Näät rakettilehdissä mm: Iso Thunder King, XXL thunder King, Thunder Pata, kaikki on kohonnut 50senttiä viimevuodesta! Vieressä pitäisi lukea jopa: ALE jopa 50%, niin minulta menisi päreet. Mm Musta laatikko maksaa 5 euroa vähemmän kuin viimevuonna, ja vieressä lukee että se olisi 50% alessa.. Minulla on vuoden 2011 rakettitukun lehti, ja kaikki on kalliimpaa! 3 vuotta sitten sait 400kpl kiinareita 2.50, nykyään saat niitä 100kpl 2.50. Saat neljä kertaa vähemmän! Onko kyseessä isompi vaiva kuljettaa niitä myyntipaikkoihin? Ei. Suuremmat ostohinnat tehtailta? Ei. He eivät vain halua todeta ostaville ihmisille, että he kohottavat koko ajan hintoja pikku hiljaa, että 3 vuoden päästä Iso Thunder King 1kpl, voi olla jopa 4.00. Miksei? Ikää on 14. Uskon että muutkin ovat tajunneet tämän. Aion hamstrata ilotulitteita. Vuonna 2013 ilotulitteet luultavasti maksavat 50 senttiä enemmän. Saattepa vielä nähdä!
Ne kusettaa meitä.
5
465
Vastaukset
- ilotulitus pro
No katsos niin kerron miksi ne kallistuvat: syy on että mitä kalliimpia sitä vähemmän niitä ostetaan ja sitä vähemmän "onnettomuuksia" taitaa kyseessä olla kukkahattutätien saatanallinen juoni
- rftguyhujiko
Taas väärin! Jos olet käynyt tämän vuoden aikana kaupassa niin ruoan hinta on noussut aika paljon ja monen muunkin hinta, kuin ilotulitteiden. Nyt niissä tulitteissa alkaa olla se "kipuraja" hinta, jos tuosta vielä kallistuu niin ei ole järkeä enää ostaa. Eli tiivistettynä: syy on veroissa, jotka ovat kohonneet.
- Sitten myydään vielä
Sen lisäksi on nämä vialliset raketit ja muut ilotulitteet,joita myydään ihmisten harmeiksi.
- eNTINEN RAKETTITUKUN
Kyllä ne kusettaa.
Raksttitukun raketit eivät lähteneet ollenkaan telineistö lentoon.
Toinen tarjouspata räjähti silmille ja uskon, ettävastaavia tapauksi on kymmeniätuhansia Rakettitukun tuotteilla tänä vuonna ympäro Suomea.
Oli tai ei, niin huomenna kyllä kerron oman Rakettitukun tekemän kusetustarinan kaikissa mahdollisissa lehdissä, kun tulu ruudot silmille ja raketit jäi lähtöputkiin tuhisemaan ja paukkumaan.
Kertokaa muutkin, miten rAKETTITUKUN RAKETIT TOIMIVAT???- Rocked boy 13
Noista thunder padoista kattokaas niin avatkaa ne ja ottakaa thunderkingit sisältä ja ampukaa yksitellen paljon mukavampaa yhdestä tuleekin 16kpl thunderkingejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693