Onko kellään tietoa, koska iki-kiukaan uusi monolit kiuas on tulossa markkinoille? Miellyttää kovasti omaa ja rouvan silmää: http://ikikiuas.fi/ikikiuasfi/yhteystiedot/ajankohtaista/iki-kiuas-oy-aarnio-vertti/
Toivottavasti uutuus toimii muutenkin kuin ulkonäön suhteen.
IKI-kiukaan uutuus
15
363
Vastaukset
- Iki on paras!!
Jos se on yhtä hyvä kuin alkuperäinen Iki niin ei voi olla huono!
- kiuas3
Törkeen hieno. Aika hienoja kiukaita tekee toi firma...tosin designereiden avulla, mutta kuitenkin...
- roskis3
Sehän on vaan hyvä, että tehdään yhteistyötä ulkopuolisten suunnittelijoiden kanssa. Ei sillä roskapöntön myynnillä kymmeniä vuosia eletä.
- Täältä tulee
Vain Ikejä myydään
26.11.2012 14:02
Sitä samaa kuin aina ennenkin. Rahaa tulee siinä määrin että rahamäärien hallitsemiseksi ikejä myydään kahdella firmalla. Tiedätkö sinä mitä raha on?
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?tits=Iki kiuas&ccat=-1&status=N&stype=A&classification=0&sellstyle=K&odir=A&order=R&start=0&num=50- 100 lasissa
Ei voi olla huono jos jälleenmyynin hoitaa ostajat.
- originaliki
Uutuus tulossa syyskuussa 2013 myyntiin. Olemme kehittäneet kiuasta että saisimme sen toimimaan riittäävän hyvin. Haasteena on ollut saada kivet kuumenemaan ilman että lauteet ympärillä eivät kuumenisi liikaa. Paloviranomaiset vaativat lisää suojapeltejä tuotten ympärille mutta saamme sen kyllä toimimaan. Hinnaksi tulee alustavien laskelmien mukaan 1990 euroa ilman veroja. Lisätietoja ww.ikikiukas.fi/myynti
- @@@@@
Niitä saa jo. Selvitin iki kiuas oy myynnistä. Hinta alkaen jotain 900e jotain.
Ei taida vaan verkkosivut olla päivitty johonkin aikaan.
Taitaa olla uusi trendi taas tuossa nähtäväks jää. - ripa8
Nyt näyttää löytyvän iki-kiukaan sivuilta uustuote. Ihan mageen näköinen, mutta mitenköhän toimii teknisesti... kokemuksia kellää?
http://ikikiuas.fi/ikikiuasfi//shop/IKI-kiukaat/IKI-designkiukaat/monolith_sahkokiukaat- Älistery
Törkeen hieno!!
- wpk1
Oli muuten uudella viikkarilla tälläinen kiuas. Viikonloppuna oltiin risteilemässä ja lillumassa spa-alueella. Hyvät löylyt oli!
- harkintaaaa
oliko hieno luonnossa livenä?.. ainakin kuvissa on todella upea.
- Ruupertuss
On jo.
- keiz0r.sr
Tilaukseen meni :) tosin piti tilata customina, pieninä muutoksina vastusteho 9kw->16kw ja korkeutta hieman enempi.
- Hjlvjvv
Mitä makso
- keiz0r.sr
Onko sukset tai jalakset
30.4.2013 00:28
pesukoneessa alla? Ellei niin latutakuu on silkkaa hömppäpuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701