ne voimavarat kannattaa suunnata.

http://maxcdn.zenpencils.com/comics/2012-11-27-twowolvesnew.jpg?9d7bd4

• Onnellinen :)

Hyvin sanottu! Syötä pahaa sutta ja saat pahaa, syötä hyvää sutta ja saat hyvää. Intiaanien viisaus pitää paikkansa. Pahaa sutta on syötetty tällä palstalla vuosia.

• jäävi

tuo että tukiryhmä on ja siellä on hyvä valvonta, on hyvä jutu. Kuitenkin se että tukijana on yksi kaikkien aikojen pahin kiusaaja, tekee sivuston uskottavuudelle hallaa. TPK:n ylläpitäjä on vuosia mollannut ja huudellut eri nimimerkkien ja profiilien takaa, näin käyttäytymällä pilannut monen aloittavan ryhmän ja ihmisten terveyden. Kannattaa todellakin katsoa keitä ottaa tukijoukkoon mukaan... pelkästää se, että yhteistyön tekijöiksi mainitaan sivusto työpaikkakiusatut, saa monen kiusatun ottamaan hädissään takapakkia. Tuon henkilön ainoa tarkoitus on kiillottaa omaa sädekehäänsä, ei hän välitä siitä että touhujensa takia moni menettää lopullisesti uskonsa ihmisen hyvyyteen... Maailma olisi parempi paikka jos TPK:n ylläpitäjä lopettaisi kokonaan "kiusattujen tukemisen".

• terveysmyrsky
        jäävi kirjoitti:

tuo että tukiryhmä on ja siellä on hyvä valvonta, on hyvä jutu. Kuitenkin se että tukijana on yksi kaikkien aikojen pahin kiusaaja, tekee sivuston uskottavuudelle hallaa. TPK:n ylläpitäjä on vuosia mollannut ja huudellut eri nimimerkkien ja profiilien takaa, näin käyttäytymällä pilannut monen aloittavan ryhmän ja ihmisten terveyden. Kannattaa todellakin katsoa keitä ottaa tukijoukkoon mukaan... pelkästää se, että yhteistyön tekijöiksi mainitaan sivusto työpaikkakiusatut, saa monen kiusatun ottamaan hädissään takapakkia. Tuon henkilön ainoa tarkoitus on kiillottaa omaa sädekehäänsä, ei hän välitä siitä että touhujensa takia moni menettää lopullisesti uskonsa ihmisen hyvyyteen... Maailma olisi parempi paikka jos TPK:n ylläpitäjä lopettaisi kokonaan "kiusattujen tukemisen".

No sanotaan se nyt sitten tässä vielä kerran: työpaikkakiusatut.net on yhteistyökumppani vain linkkivaihdon muodossa. Se ei ole sivuston tukija. Ja niin kauan kuin työpaikkakiusatut.net-sivuston edustaja käyttäytyy sivustolla asiallisesti, hän pysyy sivustolla rekisteröityneenä. Me näemme kyllä jos joku tekee tuplaprofiileja samasta IP-osoitteesta. Minä en voi ottaa kantaa kenenkään pahuuteen tai hyvyyteen, jos en ole sitä itse kokenut.

Tämä nyt kaikille kavahtaneille ja pelästyneille tiedoksi. Jos joku tuo nähtävilleni pitäviä todisteita, että joku taho on käyttäytynyt/käyttäytyy väärin, niin harkitsen sitten yhteistyötä uudelleen. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kenestäkään.

• IT-ammattilainen
        terveysmyrsky kirjoitti:

No sanotaan se nyt sitten tässä vielä kerran: työpaikkakiusatut.net on yhteistyökumppani vain linkkivaihdon muodossa. Se ei ole sivuston tukija. Ja niin kauan kuin työpaikkakiusatut.net-sivuston edustaja käyttäytyy sivustolla asiallisesti, hän pysyy sivustolla rekisteröityneenä. Me näemme kyllä jos joku tekee tuplaprofiileja samasta IP-osoitteesta. Minä en voi ottaa kantaa kenenkään pahuuteen tai hyvyyteen, jos en ole sitä itse kokenut.

Tämä nyt kaikille kavahtaneille ja pelästyneille tiedoksi. Jos joku tuo nähtävilleni pitäviä todisteita, että joku taho on käyttäytynyt/käyttäytyy väärin, niin harkitsen sitten yhteistyötä uudelleen. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kenestäkään.

Varoitus - kohta alkaa sähköpostisi pullistella yksi toistaan kummallisempia fb viestejä, sähköposteja, yms. kunhan katkerat mustamaalaajat tekevät parhaansa esitelläkseen "todisteitaan". Sain saman ryöpyn itse ja uhkauksia, koska en uskonut niiden lähettäjiä. Lukemani mukaan mukaan poliisi on todennut perättömiksi ja väärennetyiksi kaikki nuo mustamaalaajien "todisteet".

• terveysmyrsky

Varoitus - kohta alkaa sähköpostisi pullistella yksi toistaan kummallisempia fb viestejä, sähköposteja, yms. kunhan katkerat mustamaalaajat tekevät parhaansa esitelläkseen "todisteitaan". Sain saman ryöpyn itse ja uhkauksia, koska en uskonut niiden lähettäjiä. Lukemani mukaan mukaan poliisi on todennut perättömiksi ja väärennetyiksi kaikki nuo mustamaalaajien "todisteet".

Aivan. Pitäviä todisteita eivät ole kuvankaappaukset tai juuri mitkään digitaalisesti lähetetyt materiaalit. Kaiken voi väärentää internetissä.

Teot puhuvat, eivät tekstit.

• IT-ammattilainen
        terveysmyrsky kirjoitti:

Aivan. Pitäviä todisteita eivät ole kuvankaappaukset tai juuri mitkään digitaalisesti lähetetyt materiaalit. Kaiken voi väärentää internetissä.

Pitää täysin paikkansa ja sen vuoksi en usko mitään sellaisia "todisteita".

• Mestattu
        terveysmyrsky kirjoitti:

Moro Terveysmyrsky. Nimimerkkien takaa kirjoittelu on jotenkin minun toimintatapoja vastaan. Pyydät todisteita jonkun huonosta käytöksestä. No niitä en nimimerkeille jakele mutta omalla nimelläsi voit keskustella kanssani privaviesteillä facebookissa.

Janne Don Quijote Riikonen

Täällä on turha kenenkään haaskata aikaansa ja voimavarojaan kaikenmaailman nimimerkkien kanssa. Kuten ilmatorjunta-ammattilainen tässäkin ketjussa...

• IT-ammattilainen
        Mestattu kirjoitti:

Moro Terveysmyrsky. Nimimerkkien takaa kirjoittelu on jotenkin minun toimintatapoja vastaan. Pyydät todisteita jonkun huonosta käytöksestä. No niitä en nimimerkeille jakele mutta omalla nimelläsi voit keskustella kanssani privaviesteillä facebookissa.

Täällä on turha kenenkään haaskata aikaansa ja voimavarojaan kaikenmaailman nimimerkkien kanssa. Kuten ilmatorjunta-ammattilainen tässäkin ketjussa...

Yksi mustamaalaaja tulikin esille - juttusi on jo kuultu enkä uskonut "todisteitasi".

• Varoitus!
        Mestattu kirjoitti:

Onkohan tuo "Terveysmyrsky" ikinä kuullut tarinaa Troijan hevosesta? Olet voinut päästää sen humman jo sisälle.

• Kiusattu.
        terveysmyrsky kirjoitti:

Aivan! Ne teot ovat täällä vuosia puhuneet ja koko palsta on kaaoksessa. Intuitio yleensä sanoo suht pikaisesti, elämänkokemusta ja ihmistuntemusta omaavalle ihmiselle, millaisen tyypin kanssa ollaan tekemisissä. Nyt etoo ja välillä on jopa pelottanutkin. Sellaista tekstiä on IT- ammatt... öh, siis. No kuitenkin.

Mutta, sinua on ystävällisesti tiedotettu. Nyt teet oman arvostelukykysi mukaan ja toivottavasti jaksat pysyä asiassasi, eikä sinua olla värväämässä mistään suunnasta omia tarkoitusperiä varten. Sitäkin on tapahtunut.

• Pointti
        terveysmyrsky kirjoitti:

Sivuillasi on jo henkilö feikatulla profiililla.
        Uskottavuus ei kestä kauan mikäli feikit saavat toimia palstallasi.
        Ette nähneet profiilin feikkausta kehumisistanne huolimatta.
        Kannattaa tarkistaa oma pesä ensiksi.

• terveysmyrsky
        Pointti kirjoitti:

Sivuillasi on jo henkilö feikatulla profiililla.
        Uskottavuus ei kestä kauan mikäli feikit saavat toimia palstallasi.
        Ette nähneet profiilin feikkausta kehumisistanne huolimatta.
        Kannattaa tarkistaa oma pesä ensiksi.

Ja tämän päättelet mistä? Olen ainoa joka pääsee käyttäjätietoihin käsiksi.

• Pointti
        terveysmyrsky kirjoitti:

Ja tämän päättelet mistä? Olen ainoa joka pääsee käyttäjätietoihin käsiksi.

Feikiltä itseltään, se kehuskelee kaikille kavereilleen miten helppoa ylläpitoa on uunottaa.

• terveysmyrsky
        Pointti kirjoitti:

Feikiltä itseltään, se kehuskelee kaikille kavereilleen miten helppoa ylläpitoa on uunottaa.

No, sehän on hyvä että feikillä on kavereita. Ilman kavereita elämä on melko tyhjää.

• Pointti
        terveysmyrsky kirjoitti:

No, sehän on hyvä että feikillä on kavereita. Ilman kavereita elämä on melko tyhjää.

Kavereita parempi kuvaus on narskun hovi.

• hiekkaasilmille

näin sanoo, itse paha... taitava vääntämään mustan valkoiseksi.. IT-ammattilainen->:)onnellinen... oikealta nimeltää Heikki ;)

• hiekkaasilmillee

heikki, ei kun anteeksi...IT-ammattilainen.. puhut itsesi pussiin... kukas se väärensikään niitä ryhmän kesken lähetettyjä viestejä :D... sot sot H... eiku IT

• Mestattu

Ketä ilmatorjunta-ammattilainen tarkoitat?

• terveysmyrsky

Huoh... minä poistun tässä vaiheessa takavasemmalle, sillä aikani on liian kallista tällaiseen vänkäämiseen. Tämän keskusteluketjun tarkoitus ei ollut alkaa vääntämään kuka on paha jne. Internet on täynnä saatanoita ja enkeleitä, tiedostan kyllä sen.

Uskon teitä kaikkia nimimerkkejä tällä foorumilla ihan tasan yhtä paljon/vähän. Teen omat johtopäätökseni ihan muista asioista kuin Suomi24-foorumin viesteistä.

Jos Troijan heppa on sisällä, niin kyllä se ennen pitkää itsensä paljastaa. Ja sitten se lentää pihalle.

Jos jollain on asiaa, niin mailia [email protected].

Muuten, olette edelleen kaikki tervetulleita keskustelemaan kiusatut.net-sivustolle.

Peace.

- Terveysmyrsky aka Timo Kettunen

• toivon todellakin kaikkea hyvää uudelle sivustolle... tukea tarvitaan, mutta aitoa sellaista. vuosien varrella on eräs henkilö saanut tukiryhmän kääntymään itseään tukemista vastaan, omien sairaiden mielivaltaisten halujensa vuoksi. Kaikki rehellinen ja aito tukeminen saa minulta 100% tuen. Liian monta itsemurhaa, liian monta sairaus eläkettä... liikaa pahuutta. Nämä ihmiset tarvitsevat aitoa välittämistä ja tietoa, tukea ja ihmisyyttä. Onnea sivustolle.

• PP:n ajatuksia

Sinunkin juttusi on kuultu moneen kertaan palstalla erilaisten valheiden säestämänä.

• Olen plokannut sinut ja useat eri profiilisi H.... älä hyökkäile viattomien sivullisten kimppuun, älä tartuta paasi heihin... lopeta väärä tukeminen, itsekkyytesi riivaamana.. jätä kiusatut rauhaan, jokainen ryhmä... ahneutesi koituu vielä tuhoksesi, valitettavasti moni kiusattu joutuu vuoksesi kärsimään... Lopeta vainoamiseni, heidän vainoaminen. Älä enää sairastuta kiusattuja lisää vaan anna heille armoa, sinun tarkoitusperäsi ovat vain ja ainoastaan itsekkään, pahat suorastaan. Häpeä, pystytkö siihen. Tässä kaikki, enempää en sairasta vääntämistäsi nyt kestä... toivon kaikille kiusatuille enemmän voimaa ja rohkeutta, kestää myös se tuki ryhmissä oleva paha. Vilpittömästi.

• Varoitus!

Yksi lensi yli käen pesän kukkuu...

• ihmehomma

Voi helvetti! Sinne on tehty tietomurto? Ketä voi kiinnostaa muutaman ihmisen tiedot? Jotain IT-ammattilaista varmaan. Ihan naurettavaa touhua.

• 1+12

Timo Kettusen luotsaama sivusto on ihan hyvä. Itselläni ei ole siitä mitään pahaa sanottavaa. Epäileväisin mielin sinne menin, mutta aika pian tuli todettua, että Timolla on ohjat hyvin käsissä ja on puolueeton admin.
      Mitä enemmän näitä sivustoja tulee, sen parempi, kunhan vaan muistetaan MIKSI ne on luotu. Ne on luotu työpaikkakiusatuille ja kiusatuille yleensä, ei siksi, että täällä mustamaalaataan näiden palstojen jäseniä!

• Justniiseo

Kyllä Facessa näitä väärällä nimellä esiintyviä tapauksia on. Nuoret tekevät sitä mutta itse lähdin facesta kokonaan pois ja ei ole ikävä ollut. Olen livenä tekemisissä juuri niiden kanssa joiden kanssa haluankin olla.

• Tuohtunut

Minkätakia kyseiselle foorumille rekisteröityessä pitää antaa nimi ja osoitetiedot? Itse olin aikeissa rekisteröityä, mutta kun huomasin että pystyäkseni edes lukemaan foorumin kirjoituksia minun on ilmoitettava kaikki tiedot itsestäni ja mahdollistaa nettikiusauksen lisäksi myös ihan konkreettinen vainoaminen totesin että tämä foorumi ei ole minun juttuni. Koulukiusatuila on jo valmiiksi luottamuspula ihmisiin traumaattisten kokemusten johdosta ja mielestäni tämä että pitää kaikki tiedot paljastaa itsestään ennenkuin pääsee edes tutustumaan foorumiin ei ole millään muotoa oikein. foorumin käyttäjiä kohtaan. Anonymiteetti pitäisi saada säilyttää jokaisen.

• terveysmyrsky

Nimi ja osoitetiedot tulee antaa siksi, että voimme (edes yrittää) karsia mahdolliset häirikkö- ja kiusaamistapaukset. Sivustolla kyllä lukee, että kaikki kanssakäyminen tapahtuu täysin anonyyminä nimimerkin takaa, eikä nimimerkin lisäksi mitään muita tietoja näy kanssakeskustelijoille.

Voit siis huoletta rekisteröityä, anonymiteetti säilyy.

• nimimerkillä toimint
        terveysmyrsky kirjoitti:

Nimi ja osoitetiedot tulee antaa siksi, että voimme (edes yrittää) karsia mahdolliset häirikkö- ja kiusaamistapaukset. Sivustolla kyllä lukee, että kaikki kanssakäyminen tapahtuu täysin anonyyminä nimimerkin takaa, eikä nimimerkin lisäksi mitään muita tietoja näy kanssakeskustelijoille.

Voit siis huoletta rekisteröityä, anonymiteetti säilyy.

toimiiko käytännössä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe