Joukkopanot

panopuu69

Onko ketään täällä olevista nussittu oikein joukolla?
Tämä on tosijuttu mutta kirjoitan sen tänne koska olettaisin täällä olevan enemmän miehisistä panoista kiinnostuneita.

Eli juttu meni seuraavasti. Olen kolmekymppinen bi-henkinen jätkä. Olen tahollani parisuhteessa naisen kanssa mutta välillä tekee mieli patukkaa. Mulla on yksi saman ikäinen vakikaveri joka on nainut mua tasaisen epäsäännöllisesti yli kymmenen vuoden ajan. Muita miehiä en ole kokenut, vain tätä yhtä jonka kanssa onkin sitten rietasteltu kyrvän imemisestä kusileikkeihin ja kunnon persepanoihin. Gangbangiin en ollut suostunut kuitenkaan, maanitteluista huolimatta.

Emme olleet nähneet melkein puoleen vuoteen ja alkoi jo tuntumaan siltä että olisi taas aika saada peppuun. Soitin tälle frendille joka keikkatyön vuoksi oli useimmiten eri kaupungissa mutta facebookista olin bongannut hänen olevan täällä meillä päin sillä hetkellä töissä.

Sovittiin että menisin hänen keikkakämpilleen siinä illalla ja kaluni paisui odotuksen tuomasta kiihkosta. En olisi millään malttanut odottaa sitä että perseeni seivästettäisiin oikein tosissaan.

65

16983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panopuu69

      Saavuin kämpille sovittuun aikaan. Yllätyksekseni hän ei ollutkaan siellä yksin vaan paikalla oli kolme muutakin karjua. Frendi esitteli heidät työkavereiksi ja kuiskasi heidän lähtevän kohta jolloin päästäisiin sitten asiaan. Pian he lähtivätkin eteiseen ja kuulin ulko-oven käyvät. Frendi nappasi mua heti munista kiinni ja puristi kovaa miehuuttani lujasti. Totesi mun vissiin odottaneen tätä kun niin kovana seisoi. Huohottavalla äänellä totesin tämän pitävän paikkansa.

      Frendi sanoi että mun pitäisi ansaita kyrpä, nousi sohvalta mun eteeni seisomaan, kaivoi lekansa esiin ja käski imeä. Tein työtä käskettyä... tartuin hänen kankkuihinsa kiinni ja aloin imemään tuota ihanaa spermatankoa oikein posket lommolla. Kiihkosta huolimatta kuulin jotain sivuääntä sivummalta ja kyrpä edelleen suussa käänsin päätäni. Siellä ovensuussa olivat ne kolme jätkää joiden piti lähteä äsken ulos!

      Tulivat hetkessä meidän kimppuun, nostivat mut seisomaan kainaloista roikottaen. Frendin virneestä päättelin että tämä oli sovittu juttu. Ajattelin eka että ne hakkaavat meidät "homot" mutta päättäväisesti veivät mut nojatuolin luo ja väänsivät minut selkänojan päälle niin että olin perse pystyssä siinä, naama istuimen puolella. En mahtanut tilanteelle mitään kun kaksi kauheaa korstoa sillain piti kiinni. Frendi tuli siihen naaman eteen edelleen kulli pystyssä ja sanoi että nyt sitten tapahtuisi joukonainti ja jos ottaisin kiltisti kaikkien kyrvät vuorollaan perseeseen niin pääsisin lähtemään ilman sen isompia vahinkoja.

      Jos laittaisin hanttiin tai huutaisin apua niin hakkaisivat mut kunnolla ja raiskaisivat sitten. Nielaisten suostuin... Niinpä hän tunki ihan naamalle kiinni ja törppäsi kyrpänsä takaisin suuhuni. Kolmas mies joka ei siis pitänyt mua paikallaan siirtyi mun taakse ja repi housut nilkkoihin. Bokserit hän kirjaimellisesti repi mun jalasta. Tunsin tuntemattoman käden perseelläni, sitten sormen reiälläni. Takaani kuului pruiskaus jollainen kuuluu kun ottaa jotakin pullosta tai tuubista. Tunsin kylmää juoksevaa ainetta pakaroillani ja sitten sormi liukui sisään. Nussi mua hetken sormella ja sitten kankkujani levittäen työnsi kyrpänsä sisään. Muut miehet kommentoivat hyväksyvästi tilannetta kun minua alettiin naida edestä ja takaa. Sekä frendi että tämä tuntematon nussivat ihan vitun kiivaasti niin että kipinät lenteli silmistä ja kyökötti kun tunki kyrpänsä ihan nieluun asti.

      Naivat siinä aikansa ja oli vissiin aika kiihottava tilanne kun tunsin miten kyrvät kovanivat ja vaiuhti kiihtui. Huudahdukseni tukahtuivat suussani möyrivään kyrpään ja takana nussiva mies nai kuin mikäkin raivohullu kunnes huutaen laukesi sisään. Hän vetäytyi ja toinen minua pitelevistä miehistä tuli tilalle. Ilman mitään lämmittelyä tarttui kankkuihini kiinni ja survaisi kyrpänsä sisään. Myös hän aloitti ihan hullun tahtisen naimisen, sohva rytkyi ja minä hytkyin molemmista päistä nöyryytettynä. Kesken kaiken kaverini työnsi kyrpänsä ihan mun kurkkuun asti ja tunsin miten kullinpäästä alkoi purkautua spermaa nieluuni. Luulin tukehtuvani ja aloin kyökkimään ja yskimään pehmenevä kyrpä edelleen suussa. Viimein hän veti sen pois. Myös takana häärivä herra alkoi olla huipulla koska lantiostani kiinni pitäen nakutti persettäni kuin ompelukone. Nyt kun suussani ei ollut enää tukosta saatoin kimakalla äänellä kiljahdella työntöjen tahtiin sperman valuessa suupielistäni. Viimein hänkin laukesi karjuen suoleeni.

      Olin ihan puhkinussittu ja raiskattu siinä sohvan nojalla, mutta yksi mies oli vielä hoitamatta. Sen kummempia lupia kysymättä hänkin siirtyi taakseni ja työntyi kovia kokeneeseen perseeseeni. Hänellä oli kauhean kokoinen vehje, tai ehkä perseeni oli vain kokemuksesta kipeä, mutta sattui ihan vitusti. Siinä hän nussi ja pumppasi oikein kunnolla. kesti kauemmin kuin edelliset ja minusta alkoi tuntumaan että perseeni repeäisi pian. Hän jyskytti kuin puhveli tosi lujaa kunnes painoi kyrpänsä ihan pohjaan ja karjuen laukesi sisään.

      Perseeseen sattui ja olo oli häpäisty kun nämä neljä miestä raiskasivat minut. Ukot menivät tyytyväisinä sohvalle istumaan ja minä kiikuin siinä heidän edessään edelleen siinä selkänojalla kunnes kaveri kaski minua painumaan vittuun kun heidät oli jo tyydytetty. No lähdinhän minä, varovaisti kävellen.

      Frendistä ei sittemmin kuulunut mitään mutta yksi näistä ukoista oli onkinut puhelinnumeroni kaverilta ja soitti sitä josko saisi nussia uudelleen. Raiskaus oli oikeasti ihan vitun kiihottavaa ja löysin itsestäni uuden piirteen, nautin nöyryyttämisestä. Joten tietysti suostuin. Tapasimme sillä samalla kämpällä kuin viimeksi mutta sillä kertaa siellä oli vain hän. Vaikka nussikin kyllä sitten neljän edestä, otin häneltä niin hyvin suihin kuin vain taisin ja ollessani kontillani hänen edessään kuin mikäkin huora uikutin kuin narttu hänen pumpatessaan kiimaista persettäni yhä uudelleen. Vietin siellä koko päivän ja hän nussi minua joka tason päällä ja lattialla missä vain saattoi. Kertaalleen otin häneltä spermat naamallekin.

      • Aivan...

        älyttömän kiihottava tarina... onko tää tapahtunut sulle ihan oikeesti? ;)

        Mistähän sitä löytäis tuollaiset "kaverukset" itsekin...? =)


      • Löytyiskös...
        Aivan... kirjoitti:

        älyttömän kiihottava tarina... onko tää tapahtunut sulle ihan oikeesti? ;)

        Mistähän sitä löytäis tuollaiset "kaverukset" itsekin...? =)

        tällaisia "kaveruksia" Tampereen suunnalta...???


      • Voi kumpa...

        sitä pääsisikin tuollain edestä ja takaa naitavaksi... =))


      • Huh...

        kiimaista...


      • Anonyymi

        nautinnon päivä


      • Anonyymi

        mahtavaa kuinka kauhee nautinto antaa


      • Anonyymi

        voi ihanuus mikä meno osuispa kohdalle antaisin kyllä


      • Anonyymi

        mahtavaa kun antaa myös saa


      • Anonyymi
        Voi kumpa... kirjoitti:

        sitä pääsisikin tuollain edestä ja takaa naitavaksi... =))

        se on upee kokemus


      • Anonyymi

        on kyllä sattunut kohdalleni aikoinaan oli kyllä paikat kipeenä muutaman päivän mutta antajan psyykkinen hyvä olo kesti kauan


      • Anonyymi
        Voi kumpa... kirjoitti:

        sitä pääsisikin tuollain edestä ja takaa naitavaksi... =))

        mua kävi nuorempana ukm porukka nussimassa viikottain kun muijat ei antanut peppua no minähän annoin ja sain sekä myös jonkin verran rahaa toivotin aina uudelleen tervetulleeks sitä kesti n.5v sitten muutin toiseen kaupunkiin kyllä sielläkin ukm perseen puutteeessa löytyy onneks ilo antajan puolella ja tieto kulkee


      • Anonyymi

        nuorena annoin teltassa kaverilleni hän hommas lisää poikia panoille varman 10 olihan juhannus-perjantai välillä järveen viilentymään mutta lauantaina tuli aina vaan lisää en laskenut kuika monta perse kipee monta päivää kaverilta kuitenkin suihin kotimatkalla kiitokseksi kun järjesti tuon ikimuistoisen juhannuksen


      • Anonyymi
        Voi kumpa... kirjoitti:

        sitä pääsisikin tuollain edestä ja takaa naitavaksi... =))

        heti oisin valmis


      • Anonyymi

        voi kun oisin saanut olla tilallasi varmasti ihanaa voin vain kuvitella istun iso vibra pepussa runkkaillen tätä lukiessa


      • Anonyymi

        upeeta jatka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua kävi nuorempana ukm porukka nussimassa viikottain kun muijat ei antanut peppua no minähän annoin ja sain sekä myös jonkin verran rahaa toivotin aina uudelleen tervetulleeks sitä kesti n.5v sitten muutin toiseen kaupunkiin kyllä sielläkin ukm perseen puutteeessa löytyy onneks ilo antajan puolella ja tieto kulkee

        on myös ihanaa kun paikalla monta ja vaimotkin


      • Anonyymi

        olisinpa ollut tilallasi voi ihanuus


      • Anonyymi

        mahtavaa olisinpa tilallasi


      • Anonyymi

        samoja kokemksia viimeks mut pakotettiin ratsastamaan tuon ison päällä pitkä pano ja lopuks kaikilta vielä suihin oli mukava alistus lisää


    • GO TO HELL

      hyi vittu.. naimisissa vielä...
      onko teillä lapsia, jos on , niin HÄPEÄ

      • Anonyymi

        nautinto ei tunne rajoja oli naimisissa lapsia tai ei ilo antaa


      • Anonyymi

        kyllä naimisissa vaimo ei aina viitsi straponin kans touhuta tuumas hommaa ittelles mies näin jatkunut kauan myös yhteinen seksi vaimon kans pelaa


    • hartsa69

      kiihottava tarina!mis päin tapahtu.löytyskö lahdesta kimppa kiva seuraa ukm :stä.

    • KesätöissäKesällä
      • Anonyymi

        on hyvä jos porukka saat kullia aina kun haluat


    • opiskelija ym. boy22

      Olen tienannut opiskelurahat, 19v. lähtien kolmen Herran "palvelijana". Siihen kyllä sisältyy muutakin, vähän rajumpaa menoa, kuin pelkät panot...mutta niistä sovitaan ennen sessioita. Sessioissa olen valmis 24h./vrk. tottelemaan herrojen vaatimuksia. Kesäisin menee toistaviikkoa saaressa ja veneessä. Talvella olen paltsi orja, yhden herran asunnolla.
      Mielikuvitus on vain rajana...ja tässä muutamana vuotena olen kokenut kaikenlaista, sellaistakin josta en olisi kuvitellutkaan olevan...
      Herrat nauttii kaikesta ja minäkin, pikkuhiljaa niistä ei niin miellyttävistä jutuista..näillä mennään.

      • Vukratakuu

        Sama juttu. Maksoin vuokrani eräälle vanhemmalle herralle, jonka alivuokralaisena olin. meni varmasti ainakin kuukausi ennekuin hän alkoi ehdottelemaan mitään. Kävimme pari kertaa viikossa yhdessä saunassa ja hän alkoi kyselemään pikkumaistissa seksielämästäni, kun minulla ei näkynyt tyttöjä siihen mennessä. sitten jutut hivuttautuivat pikkuhiljaa varoaisiin kyselyihin runkkaamissesta ja että olinko runkannnut yhdessä toisten poikien kanssa. No sen myönsin, että niin oli tapahtunut jo siinä 13-14 vuoden iässä. Sitten kun hän kysyi, että olinko runkannut keneltäkään toiselta ja oliko minua runkattu, emmin hiukan ennekuin vastasin myöntävästi, sillä olimme muutaman kaverin kanssa kokoontuneet yhden kaverin mökille usein porukkarunkkaukseen ja se toiselta runkkaaminen alkoi saunareissulla.

        Ja kun hän kysyi, että haöusinko ehkä jos hän runkkaisi minulta, ähkäisten nyökkäsin ja hän tarttui välittömästi siinä vaiheessa jo seisovaan kaluuni. Hän hallitsi sen taidon. Rnkkasi pitkään ja eri tavalla, puristellen ja välillä sormella hieroen anusreikää aivankuin härnäten. Kun hän huomasi, että olin lähellä, niin yht'äkkiä hän sirtyikin eteeni ja otti kullini suuhunsa imaisten kaiken spermani nieluunsa.

        Koko alapääni nytkytti ja hän puristu suuhunsa joka ainoan tipan. Sitten hän istui taas viereeni ja vei käteni hänen miehiselle paksulle kalulleen, mitä aloin välittömästi runkkaamaan. Vähän hätiköiden, mutta hän sanoi opettavansa minua ajan kanssa ja kun hän pyysi minua imemään kaluaan, en epäröinyt yhtään. Hetken kuluttua minäkin sain spermat suuhuni. Se ei ollut lainkaan epämiellyttävää, sillä olin harjoitellut usein nuolemalla omat mehuni kämmenestäni, mihin olin sprmani ruiskauttanut.

        Siitä alkoi kolmen vuoden vuokraton aluvuokralaiskauteni ja sain tutustua myös hänen ystäviinsä. Parhaimmillaan sain kullia kolmelta mieheltä. Isäntäni halusi minut usein tyttönä ja hankki minulle todella kauniita alus- ym muita asuja ja joskut sain olla tytöksi puketuneena kaiket vapaa-aikani. Joskus tapahtui, että hänen sisarensa kävi kylässä ja teki minulle kauniin kampauksen sekä meikin ja menimme yhdessä ulos ravintolaan. Pienstä koostani johtuen, kukaan ei noteerannut minua muuksi kuin tytöksi. Se oli ihanaa aikaa ja kävin vielä opiskelujeni jälkeenkin tapaamassa häntä silloin tällöin. Hänellä oli silloin jo uusi 'alivuokralainen'.


    • raikattu

      olin 14v kun menin kolmen paljon vanhemman ukkomiesten kanssa saunaan, saunalla meni vielä rauhallisesti heillä alkoi muna koveta. Tarjosivat juotavaa ja lähdin heidän kanssa jatkoille päästiin sisälle ja sitten he repivät vaattet minulta pois ja heti yksi suuri muna tuli peppuun ilman mitään liukastetta. Ottivat koko ajan kuvia mitä tapahtuu. Minut raiskattiin sinä yönä peppuun ja suuhun monta kertaa.
      Kuvilla sitten kiristettiin antamaan myös kavereille sekä myöhemmin rahasta.

      • Ehdin lenkkisaunaan ennen sähkölukon sulkeutumista. Valehtelin miehille olevani lukiossa. Mua pantiin ja kuvattiin. Ne oli jo lauteilla kun menin suihkun raikkaana saunaan. Jäin ihmetellen rappusille odottamaan tekisikö joku tilaa. Äkkiä laitimmainen nappas mut syliin. Olkoon sitten mä aloitan. 
        Ne pomptti mua vuorotellen sylissä. Jokainen pani mua peppuun. Jokaisen kohdalla mun nakki meni ihan jäykäksi. 
        Mä jäin kuvaajan kanssa pukkariin. Mutt lähti pussit tyhjänä. Ne sanoi että ensi viikolla uudestaan tai kuvat menee jakoon. Se valitteli ja oli antteeksi pyytävä. Lopulta sain sanottua pitäneeni siitä mitä tapahtui. Se näytti kuvat. Ei niistä ketään tunnista. Ei mua eikä niitä. Mä sanoin tulevani. Sanoin että se voi sitten käskee mua ensi viikolla.


    • Anonyymi

      Olen 52 vuotias nainen , nykyiselle mies ystävälleni , olimme seurustelleet 4 kuukautta ,kerroin kun olimme ottaneet viinaksia että , haaveena olisi kun useampi mies vaikka 3 naivat minua kunnolla . Ei mennyt kuin 2 viikkoa kun mies tuli yhtenä perjantaina ja sanoi , lähdetään yhdelle mökille . Kysyin , mitä siellä , hän sanoi tehdään haavestasi tosi . Hän sanoi laita sukat ja sukkanauhaliivit ja takki päälle niin mennään , minä olin kahden vaiheilla , tohdi ko lähteä muutta , päätin kumminkin että , lähdetään katsomaan . Laitoin pyydetyt päälleni ja kassiin kesä mekon . Kun olimme perillä mökillä , se olikin iso huvila ja kun menin sisään siellä oli 12 miestä . Mies ystäväni sanoi pitäisi tulla vielä kolme naista . Mies ystäväni otti takkini pois ja olin alasti miesten katsottavana , miehistä kolme oli mustaa ja oli erikokoisia kulleja , isoa ja pienempää . Häin viinoja pöydällä , kävin kaatamassa itselleni ison paukun ja toisenkin , menin tutustumaan miehiin . Niin unohdin sanoa että , kaikki miehet olivat alasti . Otin vielä lisää paukkuja ja viina rohkaisi minua istumaan parin miehen väliin , he olivat heti tissien kimpussa ja suutelemassa , yksi koppasi minut syliinsä ja vei keskellä mökkiä olevaan sänkyyn . Heti olitiin nuolemassa pilluani ( posliiniksi leikattu ) ja kohta oli kulli pillussani ja nussi minua , miehet vain vaihtuivat , ainakin yksi oli laskenut spermansa sisääni , niin toinen oli jo heti panemassa . En tiedä kuinka kauan naimista kesti , nussivatko kaikki minua . Kun naiminen loppui niin olin ihan spermasta , sängyllä oli valtavasti ja pillussani valui . Mies ystäväni sanoi ny5 pesulle saunaan , kysyin missä muut naiset , hän sanoi , eivät päässeetkään . Arvasin ettei muita naisia ole kutsutukkaan . Sinne saunaan lähti minun lisäkseni 5 miestä , yhdellä oli valtava kalu yli 20 senttiä velttona ja paksuin kuin mikä . Saunoimme ja peseydyi ja jäin istumaan takkahuoneeseen paukuille , muut lähtivät paitsi tämä iso kaluinen , hän sanoikin kai minäkin saan pillua , kaikki muut ovat jo nussineet sinua ja työnsi kalunsa suuhuni , se alkoi kovettumaan , eikä enään mitenkään mennyt suuhun . Hän laittoi minut sohvalle selälleen ja tuli jalkojen väliin ja sanoi , ohjaa se pilluusi , tein niin ja hän surmaisi kalunsa pilluuni kovaa ja syvälle , voihkaisin , sattui , hän ei välittänyt siitä vaan nussi kovaa ja painoi kaluaan syvemmälle ja syvemmälle , ajattelin meinaatko se saada koko kyrpä sä minun pilluuni . Hän nussi jonkin aikaa ja päästi spermat syvälle pilluuni . Ajattelin pilluni taisi venyä isoksi , en tiennyt mikä minua huvilalla odotti , kun menimme sinne , kaadettiin paukku , juotuami sen niin minun täytyi mennä ratsastamaan yhden iso kaluinen kullille , menin kun olin aikani ratsastanut niin toinen mies tuli taakseni ja työnsi minut makaamaan allani olevan päälle , hän alkoi työntämään kulliaan toiseksi pilluuni , sattui pirusti , mutta sinne se meni . Toinen nussi alta ja toinen takaa , takana oliljalta tuli spermat ja allaolija käänsi minut alleen ja nussi loppuun asti . Tälläistä se oli koko ilta . Kun menimme nukkumaan oli pillu kipeä . Aamulla heräsin kun joku nussi takaa sivulta minua ja siitä alkoi taas minun paneminen kaikki nussivat aamulla minua . Päivällä kun kaikki olivat vielä saaneet pilluani niin lähdettiin , en päässyt kävelemään kunnolla , niin valtavan kipeä pilluni oli . Kun olimme kotonani , miesystävänsä lähti , menin alasti peilin eteen , fritsuja oli joka puolella kehoani , iho oli tahmea spermasta , kokeilin pilluani , se oli kipeä ja turvoksissa ja tunsi kuinka vieläkin spermaa valui sieltä , en välittänyt vaan menin makkariin peiton alle ja nukkumaan , ajattelin heivaan tuon ukon helvettiin kun tälläisen minulle teki , olla 12 miehen patjana elikkä nussittavana ja joka reikään .

      • Olitko naimisissa siloin?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Olitko naimisissa siloin?

        Tultiin juuri lomalta Savonlinnasta, ryhmä panot sovittiin keväällä. Saatiin kokoon neljätoista henkilöä joista viisi pariskuntia. Pari 55v


      • Anonyymi

        Jokos tuli molemmista lahkeistasi lattialle. hehehee 😅🤣


      • Anonyymi

        Hmm... kappalejako hieman helpottaisi tämän tarinan pätkän lukemista mutta kyllähän sitä tuollainen kunnon monen miehen patja ja kunnolla joka reikään nussittu narttu on sitten vaan oikein aarre löytö ;)


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Olitko naimisissa siloin?

        En , vain miesystävä ja ei olen nyt sitäkään , heivasin sen ulos eli . Olen sinkku


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Olitko naimisissa siloin?

        En , olen nykyään sinkku .


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Olitko naimisissa siloin?

        En , olen nykyään sinkku .


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Olitko naimisissa siloin?

        Olen nykyään sinkku .


      • Anonyymi kirjoitti:

        En , vain miesystävä ja ei olen nyt sitäkään , heivasin sen ulos eli . Olen sinkku

        Siis vapaa uusille kokemuksille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En , vain miesystävä ja ei olen nyt sitäkään , heivasin sen ulos eli . Olen sinkku

        Siis vapaa uusille kokemuksille.


    • Anonyymi

      Uu­­­s­­­i seksi­teatteri avautu­u Su­­­ome­­­en! Kutsu­mme kaikk­i­­­. Il­­mo­­­it­­tau­tum­­­ine­­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K6p2M7

    • Anonyymi

      Olen 52 v nainen ,hoikka , iso Rintanen C . Minulla on miesystävä jonka kanssa olen ollut 4 kuukautta . Olin hänelle kertonut fantasiastani , useampi 3 nai minua . Noin 2 viikkoa sitten hän tuli käymään ja sanoi lähdettäisiin mökille , siellä on miehiä ja naisia , voisit toteuttaa fantasiasi , minä mietin vähän aikaa ja sanoin ok . Hän sanoi sinun pitää laittaa sukat ja sukkanauhaliivit eikä muuta , sanoin alastulo lähden , hän siihen ei laitat takin . Tein niin ja lähdettiin , perille kun saavuttiin , se oli iso huvila ,menin sisälle ja siellä oli alastomia miehiä , laskin 14 ja ei yhtään naista kuin minä . Kysyin niin miesystävä sanoi tulee varmasti mutta myöhemmin . Pöydässä oli viinaksia , otin isot paukut ja toisetkin , miehet sanoivat ota takki pois , riisuin takin ja nyt minäkin olin alasti , miehet kehuivat minua kauniiksi ja hyvä kroppaseksi ja pilluani ne kehui kun olen ajanut posliiniksi , menin lasin kanssa istumaan kahden miehen viereen , he kysyivät saako tissejä i hyvällä , nyökkäsi ja kohta oli käsiä tisseilläni . Jotkut kävivät imemässä nännejä ja ne alkoi törröttämään , eli aloin mennä kiimaan . Kohta oli käsiä pillullani ja yksi vetäisi minut alaspäin ja alkoi nuolemaan pilluani , nyt olin niin kiimassa että , ajattelin , saivat nussi vaikka kaikki minua ja niin yksi miehistä otti syliin ja laski minut patjalle joka oli tuotu siihen ja heti oli kulli pillussani , heti kun yksi laukesi sisääni niin toinen tuli tilalle , välillä minut käännettiin kontille ja nussittiin takaapäin ja kukaan ei käyttänyt kumia . Kun kaikki olivat naineet , olin kyllä vääntänyt , olin ollut siinä naitavan yli kaksi tuntia . Mies ystäväni sanoi sauna on valmis . Nyt saunaan pesulle . Jatkuu

      • Anonyymi

        Jatkuu . Löyläsimme ja kävin pesulla ja menin takkahuoneeseen jossa oli viinaksia , otin paukut . Muut lähtivät , mutta jolla oli hirveän suuri velttonakin jäi , hän suuteli ja Kouri tissejäni , otin hänen kullinsa käteeni ja se alkoi seisomaan . Se oli valtava , hän sanoi ota suuhun , yritin mutta eihän se mahtunut , hän käänsi minut selälleen ja tuli päälleni ja työnsi kullia pilluuni , otti kipeää , sanoinkin , mutta hän vaan nussi ja työnteli syvemmälle , pohjaan ja vieläkin syvemmälle , ajattelin yrittääkö se työntää koko kyrpä sä minuun ja tuntuikin että , kohta se on kokonaan . Hän kiihdytti panemistaan ja työnteli kovaa ja syvälle , nyt se oli kokonaan pillussani , onneksi hän laukesi , syvälle sisääni . Hän vetäytyi pois ja sanoi , lähdetään huvilalle , minä lämmin pystyyn ja kävelin jalat harallaan , hän oli nussinut minua kunnolla ja sperma valui pillustani vähitellen . Sisälle päästyämme minua odotti heti kova kulli ja heti minua alettiin naimaan . Jatkuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      noissa keikka töissä jos yhelle antaa muutkin innostuu sain monta kertaa 4miehen patukkaa samana iltana melkein koko viikon kk työ kyllä sai riittävästi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vaki kaverini oli pyytänyt 3muuta iltaa viettämään sain niin paljon kyrpää kuin halusin aina jonkun sain kovaks imemällä koko ilta ja vielä aamullakin oli mahtavaa

    • Anonyymi

      Tääl­­tä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­­olt­a, suh­­tei­ta, tre­­­ffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A2e6L5

    • Anonyymi

      pano kaverini kertoi muille että annan yhtäkkiä 6miestä kimpussa sain niin monesti etten muistakkaan

      • Oliko se yhden illan juttu, noi kuusi?


    • Anonyymi

      etelän lomalla kolme mustaa miestä peräkkäin pepussa 2vielä imin uudestaan pystyyn oli kipeä seuraava päivä mutta ihana muisto jäi

    • Anonyymi

      Mikä on "joukko"? Itselleni kävi aikoinaan niin, että mieheni ehdotti josko hän voisi luovuttaa minut mökillä kolmen vieraan miehen käsittelyy. Hetken mielijohteesta suostuin ja niin mieheni eräänä päivänä talutti minut mökkinaapurin kämpälle, jossa kolme minulle tuntematonta miestä odotteli.

      Kaikki olivat valmiiksi alasti ja kyrvät pystyssä. Olivat runkanneet.

      Mieheni jätti minut keskelle tuvan lattiaa, sanoi heippa, pitääkää hyvänänne ja olkaa kiltisti.

      Heti kun ovi oli sulkeutunut, miehet kävivät kimppuni. Vaatteet lähtivät yltäni alta aikayksikön ja minut kaadettiin tuvan lattialle. Heti oli ensimmäinen mies nousemassa satulaan. Kyrpä sisään ja vanha mies aloitti hätäiset työnnöt. Saman aikaisesti kaksi muuta miestä tuli kyrpä pystyssä viereeni. Otin heidän heiluvista aisoista kiinni ja yritin työntöjen lomassa vatkata heidä kyrpiään.

      Päälläni oleva mies työnsi ähkäisten kyrvän pohjaan ja tunsin kuinka hän purkautui syvälle pilluuni.

      Vaihto ja toinen mies nousi päälle. Hetken pamputusta, ähkäisy ja spermat sisään. Ja kolmas heti perään. Siinä ei mitään taukoja pidetty.

      Kun kolme ensimmäistä purkautumista/tyydytystä oli hoidettu, käännettii minut vatsalleni ja kohteeksi otettiin takapuoli/peräaukko/B-rappu etc. Ensimmäisen kyrvän kohdalla jouduttiin tekemään vähän enemmän työtä että mies sai sen tungettua peräaukosta sisään. Pikku hiljaa se sinne meni ja mies aloitti rytmikkäät työnnöt. Tuttu ähkäisy ja tunsin kyrvän sykkeet syvällä peräsuolessa. Seuraavat kaksi kyrpää solahtivat jo helpommin rasvatusta peräaukosta sisään.

      Kun ensimmäinen kierto oli tehty ja jokainen oli kahdesti purkautunut, pidettiin lyhyt hengähdystauko. Pyyhin isompia roiskeita sääriltäni ja pyllystäni.

      Tämän jälkeen minua nussittiin kaikissa mahdollisissa asennoissa. Milloin ratsastin jonkun päällä, milloin mies purkautui suuhuni jne. Lopuksi olin vielä kahden miehen välissä (kerrosvoileipä) jolloin toinen purkautui pilluun ja toinen pyllyyn.

      Lopuksi minut päästettiin pois ja kävelin puoliaslastomana jalat hoippuen omalle mökilleni. Täällä mieheni odotti minua kyrpä pystyssä ja hän laittoi minut välittömästi nelinkontin eteensä. Yhtyi takaapäin ja hetken työnneltyään roiskaisi spermansa pyllyyni muiden siementen joukkoon.

      Mieheni oli katsonut naapurin mökin ikkunasta tapahtumia ja roiskinut yhden jos kaksi kertaa siemenet mökin seinäle.

      N45

    • Anonyymi

      minut on yllätetty työ kaverini kanssa kohta kaikki halus persettä ja minähän annoin sama meno jatkui työ-keikkalla 1kk joka ilta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nuorena juhannuksena teltassa kaverini nussi mua kauan spermat peppuun kävi kertomassa muille koko illan olin peppu pystyssä teltassa en tiiä montako kävi onneks oli vasta perjantai ehdin saamaan vielä monta kertaa seuraavana päivänä olipahan juhannus

    • Anonyymi

      nuoruuden kaverit kerran kysyi vieläkö annan vastasin tottakai siitä alkoi oikeen kunnon panot olin puhki nussittu aamulla ihana olo

    • Anonyymi

      kaverit näki kun annoin yhdelle halus myös kokeilla 6 kaveria homma jatkuu

    • Anonyymi

      kaverini oli kertonut muille että annan niin sain 6 kyrpää yhden illan aikana

    • Anonyymi

      intissä kun yhelle antoi muut halus kans en tiiä montako olin taju kankaalla orkkujen jälkeen perse kipee mutta halu jäi

    • Anonyymi

      mulla kans vaki pano lupas synttäri lahjaks elämäni panot toi 3 kaveria mukanaan koko illan sain kyrpää välillä ratsastaen välillä imien kyllä oli saanut olo aamulla

    • Anonyymi

      Kivoja juttuja

    • Anonyymi

      ITSE NUORENA ANNOIN KAVEREITTEN NUSSII MUN PERÄÄ KERRAN TOIVAT MÖKILLE 10KAVERIA LISÄÄ KYLLÄ OLI PERSE HELLÄNÄ JA VIELÄ AAMULLA MUUTAMA PANO TÄNÄÄN UUS MÖKKI REISSU

    • Anonyymi

      KUN BILEITTEN KAVERITSAI TIETÄÄ ETTÄ PEPPUA SAA HYLKÄS NIUHOT TYTTIKSET JA MINÄ SAIN KYRPÄÄ KOKO YÖN

    Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe