samsung galaxy s3 mini

Kännykkä intoilija

Saan ehkä tuollaisen kosketusnäyttö kännykän, mutta ennen kuin ostan, niin haluaisin kysäistä, että jos omistatte tuollaisen, niin minkälaisia kokemuksia teillä on siitä? :)

85

4240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kännykkä intoilija

        onko samsung galaxy s3 mini ja sgs3 saman näkösiä, siis ulkonäöltään? :)0


      • kaikkea4kivaa

        Rahalla saa ja hevosella pääsee.


      • Muuten ok

        Liian kallis kännykäksi.


      • kännykkä intoilija kirjoitti:

        onko samsung galaxy s3 mini ja sgs3 saman näkösiä, siis ulkonäöltään? :)0

        Melkein samannäköisiä mutta ei ihan.


    • juupajuujaajoo

      Asus PadFone on kannattavin investointi, jos haluaa/tarvii myös tabin. Puhelin ja tabi samassa paketissa. Itse tilasin jokunen aika sitten PadFone 2sen ja voin kertoa, että on älykäs yhdistelmä. Mutta jos ei tabilla ole tarvetta niin sitten SGS3 tai vastaava.

    • joulu2

      Olen itsekin menossa ostamaan tänään juuri sitä Galaxy s3 miniä (äidille joululahjaksi)
      Tuo puhelin näytää sopivan ihmisille, ketkä eivät tarvitse mitenkään erityisen tehokasta kännyä. Puhelimen koko vaikuttaa hyvältä, koska se taitaa mahtua mihin taskuun vaan
      Ulkomuodot ovat tosi hienot (niin kuin myös Galaxy s3:ssa)
      Tuo jelly bean sopii siihen kanssa mainiosti.
      Mutta jos joku haluaa oikein ISOA puhelinta, voisin suositella Galaxy note 2:sta ;)

    • moi tykkään s3mini

      meneekö s3 miniin tavallinen vai pieni sim-kortti???

      • p.u.helistin

        Android suomen mukaan tavallinen sim, tuon tiedon takia olen itsekin ostamassa ensi kuussa miniS3, testien mukaan on just sopiva mulle, se että ei ole ihan yhtä nopea kuin vanha S2 ei minua häiritse, en pelaa kännyille juuri bubble shooter pelejä kummempia.


      • p.u.helistin kirjoitti:

        Android suomen mukaan tavallinen sim, tuon tiedon takia olen itsekin ostamassa ensi kuussa miniS3, testien mukaan on just sopiva mulle, se että ei ole ihan yhtä nopea kuin vanha S2 ei minua häiritse, en pelaa kännyille juuri bubble shooter pelejä kummempia.

        Myös Gigantin mukaan siihen kävisi normaali sim-kortti. Tulevaisuudessa niiden tuki alkaa loppumaan älypuhelimissa ( Nykyäänkin suurin osa uusista malleista käyttää micro sim korttia).


      • ihminen01

        Tavallinen sim kortti menee mutta menee myös pienikin


    • S3 mini minecraft

      Saan samsung galaxy s3 minin nii haluisin tietää toimiiko minecraft siinä?

      • hd pelit

        toimii se,minissä toimii kaikki


      • ihminen01

        Toimii ainakin minulla


    • Toimii.

    • Suolimutka

      Moi kaikille! Mullakin on kysymyksen aiheena S3 minille saatavat pelit, ja kysyisin, että saako siihen sellaisia pelejä kuin "Minecraft Pocket edition", "Dead trigger" ja "N.O.V.A 3". Jos joku tietää, niin kertokaa. Lähettäkää mailii jos tiedätte: [email protected]

      • Hheheh

        HEHHE!

        Helpoiten voit itse vastata omaan kysymykseesi näin:

        1. Avaa youtube
        2. kirjoita hakuun: Galaxy S3 Mini gameplay/gaming NOVA3
        3. klikkaa enter ja etsi sopiva tulos


      • ihminen01

        Nuo kaikki toimii


    • Vastaus!

      Mine toimii, dead tigger toimii ja N.O.V.A 3 no siit en oo varma

    • winkua

      hei miksi s3 minissä en saa whats appia toimimaan mobiilidata verkossa, wlanissa toimii? puhelin vaihettu jo kertaalleen. muut nettiä vaativat sovellukset toimii ok.

    • sgs3mini

      Mulla oli sama ongelma ekalla kerralla, eli en saanut whatsappia toimimaan. nollasin puhelimen ja sen jälkeen toimi. sen sijaan facebookin ilmoitukset eivät tule puhelimeen. missä mahtaa olla vika?? tyhjensin puhelimen uudelleen, mutta ei auttanut. kaikki asetukset pitäisi olla ok. tuleeko muilla ilmoituksen puhelimeen?

    • ei toimi

      Mulla ei toimi ainakaan mobiilidata verkossa myöskään whatsappi eikä myöskään instagram. wlanilla en ole vielä kokeillut ollenkaan mutta kaikki muut sovellukset ja netti toimii kyllä mobiilidata verkossa :oo Voikohan liittymässä olla vika? itselläni on DNA. Mitä tarkoitat puhelimen nollauksella?

    • Verkossa tuskin on vikaa jos netti toimii muuten sen kautta puhelimessa. Nollauksella tarkoitetaan tehdasasetusten palautusta.

    • sgs3mini

      laite lähti vaihtoon

    • kyllää!

      ittellä on s3 mini ja alkuun ei toiminu whatsapp eikä tullu face ilmotuksia mutta siiten joku täälä linkkas jonkun paikan minne menin ja sielä oli ohjeistus mitä tälle luurille piti tehä ja tein ne niin nyt toimii whatsapp ja tulee face ilmotukset! 8)

      • Muistatkp mikä linkki se oli. Mul ei kans ilmotukset tuu.


    • bananajelly

      Samsung galaxy s3 mini on yllättävän hyvä laite. Samsung s3 mini on muodoltaan s3 kaltainen mutta vähän pienempi.
      Plussat:
      Super amoled näyttö 4"
      235ppi
      1ghz dual core prosessori (kik messenger, minecraft pe, subway surfers, hill climb racing, instagram, endomondo, 8 ball pool, youtube, kamera, tune in radio, shazam, dead trigger, navigointi, foursquare, internet selain, ruutu toimivat tosi hyvin puhelimella.
      muotoilu
      internet selailu
      Miinukset:
      - ei pyöritä kunnolla raskaimia 3D pelejä (Nova 3 yms.)
      -vähäinen muisti ( onneksi muistikortti paikka)
      - puhelimelle ei tulossa android 5.0 tietojen mukaan

      • kyllää!

        onko varmaa ettei tule 5.0 päivitystä??:O


    • kyllää!

      voi perse:/ toivottavasti sillekkin ny tulis 8)

    • ikä kysymys

      olisiko tuo puhelin hyvä 11 vuotiaalle?

    • On hyvä.

    • minä taas kyselen

      entä onko se yhden pudotuksen kestävä?

    • minä taas kyselen

      tai olisiko kytky kaupalla vai ilman??

    • 1. Tämä riippuu pudotuskulmasta ja korkeudesta. Jos se putoaa asfaltille pään korkeudelta niin näyttö voi mennä rikki

      2. Ilman kytkyä kannattaa koska silloin saa päivitykset nopeammin.

    • minä en kysele enää

      kiitos vastauksista...

    • minätaaskyselentaas

      kannataisiko ostaa samsung galaxy xcover vai tämä samsung galaxy s3mini

    • Xcover 1 mallia ei kannata ostaa. 2 malli olisi jo hyvä ja S3 minin tasoinen.

    • asia selvä

      okei taidan sitten ostaa samsung s3minin

    • tärkeä kysymys

      ostaisinko samsung galaxy s3 minin vaikko samsung galaxy s advanse tällä hetkellä minulla on samsung galaxy mini

      • varoituksen sana!

        OSTAKAA S 2 plus TAI XCOVER 2, älkää s 3 miniä!!!


      • silmä käteen!
        varoituksen sana! kirjoitti:

        OSTAKAA S 2 plus TAI XCOVER 2, älkää s 3 miniä!!!

        S3 mini on kyl hyvä että sori ny vaan


      • Eipäs....ole
        silmä käteen! kirjoitti:

        S3 mini on kyl hyvä että sori ny vaan

        Ei ole


    • kysymys2

      Hei! Olen just ostamassa Sgs3Miniä Toimiiko siinä subway surfers ja sen semmoinen Ja onkose Tuplaydinprossulla varustettu??

      • jotain puuttuu

        On olemassa tämä mini ja sitten N versio GT I8190N. Minä ostin sellaisen, mutta ohjekirjaa ei ilmeisesti juuri siihen ole. Olen siis lukenut tavallisesta I8190 ohjekirjasta ja huomannut, että ihan kaikki ei ole samanlaista tässä N versiossa. Onkohan joku löytänyt N.version ohjekirjan suomeksi?


    • Toimii ja on tuplaydin.

    • Tuossa N versiossa on nfc ominaisuus joka puuttuu normaalista mallista. Muuta eroa sillä ei pitäisi olla.

      Mutta erillistä suomenkielistä manuaalia tuohon ei löydy.

      • s3 mini

        mäki saan s3 minin on varmaan ihan hyvä ja muutes toimiiko pelit hyvin


    • Nothing nörts

      Mini 3 on muuten hyvä, mutta akun kulutus reipasta. Runsas puolipäivää mennyt ja enää 15% akusta jäljellä. Kolme-neljä puhelua max 15 minsaa ja muutaman kerran nettiä ja facea....siinä se. Sammutin navigoinnin ja wifin viemästä virtasta. Olisko jollain vinkkiä, kuinka akkua sais pidettyä kauemman virras???

    • Ainakin näillä keinoilla voi säästää virtaa

      - wifi, 3g pois päältä jos niitä ei tarvita
      - näytön kirkkaus alhaisemmaksi
      - synkronointi pois päältä jos sitä ei tarvita.

    • Moi11111

      Onko sgs3miniin tuloossa jossain vaiheessa uusi päivitys??

    • On tulossa. Tarkkaa päivämäärää ei ole vielä tiedossa.

    • Moi11111

      Mikä päivitys siihen on tuloossa onko tulossa lähikuukausien aikana???

    • Ainakin Android 4.2.2 nettisivujen mukaan. Päivämäärä ei vielä tiedossa mutta varmaan tänä vuonna tulee.

    • Moi11111

      Mitä tuo 4.2.2 sitten tuo mukanaan????

    • testaaja5

      toimiiko tuossa samsung galaxy 3 minissä tuo fast anf furious the game peli?

    • Eiköhän se toimi kuin kerran S2 mallila on toiminut ja samoin S3.

    • testaaja5

      eli joku jolla on samsung galaxy s3 mini sanoo löytyykö play kaupasta peliä nimeltä fast and furious? vastaus nopeasti

      • ihminen01

        Löytyy


    • Z1234456

      Mulla on s3mini enkä tiedä miten ohjelmistopäivityksen pystyy päivittäämään??

    • Z1234456

      Kokeilin puhelimen omalla wifillä mutta ei onnistunut??

    • Mikä virheilmoitus tulee?

    • Z1234456

      Pistin wifin päälle ja se sanoi että ei onnistu luo wifiyhteys sit se ilmottiki et tärkeimmät päivitykset on jo asennettu ?????????

    • Et ole silloin yhdistynyt wlan verkkoon. Pelkän wifin laitto päälle ei tuo nettiyhteyttä vaan wifin yhteysosoite pitää olla tallennettu puhelimen muistiin ja myös alueella pitää olla wlan.

      Eli pääsetkö wifin kautta ylipäätään nettiin puhelimella?

    • suomivenus

      Ostin 4 päivää sitten Samsung Galaxy SIII mini- puhelimen, ja pienellä käyttökokemuksella voin sanoa että puhelin on erinomainen. Edeltäjäni oli Samsung Galaxy XCover ja ensireaktioni tähän SIII mini puhelimeen oli kevyt, iso näyttö, nopea ja hyvin muotoiltu. Valintani oli selvä SIII minin ja SIII:n välillä, pienempi koko on selvästi minun makuuni. Isompaa olen myös testannut kaverilta, mutta suuri koko sai minut valitsemaan tämän pienemmän. Myös raha vaikutti, minusta SIII on liian kallis, verrattuna siihen että SIII minissä on vain vähän huonompi suoritin, kamera, näyttö ja muisti. Kaikki nämä ovat pieniä asioita, mutta omiin tarpeisiini mini on juuri sopiva.
      Nyt arvostelua: Tähän saa paljon tarvitsemiaan ominaisuuksia, ja kaikki Google playsta- lataama toimii moitteetta. Puhelimessa on riittävästi tilaa omaan käyttööni. Puhelimen valikko on nopea ja liikkuu sulavasti vaikka liikkuu nopeasti. Näyttö on tarkka ja kirkas, sekä näkee hyvin auringossa lukea tekstareita ym.
      Akun käyttö, hyvä. Minulla on mobiilidata ja wifi koko päivän päällä ja akku riittää reippaasti iltaan asti, mutta öisin olen silti älypuhelimet tottunut lataamaan. Akku siis riittää hyvin koko päiväksi muutamaan puheluun, reippaaseen tekstailuun ja netissä käyntiin ja pelaamiseen. Musiikit ovat myös helposti löydettävissä ja monilla tehosteilla on helppo kuunnella musiikkia joka miellyttää omaa korvaansa.
      SIII minissä on hyvä kamera, se on tarkka ja värit ovat luonnollisia. Vaikka vähän heilauttaa kameraa kuvatessa, se ottaa siistin ja selkeän kuvan. Eli ei haittaa vaikka veneellä kuvatessa vene keikkuu aalloissa. Etukamera on myös hyvä, sillä on vain vähän vaikea kuvata, varmaan kun en ole tottunut, mutta se vaikuttaa myös hyvältä.
      Kännykkä on hyvä käteen, sivut ovat sileät ja sitä on hyvä pidellä. Kosketukselliset "takaisin"-, ja "muokkaa"-napit ovat erittäin hyviä. Nämä näppäimet vähän epäilyttivät minua, mutta ei niissä kuitenkaan mitään vikaa tai hämminkiä ole ollut. Kun nappia painaa, puhelin tottelee heti.
      Olen innoissani valikosta, se on hyvä näköinen ja saa helposti luotua kansioita ym. kaikki saa tarvittaessa jaoteltua haluamallaan tavalla. Myös puhelimen kalenteriin olen todella tyytyväinen. Kun laittaa merkinnän, saa lisättyä kaikkia hauskoja kuvia menojensa mukaan, esimerkiksi valmiina kuvina on golf, syntymäpäivä, ostoskassi, ym.
      Eli, olen tyytyväinen ostokseeni ja suosittelen tätä muillekkin. :) hinta on ihan kohtuullinen, jos haluaa nopea, tyylikkään, tilavan, kohtuullisen ison, hyvän kameran ja kevyen kännykän.

    • seonsunsamsung

      s2plus,vai,s3mini

    • haaaqhaaaaq

      itsellä meni rikki samsung galaxy trend voisinkohan tilata siihen samsung galaxy s 3 lasin ? nehän ovat miltei identtiset.

    • Voi tilata mutta S3 lasi on sen verran suuri ettei se sovi tuohon malliin.

    • ????????

      minkäs moiset arvostelut teillä ois tuon samsung galaxy s3 kanssa 0-10

      • Antaisin sille 9/10 arvosanan. Perusteluna on hyvä käytettävyys ja nopeus. Myöskin rautapuoli on kunnossa.


      • 3434344343

        Galaxy s3 4g on loistava puhelin, taitaa olla paras puhelin mitä 325 eurolla saa ihan ylivoimaisesti


    • testaaja.....

      samsung galaxy s3 on paras älypuhelin s3 mini on vituista

    • saako

      saako tuohon s3 miniin temple run 2 ja subway surfin?

    • Kyllä.

    • tintintinder

      Heippa, olen miettinyt tämmöisen ostamista. Toimiiko kännyssä "nykypäivän" sovellukset Instagram ja Tinder?

    • Kyllä mutta osa raskaammista ei välttämättä.

    • Minulla on s3 mini ja hyviä kokemuksia, tippunut pari kertaa (kerran alkuperäisillä kuorilla ja toinen kerta suojakuorilla) eikä mitään ole tapahtunut. Muutenkin mukava käyttää yms.

    • s3 mini vs xcover 1 ??

      Mulla on tällähetkellä tuo xcover 1 ja ois mahdollisuus ostaa ihan toimiva ja ei mtn naarmuja s3 mini niin kannattaisko ostaa tuo s3 mini vai pitää ihan tää xcover ittellä? Ja tää on kyllä ihanuus xcover 1, että just taakuuusta sain uuden, vain vähän naarmuja. Muuten toimiva. Niin mitä tekis? Ostaas s3 minin 50e ja myis tän uuden xcover 1 ? Jossa on vielä vuosi takuuta? Ja kuinkahan paljo siitä xcoverista sitten sais jos myis? Ja kumpi on parempi? Xcover vai s3 mini? :))))) Pls nopeita vastauksia.

    • S3 mini kannattaa ostaa. Se toimii luultavasti paremmin kuin toi Xcover malli.

    • Hämmentynyt

      Mitä sovelluksia siinä on aseistettuna valmiiksi??onko face ja YouTube valmiina??ja jos ne lataa jostain niin toimiiko puhelin enää netissä ja muutenkin nopeasti??

    • vertailija

      Hei???voisitteko vastata kysymykseeni??ja kumpi olisi parempi puhelin s3mini vai trend plus??

    • Trend plus.

    • ihminen01

      Itselläni on tuo s3 mini. On toiminut hyvin mutta en sano että se olisi mikään paraskaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe