Johanna Tukiaisen/ Dolls Dancersin keikkahinnasto, syksy 2012

Ei helavata!

Hymy-näätien keskustelupalstalle on tänään ilmestynyt lisää tietoa Dolls Dancersin toiminnasta. Nimittäin, loppukesästä ilmeisesti jokin hymy-näädistä oli pyytänyt tarjouksen keikoista hintatietoineen. Julkistettakoon tuo sama tarjous täälläkin. Samalla kiitokset SikaMikalle!

"Kiitos tiedusteluistasi!

Tässä Johanna Tukiainen Show vaihtoehdot:

1) Johanna Tukiainen yksin.

* 2 x 20 min setti, 6 laulubiisiä, osa playbackinä ja osa livenä, kuten "Apinamies" sekä 2 eroottista showtanssibiisiä.

* Lisäksi juontamista, yleisö saa kysyä kysymyksiä, joihin vastailen, nimmareiden jakamista ja kuvien ottamista.

* Keikan hinta 1300 euroa plus matkakulut Helsingistä edestakaisin, sekä yhden yön hotellimajoitus, sekä ruuat ja backstagelle valko-ja punaviiniä sekä kuoharia tai shampanjaa. Jos keikka on pk-seudulla, niin majoitusta ei tarvita.

2. Johanna Tukiainen plus yksi Dolls-tanssija.

* Laulamme duettona pari biisiä, sekä ylläolevan setin lisäksi tanssija esittää yksin yhden tai kaksi biisiä, jolloin riisuu yläosattomiin ja ottaa myös yleisön joukosta miehen lavalle. Tämä setti on rohkeampi, koska itse en riisuudu enää topless.

* Minulla on tällä hetkellä töissä 21-vuotias tumma Iltatyttö nimeltä Katja tai vaalea 18-vuotias Anna-Sofia.

* Keikan hinta: 1400 euroa plus yllämainitut kulut.

3. Sama setti kuin nro 2., mutta molemmat tanssijat, sekä Katja että Anna-Sofia, tulevat lisäkseni mukaan. Silloin shown kesto on noin 2 x 35 min.

* Keikan hinta: 1500 euroa plus yllämainitut kulut.

Tuon itse CD levyni. Myös Julia Tukiainen on mahdollista tilata kanssani esiintymään keikoille. Ystävällisin terveisin, Johanna Tukiainen"

172

4583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llösl

      Onko noi muka hyviä keikkapalkkioita?
      Ei minusta.

      • ALV:t?

        Ja mikä on ALV:n rooli: sisältyykö ALV hintaan vai tuleeko se vielä tuohon päälle?


      • Kestämätön hintataso

        Hänen tussukkansa ja pussukkansa eivät ole priimaa, vaan ne ovat selkeästi ylihinnoiteltuja.


      • Kiitos tästä!

        Kiitos tästä keikkahinnastosta!!!!! :DDDDDDD


    • suuret metelit

      Oikeasti maksetaan korkeintaan puolet. Tuhnu riistää seuralaisiaan: saavat 50-100 euroa keikalta.

    • Alle 1000 euroa

      Joo, nuo eivät ole lopullisia hintoja. Nuo ovat alustava tarjous, josta sitten neuvotellaan alaspäin.

      Ne kulahtaneet lähiö-/ peräkyläkapakat, joissa Dolls esiintyy, eivät vedä muutenkaan paljoa porukkaa sisään, ehkä 50-150 henkilöä maksimissaan. Tällöin pääsymaksuilla 5-10 euroa (sis. narikan) keikan vaatimaa rahamäärää on vaikea saada kasaan. Joten otaksun, että selvästi alle tuhannen euron palkkioista on kyse.

    • Hyväksikäyttäjä 666

      Tukiaiselta on aikas törkeää toimintaa pyytää tuollaisia summia showsta, sillä Dolls-tuote ei yksinkertaisesti ole kunnossa.

      Kaiken lisäksi -saatuaan rahat - Tukiainen jättää lakisääteiset, pakolliset maksut, hoitamatta laittaen rahat sellaisenaan liiveihinsä ja kulutukseen. Hän on myös pienyrittäjien sortaja, joka jättää laskut maksamatta.

    • Pörröhäntänäätä

      Kiitos informaatiosta! Hrrrrr! Kirsuni kutiaa.
      Näillä tiedoilla on käyttöä eri viranomaisyhteyksissä.

    • Jaahas, just just

      Nyt kyllä kummastuttaa...

    • todellinen hinta on?

      pyyntihinta on pyyntihinta, mutta TODELLINEN TOTEUTUNUT hinta voi olla ruuat juomat baarissa tai ihan mitä vaan.

    • Tappiokierre jatkuu

      Millä hitolla Johanna Tukiainen elää? Tuolla surkealla Dolls-tuotteella ja noilla hinnoilla ei pitkälle pötkitä. Jälkiverot vuodelta 2011 tulivat juuri maksuun, ja paljon on muitakin kustannuksia supistuvan tilauskannan tilanteessa:

      - Keikkamyynti on nuupahtanut syksyn 2012 aikana, kerta kaikkiaan
      - Julian synttäreistä syntyi iso lasku niin taloudellisesti kuin henkisestikin
      - Kanarian 3 lomaviikkoa eivät tuottaneet mitään; päinvastoin: menot 30-80 e/pvä
      - Tonneja vielä kuluisi ulkonäön kohennuksiin ennen Joulua (3500-4000 euroa)
      - Jälkiverot yli 9500 euroa pitäisi maksaa
      - jne.

      Jo nyt Tukiais-siskot joutuvat esiintymään Kanarialta saadut ilmaiset Pascha-diskon mainospaidat päällä, ja Siipihomoilla ovat aina vaan samat vermeet.

      Lopun sinetöi Seiskan blogin loppuminen; vuosituotto oli 12000-15000 euroa.

      • Näkymätön Käsi

        Tuksu on älykäs bisnesnero?


      • Ei kannata

        Katsoisi jo taloustotuutta silmiin.


      • Tuo pitää paikkansa
        Ei kannata kirjoitti:

        Katsoisi jo taloustotuutta silmiin.

        Olen samaa mieltä.


    • Näin paljon maksaa

      Kontrastina avauksen tarjoukseen (, josta vielä kerran kiitokset hymy-näätä SikaMikalle!) tässä on uutinen parin vuoden takaa, jossa manageri Mika Kataja paljastaa, että:

      "Viidellä sadalla eurolla Johannan saa jo pääkaupunkiseudun lähistölle keikalle. Pidemmän matkan keikoilla, esimerkiksi Oulun korkeudella, en usko summan nousevan tuhatta euroa korkeammaksi."

      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1112691/nain-paljon-maksaa-johanna-tukiaisen-keikka

      Jos oletetaan, että hintoihin ovat tulleet vuotuiset kohtuulliset viiden prosentin inflaatiokorotukset, tarkoittaisi tämä sitä, että vuonna 2012 keikkapalkkio pääkaupunkiseudulla olisi 540-600 euroa.

      Samaa 540-600 euron tasoa se lienee muuallakin Suomessa matka-, majoitus-, ruoka-, alkoholi- ja koiranruokakulut siihen päälle.

      Edelleen, esiintymispaikat ovat pienehköjä lähiö- tai peräkyläkapakoita, joiden tapauksessa jo tuon suuruinen kustannuserä yhdestä illasta on iso summa. Myöskään Dolls-tuote ei ole mitenkään erikoinen, ja moni yleisöstä voi olla sitä mieltä, että heille pitäisi maksaa korvauksia tuollaisten näkyjen ja hörhöjen kohtaamisesta omassa "olohuonekapakassaan."

    • Tuotot 2012

      Tuksulla on ollut tänä vuonna noin 25 keikkaa, ja jos palkkio per keikka on ollut noin 600 euroa, liikevaihto keikoista on ollut 14-15000 euroa.

      Blogista on tullut 1000 euroa per kuukausi, eli yhteensä sellaiset 12000 euroa.

    • Nyt näyttää pahalta

      Tuon edellä olevan summittaisen laskelman mukaan liikevaihto olisi alle 30 000 euroa. Vuosi sitten ulosottorkisteri näytti rästejä karttuneen siihen mennessä
      32 000 euroa. Nyt sitten tämän vuoden lopulla ovat tulleet maksuun monet hoitamattomat laskut...

      • Saanko nyt bannin?

        Saanko nyt bannin mielipiteeni vuoksi?


      • Uo-velka kasvaa

        Jokainen talousasioita ymmärtävä tietää, että Tukiaisella tappiot ovat kasautumassa ulosottovelkojen kasvun suuntaan.


    • sairasta sakkia

      Hankkikaa hei oikeesti se kuuluisa Oma Elämä!

    • Menopuoli

      Kustannuspuolta jos hieman haarukoi, voisi kai arvioida, että Johanna Tukiaisen kuukausielinmenot (sis. asunnonvuokran) lienevät sellaiset 1000-1500 euroa, eli vuodessa yhteensä 12000-18000 euroa.

      Keikat tänä vuonna ovat tuottaneet pääpiirtein tuota kulumäärää vastaavan summan. Blogista saatu 12000 euroa on jäänyt muuhun kulutukseen.

    • Taloussumppuja

      Millä tavalla Arto Länsmanin ja Johanna Tukiaisen mukaan nimetty yritys liittyy Tukiaisen taloussumplinkeihin? Tässä pari linkkiä yritystietoihin:

      http://www.directa.fi/yritykset/8444692/Jolene Arto/

      Tässä yrityksen päivitetyt sivut:

      http://jolenejaarto.onverkossa.fi/

      Ja tässä yrityksen viralliset tiedot:

      http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2342719&tarkiste=6544BD43B603C48321F7F9097CCDE0516B1762C1&path=1547;1631;1678

      Mikä taho hoitaa yrityksen kirjanpitoa? Onko ulosottoviranomainen tietoinen tämän toiminimen olemassaolosta? Monta kysymystä, vähän vastauksia. Toistaiseksi.

      • Mäkisen firma mukana

        Tilitoimisto taitaa olla Pentti Mäkinen Oy Helsingistä.


    • Hamraa numeronäätä

      Siinäpä se: harmaan talouden ja petosten viidakossa kai sitten lusmuillaan ainakin kahta yritystä käyttämällä?

    • Verotarkastus

      Töitä pukkaa verottajallakin.

    • Surkea tuote

      Mikään taho ei maksa noita avauksessa mainittuja hintoja tuollaisesta esiintymisestä. Dolls-tuote ei ole kunnossa, ei kerta kaikkiaan.

    • Mediapaine, jne.

      Voi voi, kun viihdeartistin elämä on raskasta.

      • Mistä tuloja

        Jostain se leivänkyrsä olisi revittävä kuiteskin.


    • 2012 j. Kr.

      Voiko tämä olla totta Suomessa vuonna 2012 (j.Kr.)? Hah, hah!

    • Tuote on surkea

      Yleisesti vaan: ammattitaidon puute, osaamattomuus, yleisö aliarvostaminen sillä, ettei ole nähty vaivaa esityksen eteen, jne. eivät mahdollista järjellistä toimeentuloa ja taloutta tässä tapauksessa.

      • 7 keikkavideota

      • Dolls on loppu

        Keikkojen peruuttaminen on se, mitä tuollainen toiminta ansaitseekin.


    • Paperitiikerit

      Jos media vaikenisi Tukiaisista, kiinnostuskin laantuisi. Ja aika suppeassa mediassa he ovat nytkin: MetroHymy-Seiska, ja niissäkin vaan netissä.

      Milloin olette muualla paperiversioissa tuksujuttuja lukeneet muuta kuin rikosuutisoinnin yhteydessä?

      • Metro-Hymy-Seiska

        Niin, missä ovat Me Naiset, Eeva, Anna, Kotiliesi, elämäntapalehdet, jne.?


    • keskiolutkuppiloita

      Suomessa riittää keskiolutkuppiloita joka kylässä. Tilauksia perähikiältä voi tulla vieläkin?

      • Peräkylät ja Turku

        Nuo Tukiaisen Dolls Dancersin glamouriset esiintymispaikat ovat pienehköjä lähiö- tai peräkyläkapakoita, joiden tapauksessa jo parin sadan euron keikkakustannuserä yhdestä illasta on iso summa.


      • Kokonaiskustannukset

        Kokonaiskustannuksia räknättäessä tulee vielä ottaa huomioon matkakulut perähikiälle, artistin ruuat, runsaat alkoholitarjoilut, majoituskulut koiranruoka ja puruluut.

        Jo tämä rajoittaa melkoisesti sitä kehää, jonka sisälllä keikkailu voisi olla mielekästä molemmille osapuolille, ravintoloitsijalle ja showtanssijalle.


      • Talousmaantiedettä
        Kokonaiskustannukset kirjoitti:

        Kokonaiskustannuksia räknättäessä tulee vielä ottaa huomioon matkakulut perähikiälle, artistin ruuat, runsaat alkoholitarjoilut, majoituskulut koiranruoka ja puruluut.

        Jo tämä rajoittaa melkoisesti sitä kehää, jonka sisälllä keikkailu voisi olla mielekästä molemmille osapuolille, ravintoloitsijalle ja showtanssijalle.

        Miksi ihmeessä hän ei toiminut suunnitelmallisemmin näissä talousmaantieteellisissä kysymyksissä?


      • Roposten voimalla
        Kokonaiskustannukset kirjoitti:

        Kokonaiskustannuksia räknättäessä tulee vielä ottaa huomioon matkakulut perähikiälle, artistin ruuat, runsaat alkoholitarjoilut, majoituskulut koiranruoka ja puruluut.

        Jo tämä rajoittaa melkoisesti sitä kehää, jonka sisälllä keikkailu voisi olla mielekästä molemmille osapuolille, ravintoloitsijalle ja showtanssijalle.

        Niin kauan kuin Seiskalta saa pienenkin roposen, ralli Suomessa jatkuu.


      • Dolls-ralli loppui
        Kokonaiskustannukset kirjoitti:

        Kokonaiskustannuksia räknättäessä tulee vielä ottaa huomioon matkakulut perähikiälle, artistin ruuat, runsaat alkoholitarjoilut, majoituskulut koiranruoka ja puruluut.

        Jo tämä rajoittaa melkoisesti sitä kehää, jonka sisälllä keikkailu voisi olla mielekästä molemmille osapuolille, ravintoloitsijalle ja showtanssijalle.

        Nyt se ralli kuitenkin loppui. Piste.


    • Piilopaikka-show

      Tässä video elokuulta 2012: Johanna Tukiainen esiintyy soolona Ravintola Piilopaikassa Vantaalla. Videon kesto on 1:32:

      http://www.youtube.com/watch?v=8xIOf6wxJNg

      Lopussa taiteilija kaatuu suistuen lavalle. Esitys päättyy yleisön naurahdukseen. Ja aivan loppuviimeksi silloinnen Dolls-tanssija Katja myös astuu lavalle.

    • Juomishimo liikuttaa

      Tämä on avauksen keikkatarjouksessa avain siihen, miksi Johanna Tukiainen keikkailee:

      "... plus matkakulut Helsingistä edestakaisin, sekä yhden yön hotellimajoitus, sekä ruuat ja backstagelle valko-ja punaviiniä sekä kuoharia tai shampanjaa. Jos keikka on pk-seudulla, niin majoitusta ei tarvita..."

      Hän tyydyttää juomishimonsa tilaavien ravintoloiden avulla - ilmaiseksi!

      • Viinaa vuotaa Tuksul

        Tuksu tuntee ravintolan baaritiskin toiminnan, tietää viinan hankkimisesta ja myymisestä, kassajutut, jne. Tuolta hän tietää saavansa ilmaista viinaa kätevästi. Eli Suomen ravintolaklusteri vuotaa Tuksun suuntaan.


    • Krist.-eroottisuus

      Mielestäni tästä kaikesta touhusta ovat uskovaisuus ja uskottavuus todella kaukana.

    • Karismaa tarvitaan

      Todella paljon karismaa tarvitaan ennen kuin Tukiaisen taloudellinen tilanne on vakautettu. Siinä kuluu aikaakin vuosia.

    • Amanda K.

      Ja surullinen olen myös niitten ihmisten puolesta, jotka maksavat sen 10 € siitä, että uteliaisuudestaan haluavat tämän asian omin silmin mennä todistamaan.

      • Keikkailu loppui

        Keikkoja ei liene tulossa kevälle 2013 enää. Ei siis tähän rahanmenoa ihmisille.


      • Julia ei keikkaile

        "Tuon itse CD levyni. Myös Julia Tukiainen on mahdollista tilata kanssani esiintymään keikoille. Ystävällisin terveisin, Johanna Tukiainen"

        Julia ei enää keikkaile. Alkoholin takia hän ei voi lähteä pämppäilemään, enää.


    • Tappiokierre

      Tuon edellä olevan summittaisen laskelman mukaan liikevaihto vuonna 2012 olisi alle 30 000 euroa. Vuosi sitten ulosottorkisteri näytti rästejä karttuneen siihen mennessä 32 000 euroa. Nyt sitten tämän vuoden lopulla ovat tulleet maksuun monet hoitamattomat laskut.

    • Ylihintaa, ei hyvä

      Tämä olisi pahinta, mitä tiedän:

      "1) Johanna Tukiainen yksin.

      * 2 x 20 min setti, 6 laulubiisiä, osa playbackinä ja osa livenä, kuten "Apinamies" sekä 2 eroottista showtanssibiisiä.

      * Lisäksi juontamista, yleisö saa kysyä kysymyksiä, joihin vastailen, nimmareiden jakamista ja kuvien ottamista.

      * Keikan hinta 1300 euroa plus matkakulut Helsingistä edestakaisin, sekä yhden yön hotellimajoitus, sekä ruuat ja backstagelle valko-ja punaviiniä sekä kuoharia tai shampanjaa. Jos keikka on pk-seudulla, niin majoitusta ei tarvita."

    • 150-200 euroa

      On Tukiainen esiintynyt 150 eurollakin. Siihen ruoka ja juomat lisäksi.
      Ja tämä on tietoa tutulta baarinpitäjältä.

    • train went by

      Kovasti ovat keikat vähentyneet viime vuodesta ja uusia ei näy juuri tulevan?
      Missä syy?

    • Sirkus Tukiola^

      Olen ravintoloitsija ja harkitsen tämän ryhmän tilaamista esiintymään antakaa näytteitä siitä että laulu on taidokasta ja esiintyminen sellaista ettei asiakkaat juokse karkuun elleivät sitä ennen ehdi joudu kokemaan sirkuksen vetäjän väkivaltaisuutta

    • Tuore hinnasto

      Tuoretta tietoa tästä:

      http://tutkinta.blogspot.fi/2013/07/glamourshow.html

      ”... Olen hyvin luotettava työntekijä ja moraalini on korkealla, minusta on vain media pyrkinyt luomaan täysin erilaisen kuvan kuin mitä oikeasti olen.

      Alkoholiin minulla on sellainen suhtautuminen, että esiintyjät voivat juoda myös ennen keikkaa mutta hyvin kohtuullisesti (esitys, varsinkin topless tanssi) menee huomattavasti paremmin jos esiintyjä on hieman ottanut alkoholia.

      Itselläni toleranssi on hyvin korkealla, olen ollut niin kauan viihdealalla. Sen sijaan suosittelen että siskolleni Julialle annetaan esim. vain yksi siideri ennen keikkaa ja keikan jälkeen hän voi sitten ottaa enemmän..."

    • Keikkakalenteri

      Keikkakalenterin päivitys:

      * Pe 2.8. Yksityiskeikka, Turku (?)
      * La 3.8. Mestarin Krouvi, Tampere

      * Pe 9.8. Ravintola Rautaruukki, Karkkila
      * Pe 23.8. Ravintola Ralli, Helsinki
      * La 24.8. Ravintola, Artjärvi

      * La 7.9. Ravintola Pikkuhukka, Lahti

      • Mikä on?

        Mikähän on Artjärven ravintolan nimi?


    • vanki 666

      Tuleekohan tulevaisuudessa yhdeksi esiintymisasuksi ns. raitapaita, jossa on numero rinnassa, kuten Aku Ankan Karhukoplalla?

      • Vankiteema

        Tuon oivalluksen ympärille voisi rakentaa näyttävän shown.
        Koppalakit, käsiraudat ja pamput Woman´s MC pientä kuritusta yleisöllekin... siittä se lähtee...


    • keikat (murto)

      Nykyiset Tuksun "keikat" ovat ilmeisesti niitä joita puidaan oikeudessa ja palkkio
      on jotain 6-12 kk. ???

    • Mestarin Krouvi 3.8.

      Mestarin Krouvin keikan 3.8. yhteenveto by Nimimerkki Draaman Kuningatar:

      "Olin eilen ravintolan tarjoamana vippinä siellä Tuksun keikalla (Myös juontaja kutsui Johannaa Tuksuksi).

      Ravintolassa oli melko paljon porukkaa, osa näytti kantisdeeguilta, jotka olivat siellä aina, joku kääntyi ovella, kun pyydettiin 5 ekee, yks ämmä yrjösi vessassa ainakin puoli tuntia, aiheuttaen hirveet jonot, vessoja kun oli tasan 2 kappaletta.

      Yksi isompi porukka näytti gooteilta, osa oli meikittöminä, hiukset roikkuen ja likaiset crocksit jalassa kaljaa juoden. Tummaa väestöä oli aika paljon, pääasiassa miehiä, jotka eivät olleet kyllä esiintyjän takia paikalla kommenteista päätellen :D.

      Juttelin aiemmin juontajan kanssa facebookissa yksityisviestein ja mun mielestä hän vaikutti mukavalta. Tervehdin häntä keikkapaikalla (teki juontoa tupakkakopista, Jossu lavalla, ei nyt koko aikaa, mutta siellä ehdittiin nää sanaset vaihtaa).

      Johanna oli kieltänyt juontajaa (josta en puhu nimellä, koska häntä vastaan mulla ei ole mitään) puhumasta mulle yhtään mitään, koska olen kuulemma näätien näätä. Juontaja sanoi: "en saisi puhua sulle yhtään mitään"...

      En ole "urkkinut" juontajan kautta mitään tietoja, Johannasta ei edes meidän keskustelussa puhuttu, mutta näin mahtava Queenimme kieltää mulle puhumisen :D vit-tu, ei ollut eka kerta kun Johanna mua näädäksi sanoo, olen tämän kuullut häneltä useita kertoja ennenkin. Nyt olen siis näätä.

      Takaisin keikkaan: Ravintoloitsija pahoitteli esiintyjän myöhästymistä ja sanoi itsekkin, että toivotaan että tulee yleensä paikalle. Seuraavassa spiikissä hän naureskellen kertoi, että Johanna on kirjautunut hotelliin ja on Tampereelle, toivotaan että vaivautuu Tesomalle asti. Ja taas pahoittelut artistin takia. Seuraava tiedote olikin sitten, että ovat saapuneet ravintolaan, odotellaan hetki ja show alkaa!

      Mä ehdin siinä "hetken" aikana käydä tupakalla, jonottaa vessaan, jonottaa juomia ja käydä vielä tupakalla. Odottelua kesti siis n. 30 minuuttia, juontaja tuli ensin, kertoi Johannan olevan vessassa :D

      Törkeyden huippu on tämä spiikki: "mitä parempi yleisö, sitä parempi show." Esiintyjä tulee tekemään "kuumista kuuminta" showta, päällänsä musta T-PAITA ja mustat pitkät housut. Itse käytän tuollaisia koiralenkeillä ja kutsun niitä ulkoiluhousuiksi. Lahkeiden alta pilkotti korkkarit ja paidan helman alta vatsaa.

      Johanna ei ole minun mielestä lihava, ihan tavallinen pulska suomalainen tyttö.
      On vaan ehkä hieman epäsopiva tuohon ammattiin kroppansa puolesta.

      En oikeastaan seurannut showta. Eikä oikeastaan kovin moni muukaan. Johannalla silmät seisoi päässä, ei muistanut edes Apinamiehen sanoja, joten juontajan työntäessä mikin mun eteen siellä tupakkakopissa, osallistuin showhun laulamalla Johannella pätkän tuota biisiä, en tiedä mitä Johanna silloin teki :D Juontaja lauloi suuren osan tästä biisistä.

      Juontaja ja Johanna poistuivat eri kyydeillä paikalta. En viitsi sen enempää valottaa. Ei riidoissa, mutta täysin eri aikaan tulivat ulos ravintolasta, eivätkä jutelleet enää mitään, Johanna lähti 20 min myöhemmin taksilla.

      Olipa hieno glamourkeikka :D"

      http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Alan-naadaksi/1011146

    • Keikkaraportti

      Tutkiva ryhmä raportoi:

      "...Ja lopuksi keikka-arvio Tampereen Tesoman keikasta:

      Se oli aivan pas-ka. Esiintyjä tuli lavalle myöhässä, oli kännissä, ei osannut edes omien laulujensa sanoja ja oli pukeutunut pikemminkin iltalenkille kuin esiintymistilaisuuteen.

      Nämä ovat sinänsä jänniä huomiota, sillä Johanna itse on ilmoittanut porukallemme, kun tiedustelimme alkoholinkäytöstä esiintymistilanteessa seuraavaa:

      ”Elämäni on ihan täydellisessä kontrollissa juuri nyt”, ”Olen hyvin luotettava työntekijä ja moraalini on korkealla, minusta on vain media pyrkinyt luomaan täysin erilaisen kuvan kuin mitä oikeasti olen”,

      ja lopuksi: ”Sitä en tietenkään hyväksy, että esiintyjä on lavalla kaatokännissä, sellainen ei ole ammattitaitoista. Meillä on joskus harvoin tapahtunut niin, että esim. Julia on ollut hyvin humalassa lavalla, mutta kyseinen ravintola teki myyntiennätyksensä keikallamme ja siksi he maksoivat kuitenkin täyden palkan meille.”

      Nyt sitten ilmaan jääkin vain kysymys siitä, että mitä Tesoman ravintola mahtoi maksaa kun itse ”päätähti” oli hyvin humalassa.”

      Blogiin: http://tutkinta.blogspot.fi/

    • oheistus baarit

      Hyvä vastaveto ravintoloitsijoille varmistaa sopimustekstillä, että artisti tulee ajoissa paikalle ja selvinpäin.

      SOPIMUSTEKSTIN LISÄEHDOT (RAVINTOLAN PUOLELTA)

      Jotta esiintyjä on oikeutettu saamaan esiintymispalkkion, hänen/heidän on

      3a. Esiinnyttävä täysin selvinpäin. Alkoholipitoisia juomia voi nauttia keikan jälkeen
      3b. Esiintyjän on aloitettava ohjelmanumeronsa sovittuna aikana.
      3c. Mikäli esiintyjä ei noudata 3a ja 3b ehtoja, palkkiota ei tarvitse maksaa lainkaan.


      Nyt kaikki ravintolat tarkkana siellä, kun tilaatte Glamour-viihdettä ravintolaanne!

    • rautaruukki

      Katsotaanpa mikä on päihtymystila jo perjantaina 9.8. Karkkilan Rautaruukissa...

    • kiinni tavattaessa

      Onko Karkkilassa keikkaa, jos Käräjäoikeus antaa tuomion päivällä?

      • Sakkoja ropisi

        Yrittänee lähteä keikalle. Oikeudesta 9.8. tuli sakkoja. Tuksua ei vielä vangittu.


    • Hymy 4.8.2013

      Hymy 4.8.2013:

      ”Johanna Tukiaisen keikkakuvat Tampereelta - tältä näyttää Tuksu nyt!

      Johanna Tukiainen on ollut viime päivinä värikkäässä julkisuudessa pahoinpitelytuomioineen ja koirien huostaanottouutisineen. Hän on esiintynyt julkisuudessa, muun muassa Seiskan sivuilla, uuden ystävättärensä,
      Jarna-nimisen ”managerin” kanssa.

      Jarna on ollut julkisuuden kanssa tekemisissä aiemminkin. Nytkin hän oli mukana, kun Tuksu heitti keikan tamperelaisessa ravintolassa eilen.
      Keikka oli tesomalaisessa Mestarin Krouvissa.

      Show oli tuttuun tapaansa eroottishenkinen, josta kertovat myös Hymyn tuoreet kuvat. Johanna näytti keikalla varsin väsyneeltä, Hymylle juorutaan.”

      Kuva 1: http://www.hymy.fi/i/f/editor/images/uudet/w220_johannatukiainen3.jpg

      Kuva 2: http://www.hymy.fi/i/f/editor/images/uudet/w220_johannatukiainen1.jpg

      Kuva 3: http://www.hymy.fi/i/f/editor/images/uudet/w220_tuksuuu.jpg

      Artikkeli 4.8.2013: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/johanna-tukiaisen-keikkakuvat-tampereelta-talta-nayttaa-tuksu-nyt

    • elokuun perjantai

      Paljonko maksaa Tuksun tämän päivän Käräjä-Keikka?

      Tuleeko lisää istumista tai korvauksia maksuun?

    • Rav Rautaruukki 9.8.

      Rav Rautaruukki 9.8. Kaksi miestä ja yksi nainen sylitanssittavana. Tuksu istuu naista, MC-Woman kohta yhtä miestä. Paidaton, tatuoitu mustalainen Terno Hedman, pullistelee lavalla. Videon kesto 1:04.

      http://www.youtube.com/watch?v=rT4sfH21fAc

      • Rav Rautaruukki 9.8.

        Rav Rautaruukki 9.8. Hedmannet tanssivat puolisoidensa, Johannan ja Jarnan, kanssa viimeisen hitaan. Tästä noin tunnin päästä pariskunnat harjoittivat vaakamamboa Karkkilan hotellihuoneessa. Varmaan siinä partnereitakin välillä vaihdettiin, sillä Riihimäen Klaanin perusperiaatteisiin kuuluu, että tavara on yhteistä: ”Mikä veljeni omaisuutta on, mulle myös kuuluu.” Videon kesto 1:43.

        http://www.youtube.com/watch?v=ghwazNAErQw


      • Rav Rautaruukki 9.8.

        Rav. Rautaruukki 9.8. Tuksu esittää kappaleen Some Day. Jarna L. liikehtii levottomasti, ja Tuksun hoito, Terno Hedman, jorailee onnessaan lavalla. Videon kesto 1:19.

        http://www.youtube.com/watch?v=gRR3ZKdLqMo


    • Dolls-Mannet + Tuksu
    • Rav Rautaruukki 9.8.
    • Tuksu ja Manageri
      • Mies ja Tuksu

    • Keikkaraportti pliis

      Paljonko Lempäälän keikkapalkkio 17.8. on?

    • Kiitos raportista!

      Kunnianarvoisa nimimerkki ”asdfasdf” palstan eräästä toisesta ketjusta raportoi 18.8. edellisyön Lempäälän Villihanhi-keikan:

      ”Moppaaminen siis alkoi hieman puolenyön jälkeen.

      Suureen glamourseurueeseen/hoviin kuuluivat vain itse Tunkki ja Anna-Sofia. Ei kaaleita, ei jullukkaa, ei jarnaa eikä ketään muitakaan.

      Show alkoi tunkin ja anna-sofian "tanssilla" jossa he hinkkasitvat toisiaan vasten barbiemekot päällä. Ensimmäisen numeron jälkeen oli vuorossa tuksun englanninkielinen juonto ja djn haukkuminen.Tämän jälkeen tietysti kaksi englanninkielistä rakkausbiisiäNI.

      Vaatteidenvaihto tauon jälkeen alkoikin oikein kunnon rytinä.

      Lempäälä sai todistaa Tuksun topless shouta, eli onni ja toivo pääsivät tuulettumaan, kyllä joku yleisössä ollut herramies pääsi onnin ja toivon väliin puristuksiinkin :) siinä sitten vielä kostutettiin veljeksiä karpalolonkerolla, kiivettiin tuolilla, möyrittiin lattialla ja lopuksi vielä leikittiin kermavaahdolla.

      Keikan jälkeen matami tuli suojattinsa kanssa baarin puolelle kuppia ottamaan, kuvata ei rouvaa kuulemma saanut, stressin takia. Lempäälä kuittaa.”

      • Tuksun oma arvio

        Keikka Tuksun omin sanoin Facebook-kirjoituksena 19.8. iltapäivällä:

        ”Myönnän, että loppuillasta meni liian rohkeaksi tuo keikka, kermavaahdon piti olla purkissa sellaista paksua jonka päälle heitetään hileitä kuten tein Juhan kanssa esim. Lieksan keikalla, sama idea on mm. Christina Aquileran musavideolla.

        Toisaalta, ei mua niin paljon kiinnosta koska muutan kuitenkin tästä maasta pois, kerään vaan noilla "törkyisillä" keikoilla rahat matkoihini, jotta pääsen kiusaajistani pois.

        Ja BTW, et esim. sinäkään Xxxxxxxx Xxxxxxxxx mikään.....ööh.....ruusu ole, jos näin voisin sanoa. Mutta kukkiihan se perunakin! Seiska vetää monesti negatiivista esiin, koska se MYY ja media on rankkaa bisnestä, suosittelen monille nuorille, että älkää haaveilko siitä.”


    • kahden keikka

      Saiko Anna-Sofia puolet keikkapalkkiosta?

    • 2.2-ÄÖ180-1.53-IBM24

      Saiko Anna-Sofia puolet keikkapalkkiosta?...



      Tottakai sai, 550 cash. Siithän piti verot ym työnantajamaksut ottaa pois.
      Ja Annakin lähtee ulkomaille, kun tienaa taiteilemalla rahat ! Hyvä tytöt.

      • Dokaava Tukiainen

    • Näätäobjektiivi

      Tuksu ärhenteli 19.8. Facebookissa ihmisten ottamista vkuvista:

      ”Ja sellaista vielä lisään tähän, että olen todella pahoillani siitä, ettei kauniita keikkojani ja ONNISTUNEITA esiintymisiäni jaeta eteenpäin eikä laiteta YouTubeen, tämä on hirveä pilkkaajien ja kiusaajien kansa!

      Esim. esiinnyin ennen ravintolakeikkaa joissakin häissä, joissa lauloin 2 uutta englanninkielistä biisiäni, mielenkiintoista, missä mahtaa esim. olla se video keikastani???? Ja ravintoloissa esiintymisten kuvaaminen pitäisi joka tapauksessa kieltää, kuten esim. striptease ravintolat kieltävät ympäri maailmaa.”

    • näätiäinen

      Pyydä niitä vihittyjä tai heidän vieraitaan laittamaan niitä hääkuvia. Ei kai me tavalliset maalaisnäätiäiset mitenkään yksityisiin häihin voida tulla kuvaamaan.

    • Huojuvat Dollsit

      Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”Bella E.” kirjoitti Ravintola Rallia koskevan keikkaraportin 24.8. klo 3:45. Kiitos, Bella E.! Erinomainen raportti:

      ”Hyi. Likainen olo paitsi henkisesti, myös fyysisesti tuon keikan jälkeen, ja fyysisen likaisen olon aiheutti mahtava juontaja Jarna.

      Jarna oli omasta mielestään varmasti elämänsä parhaassa vedossa, eli hame oli koko ajan korvissa, sentään stringit oli jalkaansa vetänyt. Toinen silmä osoitti itään, toinen länteen. Joissain aiemmissa, olisiko ollut Tampereen keikkakuvissa, hivenen ihmettelin, miksi Jarna oli paljain jaloin, mutta nyt se selvisi: Jarnalla oli mukana tasan yhdet, aivan liian isot piikkarit, joiden kanssa Jarna kaatuili ja lenteli komeasti pitkin lavaa, välillä roikkui Johannassa, välillä Jullessa, mutta useimmiten kaatuili päin seinää ja yleisön niskaa: oma laukkuni vaati tästä syystä pesua, Jarna kaatoi kaljat sen niskaan, ja jossain välissä Jarna roikku myös minun kädessäni kuin hengen hädässä - keikan jälkeen huomasin koko kämmenselkäni olevan kuivuneessa veressä?

      Seuralaisen kanssa tutkimme käpälääni eikä se minusta ollut lähtöisin, joten ainoa mahdollinen syyllinen on Jarna, ihanaa. Uitan käteni rikkihapossa tämän johdossa (Ja ei, säästyäkseni tarkemmilta kysymyksiltä: Jarna roikkui vain kädessäni, käteni ei ollut Jarnan tai kenenkään muunkaan haaroissa).

      Sitten itse pääesiintyjiin. Jos jollekin paikalla olleelle on ollut epäselvää miksi Julian kutsumanimi on Kooma, eipä ole enää: harvoin näkee niin kuolleita silmiä. Jarna vain oli tuhannen päissään, mutta Jullen silmiä ja liikehdintää kun seurasi, tuntui, että koko eukko on unessa, aivan pihalla joka tapauksessa.

      Joskin se on Jullen puolustukseksi sanottava, että koko ajan "yritti" tehdä jotain, esiintyi peräti kolmessa eri mekossa ja kovasti "tanssi". Eli käytännössä huojui, heilutteli raajojaan, pyllisteli niin, että hameenhelmat olivat vyötäröllä ja kukkakuvioiset pikkuhousut helottivat kaikkialle. Keikan lopussa ottivat lavalle jonkun tytön, joka täytti 18-v, ja tälle Julle sitten veti sylitanssia, mihin Jarna ahkerasti osallistui (ja lensi päistikkaa usemmankin kerran tämän tytön niskaan).

      Tällä kertaa ei ole vale, jos Tuksu kertoo, että jono ylsi keikkapaikan pihalle asti eikä kaikki halukkaat päässeet sisään, kyseessä oli pieni räkälä eivätkä kaikki halukkaat todellakaan mahtuneet sisälle. Pieni parin neliön lava oli ikkunan edessä, ja ikkunan ulkopuolelle oli kerääntynyt paljon näitä ei-sisään-mahtuneita-katsojia.

      Näille Julle kävi moneen kertaan näyttämässä keskisormea, heitti juomat päin lasia (joskaan Julle ei mistään lasista juonut koko keikan aikana, vaan poimi vain tyhjiä muovimukeja lavalta pois - joku oli tämän lonkeropullon jättänyt ikkunalaudalle, jonka sisällön Julle päin ikkunaa heitti), ja jostain syystä keikan loppupuolella Julle keskisormea näytettyään alkoi kirjaimellisesti nuolla kielellään tätä ikkunaa? Kukaan ei tiedä miksi näin.


      Itse suurin pallukka taas, ekat "biisit" (= heilutteli suutaan epätahtiin) vedettiin tässä prinsessa Ruusunen mekossa, jonka selkään vyötetty punainen naru painautui syvälle ihoon ja naukui kireyttään.

      Tämän jälkeen Johanna esiintyi pitkässä valkeassa olkaimettomassa mekossa, joka oli rintamuksestaan liian suuri, eli aina kun Johanna kumartui, näkyivät utareet, ja mekossa oli glamourista punaisia tahroja, ja mekon helmat olivat jo tullessa mustat.

      Vaatteet kyllä pysyivät Johannalla päällä koko keikan, eikä Johanna muutenkaan mitään ihmeellistä tehnyt, juonut oli varsin hillitysti, eikä edes Aertoa haukuttu, vaikka jossain vaiheessa mikkiin (joka seikkaili pitkin yleisöä, kun ei Jarna jaksanut sitä käsissään pitää - ja välillä mikki oli pakko huostaanottaa yleisön toimesta, koska Jarnan kaatuilussa se ei olisi ehjänä säilynyt) huutelikin, että paikalla on näätiä, ja jotakuta miesnäätää ihan nimeltä kuulutettiinkin.

      Kumpikin Tukiainen esiintyi lyhyessä leijonanharjassa. (jatkuu)

      Huojuvat Dollsit Ravintola Rallissa 23.-24.8. yöllä; videon kesto 6 minuuttia:

      http://www.youtube.com/watch?v=o6zrkj65cb0

      • Keikkarap. Ralli 2

        Loppuosa raportista tässä (erinomaista näädintätyötä, hymy-näätä Bella E.!):

        ”…Jep, siinäpä ne päällimmäiset tapahtumat. Johanna varmasti tulee ilmoittamaan keikan jälleen olleen menestys, ja sen itsetyytyväisen hymyn välillä näkikin Johanna kasvoilla, kun yleisö ulvoi villinä. Ilme pallukan kasvoilla oli: "Että mä olen hyvä ja nää rakastaa mua."

        Valitettavasti Johanna ei kuullut niitä huutoja tarkemmin yleisön seasta: "Onko se tosissaan?!", "Yäk!", "Vähän tuntuu kuin naurais vammaselle..", "Ei apua!".... Sellasta.

        Ripset tosiaan muistutti häissä nähtyjä ja kaksoisleuka heilui iloisesti.
        Ja Johanna pituudesta: itse olen 158 cm, minulla oli alle viiden sentin korot, Johannallakin oli muutaman sentin korot, ja hän silti oli minua lyhyempi. Ja siitä 65 kilon painosta tuskin kannattaa edes mainita... Mutta jotain Johanna sentään tajusi viime keikan kuvat ja videot nähdessään, kun tällä kertaa oli verhonnut ruhonsa ja pysyttelikin näissä verhoissa, mitä nyt Onni & Toivo yrittivätkin välillä vapautua mekon yläosan löysistä kahleista.

        Molemmilla kristillisillä siskoksilla roikkui muuten Jullen (varmasti liikutuksesta ja ylpeydestä itkevän) munkin korut kaulassa, ja Jollukalla oli myös ristikorvikset.
        Kovasti kiinnostaisi kuulla Britney Sperassin ja Rihannan levy-yhtiöiden mielipiteet siitä, että heidän kappaleitaan (raiskataan) käytetään kaupallisiin tarkoituksiin korvauksetta.

        Videoita laittaisin, mutta olen Jullena hukannut kaikki usb-piuhat, laitan heti jahka löydän.

        Sen vielä lisäisin Johannan puolustukseksi, että oli "showsta" ja sen tasosta (jota ei ollut) nyt mitä mieltä tahansa, niin ainakin show oli pitkä, moneen kertaan tuli samat biisit ja moneen kertaan keikan loppupuolellakin kuuluttivat, että: "Tää on vika biisi!", mutta aina sen jälkeen tulikin uusi. Toista tuntia pitkälti vetivät.

        Enimmäkseen keikka tosin oli Jarnan kaatuilua ja Jullen harhailua ja näiden keskinäistä "Missä se Johanna on?"-huutelua musiikin yli toistensa korviin (Johanna katosi siis useampaan kertaan "vaatteita vaihtamaan", mutta prinsessa Ruusus -mekon jälkeen ei nähty kyllä mitään muuta kuin se valkoinen-on-joskus-ollut -mekko).

        Julle oli myös valinnut itselleen snadisti liian lyhyet mekot, kun koko ajan sai niitä kiskoa ylöspäin, ettei rinnat olisi vilkkuneet (rusketusrajat näkyi) mikä taas oli helman pituudesta sitten pois. Näin.”


      • Jarna Kompurajalka
        Keikkarap. Ralli 2 kirjoitti:

        Loppuosa raportista tässä (erinomaista näädintätyötä, hymy-näätä Bella E.!):

        ”…Jep, siinäpä ne päällimmäiset tapahtumat. Johanna varmasti tulee ilmoittamaan keikan jälleen olleen menestys, ja sen itsetyytyväisen hymyn välillä näkikin Johanna kasvoilla, kun yleisö ulvoi villinä. Ilme pallukan kasvoilla oli: "Että mä olen hyvä ja nää rakastaa mua."

        Valitettavasti Johanna ei kuullut niitä huutoja tarkemmin yleisön seasta: "Onko se tosissaan?!", "Yäk!", "Vähän tuntuu kuin naurais vammaselle..", "Ei apua!".... Sellasta.

        Ripset tosiaan muistutti häissä nähtyjä ja kaksoisleuka heilui iloisesti.
        Ja Johanna pituudesta: itse olen 158 cm, minulla oli alle viiden sentin korot, Johannallakin oli muutaman sentin korot, ja hän silti oli minua lyhyempi. Ja siitä 65 kilon painosta tuskin kannattaa edes mainita... Mutta jotain Johanna sentään tajusi viime keikan kuvat ja videot nähdessään, kun tällä kertaa oli verhonnut ruhonsa ja pysyttelikin näissä verhoissa, mitä nyt Onni & Toivo yrittivätkin välillä vapautua mekon yläosan löysistä kahleista.

        Molemmilla kristillisillä siskoksilla roikkui muuten Jullen (varmasti liikutuksesta ja ylpeydestä itkevän) munkin korut kaulassa, ja Jollukalla oli myös ristikorvikset.
        Kovasti kiinnostaisi kuulla Britney Sperassin ja Rihannan levy-yhtiöiden mielipiteet siitä, että heidän kappaleitaan (raiskataan) käytetään kaupallisiin tarkoituksiin korvauksetta.

        Videoita laittaisin, mutta olen Jullena hukannut kaikki usb-piuhat, laitan heti jahka löydän.

        Sen vielä lisäisin Johannan puolustukseksi, että oli "showsta" ja sen tasosta (jota ei ollut) nyt mitä mieltä tahansa, niin ainakin show oli pitkä, moneen kertaan tuli samat biisit ja moneen kertaan keikan loppupuolellakin kuuluttivat, että: "Tää on vika biisi!", mutta aina sen jälkeen tulikin uusi. Toista tuntia pitkälti vetivät.

        Enimmäkseen keikka tosin oli Jarnan kaatuilua ja Jullen harhailua ja näiden keskinäistä "Missä se Johanna on?"-huutelua musiikin yli toistensa korviin (Johanna katosi siis useampaan kertaan "vaatteita vaihtamaan", mutta prinsessa Ruusus -mekon jälkeen ei nähty kyllä mitään muuta kuin se valkoinen-on-joskus-ollut -mekko).

        Julle oli myös valinnut itselleen snadisti liian lyhyet mekot, kun koko ajan sai niitä kiskoa ylöspäin, ettei rinnat olisi vilkkuneet (rusketusrajat näkyi) mikä taas oli helman pituudesta sitten pois. Näin.”

        ”Bella E.” täydensi komeaa raporttiaan 25.8. seuraavalla kommentilla, jonka hän antoi toisen keskustelijan kysymykseen ”oliko Jarna oikeasti KOKO ajan rähmällään??”

        ”Jep, välillä korkkareilla ja välillä ilman, välillä lavan pinnassa ja välillä jonkun niskassa.

        Tuo kenkä show oli lähes maagista, siellä ne kengät seikkaili yksinään pitkin lavaa jo paljon ennen keikan alkua, keikan aikana taas Jarna aina välillä muisti tunkea ne jalkaansa ja oli tuiskahtaa jo silloin nurin, silti vaan uskollisesti alkoi toikkaroida tanssiaskelia, sitten taas nurin, potki kengät jaloistaan ja hetken lavalla toikkaroinnin jälkeen törmäsi taas kenkiinsä ja tuntui havahtuvan että: "Hei vau, mullahan on kengätkin täällä, miksen mä laittais niitä jalkaani!"

        Ja taas klopot jalkaan ja kopsuttelemaan, taas nurin (tosin tämä kaatuilu ei mennyt vain kenkien piikkiin, hyvin se rähmällään pysyi ilman kenkiäkin) ja taas kengät pois. Tässä valossa en ihmettele alkuunkaan, että ko. rouvan kengät ovat ennenkin päätyneet karkuteille.”


    • Rallin keikkavideo

      Rallin keikkavideo on kerännyt muutamassa päivässä jo yli 250 000 katselijaa (latausta). Video aukeaa suoraan - ilman rekisteröitymistä - tämän sivun kautta; Stara Viihde 25.8.2013:

      ”Järkyttävä video Johanna Tukiaisen keikalta – leviää nopeasti verkossa

      Suomalainen kohublondi Johanna Tukiainen on ollut viime aikoina mediapimennossa, koska hänestä uutisoiminen lähentelee nykyisin jo sosiaalipornoa. Tänään Tuksu-aiheinen video on kuitenkin saavuttanut suuren suosion ja leviää parhaillaan nopeasti sosiaalisessa mediassa.

      Katsojan kuvaamalla ja julkaisemalla YouTube-videolla nähdään miten Johanna Tukiainen, hänen pikkusiskonsa Julia Tukiainen ja heidän ystävänsä Jarna esiintyvät ravintola Rallissa. Ensin ravintolan nurkassa toikkaroivat kaatokännissä Julia ja Jarna, kunnes lopulta myös Johanna liittyi seuraan. Videon perusteella jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä kohujulkkiksen nykyisestä tilanteesta.

      Linkki video: http://www.stara.fi/2013/08/25/johanna-tukiainen-keikalla-rallissa/

    • Jarna L. ja Tuksu
      • Sylitanssi 24.8.

    • ÄmTee 8.9.2013

      SeiskaLive-nimimerkki ÄmTee raportoi 8.9. (Suuret kiitokset!):

      ”Tuksu-sirkus saapui kaupunkiin

      Riihimäkeläiset saivat eilen aimo annoksen glamouria, kun Tuksu-sirkus saapui kaupunkiin.

      Illan päätähden lisäksi sirkukseen kuului alushousuton ja juopunut manageri, poikatyttöjuontaja sekä joku poikanen joka vain seisoskeli lavan kulmalla selvästikin häveten omaa osallistumistaan tähän sirkukseen.

      Tähän sirkukseen meinasi kuulua myös ainakin yksi koira, jota glamouritar oli yrittänyt bäkkärille tuoda. Henkilökunnan toiveesta koiraa ei kuitenkaan baariin tuotu, hyvä että edes henkilökunta ajattelee koiran parasta. Managerikin illan päätteeksi päätyi koiran tapaan ulkoruokintaan, vahvan humalatilansa vuoksi.

      Keikkahan oli siis taas suuri menestys, taustanauhan tahtiin liikuteltiin taas huulia, tyttöpoika nytkähteli rytmin tahdissa parhaansa mukaan ja ilmeisemmin siskon omaisuutta olevat rintaliivit näytettiin yleisölle kristilliseroottisen näytöksen aikana.

      Keikka oli hyvin nopeasti ohi ja keikkayleisön suusta kuultuna, artisti oli ollut hyvin kyrpiintynyt. Liekö viinatarjoiluiden vähyys tai vääränlaiset bäkkärille toimitetut pizzat olleet syynä tähän mielentilaan, mutta muutamat takahuoneeseen päässeet yleisön edustajat raportoivat suuren tähden olleen hyvin ynseän oloinen.

      Jäi tästä "fani"tapaamisesta sentään se tieto käteen, että Tuksu kertoi tänään lentävänsä Ranskaan. Epäilen suuresti tämän matkan toteutumista, mutta mikäli se toteutuu, on syynä varmasti ensi viikolla Helsingin käräjäoikeudessa oleva oikeuden istunto, jossa käsitellään mm. ex-aviomiehen pahoinpitelyä.”

      Linkki: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksu-sirkus-saapui-kaupunkiin/1016861

      Klamuuri-Tuksu Riihimäellä Papillonin tiloissa. Taustalla näkyy J. Lahdenvuo:

      http://i.imgur.com/lPnPZMb.png

    • Iso Matami
    • Tuksu levähti istuen
    • Bar Baana 13.9. KSNK

      SeiskaLive-nimimerkkki ”ÄmTee” on jatkanut Tuksun keikkojen kiertämistä ja raportoi 14.9. iltapäivällä seuraavaa (kiitokset ”Äm Teelle!”):

      ”Tuksu Kuusankoskella

      Tällä viikolla Tuksu antoi Seiskan haastattelussa kommentin, jossa totesi laittavansa tissit piiloon: "En aio näyttää paljasta pintaa enkä vedä topless-keikkoja. Nuoremmat tytöt saavat hoitaa tanssimisen ja aion itse keskittyä laulamiseen, Johanna kertoi."

      Vaan kuinkas sitten kävikään...? Kuusankosken keikalla, neljä päivä haastattelusta, vilahti taas ne kuuluisat lerp...rinnat. Noh, kännissä kun keikalla on, niin eihän sitä aina voi muistaa mitä on lehdissä luvannut.

      Yleisö sai vihdoin rahoilleen vastinetta, kun Tuksu ja homopojat suvaitsi saapua paikalle, tuttuun tapaan myöhässä aikatauluista. Siinä sitten alkuspiikissä verrattiin itseään prinsessa Ruususeen, koska Ruususen tavoin hänkin tykkää nukkua pitkään. Ex-mies ja ex-(homo)kampaajakaverikin saivat osansa spiikeissä...

      Muuten keikka meni tuttuun tapaan, huulia liikuteltiin taustanauhojen tahtiin, tissit vilautettiin sylitanssin aikana ja yrittihän sekä artisti että taustatanssijakin nytkähdellä musiikin tahtiin parhaansa mukaan. Sitä samaa vanhaa taattua Tuksu-sirkusta, mitä aina ennenkin.. Positiivisena asiana tästä keikasta sanottakoon, että ilman alushousuja viime keikalla kännissä toikkaroitu manageri Jarna/Isabella oli tällä kertaa jätetty kotiin!”

      Kirjoitus pari kuvaa Kuusankoskelta: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksu-Kuusankoskella/1017502

      -ddd-

      Tuksu spiikkaa ja esittää Kuusankoskella 13.-14.9. yöllä biisin ”Hei Johanna”, ja Dolls-tanssiryhmä Huojuvat homot – nooh: huojuu. Videon kesto 3:13:

      http://www.youtube.com/watch?v=9MQruM3YvsM

      • K a r s e e t a !!

    • ÄmTee-raportti

      Nimimerkki ”ÄmTee” on nakertanut raportin Renkomäen Ravintolan keikasta (yö 21.-22.9.2013). Kiitokset hänelle ja videon urhealle kuvaajalle, joka vakain käsin tallensi koko glamour-setin silmiemme iloksi. ÄmTeen raportti:

      ”Tuksun keikkakiertueen seuraava etappi oli Lahden Ravintola Renkomäki.

      Yleisö sai taas odottaa hyvän tovin illan esiintyjää saapuvaksi ja vihdoin hieman ennen valomerkkiä saatiinkin Tuksu taloon. Tuksu oli taas todella kärttyisän oloinen ja lyhyeksi jääneen "keikkansa" aikana ennätti mm. haukkua ravintolan, että paikka on kuulemma ihan v*tun p*rseestä. Tuksu saapui keikalleen kännissä, meikittä ja kotivaatteissa. Mitä sitä turhaan näkemään vaivaa, kun keikan voi vetää vähän sinne päin ja rahaa tulee silti...

      Ne muutamat biisit, joita Tuksu ennätti "esittää" ennen valomerkkiä, esitettiin biljardipöydällä istuskellen, makoillen, kiehnäten, kierien sekä seisten. Eroottisuutta yritettiin hakea vetämällä hupparin vetoketjua hieman auki ja esittelemällä rintaliivit. Tissit jäivät tällä kertaa siis paljastamatta! Teille joita kiinnostaa videota keikalta nähdä, suunnatkaa osoitteeseen:

      http://www.youtube.com/watch?v=uGcRNRqPmD8

      Tähän lopuksi täytyy vai ihmetellä tätä Tuksun työmoraalia. Keikalle mennään mihin aikaan sattuu huvittamaan, kännissä milloin minkäkin asteisesti sekä meikit ja pukeutuminen on vapaamuotoista fiiliksestä riippuen.

      Ja Tuksu vielä haluaisi yhdyskuntapalveluun vankilan sijasta!? Yhdyskuntapalvelussa kun aikatauluista pitäisi pitää kiinni ja humalatila ei ole suotavaa, joten mitenköhän Tuksu meinasi tässä onnistua, kysyy ÄmTee!”

      Teksti ja muutama kuva: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-keikka-Lahdessa/1018213

      • Vihreällä veralla

      • Tuksu ja Renkomäki

        Tuksu ja Renkomäen keikka, jälkikommentti 24.9.

        ”Lahden keikallani olin verkkariasussa, koska vaatteeni on poistettu!!!! Samoin meikkini!!!! Kuskini ajoi kokonaan väärään suuntaan, joko tahalleen tai vahingossa!!!! ja kuskini on isäni kaveri, tää vaan pahenee kokoajan!!!!”


    • sef3

      Sanokaa minun sanoneen, että jokainen joka laittaa keikkaliksat pohjattomaan meikkikassiin, nauttii ravintolan antimia niin on lopulta ihmeissään kun verottaja vaatii selvitystä keikoista. Veronalaista tuloa ovat esiintymispalkkiot, drinkit, ruuat ja muut asiat.

    • Stara 24.9.2013

      Stara 24.9.2013:

      ”Järkyttävä video Johanna Tukiaisen keikalta – leviää nopeasti verkossa

      Suomalainen kohujulkkis Johanna Tukiainen on pääsemässä tulevaisuudessa pienelle pakkolomalle, mikäli hänelle jo aiemmin langetettu vankeustuomio pannaan täytäntöön. Siihen saakka Tuksu kuitenkin keikkailee ympäri Suomea. Viikonloppuna hänen esiintymisensä kuvattiin videolla Lahdessa.

      Verkossa leviää parhaillaan YouTubessa julkaistu video, jossa Johanna Tukiainen nähdään esiintymässä Lahdessa sijaitsevassa Ravintola Renkomäessä. 23 minuuttia kestävä video on traagista katsottavaa, ja se kertoo kohujulkkiksen nykyisestä tilanteesta enemmän kuin tuhat valokuvaa. Monien huulilla lienee videon katsomisen jälkeen kysymys siitä, milloin Johanna Tukiainen saadaan hoitoon.”

      Video artikkeli: http://www.stara.fi/2013/09/24/johanna-tukiainen-keikalla-lahdessa/

      • Metropoli 24.9.2013

        Metropoli 24.9.2013

        ”Johanna Tukiaisen keikkavideo on surullista katsottavaa

        Johanna Tukiaisen keikasta viime sunnuntaina Lahden Renkomäessä kuvattu 23-minuuttinen video on surullista katsottavaa ja kertoo kaiken kohublondin nykytilasta.

        Huppariin pukeutuneen Tukiaisen puhe kuulostaa sekavalta ja hän ääntää s-kirjaimet voimakkaasti suhisten. Ennen varsinaista esiintymistä Johanna tilittää ravintolan asiakkaille elämästään ja eroon päättyneestä avioliitostaan Arto Länsmaniin.

        Kun varsinainen esitys alkaa puheen päätteeksi, keikalla myös voimakkaassa humalatilassa oleva Johannan ystävä Jarna alkaa tanssahdella Johannan laulaessa kappaleitaan.

        Tämä traaginen video tuo selkeästi esiin millaisessa olotilassa kohublondi Johanna Tukiainen on tällä hetkellä. Videosta uutisoi ensimmäisenä Stara.fi.”

        Video artikkeli: http://www.metropoli.net/uutiset/julkkikset/johanna-tukiaisen-keikkavideo-surullista-katsottavaa/


      • Hymy 24.9. raportoi

        Hymy 24.9. raportoi:

        ”Tuksun tuorein esiintyminen tyrmäsi täysin sanattomaksi: Siis A-P-U-A!

        Johanna Tukiainen on nähty keikoilla vaihtelevassa kunnossa, mutta viime viikonloppuna Hämeenlinnassa (po. Lahdessa) heitetty show pistää kysymään, missä on ravintoloitsijan vastuu esiintyjästään.

        Tukiainen saapui paikalle Renkomäkeen myöhässä ja hätkähdytti jo pelkästään kostyymillaan: hän oli vetänyt päälleen lähinnä verryttelyasua muistuttavan asukokonaisuuden. Pitkä irtotukka oli poissa, jalassa erikoisen värikkäät sukat ja kengät, jotka tuntuivat päätyneen jalkaan ”joltain ja jostain”.

        Johannan kasvot vaikuttivat siltä kuin hänet olisi pahoinpidelty tai hän olisi tullut hammaskirurgisesta operaatiosta.

        - Hän vaikutti kovin pöhöttyneeltä naamastaan ja hänen ässänsä suhisivat kuin hampaansa menettäneellä. Se oli sanalla sanoen ”pulimummomeininkiä”, yleisö päivittelee.

        Keikasta on YouTubessa taltiointi, joka shokeeraa.

        - Eihän Tukiainen koskaan ole ollut suosikkini ja häntä mennään katsomaan vähän niin kuin ”ampuakseen hänen höpöhöpö-glamour-juttunsa alas.”

        Mutta nyt minuun iski suoranainen säälintunne ja lähdin kesken keikan pois. Johanna tarvitsee apua. Ravintoloitsijallakin pitäisi olla joku vastuu, ja katsojilla, Hymylle vihjeen antanut henkilö vaatii.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-tuorein-esiintyminen-tyrmasi-taysin-sanattomaksi-siis-a-p-u-a


      • Tuksu 25.9.2013
        Metropoli 24.9.2013 kirjoitti:

        Metropoli 24.9.2013

        ”Johanna Tukiaisen keikkavideo on surullista katsottavaa

        Johanna Tukiaisen keikasta viime sunnuntaina Lahden Renkomäessä kuvattu 23-minuuttinen video on surullista katsottavaa ja kertoo kaiken kohublondin nykytilasta.

        Huppariin pukeutuneen Tukiaisen puhe kuulostaa sekavalta ja hän ääntää s-kirjaimet voimakkaasti suhisten. Ennen varsinaista esiintymistä Johanna tilittää ravintolan asiakkaille elämästään ja eroon päättyneestä avioliitostaan Arto Länsmaniin.

        Kun varsinainen esitys alkaa puheen päätteeksi, keikalla myös voimakkaassa humalatilassa oleva Johannan ystävä Jarna alkaa tanssahdella Johannan laulaessa kappaleitaan.

        Tämä traaginen video tuo selkeästi esiin millaisessa olotilassa kohublondi Johanna Tukiainen on tällä hetkellä. Videosta uutisoi ensimmäisenä Stara.fi.”

        Video artikkeli: http://www.metropoli.net/uutiset/julkkikset/johanna-tukiaisen-keikkavideo-surullista-katsottavaa/

        Tuksu 25.9.2013:

        "Metropoli itse on SURKEA JA SURULLINEN!!!!!

        Kirjoitin jo kyseisestä keikasta sivuillani, surkea kuskini ajoi ihan väärään suuntaan enkä ehtinyt vetämään keikkaa. Lisäksi isäni on psyykoosissa vienyt kaikki vaatteeni varastoon, olen vasta nyt alkanut niitä pelastamaan!

        Metropoli yrittää tehdä kaikkensa, jotta saa mut alas! He ovat myös laittoman ja törkeän "paljastuskirjan" takana joka on täyttä VALETTA!!!!! Minä en ole mikään Anna Nicole Smith, vaikka yritätte sellaista musta saadakin!!!

        Sitäpaitsi melkein suurin osa julkisuuden henkilöistä tässä maassa on jossain vaiheessa saanut ehdollista tai ehdotonta vankeutta."


      • Hymy raportoi 25.9.

        Tuija Järvinen Tuksusta: ”Antakaa jo armoa. Kyse on ihmisestä.”
        Hymy raportoi 25.9.2013:

        ”Vihdoin puhuu Tuksun ex-manageri: ”On tultu tien päähän!”

        Tuija Järvinen muistetaan Johanna Tukiaisen ex-managerina. Hän on myös Tuksun ensimmäisen sinkun, Lööppijulkkiksen, tuottaja. Nykyisin mallimammana työskentelevä Järvinen on seurannut kauhulla ex-suojattinsa nykytilaa.

        Johannan alkoholinhuuruinen keikkaelämä ei ole jäänyt huomaamatta Järviseltäkään. Hän havahtui nähtyään Lahden Renkomäessä kuvatun keikkavideon.

        - Minusta on nyt tultu tien päähän. Ilmoitan julkisesti antavani tukeni Johannalle, mikäli hän apuni ottaa vastaan, Järvinen toteaa.

        - Minä en halua että hänen elämänsä tuhoutuu, haluatko sinä, hän kysyy ja vaatii ettei nettiin enää ladattaisi Renkomäen esiintymisen kaltaisia videoita. Hän vierittää myös vastuuta ravintolalle, joka antoi Johannan mennä lavalle moisessa kunnossa.

        - Antakaa jo armoa. Kyse on ihmisestä.”

        Linkki: http://www.hymy.fi/uutiset/vihdoin-puhuu-tuksun-ex-manageri-on-tultu-tien-paahan


    • Nipa Näätä 24.9.2013

      Nipa Näätä 24.9.2013:

      "Tuksun verkkosivuille ei ole aikoihin päivitetty tuoreita keikkakuvia eikä keikkatilaajat näin ollen aina ihan tiedä, mitä ovat ostamassa. Tässä verkkosivua on uudistettu kuvilla tuoreimmalta, upealta keikalta. Kuten huomaatte, tuote vastaa juuri sitä, miten sitä markkinoidaan. Korkeatasoista eroottisesti latautunutta mutta samalla tyylikästä viihdettä."

      Uudistus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-verkkosivuille-uusi-myyvempi-ilme/1018362

    • kaikki menetetty jo

      Ehkäpä näin vuonna 2013 on tilanne toinen, sillä näin kirjoittaa Hymy:

      15.8.2013
      Kohublondi Johanna Tukiainen on herättänyt viime aikoina huomiota rikostuomioillaan. Raha-asiansa neitokainen on niinikään onnistunut sotkemaan.

      Hymyn tietojen mukaan Tuksulla on kokonaista 39 maksuhäiriömerkintää!

      Hänet on käytännössä julistettu varattomaksi henkilöksi.

      Merkintöjä ovat aiheuttaneet vero- ja vakuutusmaksu- sekä sakkorästit. Myös muita saatavia Tuksulta on peritty, esimerkiksi kuntosali Elixian jäsenmaksua, puhelin- ja sairaalamaksuja.

    • Kansa barrikadeille!

      Tuksu kertoi 1.10. valjastavansa keikat ihmisoikeustaistelunsa vetojuhdiksi:

      ”Nyt tulevana pe Johanna Tukiainen EI kuulu vankilaan keikkakiertue jatkuu: 4.10 Ravintola Barooni, Vammala. Ja la 5.10 Rodeo Bar Urjala. Huudatamme yleisöä, onko oikein että lasilla heittämisestä käräjä tuomitsee 6kk ehdottomaan vankeuteen, mutta mies joka kuristaa naisen melkein hengiltä ei saa edes sakkoja, vaikka syyttäjä vaati ehdollista vankeutta!!!!!! Keikkakiertue sen puolesta, että Suomi on oikeudenmukainen valtio!!!!!!!!!”

      • Tummat Bratzit?

        Ovatkohan ne Bratz-naiset, joita Tuksu haastatteli videoille, mukana huojumassa?


    • Keikkakalenteri,

      Keikkakalenteri loppuvuodeksi, päivitys:

      * pe 4.10 Bar & Club Baron, Vammala
      * la 5.10. Rodeo Bar, Urjala

      * la 12.10. Ravintola Miami, Helsinki

      * la 26.10. Bar No Name, Ikaalinen

      * to 5.12. Ravintola Pohjanpoika, Helsinki-Jakomäki

    • Spenna Spetri

      Saako Paxun 2013 keikalle pelkillä back-stage tarjoiluilla?
      Eli jos juomia on noin 100 egen edestä niin voisi ainakin Pk-seudulla tulla?

    • Veropetos!

      Illalla 3.11. Dolls Korporaation väki harrasti sisäistä viestintäänsä Facebookissa, kun tämä suuren ammattitaidon omaava tanssiryhmä järjesteli keikkamyyntiasioitaan.

      Viestittelystä käy myös selville, että tilaajat eivät maksa keikkoja tavanomaista käytäntöä noudattaen Korporaation (eli Tukiaisen) pankkitilille (joka on ulosotonalainen), vaan heitä vaaditaan maksamaan rahat jotain (tekaistua) käteiskuittia vastaan.

      Näin saatua keikan kokonaispalkkiota Tukiainen ei kuitenkaan ilmoita Korporaation kirjanpidossa eikä maksa asiaankuuluvia veroja, ei eläkevakuutusmaksuja eikä muita lakisääteisiä maksuja.

      Näin on jatkunut jo vuosia. Tämä, jos mikä, on räikeä esimerkki harmaasta taloudesta ja veropetoksella omaa etua havittelevasta loiseläjästä maassamme. Tuosta on tehtävä loppu, kerta kaikkiaan. Korporaation sisäinen viestintä eilen illalla:

      ”Penna: ”Seuraavat Johanna Tukiainen Showt:

      8.11 Ravintola Moisio, Turku
      15.11 Ravintola Totem, Lappeenranta
      22.11 Yksityis tilaisuus, Pori
      07.12 Ravintola Papillon, Riihimäki
      21.12 Ravintola Yki,Ylikiiminki

      Keikkatilaukset ja tiedustelut:
      petri.keikkamyynti¤luukku_com
      johanna¤dollsdancers_fi
      jarna.keikkamyynti¤gmail_com ”

      Jarna: ”Ensinnäkin tuo yksi keikka on peruttu! Kun myyt keikkaa ja mainostat niin sun pitää olla niistä aina tietoinen.”

      Penna: ”Suosittelen sitten päivittämään keikkakalenteria ajantasaiseksi kun noita dollsin sivuja hoidat :)”

      Penna: ”Itse ainakin jos hoitaisin niitä, niin hoitaisin myös kunnolla :)”

      Jarna: ”Minähän en kirjoita JOhannan sivuille kun hänen luvallaan, ensinnäkkin kysy Johannalta keikat mitkä on myyty ja peruutettu ennenkuin kirjoitat mitään. Sitä paitsi minä Johannana en antaisi edes myydä keikkoja kun Petrillä oli ainoastaa JOhannan facebook-tunnukset kun ne kaapattiin.”

      Jarna: ”Äläkä sä ala kirjoittelemaan etten hoida hommia hyvin,. itse myyt verokortilla vaikka se on käteiskuittia vastaan! Ensinnäkin kysy neuvoa ennen kuin myyt mitään.”

      Xxx Xxx: ”Onks toi Lappeenrannan keikka kuitenkin voimassa? :)”

      Penna: ”Lappeenrannan keikka on voimassa :)”

      Tuksu: ”Älkää sekoilko keskenänne, mä en ole antanut mitään yksinoikeus sopimusta kenellekään ihmiselle myydä mun keikkoja! Niitä myy myös suuret ohjelmatoimistot, erilaiset ravintoloiden omistajat jne!

      Nämä pitää nyt hoitaa ammattitaidolla, mutta jos nyt viittaan esim. hullun ex-aviomieheni Arto Länsmanin kirjoituksiin Jarnan seinällä, niin mulla on vaan yksi viesti sulle:

      PAINU VIT-TUUN!!!!!!!! KUULUT SULJETTUUN SELLIIN VANKILAAN!!!!!

      Jos automatkan varrella tulee pari krt poliisit pidättämään oman isäni kiusaamisen takia ja kolmanneksi vielä iso peura eteen, niin se on ihan selvä, että silloin keikka myöhästyy tai peruuntuu kokonaan!!!!!!! Kuka tahansa selväjärkinen ihminen ymmärtää sen!”

    • Kervinen bloggaa

      Jarna Kervisen keikkaraportti (15.11.) Turun Basso-keikasta:

      ”Turku

      Turun reissu epäonnistui täydellisesti.

      Kun olimme Helsingissa ja veimme Nassu koiran hoitoon Vuosareen.
      Johanna oli unohtanut lompakkonsa jonnekkin, ja sitä piti lähtee hakemaan sitten vielä uudelleen Albertinkadulta. Muistan kun sanoin että tässä Turun keikassa on jtn hämärää ettei sinne pidä mennä (mulla on ainva välillä näitä tunteita).

      Kun olimme sinne ajamassa poliisit pysäytti kysy auton tiedot ja sitten tarkasti kaikki henkilöllisyyspaperit.

      Poliisi sanoi että Johannalla on sakot maksamatta ja etsintäkuulutus päällä, poliisit otti Johannan kyytiin, ja sitten mentiinki poliisilaitoksella päin, sanoin poliisille, etteikö tätä voisi hoitaa vaikka joku muu päivä', että meillä on kiire Turkuun. No anyway, ajelin perässä Kirkkonummelle, sanoin kyydissä olevalle, että tässä voi mennä monta tuntia, jos ne alkaa kuulustelemaan.

      Mentiin sillä aikaa viereiseen mäccäriin hakemaan ruokaa ja kun ajoin takas parkkipaikalla niin poliisit päästi takaoven kautta Johannan pihalle, ja matka jatkui kohti Turkua..

      Satoi vettä kaatamalla, ja inhoan aja vesiliitton vuoksi. Eipä keretty ku puol tuntii ajamaan ja uudelleen pystäytys, olin että ei tää voi olla totta. Kytät kysy paperit vaan multa ja edessä olevalta, nyt ei kiinnostanut takapenkkiläiset.. Onneksi!

      Loppujen lopuks Turkuun päästiin ja ravintola Basson takahuoneeseen. Keikkamaksua ei maksettu, koska se oli sovittu, että se maksetaan Johannan tilille, Johanna oli edellispäivänä saanut ohjeet siitä.

      Keikka oli lyhyt, mutta Johki sen esiintyi. Sitten ei ollut hotellihuonetta järjestetty, keskellä yötä hotellia metsästämään. Loppujenlopuksi sellainen löytyi ja päästiin nukkumaan.

      Herättiin ja eikun aamupalalle, ja sit takas nukkuun. Lähdimme Johannan kanssa viereiseen ruokaravintolaan, mä join kahvia ja Johanna punkkua, ja meni aikaa, syötiin kunnolla ja sit takas hotelliin uudelleen nukkuun. Ja sit lähettiin kohti Helsingia. Samalla pvä siirrettii possun hakua viikolla.

      Iha kiva perhe sitä myi ja oli söpöjjä ne pikkuisest, mut niistä kasvaa isoja eläimiä. Tässä vaiheessa olin sanonut, ymmärrätkö, kuinka iso siitä tulee, ja miten hotellit tulevaisuudessa huolii porsasta hotellihuoneeseen.
      Kaikki oli kuulemma hoidossa.

      Se siitä sitten ja kohti Stadia. Keikka vi-tutti kun ei mennyt niinkuin piti, mulla hävis lääkkeet ja sitten käytiin syömässä Lohja ABC:llä, Johanna varasti sieltä koriste-enkelin, musta se oli jotenki outoa ."älä varasta" sanotaan raamatussa, ja sit Johanna varastaa, ja vielä enkelin.

      Onneks päästiin stadiin... Sanoin et jään yöksi, ja niin me jäätiinki. Mulla oli hävinnyt lääkkeitä, ja Johannalta rahaa (siltä aina häviää, ja sit syytellään kaikkia) Loppujen lopuks, häviääkö sieltä mitään ja maksoko Johanna sakkonsa pois kyttikseltä 430e... Sitä ei tiedetä, mut sinne rahat tais kadota.”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/11/turku.html

      • Näin on oleva

        Tuksun keikkailun normisetti. :)


    • Totem-keikkaraportti

      ”ÄmTeen” keikkaraportti (suuret kiitokset!) Lappeenrannan Totemista 15.11.13::

      ”Tuksu ja homoposse Lappeenrannassa

      Tuksu ja gayposse vetäisivät eilen keikan Lappeenrannassa. Puolen päivän aikaan Tuksun keikkamyyjä/ taustatanssija/ gaybff ilmoitti Tuksun olevan jo matkalla Lappeenrantaan!

      Tätä hieman ihmettelin, meinaan Tuksu normaalisti nukkuu klo 17 asti... Eihän tuo ilmoitus sitten ihan paikkansa pitänytkään, sillä loppupeleissä Tuksu oli bongattu vasta klo 18 jälkeen Helsingin rautatieasemalla kapuamassa junaan, ja Lappeenrantaan saavuttiin klo 20.30 aikoihin. Pointsit Tuksulle kuitenkin siitä, että baarin ei tarvinnut lähteä häntä kotiovelta hakemaan, vaan paikalle selvittiin omin avuin jopa hyvissä ajoin ennen showta.

      Itse keikkahan oli jälleen menestys ja ihmiset olivat haltioissaan, tai näin vastaisi Tuksu, jos häneltä kysyttäisiin, kuinka keikka meni. Keikkaraportteja en jaksa enää edes jakaa, koska ne ovat sitä samaa vanhaa ammattitaidotonta sirkussähellystä.

      Vielä tähän loppuun, ettei kukaan erehdy luulemaan Tuksua lihavaksi: kuva on väärästä kuvakulmasta ja vieläpä photoshopattu (peilikuvaksi).”

      Teksti kuva: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksu-ja-homoposse-Lappeenrannassa/1023522

    • Suohirviön soidin
    • Vanha Sirkuskaakki
    • Pub Tähtisumu 22.11.

      Hymy-näätien palstalla ”naatasieni” (kiitti!) postasi esiin selostuksen Porin keikasta (22.11.13 Pub Tähtisumu):

      ”Keikasta eräältä keskustelupalstalta…

      "Itse en ollut paikalla, mutta seuraavat tietoni peräisin ensikäden lähteeltä.

      Se alunperin mainittu yksityistilaisuus piti järjestää nimenomaan Wanhankylän Pubissa Ulvilassa. WKP:n päässä oli kuitenkin möhlitty asiat niin, että se peruuntui, ja niinkin aikaisin kuin edellisenä iltana (torstaina) otettiin yhteyttä Pub Tähtisumuun, josko tilaisuus voitaisiin järjestää siellä.

      Tähtisumussa suostuttiin tähän, sieltähän oli tulossa iso porukka, ja Tukiaisen esiintymisen maksoi tilaisuuden järjestäjä, ei Tähtisumu. Aikaa yksityistilaisuudelle oli varattu klo 21-23, mutta eihän Tuksu koskaan minnekään ajoissa pääse.

      Klo 18 se oli vielä Helsingissä, eikä ilmeisesti aikeissakaan tulla, vaikka keikka oli jo maksettu (1000€). Nämä rahatkin oli luonnollisesti jo tuhlattu. Tuksua lähdettiin sitten tuomaan taksilla Helsingistä, ja kuski sai tiukan ohjeistuksen, että suoraan Poriin, minnekään ei pysähdytä matkan varrella.

      Aika kaameassa kunnossa olivat olleet siskokset tullessaan. Ihan sekaisin, meikittä ja tukka takussa, kaksi koiraa mukana. Johanna ei ilmeisesti aikonut meikata edes keikkaa varten, tilaisuuden järjestäjä oli vissiin sitten jotain meikkiä yrittänyt sille sutia naamaan.

      Julia takahuoneessa vuoroin itkeskeli, vuoroin tuijotti tyhjyyteen oikein kunnon koomassa. Pas-koista Johannan housuissa ei lähteeni maininnut mitään.

      Keikka pääsi alkamaan joskus 23.30, ja esiintymisen jälkeen henkilökunta odotti hartaasti, että Tukiaiset häipyisivät hotelliinsa mahdollisimman pian. Mutta ei. Sinne ne asettuivat pikkuruiseen takahuoneeseen, istua tönöttivät pikkuruisilla jakkaroilla ja joivat viiniä tekemättä elettäkään lähteäkseen.

      Yritettiin saada lähtemään ensin hyvällä, sitten pahalla, sitten taas hyvällä, jne. Portsarin avustuksella siskokset lopulta saatiin ulos ja autoon, pubin henkilökunnan piti kantaa kassit ja koirat.

      Jotain oli Tuksu mennessään marissut paikan turvajärjestelyistä, että järjestyksenvalvojanhan pitäisi suojella häntä yleisöltä eikä toisin päin.

      Kuulemma ei koskaan ole perjantai-iltana myyty niin hyvin, mutta että oli se kyllä niin kamalaa, että ei koskaan enää. Toivoivat (henkilökunta siis) vain keikan olevan ohi mahdollisimman pian ja Tukiaisten lähtevän".”

    • Pori-kertomus

      Nimimerkki "Sivusta seurannut" raportoi (kiitos!) Porin keikan (22.11.13) kulusta seuraavaa:

      "Siskokset saapuivat n. 23.20 taksilla Pub Tähtisumun edustalle; jo taksissa syntyi kärhämää, sillä siskokset olivat vaatineet kuljettajaa ostamaan heille ruokaa matkalle, ja vakuuttaneet että yksityistilaisuuden järjestäjä maksaa nämä kulut. Tilanne saatiin aisoihin taksin puolesta tilaisuuden järjestäjän maksettua ruokakulut kuljettajalle.

      Siskokset tulivat pubiin sisälle kantaen kumpikin pientä koiraa.
      Portsari oli kummissaan päästänyt naiset eläimineen sisälle, ja neidit oltiin ohjattu takahuoneeseen valmistautumaan.

      Kului vartti, toinen ja kolmannen kuluttua Johanna kuulutettiin lavalle, ensitöikseen Johanna aloitti saarnalla siitä, kuinka media valehtelee, tarinoi ja paisuttelee tämän tekemisiä, ja kuinka vaikeaa hänellä ja siskollaan on, kun maailma kohtelee kaltoin, kertoi myös siitä, kuinka hieno ihminen ja voittaja hän on.

      Tämän jälkeen hän haukkui pubin karaokemestarin pystyyn, sillä laitteisto ei suostunut soittamaan Johannan mukanaan tuomaa levyä. Lopulta artisti suostui karaokekappaleiden laulamiseen, ensimmäisenä raitana apinamies kajahti kaiuttimista.

      Pikkusisko Julia oli tällä välin käynyt itkuisena tupakalla, ja marissut elämästään pubin asiakkaille. Tupakoimisensa jälkeen Julia istahti biljardipöydän päähän tuolille ja jatkoi itkemistään.

      Johanna kuulutti apinamies biisin jälkeen Julian luokseen, kehui tätä maasta taivaaseen ja ilmoitti heidän molempien olevan sinkkuja. Seuraavana esitettiin kaksi kappaletta, joiden sanoissa ei ollut mitään järkeä, ja samalla myös vanhemman sisaruksen vaatepuoli väheni merkittävästi.

      Johanna lopetti laulamisen, mitä seurasi se, että tilaisuuden järjestäjä joutui tarttumaan mikkiin, ja jatkoi laulamista, Johanna sekä Julia tyytyivät tanssimaan ja esittelemään vartaloitaan kiinnostuneelle baarikansalle.

      Hetken kuluttua Johanna sai kuvaamisesta ja asiakkaiden kommenteista tarpeekseen, ja kaatoi naisasiakkaan oluttuopin tämän päälle, ja meni siskonsa viereen istumaan, samalle peitellen tätä paidallaan, etteivät asiakkaat saisi kuvattua tätä.

      Portsari meni selvittämään tilannetta, jonka aikana Julia alkoi riepottelemaan toista naisasiakasta hiuksista. Portsari erotti naiset ja käskytti Tukiaiset takahuoneeseen ja poistumaan Tähtisumun tiloista välittömästi.

      Kun siskokset vihdoin lähtivät ulos, kaatui Johanna kantamansa koiran päälle, pubin etuoven edessä. Voi koira raukkaa."

    • ÄmTeen" keikkarapor

      ÄmTeen" keikkaraportti (kiitos!) Harjavallasta (keikka 23.11.13):

      "Tuksu ja prätkäjätkien keikka

      Eilen Harjavallan Bandidosit saivat kokea glamourin kosketuksen, kun Tuksu saapui heidän pikkujouluihin esiintymään.

      Tuksuhan taas kertoisi keikan olleen menestys ja yleisön olleen ihan innoissaan. Todellisuus on taas ihan toista, sillä kesken eroottisen esityksen, biljardipöydälle könynnyt esiintyjä oli yllättäen sammunutkin siihen biljardipöydälle.

      Julia-sisko oli myös ollut mukana keikalla yksi valkoinen tuppo kädessä enemmän, sillä edellisen päivän yksityiskeikan jälkeen oli Julia-sisko kiidätetty sairaalaan, verensokereiden huidellessa katossa.

      Julia-siskon korkea työmoraali (lue viinanhimo) sai hänet kuitenkin karkaamaan sairaalasta ja niin taas sisaruskaksikko viihdytti kansaa koko rahan edestä.

      Porista kantautuneiden näköhavaintojen mukaan Tuksun eläintarhaan on liittynyt uusi jäsen: minipossu, ja sitä on retuutettu jo baarissakin mukana.
      Mutta tästä possusta sitten seuraavassa postauksessa enemmän..."

      Kuva teksti: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksu-ja-pratkajatkien-keikka/1024377

      Tuksu, kiertueesta väsynyt artisti, uupui ja simahti baarin bilispöydälle:

      https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/921574_10201742390375125_829040507_o.jpg

    • MC Köyrijät
    • Mummon objektiivi
    • tu ki ainen

      Mia Mari Johanna Tukiainen

      Tuksu Tuksun Dollsdancers

      Tuksun vuoden 2012 keikat

      Tukiaisen vuoden 2012 keikat

      Verottaja

      Johanna Tukiaisen vuoden 2012 verotulot 230 euroa

      http://www.hymy.fi/uutiset/tukiaisen-minitulot-eivat-tasmaa-suureen-keikkamaaraan-hymy-soitti-verottajalle


      - 27.1. ÄÄNEKOSKI
      - 29.1. YKSITYISTILAISUUS HELSINKI
      - 4.2 HARJAVALTA
      - 10.2. RAVINTOLA JA HOTELLI KULTAHIPPU, IVALO
      - 14.2. ALUSTAVA VARAUS, YKSITYISTILAISUUS HELSINKI
      - 25.2. YKSITYISTILAISUUS HELSINKI, SEKÄ ALUSTAVA RAVINTOLAKEIKAN VARAUS, ILMOITETAAN SEURAAVASSA BLOGISSA
      - 2.3 HÄMEENLINNA, CIRCUS RAVINTOLA, JOHANNA JA JULIA TUKIAINEN SHOWKEIKKA
      - 2.3.2012 SIRKUS YÖKERHO, HÄMEENLINNA.
      - 3.3.2012 HOLIDAY CLUB, PYHÄNIEMI. JOHANNA JA JULIA TUKIAINEN SHOW
      - 6.3.2012 SIPOO, RAVINTOLA PARONI. - 7.3.2012 KORPILAHTI, LÄHELLÄ JYVÄSKYLÄÄ
      - 14.4.2012 YKSITYISKEIKKA, HELSINKI
      - 4.-5.5.2012 CLUB TEATRIA, OULU, SEXTREME-EROTIIKKAMESSUT
      - 12.5.2012 RAVINTOLA MAIKKI, VIHANTI
      - 18.5.2012 LUCK LADY, MALMI
      - 30.4.2012 RAVINTOLA VILLIVIINI, KYYJÄRVI
      - 12.5.2012 RAVINTOLA MAIKKI, VIHANTI
      - 2.6.2012 HOTELLI NURMESHOVI, NURMES
      - 8.6.2012 RAVINTOLA VIRRANPOIKA, LEPPÄVIRTA
      - 30.6.2012 FANTASY CLUB, ITAKESKUS HELSINKI
      - 3.8.2012 LIEKSA, PUB SIMO
      - 11.8.2012 VANTAA, ravintola PIILOPAIKKA
      - 18.8.2012 VANTAA, ravintola TILLIKKA
      - 1.9.2012 Kaarina, hotelli/ravintola Hovirinta
      - 12.9.2012 YKSITYISTILAISUUS ROVANIEMI
      - La 22.9.2012 yksityiskeikka Helsinki - PE 28.9 LAUKAA, RAVINTOLA KALLIO, SAMANA ILTANA ÄÄNEKOSKI, RAVINTOLA KALLIO
      - 5.10 Mestarin Krouvi, Tampere
      - LA 13.10.2012 RAVINTOLA RAJA-TUPA HOLLOLA
      - PE 19.10.2012 RAVINTOLA NAPSU, HYVINKÄÄ
      - TO 25.10.2012 ROVANIEMI YKSITYISKEIKKA
      - PE 26.10.2012 KALLIO, YKSITYISKEIKKA
      - 3.11 ESPOO
      - 17.11.2012 RAVINTOLA KOIVU, TURKU
      - PE 23.11.2012 CLUB FRENDI, PARAINEN
      - LA 24.11.2012 BAR VALLATON, SOMERO
      - PE 30.11.2012 KANNEL PUB, KANNELMÄKI HELSINKI
      - 1.12.2012 NIGHT FACTORY, HARJAVALTA
      - 5.12.2012 HÄRMÄN HÄJY, SEINÄJOKI
      - 7.12.2012 RAVINTOLA KOIVU, TURKU
      - 8.12.2012 RAVINTOLA TERVATUPA, RUUKKI
      - 15.12.2012 FORTE YÖKERHO, TURKU

      Johanna Tukiaisen

      Tuksu Tukiainen Johanna Tukiainen

      Tänään on julkaistu verotietoja vuoden 2012 osalta. Kohublondi Johanna Tukiaisen verotettavat ”minitulot”, alle 300 euroa, herättävät ihmetystä, sillä vuonna 2012 nainen esiintyi useilla kymmenillä eri keikoilla.

      • Tärisevä Napa

      • Mustapaha Joutsen

      • Tuksu limbosi

      • Tuksu, riikinkukko

      • Tuksu keikistelee

      • Tuksu tanssahteli

      • I´ll Be Waiting

    • ”phöh”, Tuksulasta

      Hymy-näätien palstalla ”phöh” on nostanut Tuksulasta.comista esiin tällaisen Papillon-raportin (keikka 7.12.2013):

      ”Eilinen keikka Tuksun osalta meni varsin kivasti. Paikalle saavuttiin ajoissa ja vieläpä melkein selvinpäin. Taustajoukoissa heilui ja keikkui Juha, joka oli nauttinut ilolientä Kviininkin puolesta.

      Tuksu oli sonnustautunut tiukkoihin farkkuihin ja mustaan tunika-malliseen puseroon. Tutu oli varmaan pesussa... Juhalla oli päällä niin ikään farkut, jotka oli viittä vaille putoamassa koko ajan.

      Ensin tanssittiin pari biisiä ja sen jälkeen JTuk riisui housut pois. Onneksi tämä asukokonaisuuden yläosa oli niin pitkä, että se peitti kuitenkin vielä Kviinin hanurin.

      Tämän jälkeen oli laulubiisien vuoro. Tässä kohtaa Johanna laittoi joko vahingossa tai tarkoituksella Immoskan mikin kiinni, koska jo heti keikan alusta asti Juha päästeli suustaan varsin epämääräisiä äännähdyksiä ja huokailuja, joita yleisö sitten repeili. Johanna näytti hivenen häpeävän huojuvaa.

      Jossain kohtaa tuli taas biisi, jonka yli dj:n olisi pitänyt hypätä, mutta diitsei oli varmaan suojelemassa puhelintaan väärinkäsityksiltä, eikä näin ollen kuullut esiintyvän artistin toivetta. Tämän biisin aikana Johanna seisoi närkästyneenä paikallaan, mutta Juha jaksoi keikkua senkin edestä.

      Tämän seurauksena Juhalle tuli ilmeisesti huono olo, kun näytti suunnistavan vikkelään kohti miesten vessaa käsi suun edessä. Niinpä Johannalle tulikin yllättävä kiire lopettaa keikka tähän.

      En tiedä, jatkuiko keikka vielä tämän jälkeen, koska esiintyjät tulivat vielä takaisin "lavalle", mutta itse totesin parhaaksi poistua paikalta.

      Emme siis nähneet Onnia tai Toivoa, ei edes peppy vilahtanut. Sylitanssit ja kuohukermat oli varmaankin säästetty jollekin paremmalle yleisölle.
      Kukaan ei tullut haukutuksi näädäksi eikä Aertokaan saanut syytöksiä kontolleen.
      Kaiken kaikkiaan varsin asiallinen keikka ainakin siltä osin mitä mä jaksoin katsoa.”

      • "paikalla :(" raport

        Nimimerkki "paikalla :(" raportoi (kiitti!!1!) erään toisen ketjun yheydessä näin:

        "Olimme paikalla narikassa klo.23:00. Pokelt kysyessämme aikataulua; esitys alkaa 24:00 ja rva on jo raflassa.

        00:05 kysyimme myyjältä, että onko aikataulu kovinkin venähtänyt?
        "00:15 aloitetaan. Teki viimeksi samat, aikataulu sovittu, muttei pidä.
        Tuli naama naturalina ja nyt meikkaa".

        00:17 tepasteöi tuksu ja huojuva immonen.
        Tumma paita ja farkut johkilla.Tuksutin oli selvänä (???), ei aerton haukkumista tms. Huojuva taas aivan sekaisin.

        Laulut KAMALIA!!

        N.15min ihmiset katso kaikki tätä ilmestystä.
        Päätä pudisteltiin, naurua, jopa järkkäriltä.

        Huojuva enemmän antoi muuvei kun tuksu. Sanat oli molemmilla haus.
        Immoska antoi tuksulle sylitanssin. Myöhemmin johanna antoi myös tanssin huojuvalle. Hetkee myöhemmin huojuva Immonen voi silmin nähden huonosti ja nojasi seiniin. Meinasi yleisöön oksentaa.

        Show päättyi.

        Isoin huuto ja aplodit saivat, kun lähtivät.
        Tämä kesti alle tunnin koko homma.
        "DJ hyppää tän biisin yli. .."

        Esitys oli tylsä tylsä ja tylsä!! :D
        Ihmisii nojaili käsiinsä ja haukotteli.
        Tukiainen toivotti hyvää itsenäisyyspäivää ja poistui.
        Lemmikkejä emme nähneet."


      • Pikkumustassa
        "paikalla :(" raport kirjoitti:

        Nimimerkki "paikalla :(" raportoi (kiitti!!1!) erään toisen ketjun yheydessä näin:

        "Olimme paikalla narikassa klo.23:00. Pokelt kysyessämme aikataulua; esitys alkaa 24:00 ja rva on jo raflassa.

        00:05 kysyimme myyjältä, että onko aikataulu kovinkin venähtänyt?
        "00:15 aloitetaan. Teki viimeksi samat, aikataulu sovittu, muttei pidä.
        Tuli naama naturalina ja nyt meikkaa".

        00:17 tepasteöi tuksu ja huojuva immonen.
        Tumma paita ja farkut johkilla.Tuksutin oli selvänä (???), ei aerton haukkumista tms. Huojuva taas aivan sekaisin.

        Laulut KAMALIA!!

        N.15min ihmiset katso kaikki tätä ilmestystä.
        Päätä pudisteltiin, naurua, jopa järkkäriltä.

        Huojuva enemmän antoi muuvei kun tuksu. Sanat oli molemmilla haus.
        Immoska antoi tuksulle sylitanssin. Myöhemmin johanna antoi myös tanssin huojuvalle. Hetkee myöhemmin huojuva Immonen voi silmin nähden huonosti ja nojasi seiniin. Meinasi yleisöön oksentaa.

        Show päättyi.

        Isoin huuto ja aplodit saivat, kun lähtivät.
        Tämä kesti alle tunnin koko homma.
        "DJ hyppää tän biisin yli. .."

        Esitys oli tylsä tylsä ja tylsä!! :D
        Ihmisii nojaili käsiinsä ja haukotteli.
        Tukiainen toivotti hyvää itsenäisyyspäivää ja poistui.
        Lemmikkejä emme nähneet."

        Tuksu Ravintola Papillonissa 7.12.13:

        http://aijaa.com/nVr4uu


      • Olkista heikotti
        "paikalla :(" raport kirjoitti:

        Nimimerkki "paikalla :(" raportoi (kiitti!!1!) erään toisen ketjun yheydessä näin:

        "Olimme paikalla narikassa klo.23:00. Pokelt kysyessämme aikataulua; esitys alkaa 24:00 ja rva on jo raflassa.

        00:05 kysyimme myyjältä, että onko aikataulu kovinkin venähtänyt?
        "00:15 aloitetaan. Teki viimeksi samat, aikataulu sovittu, muttei pidä.
        Tuli naama naturalina ja nyt meikkaa".

        00:17 tepasteöi tuksu ja huojuva immonen.
        Tumma paita ja farkut johkilla.Tuksutin oli selvänä (???), ei aerton haukkumista tms. Huojuva taas aivan sekaisin.

        Laulut KAMALIA!!

        N.15min ihmiset katso kaikki tätä ilmestystä.
        Päätä pudisteltiin, naurua, jopa järkkäriltä.

        Huojuva enemmän antoi muuvei kun tuksu. Sanat oli molemmilla haus.
        Immoska antoi tuksulle sylitanssin. Myöhemmin johanna antoi myös tanssin huojuvalle. Hetkee myöhemmin huojuva Immonen voi silmin nähden huonosti ja nojasi seiniin. Meinasi yleisöön oksentaa.

        Show päättyi.

        Isoin huuto ja aplodit saivat, kun lähtivät.
        Tämä kesti alle tunnin koko homma.
        "DJ hyppää tän biisin yli. .."

        Esitys oli tylsä tylsä ja tylsä!! :D
        Ihmisii nojaili käsiinsä ja haukotteli.
        Tukiainen toivotti hyvää itsenäisyyspäivää ja poistui.
        Lemmikkejä emme nähneet."

        Olkista heikotti Papillonissa:

        http://aijaa.com/85DUPO


      • Revityt Farkut
        "paikalla :(" raport kirjoitti:

        Nimimerkki "paikalla :(" raportoi (kiitti!!1!) erään toisen ketjun yheydessä näin:

        "Olimme paikalla narikassa klo.23:00. Pokelt kysyessämme aikataulua; esitys alkaa 24:00 ja rva on jo raflassa.

        00:05 kysyimme myyjältä, että onko aikataulu kovinkin venähtänyt?
        "00:15 aloitetaan. Teki viimeksi samat, aikataulu sovittu, muttei pidä.
        Tuli naama naturalina ja nyt meikkaa".

        00:17 tepasteöi tuksu ja huojuva immonen.
        Tumma paita ja farkut johkilla.Tuksutin oli selvänä (???), ei aerton haukkumista tms. Huojuva taas aivan sekaisin.

        Laulut KAMALIA!!

        N.15min ihmiset katso kaikki tätä ilmestystä.
        Päätä pudisteltiin, naurua, jopa järkkäriltä.

        Huojuva enemmän antoi muuvei kun tuksu. Sanat oli molemmilla haus.
        Immoska antoi tuksulle sylitanssin. Myöhemmin johanna antoi myös tanssin huojuvalle. Hetkee myöhemmin huojuva Immonen voi silmin nähden huonosti ja nojasi seiniin. Meinasi yleisöön oksentaa.

        Show päättyi.

        Isoin huuto ja aplodit saivat, kun lähtivät.
        Tämä kesti alle tunnin koko homma.
        "DJ hyppää tän biisin yli. .."

        Esitys oli tylsä tylsä ja tylsä!! :D
        Ihmisii nojaili käsiinsä ja haukotteli.
        Tukiainen toivotti hyvää itsenäisyyspäivää ja poistui.
        Lemmikkejä emme nähneet."

        Tuksu tuolilla revityt farkut jalassaan:

        http://aijaa.com/itADFS

        Tuksu otti farkkuhousut pois:

        http://aijaa.com/Uk1Pb8


      • "Housut pois"

    • Olkalaukku ja Tuksu
      • Keikat loppu

        Tuo Papillon taisi olla viimeinen keikka.


    • Vuodenvaihde 13/14

      Dolls Diary 11.12.13:

      "... Tähän asti myytyjä keikkoja ovat seuraavat:

      - 17.12.2013 Pidän luennon eräässä espoolaisessa lukiossa, koskien mediaa ja sen haittavaikutuksia ja negatiivista puolta.

      - 21.12.2013 Pub Vapari, Heinola

      - Alustava varaus Ravintola Villi, Kankaanpää 11.1.2014

      - Alustava varaus Bar Panama, Valkeakoski, tammikuulle

      - 31.1.2014 Il Treno, Mellunmäki"

    • Surushowt

      Keikkaohjelman ideaa on muutettu, 7L, 22.2.14:

      ”Johanna Tukiainen surukeikoistaan: En paljastele ja örvellä!

      Kohublondi Johanna Tukiainen kertoo, että hän on saanut positiivista palautetta viimeviikkoisista keikoistaan.

      - Ravintoloitsijat ovat kiitelleet ja kehuneet keikkojani. Olen saanut todella positiivista palautetta. Olen vetänyt keikat todella hyvin, koska tanssin ja laulan Julian muistolle. Showt ovat olleet siistejä. En ole kierinyt alasti lattialla tai örveltänyt kännissä, Johanna sanoo.

      - Olen laulanut Julialla tärkeitä biisejä. Olen keskittynyt myös tanssimiseen. Osa ihmettelee, että miten voin keikkailla suruaikana. Keikat ovat minulle terapiaa, hän jatkaa.

      Johannan sisko Julia Tukiainen löydettiin kuolleena 17. joulukuuta 2013.
      Julia haudattiin 18. tammikuuta 2014.”

      7L: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-surukeikoistaan-En-paljastele-ja-orvella/1033456

    • ura ohi ???

      Monta keikkaa on heittänyt 2014 ???

    • uusi show

      Tuleeko pikkusisko Jasmine mukaan keikoille tanssimaan, nyt kun Julia on poissa vai tuleeko remmiin esim. Henna "leuka" Kallinainen?

      • Hymy raportoi 19.6.

        Hymy raportoi 19.6.14:

        ”Nämä suomalaiset kohumimmit ovat tehneet sovun: Nyt yhteistöitä!

        Kaksi suomalaista kohuneitokaista, Johanna Tukiainen ja Henna Kalinainen, ovat olleet niinkin läheisissä väleissä, että Hennan piti toimia aikoinaan Tuksun morsiusneitona hänen Lapin-häissään. Henna ei kuitenkaan päässyt sattuneesta syystä paikalle.

        Naiset eivät ole olleet vähään aikaan tekemisissä toistensa kanssa ja sanan säilä on viuhunut myös sosiaalisessa mediassa.

        Nyt epäsopu tiettävästi on historiaa, sillä naiset tekevät yhteistyötä - mikäli Tukiaisen päivitykseen on uskominen. Hän mainostaa Kalinaisen toimivan juontajana hänen keikoillaan. Pari on lähdössä Lapin-rundille esiintymään.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/nama-suomalaiset-kohumimmit-ovat-tehneet-sovun-nyt-yhteistoita


    • Marinoitu Maksa

      Tässä Tuksun Dolls Diary -kirjoitus 12.5.14:

      ”JOHANNA TUKIAINEN SHOWKEIKAT MYYNNISSÄ YMPÄRI SUOMEA,
      EIVÄT JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI! OSA KEIKKOJEN TUOTOSTA MENEE HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN, TIEDOT ALLA

      Luettelen tässä nyt ensiksi erityyppiset showkeikat joita teen ja tiedustelut ja tilaukset voi tehdä: johanna¤dollsdancers:fi osoitteeseen tai keikkamyyjälleni Nita Seessalolle Poriin.

      1. SHOWVAIHTOEHTO: N.45MIN PITUINEN SETTI, JONKA VOI MYÖS JAKAA KAHTEEN ERI OSAAN. 7 LAULUBIISIÄ, MUKANA MM. HUIPPUSUOSITTU "APINAMIES" JONKA LAULOIMME YHDESSÄ JULIAN KANSSA, SEKÄ "HEI JOHANNA" JA 4 ENGLANNINKIELISTÄ KAPPALETTA, JOISTA SUURIN OSA KERTOO RAKKAUDESTA.

      ASUVAIHTOEHTOJA ON LUKUISIA RIIPPUEN KEIKAN TILAAJASTA (MITÄ HÄN TOIVOO), ESIM. LÖYTYY MUSTAA LATEKSIA, RUOSKIA, MUSTIA LÄPINÄKYVIÄ PAITOJA JA TOPPEJA JNE. TYYLIIN BRITNEY SPEARSIN MUSAVIDEOLTA "WORK BITCH." SITTEN LÖYTYY MYÖS KAUNIITA, PITKIÄ ILTAPUKUJA, JOITA KÄYTÄN LÄHINNÄ LAULAESSANI, SEKÄ HYVIN KORKEITA KORKOJA. ROOLIASUJA LÖYTYY MYÖS.”

      ”2. SHOWVAIHTOEHTO SAMA KUIN EDELLÄ, MUTTA KEIKAN LOPUSSA (TAI KOKONAAN ERIKSEEN) JÄRJESTÄN EROOTTISEN TIETOKILPAILUN, JOHON OTETAAN YLEISÖN JOUKOSTA MUKAAN IHMISIÄ JA KYSELEN HEILTÄ SEKSIIN LIITTYVIÄ ASIOITA. VOITTAJA SAA KUVANI NIMMARILLA, YHTEISKUVAN, SEKÄ PULLON PINKKIÄ SHAMPANJAA.

      3. SHOWVAIHTOEHTO SAMA KUIN ENSIMMÄINEN, MUTTA PALJASTA PINTAA EI VARSINAISESTI NÄYTETÄ, JA TIETOKILPAILU LIITTYY MEDIAAN JA MINUN ELÄMÄÄNI. VOIN TEHDÄ MYÖS KEIKKOJA JOTKA LIITTYVÄT JOHONKIN TEEMAAN, KUTEN ESIM. DISNEY KEIKKOJA, JOLLOIN ESIINNYN LAVALLA ARIEL MERENNEITONA (PYRSTÖINEEN KAIKKINEEN) JA MUKAANI TULEE ESIM. LUMIKKI JA PRINSESSA RUUSUNEN."

    • Pää näätä

      Ei kuitenkaan ole vielä tultu siihen pisteeseen että Tussutin joutuu maksamaan vahingonkorvauksia esiintymisestään.
      Tämän päivän keikkataksa lienee jotakin 1 keskari ja 1 pami.

    • Kevät 2014

      Toteutuneet kevätkeikat 2014, keskimäärin 2 kpl per kuukausi:

      * Pe 31.1. Il Treno, Helsinki, Mellunmäki, Helsinki
      * La 15.2. Music Club Americano, Kankaanpää
      * Pe 14.3. Ravintola Pohjanpoika, Helsinki

      * Pe 11.4. Pubi.fi, Ranua
      * La 12.4. Pubi.fi, Tervola

      * Pe 18.4. Club Simo, Lieksa
      * Su 20.4. Club Simon Pornobileet

      * To 24.4. Ravintola Satumaa, Tallinna
      * La 17.5. Yksityiskeikka

    • Lammi 24.5.14

      Tuksu ilmoitti Facebookissa pe 23.5.14:

      "Huomenna Johanna Tukiainen Showkeikka Lammilla, ravintola Lammin pesä!
      sitä ennen päivällä Suomenlinnaan piknikille. Tulossa keikka myös mm. Tohmajärvelle! Huh oon ihan poikki viikon mökkeilystä, en tiennytkään että mökkeily voi käydä työstä! :) kiitos paikan omistajalle vieraanvaraisuudesta! :)"

    • Tohmajärvi 28.6.

      * La 28.6. Ravintola Wäkä, Tohmajärvi. (Tuksun Facebook: "Nyt myyty myös kesäkuun viimeiselle la Tohmajärvelle keikka ravintola Wäkä.")

      • Wäkä lopettaa

        Ravintola Wäkä tiedotti: ”LA 28.6 WÄKÄN VIRALLISET PÄÄTTÄJÄISET.
        TUKSU. JOHANNA TUKIAINEN Viihdyttää varmasti yleisönsä.
        Varaa jo nyt kalenteriinsi tämä ilta. Lippuja ennakkoon GT Huoltoasemalta.”


    • Kesäkeikat

      Keikkakalenteri, kesä 2014:

      * La 28.6. Ravintola Wäkä, Tohmajärvi.
      * Pe 18.7. Tornio
      * La 19.7. Rovaniemi
      * Pe 8.8. Yllätysten yö, Hämeenlinnan Elomessut.

    • Ex-keikkamyyjä

      Ex-keikkamyyjä Nita Seessalo raportoi Hymyn keskustelupalstalla 28.6.14:

      "Sillä lailla, että Johanna kirjoittaa sopimuksen, että keikkapalkkio maksetaan heti käteiskuittia vastaan keikan jälkeen, ja sitten sitä kuittia ei koskaan toimiteta mihinkään. Tai sitten se jollakin muulla tapaa kadotetaan johonkin.

      Ainoastaan ne harvat keikat, jotka menee laskutuksen kautta näkyy verottajalle, joten pimeitä tuloja on paljon. Keikkapalkkio vaihtelee 450-1800 jopa 2000€:hen/keikka. Eli meikkipussiin ne rahat menee.

      Ihmettelen vaan, että pakko siitä on joskus kiinni jäädä, kun ravintolat tilittää omat menonsa ja tulonsa niin keikan on pakko näkyä menoissa, ellei ravintolakin halua sitä pimeästi tehdä. Eräs ravintoloitsija maksoi keikan omalta tililtään eikä firman tililtä."

      • Ex-keikkamyyjä

        Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:

        ”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”


      • Marja Tukiainen
        Ex-keikkamyyjä kirjoitti:

        Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:

        ”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”

        Marja Tukiainen tammikuussa 2014: http://aijaa.com/s0hHDF


    • Jarna nillitti 6.7.

      Jarna nillitti blogissaan 6.7. mm:

      ”Äitiydestä puheen ollen sossun tyypit pitävät minua huonona äitinä.

      Nauroin viime tapaamisessa, että mitäs nyt ku ei ole päässä vikaa eikä ole päihdeongelmaa? Ku-sessa ovat.

      En ole syyllistynyt murtoon (Karkkilassa), vaikka sossu niin luuli, poliisi on sen selvittänyt. En myöskään ole syyllistynyt rattijuopumukseen (Riihimäellä), sekin on selvitetty. En ole antanut lapselle lääkkeitä, lääkäri selvittänyt sen.

      Nämä kaikki syytökset ovat Leena Selin-Kantolan omasta pikku päästä. Tämä ämmä oli myös lukenut netistä, että olen mennyt naimisiin ja onnitteli mua... Tämä sama ammattitaidon sossu kertonut papereissä, että luki netistä, nettiin voi kirjoittaa kuka tahansa.

      Sitten olen kuulemma nyt aloittanut bloggaamisen, nyt sekään ei pidä paikkaansa, vaan vuonna 2008 oli eka blogi, eri paikassa tosin. Kävin käräjäoikeudessa ja hain lähestymiskieltoa ja heti vaihtui sossu, kun Ponkalan kanssa kerroin tämän. Virallinen selitys oli muka, että sisäisiä henkilövaihdoksia hahaha! Käräjäoikeuden kansliasta voi kysyä, onko ollu tälläinen juttu! Kuitenkin, kun sossu vaihtui, niin peruin sen haasteen.”

      Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/kaikenlaista.html

      Kommentti: sekä Karkkilan että Riihimäen rikoksia koskevat oikeudenkäynnit ovat edessäpäin (elokuussa ja syyskuussa), ja vasta sitten nähdään, kuka teki ja mitä paljonko tulee sanktiota.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe