Koska tulee? Hese on kallis.
Mäkki Nummelaan!
12
514
Vastaukset
- Toivottavasti ei
Söisit kunnon ruokaa.
- tun marisija stna
Käyppä vetämässä autogrillillä ihan oikea burgeri ja lopeta se lässytys
- euron juusto
Saako eurolla?
- lojolle mars
euron juusto kirjoitti:
Saako eurolla?
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
- euron juusto
lojolle mars kirjoitti:
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
Saako kahvin eurolla?
- euron juusto
lojolle mars kirjoitti:
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
Nykypäivän ihmisellä ei ole nälkä. Nykypäivän ihminen ei tee raskasta työtä, jossa tulisi nälkä. Esim. koululaisella euron juusto on parempi välipala kuin suklaapötkö tai energiajuoma.
- euron juusto
euron juusto kirjoitti:
Nykypäivän ihmisellä ei ole nälkä. Nykypäivän ihminen ei tee raskasta työtä, jossa tulisi nälkä. Esim. koululaisella euron juusto on parempi välipala kuin suklaapötkö tai energiajuoma.
... mutta koululaisilla ei ole euroa enempää rahaa!
- Litli on halalpa
Litlistä saa halavlalla Croesannteja!
- nla on maailman napa
Kiinassa kuulemma mäkkäri avaa joka päivä yhden uuden ravintolan seuraavan kolmen vuoden aikana. Siis yli 1000 uutta ravintolaa. MIKSI SITTEN NUMMELAAN EI VOIDA AVATA MÄKKÄRIÄ. YHYY TÄÄ ON NII VÄÄRI!!!1
- muilla ei asiaa
Englannin kuningattarella (vanha mummu) on oma mäkkäri.
http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/12/18/tata-et-tiennyt-mcdonaldsista/201017621/135
- naapurin mägäri
Nummelan ja itseasiassa koko Vihdin väestöpohja on liian pieni Mäkkärin kaltaiselle arvostetulle instituutiolle. Lohjalla, jopa Kirkkonummella on Mäkkäri, mutta Vihdin alle 30t ihmisen porukka ei vaan riitä. Lisääntykää!
- niin?
Onhan täällä Rollssi ja Hese ja 20 pizzeriaa ja rillit päälle. Ynnä 10 ravintolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701