Aika vähän kyseinen kokoonpano keikkailee, mitä en ihmettele. Ei oikein säväyttänyt.
Ykkösorkesterina soitti hurmaava Hurma, joka pelasti illan.
Ratto-bändi
5
774
Vastaukset
- Sami 1
Ratto soittaa suomenkielistä psykedeelistä vahvasti punk-henkistä särömusaa, myös akustisia versioita djembe- ja tbila-sovituksilla, eli ns. hippie-henki kuuluu myös. Bändin jäsenet asuvat Helsingissä ja ikäjakauma on 50 molemmin puolin
- H u m p p a m i e s
Taitaa olla eri bändistä kyse, koska aloituksessa mainitaan myös tanssiorkkana tunnettu Hurma. Ei siis Ratto vaan Ratto-band. Ratto-band soittaa tanssimusiikkia.
- Yksflikka11111
Olin itse ensimmäistä kertaa ko. bändin keikalla taannoin. Minulle jäi kohtalaisen positiivinen vaikutelma, bändi on selvästi uudehko ja keikkaillut melko vähän. Siihen nähden minusta rytmit olivat varsin kohdallaan, vaikka joissain kappaleissa pidin tempoa aavistuksen liian nopeana.
Kappalevalikoima poikkesi selvästi tunnetumpien bändien valinnoista, mutta sitä en pidä heikkoutena, vaan virkistävänä vaihteluna. Tunnnettuja vanhojakin kappaleita kuului paljon, eli myös ikivihreät onnistuvat. Selvästi bändi vielä haeskelee omaa tyyliään ja linjaansa, omaa kuulija- ja tanssijakuntaansa, mutta minusta heillä on hyvä alku ja ainakin minä tykkäsin kyllä heidän esityksestään.
Uusia tanssibändejä ei pulpahtele lavoille aivan joka päivä, suosioon kulkeminen on pitkä ja kivinen tie.. ei siitä ole kauaa, kun Hurma ja Sinitaivaskin vasta aloittelivat. Nykyisin he ovat jo suuressa suosiossa! Ts. uskon, että Ratto on tulevaisuuden suosikkibändi. - Ei Natsaa
Homma ei oikein klaaraa.... Pesäkalliollakin 12.1.2014 havaittavissa turhaa erikoisuuden tavoittelua ja soitannassa suorastaan "hölmöjäkin vivahteita".
Jos jotakin voi tehdä, niin väistää em. bändin tulevina iltoina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028