Näyttelijä Minna Turunen?

utelias761

Onko kenelläkään havaintoa näyttelijä Minna Turusesta? Viimeisin tv-esiintyminen (isompi) taisi olla se haluatko filmitähdeksi -skaba. Radiossa taisi mokailla jotain ja sai kenkää.

9

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuuraKiira

On narkkari.

• kari n

Happoja vetelee, ei duunia ennää. korkeelta kopsahti.

• pirinää

Eiköhän sen oma teksti kerro miten menee. Tehkää itse johtopäätökset. Kotisivuilta:

" Kun kotopesäni nykyinen talkkari ja turvamies Herra Murmelsson otti
        meikätättähäärään lempeätä yhdyntää ja ehotti, että yhessä nikkaroitaisiin
        miulle tämmönen sivusto, ni minähän aikasta vikkelään olin, jotta Jippikaijee!
        Usseestakin syystä.

Olin nimittäin justiisa taasen vaihteeksi kuullut kuolleeni juuri tovia aiemmin
        yltiödrammaattisesti johkin syömähäiriöön sekä tissien räjähykseen lentomatkalla,
        olleeni neljästi naimiaisissa, tiun verran kertoja kihloissa ja sitänykyä seurustelevani
        (hengettömänä sitten vissiin?) Teemu Selänteen kanssa, joka on itte kerta
        tahollaan naimiaisissa ja jolle en o ikikunapäivänä ees sanonu käsipäivää.
        En toUdellakaan millään tyylillä.

Tämä sivusto vilauttaa halukkaille hiukan miun oikiata maailmaa.
        Sekä pikkasen pätkän piiiiitkulaista säärtä.

Ennen kaikkea kuiteskin löydät täältä ammatti-infoa ja monen sorttisia
        turinoita siittä, mitä sitä on tullut tehtyä, ja mitä kullonkin on Minskulla meneillään.

Kurkkaa itte mitä oot mielipuolta!'

• urbaani legenda
        pirinää kirjoitti:

Eiköhän sen oma teksti kerro miten menee. Tehkää itse johtopäätökset. Kotisivuilta:

" Kun kotopesäni nykyinen talkkari ja turvamies Herra Murmelsson otti
        meikätättähäärään lempeätä yhdyntää ja ehotti, että yhessä nikkaroitaisiin
        miulle tämmönen sivusto, ni minähän aikasta vikkelään olin, jotta Jippikaijee!
        Usseestakin syystä.

Olin nimittäin justiisa taasen vaihteeksi kuullut kuolleeni juuri tovia aiemmin
        yltiödrammaattisesti johkin syömähäiriöön sekä tissien räjähykseen lentomatkalla,
        olleeni neljästi naimiaisissa, tiun verran kertoja kihloissa ja sitänykyä seurustelevani
        (hengettömänä sitten vissiin?) Teemu Selänteen kanssa, joka on itte kerta
        tahollaan naimiaisissa ja jolle en o ikikunapäivänä ees sanonu käsipäivää.
        En toUdellakaan millään tyylillä.

Tämä sivusto vilauttaa halukkaille hiukan miun oikiata maailmaa.
        Sekä pikkasen pätkän piiiiitkulaista säärtä.

Ennen kaikkea kuiteskin löydät täältä ammatti-infoa ja monen sorttisia
        turinoita siittä, mitä sitä on tullut tehtyä, ja mitä kullonkin on Minskulla meneillään.

Kurkkaa itte mitä oot mielipuolta!'

Kirja tulossa?

• TV-katsoja

Noinko on? Minna Turunen oli ainakin joskus tosi kuuma kissa.

• Voi mahoton paikka

Vanhoja pas-ka juttuja, päivityksen Halosen ajalta. Kyllä ne kulta-ajat on ohi, "parastaennen päiväykset napsuu.

• Aika rientää ja jees

Huom. JOSKUS

• niin4
    • grthdtyhjty

miksi???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe