Peräpukamat estävät peppuseksin

tahroja......

Luin netistä että eräs homo joka kärsi pahoista peräpukamista oli saanut hoidatettua ne pois julkisen terveyden huollon puolella kertomalla hoitajalle että seksi elämä kärsii kun ei voi ottaa kalua peppuun. Muuten hoidoksi olisi määrätty peräpuikkoja ja takapuolen suihkuttelua. Pahoiksi äityneiden todella kipeiden peräpukamien aukileikkaaminen ja tyhäksi puristaminen sattuu niin paljon ettei sitä haluaisi monesti kokea. Miten on poistettaisiinkohan heteromiehen peräpukamt jos kertoisi että nauttii kun vaimo panee straponilla peppuun. Eikös Suomessa pitäisi kuiten noudattaa yhdenvertaisuus periaatetta?

Kun muutin vuosia sitten yhteen suhteemme alkuaikoina sattui minulle aika kiusallinen episodi. Muija oli pyykätessään löytänut korista kalsarini joissa oli verta. Olin laittanut ne koriin ja unohtanut koko jutun. Tarkoitus oli hoitaa pyykit itse. Muija kysyi huolestuneene minulta olenko kunnossa sillä alushousuissani oli veritahtoja. Kerroin sitten ettei vaivani ole kuolemaksi.

7

2180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai että ihan netistä luit.

Peräpukamat hoidetaan tarvittaessa jos itsehoitolääkkeet eivät auta, eikä hoitajalle tarvitse sen kummemmin avautua omasta sukupuolielämästään. Yleisin tapa on "kuristaa" pukama sen juureen asetettavalla kuminauhalla, ilman mitään leikkauksia.

Peppuseksin ja siihen liittyvän peräaukon lihasten harjoittamisen on kerrottu auttavan peräpukamiin. Oma kokemukseni tukee tätä - istumatyön ja vähäisen liikunnan takia minulla oli aikoinaan välillä kiusallisestikin vaivaavat peräpukamat mutta kun peppuleikeissä aloin saamaan dildoa peppuun niin pukamat katosivat muutamassa viikossa eivätkä ole vuosikausiin vaivanneet. Toki alkuun kannattaa siinäkin olla varovainen.

• Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin nimimerkillä peppu..mies. Kirjoittelin niistä jo vuosia sitten.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4917495#comment-26372939

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581423#comment-47724843

Nuorempana minulla oli usein pukamia, mutta strap-on dildon ja anaalitappien käyttäminen on pitänyt minulta pukamat poissa pitkään. Taannoin ulkomaanreissujen vuoksi tuli puolen vuoden pakollinen tauko tuohon toimintaan ja sain sen seurauksena nauttia uudesta pukamasta. Kivuliaan muistutuksen jälkeen olen pitänyt huolen siitä, että rengaslihasta tulee treenattua säännöllisesti. Pukamat ovat pysyneet poissa.

• Miehen kohtalo

Minulla on peräaukossa pari pukamaa ja nahan lerpakkeita. Joskus peräaukkoon sattuu hirveästi ja kipua kestää joku 20 minuuttia. Välillä pyyhkiessä paperiin tulee verta. Viimeksi kun punnersin ulos kivikovaa paskaa sattui niin että hiki valui ja pyyhkiä kärsi vain hyvin varovasti. Kun olin pyyhkinyt olin vessan lattialla vartin polvillaan odottaen että kipu menisi ohi.

Peräaukko ikäänkuin "sykky" tuon jälkeen pari päivää ja tuntui kuroutuvan pienemmäksi. Peräaukon puhdistaminen paskalla käynnin jälkeen on toisinaan hankalaa kun pukamien lerpakkeiden taakse jää paskaa. Perse kutiaa välillä armottamasti varsinkin ne kohdat jotka ovat vereslihalla. Olen hoitanut pukamiana pesemällä perseeni iltaisin huolellisesti. Voisiko noille tehdä jotain? En oikein kehtaisi pyllistellä ainakaan naisen edessä. En oikein jaksa usko että peräpuikoista olisi minulle apua.

• ilhihjkm jä
        Miehen kohtalo kirjoitti:

Minulla on peräaukossa pari pukamaa ja nahan lerpakkeita. Joskus peräaukkoon sattuu hirveästi ja kipua kestää joku 20 minuuttia. Välillä pyyhkiessä paperiin tulee verta. Viimeksi kun punnersin ulos kivikovaa paskaa sattui niin että hiki valui ja pyyhkiä kärsi vain hyvin varovasti. Kun olin pyyhkinyt olin vessan lattialla vartin polvillaan odottaen että kipu menisi ohi.

Peräaukko ikäänkuin "sykky" tuon jälkeen pari päivää ja tuntui kuroutuvan pienemmäksi. Peräaukon puhdistaminen paskalla käynnin jälkeen on toisinaan hankalaa kun pukamien lerpakkeiden taakse jää paskaa. Perse kutiaa välillä armottamasti varsinkin ne kohdat jotka ovat vereslihalla. Olen hoitanut pukamiana pesemällä perseeni iltaisin huolellisesti. Voisiko noille tehdä jotain? En oikein kehtaisi pyllistellä ainakaan naisen edessä. En oikein jaksa usko että peräpuikoista olisi minulle apua.

Ruokavalio kuntoon. Jos p*ska on kivikovaa niin pukamat vaivaavat jatkossakin. Pois juustoa ja tilalle kuituja.

Popsi popsi porkkanaa, raakaa raakaa porkkanaa.

• Persekipeä
        ilhihjkm jä kirjoitti:

Ruokavalio kuntoon. Jos p*ska on kivikovaa niin pukamat vaivaavat jatkossakin. Pois juustoa ja tilalle kuituja.

Vielä parikymppisenä nauroin jutuille peräpukamista ja nyt on 10 vuotta myöhemmin itselläkin pukamat. Joku ilkeämielinen sanoisi kai minun saaneen mitä ansaitsinkin.

• ApteekinPutkimies
        ilhihjkm jä kirjoitti:

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/Laeaekekaappi/Ummetuslaeaekkeet

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Categories/Vatsan_hyvinvointi/Ummetuksen_hoito/Laktuloosi

Jos on rööri oikein pahasti tukossa ota jotain lääkettä niin helpottaa. Se ei saa kuitenkaan tulla tavaksi vaan ruokavaliota on muutettava kuitupitoisemmaksi ja ruvettava harrastamaan liikuntaa.

• hevosen vehkeellä

Taitaa se homous kovastikin kiinnostaa nimimerkkiä "Tahroja.....". Tule rohkeasti ulos kaapista, niin ei tarvitse haaveilla enää. Saat sitten kaipaamasi pukamahoitoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1317
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      69
      1297
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      299
      1009
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      45
      1008
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      839
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      227
      838
    7. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      805
    8. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      774
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      767
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      125
      756
    Aihe