Mikä on Verisure

mistä on kysymys

Meillä kävi tänään ovella Verisure nimisen firman mies. Halusi väkisin tulla sisään ja tehdä turva-ja palokartoitusta ja myydä turvalaitteita. Toisen kerran puolen vuoden sisällä. En ryhtynyt kummallakaan kerralla asioimaan enempää. Hyvin agressiivista myyntiä. Täytyypä huomenna kysellä vähän perään, mikä firma tämä on.

15

2372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultakausi

      Varmaan näitä samoja, jotka tekevät ensin taloyhtiössä pari siistiä kellarimurtoa ja eivät varsinaisesti varasta mitään, ja tulevat viikon sisällä yhtiöön myymään lukkoja sekä ties mitä saranankiinnittimiä. Käteismaksu ilman turhia veroja ym. hömppää.

    • tuomiontommi

      Itekin aikanaan epäilin, mutta Verisure on ihan ok. Securitaksen leivissä, ja ei sinällään mitään hämärää, kävi viimeksi toissapäivänä. Myy palo-, varas- ym hälytinjärjestelmiä

      • tuomiontommi

        ..tosi, olen kuullut muutaman myyjän olevan kovasti tyrkkyjä, tää meillä käynyt oli hyvin asiallinen..tosin saattoi ostajakandi olla niin pelottava, ettei alkanut uhoomaan :D


      • Kultakausi
        tuomiontommi kirjoitti:

        ..tosi, olen kuullut muutaman myyjän olevan kovasti tyrkkyjä, tää meillä käynyt oli hyvin asiallinen..tosin saattoi ostajakandi olla niin pelottava, ettei alkanut uhoomaan :D

        Securitaksen jefe on meitin tilintarkastajia, en tosin ole seurannut näitä filiaalejaan. Mutta tiedän, että ainakin Kaurialassa on liikkunut näitä hesanbest-reppurityyppejä.


    • Poi mun ovelta

      Onko ovelta ovelle kaupustelu laillista? Onko se kotihäirintää?

      • hesanjefex

        Kaikki mikä ei ole sinusta kivaa ei ole laitonta.


    • Petoksen uhri

      Verisure on jatkoa Securitaksen Direct -nimiselle huijaukselle. Eli toimitetaan kotiin valvontajärjestelmiä, jotka ovat gprs-yhteydellä linkitetty paikallisiin vavontakeskuksiin. Ilmaisimet toimivat langottomalla teknologialla, joten kaapeleiden vetoa ei ole keskuksen sähköntarvetta lukuunottamatta. Tähän asti kaikki kuulostaa hyvältä, mutta sitten...

      Tein kaupat Securitas Direct -sydeemistä Turussa messuilla. Kaveri sai ylipuhuttua vaimon, jonka jälkeen minulla kävi vaihtoehdot vähiin. Hinta 700€, asennus kaupanpäälle. Valvontakeskusmaksu olisi 30 €/kk. Laitteet tuli ja oli, kunnes kävi se väistämätön; ei sentään murto, mutta lapset käveli ovesta sisään kuittaamatta hälytyslaitetta pois päältä. Hälytys soi hyvän aikaan ennen kuin ehdin hätiin. Olin varma, että nyt tulee se varmistusoitto, mistä oli sovittu. Eli soitto, millä varmistetaan hälytyksen aitous. Mitään soittoa ei tullut vartiasta puhumattakaan. Kaivelin sopparin esiin saadakseni yhteystietoja ja verestääkseni muistia, mistä oli sovittu. Paperin alalaidassa huomioni kiinnitti tosi pienellä painettu teksti, mistä sai sen kuvan, etteivät laitteet olekkaan minun. Mitä ihmettä? Soitto Securitakselle varmisti, että kyseessä eivät todellakaan ole asiakkaan omistamat laitteet. Kerroin, että kaupantekohetkellä edustaja ei puhunut sanallakaan, että kyseessä olisvat vuokralaitteet. Eivät ne olekaan - totesti kuiva neiti Securitaksella. Eli jos tuo 700€ ei ole laitemaksu, eikä se ole vuokralaitteiden panttimaksu ja asennuskin on tullut kaupanpäälle, niin mikä maksu tuo 700 euroa sitten on. Tähän neitokainen ei enää osannut vastata. Se on vaan kuulemma sellainen maksu...? Koska pidin 30 euron kuukausimaksua täysin olemattomasta palvelusta turhana, päätin irtisanoa sopimuksen. Maksamastani 700 euron epämääräisestä maksusta en saanut senttiäkään takaisin.

      Ne olivat minun oppirahani asioimisesta Securitaksen kanssa ja siitä, että pitäisi aina lukea se pienellä painettu teksti.

      • gringoa ku878hjhj

        Hehee, maukkaasti gringoa k*setettu. Kiitos nauruista ;D


    • valkoihoinen mies

      kannattaa lyödä heti päin näköä jos nämä rosvot tulevat ovelle ahdistelemaan. Ovat murtovarkaiden etukäteistutkijoita, kartoittavat mitä varastettavaa kämpässä on.

      • mailajussi

        Pesäpallomailan paikka siirtyi ovenviereen ku noi rupes pyöriin täällä päin. lyön kyllä heti jos tulee ovelle!! v*tun rosvot


      • homojenhomo
        mailajussi kirjoitti:

        Pesäpallomailan paikka siirtyi ovenviereen ku noi rupes pyöriin täällä päin. lyön kyllä heti jos tulee ovelle!! v*tun rosvot

        oot kyllä aika homo jätkä varmaan match 5 tasoa :D


    • Kotirauhan häirintää

      Kyllä ovat Salossakin pyörineet useamman kerran vuoden sisään. Meille on ihan turha tulla kaupustelemaan yhtään mitään, en osta.

      Olen useasti heille sanonutkin, että ei tarvitse tulla mutta aina vain uudelleen ja uudelleen sellainen saatanan sininen mies tulee häiritsemään ovelleni - tuhlaten omaansa ja minun aikaani. Minä otan kyllä yhteyttä kauppaan, jos jotakin tarvitsen.

      • kotirauha

        Meilläkin kävi pari vuotta sitten Verisuren kulukumulukku . Pistin heti merkille että yrittävät esiintyä mappi kädessä ikään kuin viranomaisina. Annoin ymmärtää että valvonta on omasta takaa eikä ole enää ukkoa näkynyt.


    • Anonyymi

      Kiva lukea näitä, kun "mahdollisesti" olen käymässä haastattelussa

    • Anonyymi

      Missä ihmeen haastattelussa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe