Mikä on Kiuruveden paras kampaamo, johon kannattaisi mennä? Ja kenelle kampaajalle siellä?
Nuorta tyyliä, ettei saa "vanhanaikaisia" hiuksia.
Paras kampaamo, minne kannattaa mennä?
4
1556
Vastaukset
- Yks viisas
Kuka tahansa kylän parturi osaa leikata sellaisen kananperse kampauksen joka on värjätty joko mustaks tai punaiseksi.
Itseasiassa ne ei muuta osaakkaan, eikä tarvii, kun ammattitaito on hankittu 70- 80 amiskasta ja senjälkeen ei olla uudistuttu. Vaan riittäähän niitä asiakkaita noinkin, harvat lähtee Iisalmeen tai Kuopioon kampaajalle. - tyytyvinenasiakas
Minä käyn Liisassa ja olen tyytyväinen Liisan työhön, näkyy laittaa nuoremmankin tukan hyvin ja raidalliseksi.En tiedä onhan näitä meillä entiseen nordean paikalla olevaan en enää mene testasin .Oli varmaan omistaja painoi kova piikkisen kamman päänahkaan että viellä oli seuraavana päivänä kipee kyllä sen saa tasaiseksi jos käsittelee hellemmin.mutta kauan minäkin kyselin ja kiersin että oikea löytyi ja ainahan kannattaa samaa käyttää saa kantaasiakas alennuksia ym.
- Vakiasiakas
Pelakuu ja Maija. Osaa asiansa ja hyvä asiakaspalvelu.
- ----
Iisalmessa Hiuk-Set tai Hairlekiini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462