Vanhoillislestadiolaisuus ja huumeet, onko kohtalontovereita..? Muita päihteiden tielle eksyneitä, nimenomaan huumeiden, vahvempien kuin pilvi? Olis kiva saada vertaistukea :) Kokeilin 3v sitten pilveä, nyt on takana 11 muuta päihdettä.. Puol vuotta ilman tuntui hyvältä ja oli helppoa ja kivaa olla selvinpäin, sitten taas ratkesin.. Olen yrittänyt saada aikaa psykologille, se ei ole helppoa.. Osittain se vaikeus taitaa olla korvien välissä! Mutta myös siinä, että tarvitsee lääkärin lähetteen.. Millä perusteella pääsen lääkärille kun ei mitään oireita ole? Ystäviin ei tahdo löytyä semmosta terapeuttista kontaktia, ehkä sieltä suunnalta on jo kaikki mahdollinen apu annettu.. Jakakaas kokemuksia ja vinkkejä, mihin suuntaan kannattaa katse suunnata :) Käyn seuroissa ja pidän lähisukulaisiin suht tiiviisti yhteyttä, muut ystävät tuntuvat jotenkin kyllästyneiltä tai närkästyneiltä, se tietenkin pahentaa tilannetta
vl ja huumeet
6
177
Vastaukset
- Rohkaisua
Lääkärille aikaa tilatessasi kerro rohkeasti riippuvuudestasi, varmasti saat ajan ja asiat alkavat pikkuhiljaa järjestymään. Nykyään on hyviä keinoja terveydenammattilaisilla tarjottavana. Ole sitkeä ja rehellinen itsellesi ja auttajille! Kannattaa myös jokatapauksessa keskustella asioista jonkun luotettavan uskovaisen kanssa vaikkapa siellä koti Ry:llä. Voimia ja rohkeutta sinulle. Rukoile Jumalalta voimia, rohkeutta ja oikeaa ymmärrystä riippuvuuteesi.
- hajanaisia ajatuksia
Uskonto on oopiumia kansalle, sanoi joku suurmies. Siitäkin tulee riippuvaiseksi. Ei aiheuta ruumiin rappiota vaan, tosin.
- yiuop
Mä taas oon pysyny kannabis linjalla viimeiset 5 vuotta. Ei mitään tarvetta kovempiin aineisiin. Ihmettelen miksei kannabista laillisteta ja viinan juontia kriminalisoida.
- -.-
Lääkkeenä kyllä monipuolinen luonnontuote, iso EI laittomalle käytölle
- - .-
Viina on pahempi kun kannabis. Sano EI huumeille KYLLÄ kannabikselle.
- 18'm
huumeet ja uskonto. huumeita molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591