Slenderman

ihq

Moi, mä oon 12 v tyttö ja voiks joku nyt sanoa onks slenderman oikeasti olemassa, sillä mä olin näkevinäni sen meidän kotitalon lähellä

422

16149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+2

      Mikä on slenderman? Jostain kauhuelokuvasta vai?

      • kim cesarion

        kauhu pelistä eikä elokuvasta.


      • uni mies
        kim cesarion kirjoitti:

        kauhu pelistä eikä elokuvasta.

        roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä


      • omena hotelli
        uni mies kirjoitti:

        roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä

        oppa eetutalli sun nimi on janne


      • hormooni2
        uni mies kirjoitti:

        roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä

        slender on vaan piski=)


      • team3
        uni mies kirjoitti:

        roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä

        voi pönttö sun kanssas>=)


      • uni mies
        hormooni2 kirjoitti:

        slender on vaan piski=)

        ei vaan tyyppi joka kirjottaa runoja


      • a332
        uni mies kirjoitti:

        roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä

        eetu eli uni mies ookko sä amneesiassa


      • Santtu

        Miks pitää sit tulla kirjottamaa jos ei tiedä??? Ja sitä EI OLE OLEMASSA


      • totuus urpot
        kim cesarion kirjoitti:

        kauhu pelistä eikä elokuvasta.

        lol se on urbaani legenda eikä
        mikään hemmetin pacman


      • Santtu kirjoitti:

        Miks pitää sit tulla kirjottamaa jos ei tiedä??? Ja sitä EI OLE OLEMASSA

        todista


      • asdasdasdasdasdasd
        aik0 kirjoitti:

        todista

        Sillonhan voit väittää kaiken olevan olemassa sillä perusteella että ei ole todistettu että se EI ole olemassa


      • SöinIsäs

        lol ootte kaikki aika homoja ku ootte noin panomiehiä


      • Anonyymi
        omena hotelli kirjoitti:

        oppa eetutalli sun nimi on janne

        Anteeksi,mutta tämä ei ole mikään vessasivusto,vaan slenderman sivusto


    • _Adersen

      Lue Andersenin satuja ja unohda Stendermanit.

      • kaikki pöntölle

        miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää asut slendu


      • miksu
        kaikki pöntölle kirjoitti:

        miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää asut slendu

        Valkonaama slender telettää mulkkun


      • PELLE
        miksu kirjoitti:

        Valkonaama slender telettää mulkkun

        Äläpä. Miksu


      • Anonyymi

        Slenderman on totta oon nähny sen metsässä ja sen lonkeroissa oli joku lapsi


    • OSITutkimusseura
      • team3

        ?


      • totuus urpot

        joku setään tietää. huh


      • urbanhorror

        Itse asiassa saksasta on löydetty puuhun kaiverrettuja kuvia hyvin monella tapaa slendermanin tapaisesta örkkipörkistä joka vei tuhmia lapsia, vähän niinkuin joulupukki vanhoissa saamelaisissa legendoissa. Samantapaisia raapustuksia joilla on ollut ihmeellisen paljon yhtäläisyyksiä tämän saksalaisen mörön ja slendermanin kanssa on löydetty myös egyptistä ja intiasta jopa ajalta 700v ekr. Ja joitain samankaltaisuuksia omaavia ympäri eurooppaa mm. Norjasta. Joskus vuonna 2007 tienoilla kun olin ala-asteella satuin tähän legendaan törmäämään ja siksi lueskelin ympäri internettiä ja löytämäni perusteella sanoisin että vähän on paljonlaisesti matskua moisesta otuksesta jos olisi pelkkää photoshop-kilpailun tuotosta ;) miettikääpä sitä. Suositelen lukemaan myös rake-nimisestä otuksesta.


      • Anonyymi
        team3 kirjoitti:

        ?

        Sanoo mun mainosblokkeri on ghost?


    • randompostaaja

      joo itekkii oon ollu näkevinä slendermanin mut uskon et se oli joku puu jossa oli lunta koska oli tosi pimeetä niin en nähnyt. En itse usko tuohon hirveästi mutta pelottava se kummiskin on.

    • Slendermanne

      Slendermaneja on jokapuolella.

      • team3

        älä jauha paskaa>=(


      • kari00

        En ole koskaan kuullutkaan Slendermanista.


      • kari00

        En ole koskaan kuullutkaan Slendermanista.


      • slenderin pelkääjä
        kari00 kirjoitti:

        En ole koskaan kuullutkaan Slendermanista.

        ja parempi jos et kuulisikaan


      • slarvaman
        slenderin pelkääjä kirjoitti:

        ja parempi jos et kuulisikaan

        Mitäs kuulemisesta kunhan sitä ei näe.


    • Slendy

      Kyllä siitä on aika lailla kiistelty, siitähän on "todisteita" jo muinaisen egyptin tienoilta. Ja ihmisiä on katoillut, ja jopa poliisi on (amerikassa) nähnyt "pitkän, laihan miehen bisnesasussa". Että PÖÖÖ. Jos oikeasti näit sen eitkä oo trolli nii yritäppä ottaa kuvia

      • Sländermön

        Jos ootte kattonunnää televiissiosarjaa nimeltä Fringe niin siellä näkkyypi niitä puku-ukkoja alkupuolella kuvissa taustoilla ja piiloissa mutta ovatkin ihan harmittomia jotka tarkkailevat rinnakkaismaailmojen järjestystä tai jotensakkii noin.


      • aave tutkija

        slender man on infraääni eikä mikään ekyptiläinen merki todista mitään ja ihmisten katoilu lue tieteen kuvalehti numero 16/2013


      • Slenderi <3

        "Pitkän laihan miehen isnesasussa" ;D kullostaa hauskalta
        Ja slenderman on söpö xP


      • Ei, hyvää päivää

        Mahto olla vaikeeta löytää bisnesasu muinaisessa Egyptissä.


      • Anonyymi
        Ei, hyvää päivää kirjoitti:

        Mahto olla vaikeeta löytää bisnesasu muinaisessa Egyptissä.

        Xd miks mä nauran tälle :D


    • SLENDER MAN

      KKA USKOO

      • KAKKA

        MINÄ USKON


    • älälälälälälälälä

      Taas täällä puhutaan Pokemoneista!

    • pöööööööööööööökk

      Tiivi-Taavi, Tipsu, La-La, Slenderman! Teletapit! Teletapit! Sano hei hei!

    • 12v.poika

      Ei Stendermania ole olemassa, Ironman on.

      • LasterBlaster

        Slender mania ei oo olemassa. Doctor who koppeineen on! :))


    • V7J

      HEI. mua ärsytti se kun kaverini kaa nähtiin slenderman nainen.

      • asdasdasdasdasdasd

        Sehän oli Slenderwoman


    • slender-nauta

      Oliko ihan lauta?

    • slenderi fani

      voit ite valita uskotko vai et ite uskon koska kaverinikin on sanonut että hän näki sen pellolla!

      • bisnesmiäs

        Joo niinpä varmaan


    • SLENDER

      Oon (ehkä) nähny slenderin meiän metässä ku oltiin telttailee muutaman frendin kaa ja säikähin nii hirveesti ku keskiyöll menin teltalleni ja oksa napsahti ja ku katoin taakse niin näin siell metäss slenderin

      • Ei oo totta

        Slenderi ei voi hyökätä tai näkyä jos paikalla on muita ihmisiä!!


      • slenderi

        oon kyl ittekiin luullu nähneeni tod näk. jokinlainen puu joka vaa näytti oikeesti just ne puut jotka näyttää slenderilt on aika pelottavia. Ja kerran löysin sen slender merkin kun olin pelaamassa futista hiekkakentällä niin siellä kentän reunassa metsän vieressä oli sellanen slendermanin merkki se ympyrä jonka keskellä on se ruksi. Jos ette niin kattokaa se tuolta http://theslenderman.wikia.com/wiki/The_Operator_Symbol siinä vähän myös aiheesta


      • J.L
        slenderi kirjoitti:

        oon kyl ittekiin luullu nähneeni tod näk. jokinlainen puu joka vaa näytti oikeesti just ne puut jotka näyttää slenderilt on aika pelottavia. Ja kerran löysin sen slender merkin kun olin pelaamassa futista hiekkakentällä niin siellä kentän reunassa metsän vieressä oli sellanen slendermanin merkki se ympyrä jonka keskellä on se ruksi. Jos ette niin kattokaa se tuolta http://theslenderman.wikia.com/wiki/The_Operator_Symbol siinä vähän myös aiheesta

        Slenderin merkki kai tarkoittaa "ei naamaa" mielestäni


    • Kasvoton kuolema

      Kyllä minä, Slenderman, olen oikeasti olemassa ja minä yllätän sinut pimeässä...

      • joooooojjjooo

        mo


      • HöpsöSlendu

        Millo ajattelit tulla käymään? Panenko jo tee-kupin liedelle? ;)


      • Slendermanin ystävä

        Jos olet Slenderman niin et ole paha vaan kiltti.


      • Slendermanin ystävä

        Jos olet Slenderman niin et ole paha vaan kiltti.


      • The Arrival

        Ensinnäkin, Slenderman ei osaa suomea ja toiseksi, sitä ei ole olemassa. Ja slenderman on creepypasta, ei pelkkä peli.


      • Todella uskottavaa

        Joopa joo


      • Anonyymi

        No, kasvoton kuolema/slenderman, nähdään tänä yönä meillä :)



        Olet tervettullut


    • Todellisia kokemuksi

      On olemassa. Kerran harhailin lähimetsässä yksin (en tiedä miksi koska olin menettänyt muistini auto-onnettomuudessa juuri vähän aikaa sitten). Löysin yhden oudon paperilappusen kiinni puusta, siinä luki "et voi juosta" ja ajattelin, että tämä on varmaan muistilappu jonka joku on laittanut minulle. Otin paperilapun puusta ja lähdin jatkamaan matkaa pitkin pimeää metsää.
      Yritin muistella miten jouduin metsään, mutta en muistanut. Koska olin ollut auto-onnettomuudessa ja menettänyt täten muistini. Sitten löysin toisen paperilappusen jossa luki, että ei silmiä ja säikähdin, että olinko ottanut silmät pois päästäni. Sitten muistin, että olin auto-onnettomuudessa ja näin lapun ja että olin auto-onnettomuudessa enkä silmäleikkauksessa.

      Sitten tunsin hyvin oudon tunteen ja käännyin katsomaan taaksepäin vaistomaisesti, vaikka kaikki sanovat, että älä katso taaksesi. Minä en muistanut tätä neuvoa.. Vaan katsoin taakseni ja näin miehen puku päällä. Ajattelin, että hän haluaisi auttaa minua, ja lähdin kävelemään hänen luokseen ja näkökenttäni alkoi särisemään ja yhtäkkiä näytti että pitkällä ja laihalla miehellä ei ollut kasvoja ja monet kädet... Ja tajusin, että ei kannata kävellä hänen luokseen. Koitin kääntyä mutta se oli liian myöhäistä... Kaaduin maahan tajuttomana...

      En tiedä kuinka kauan aikaa kului, mutta sitten heräsin oudosta linnasta. En tiedä missä se oli, koska olin taas menettänyt muistini. Joku oli kuitenkin kirjoittanut minulle kirjeitä joiden avulla muistaisin tapahtumia tai tietäisin mitä tehdä... Mutta en ole varma kuka ne kirjoitti?? Minä itse??? Tenderman metsästä?
      Lähdin kävelemään ympäriinsä linnaa ja huomasin outoa punaista kudosta.. Löysin lisää paperilappuja ja juuri kun ajattelin, että kaikki on okei tajusin kuinka ränsistynyt vanha linna oli.. Ja yhtäkkiä pimeydessä näin omituisen hahmon tulevan minua kohti. Sen leuka oli hajallaan, tunsin kuinka maailmani alkoi hämärtymään katsoessani häntä. Lähdin juoksemaan karkuun, mutta pimeys ahdisti minua niin paljon, että lopulta pyörryin uudelleen.

      Heräsin linnasta muutaman kerran, kunnes pitkän taiston ja monien erittäin omituisten tapahtumien jälkeen pääsin ulos. En tahdo kertoa kaikesta mitä koin linnassa, koska te pitäisitte minua ihan hulluna. Ette varmaan uskoisi, että kyseessä on tositarina...

      • ihanainenmies

        cool story bro


      • MyNameIsPewDiePie

        Slenderiä ja amnesiaa samalla kertaa. Pewds-fanin märkä uni :D


      • slendy66

        onko toi kirjotus totta


      • You're loser
        slendy66 kirjoitti:

        onko toi kirjotus totta

        Hahahhaha. Loser.


      • Et oo hullu

        Voi vittu!!!OMG OMG OMG OMFG
        Jätkä/likka on pelannut amnesiaa slenderiä yhtä aikaa
        OMFG


      • Ei oo totta

        Heh heh, jos kerran olit menettänyt muistisi auto-onnettomuudessa miten muistat linnatja muut?? EPIC FAIL


      • The Arrival
        MyNameIsPewDiePie kirjoitti:

        Slenderiä ja amnesiaa samalla kertaa. Pewds-fanin märkä uni :D

        Toi oli oikeastaan Slender:The Arrivalin tarina ja sitä paitsi näkökenttä ei särise ku siihen kameraan tulee häiriöitä slendermanista. Se selittää samalla että Slendermanin heikkous on radioaallot.


      • The Arrival
        The Arrival kirjoitti:

        Toi oli oikeastaan Slender:The Arrivalin tarina ja sitä paitsi näkökenttä ei särise ku siihen kameraan tulee häiriöitä slendermanista. Se selittää samalla että Slendermanin heikkous on radioaallot.

        Olihan toi loppu amnesiaa mutta The Arrival hallitsee tarinaa.


      • KUMMITUS
        Ei oo totta kirjoitti:

        Heh heh, jos kerran olit menettänyt muistisi auto-onnettomuudessa miten muistat linnatja muut?? EPIC FAIL

        Noi jututhan tapahtu vasta onnettumuuden jälkeen


      • joo, o aito on...

        Joo arvaa mitä oon itekki lukenu ton tarinan netist osotetta en muista...


      • Soffaniih_

        Älä puhu paskaa..


    • Slender expert
    • Slender expert
      • Slendy

        Mistä vetoa että tiedän enemmän slenderistä kuin sinä? : )


    • Håkan Sahlberg

      Eräiden tietojen mukaan nettikummitus esiintyi jossakin vaiheessa slendermanin hahmossa.

      • Hedvig Sahlberg

        Kyllä sillä sellaisia ,taipumuksia oli, kerran se esiintyi ironmannina.


      • Roger Sahlberg
        Hedvig Sahlberg kirjoitti:

        Kyllä sillä sellaisia ,taipumuksia oli, kerran se esiintyi ironmannina.

        Myös Mustanaamiona nettikummitus on esiintynyt.


      • NETTIKUMMITUS
        Roger Sahlberg kirjoitti:

        Myös Mustanaamiona nettikummitus on esiintynyt.

        Hitto, mä en jaksa näitä sahlbereja. "Joo se oli nettikummitus" "Iih, nettikummitus on kaikkialla!" "Olin paskalla ja tuli löysää, nettikummitus taisi paskoa laksatiivia likööriin!"


      • Erland Sahlberg
        NETTIKUMMITUS kirjoitti:

        Hitto, mä en jaksa näitä sahlbereja. "Joo se oli nettikummitus" "Iih, nettikummitus on kaikkialla!" "Olin paskalla ja tuli löysää, nettikummitus taisi paskoa laksatiivia likööriin!"

        No saakeli, syytä siitä JennaV:tä, joka päästi nettikummituksen irti pari vuotta sitten !


      • Taru Sahlberg
        NETTIKUMMITUS kirjoitti:

        Hitto, mä en jaksa näitä sahlbereja. "Joo se oli nettikummitus" "Iih, nettikummitus on kaikkialla!" "Olin paskalla ja tuli löysää, nettikummitus taisi paskoa laksatiivia likööriin!"

        Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Varsinkin meidän Sahlbergien todellisuus.


      • Nigga Sahlberg
        Taru Sahlberg kirjoitti:

        Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Varsinkin meidän Sahlbergien todellisuus.

        Nigga niga niga!!¨

        t amreika serku.


    • kahvi-muori

      Slenderman kävi meillä kahvilla.

    • SlenderisFAKE

      Tääl onn kaks 12 v tyttöö jotka tietää et Slenderman on VAAN PELI!!!! Ei se oo totta et jos ootte ''nähny'' tai keräilly jtn lappui metästä ni uskokaa se on vaa unta tai pilaa!

      • Kusetat

        Ei oo meidän pyhästä kotikaupungista on löytynyt slenderlappu kiinnitettynä katutolppaan


      • Ei oo totta

        Slenderman on peli!!!!!!!!!!! Ette oo voinu nähä sit metäs oon tutkinu asiaa koht 3 vuotta ei oo näkyny!!


      • The Arrival

        VIIMEISEN KERRAN, SLENDER EI OLE PELKKÄ PELI! SE ON ALUNPERIN CREEPYPASTA ja sitä paitsi siitä on tehty yli 20 erilaista peliä! Tässä on linkki siihen slenderin alkuperään


    • 10v

      Haaa ootteko taikauskosia ja jos näätte slender naisen nii se on jeff ja on kyl noloo jos joku uskoo sleduun tai jeffiin!!!! ootteko liian paljon pelannu sleduu vai jäikö traumoja mä en usko yhtää mihinkää sleduu oon pelannukki sitä ja jeffii myös kavereitten kaa!!!! ja jeff ei oo yhtää pelottava LOL LOL XD

      • moro osta poro

        Ois aika jees jos vielä lisäisit ne pilkut ja pisteet oikeille paikoilleen .


      • The Arrival

        Ei Jehvi-Tappaja ole yhtään pelottava ei ei sillähän on vaan veitsi kädessä. Ja sitä paitsi oikea sana kuvailla niitä on creepy. Jos itteäs jahtais sellanen nii olisit jo kuollut


      • joku3

        kyl se on totta paskiainen ja jeff on pelottava


    • AnonymousSlender

      Slender on olemassa se tappo mun veljen näin sen se heitti mun veljen päin seinää ja seinään ilmesty piikit sit se vei mun veljen jonnekin nanosekunnissa ja veri ja piikit katosivat!

      • loolkertaa 2

        juopunut diileri, näemmä:/


    • pikku vinkki

      Jos luulette näkevänne slenderin ja ette ole varmoja niin ottakaa kamera esiin ja kuvataan sinne sillä jos se on slender niin kameran näyttö alkaa säriseen!

      • anymous troll

        Siellä voit kaivaa pimeässä metsässä kameran taikataskustasi


    • Esko Pökäle

      Slenderman on olemassa, ja asuu tiettävästi Vantaalla. Tiksin Prismassa näkee usein ostoksilla, hakee yleensä tarjousmaksalaatikkoa ja kaljakeissin. Käy viikonloppuisin pelottelemassa lapsia siinä Ylivedon viereisessä leikkipuistossa. Ihan harmiton tyyppi, mutta kännykän näyttö alkaa aina ikävästi särisemään kun Slenderi on lähellä. .

      • pesvo ökale

        no ei se vantaalla asu kontiomäen siwassa ja ostaa hiivaa ja karhuja (oluita) ja paskoo hulluna


      • SeTiksinStalkkeri

        Todella mukavaa, kun asun Tiksissä. Pitää vissiin alkaa käymään tuolla leikkipuistossa, jos vaikka näkis Slendyn siellä tarjousmaksalaatikko ja kaljakeissi kädessä. :D


      • Slenderin naapuri
        pesvo ökale kirjoitti:

        no ei se vantaalla asu kontiomäen siwassa ja ostaa hiivaa ja karhuja (oluita) ja paskoo hulluna

        Ja pyh pyh! Slendu asuu meidän mummoa takaisesta metsässä! Se käy joskus Saleissa ostaa Muumiteetä, purkkihernekeittoo ja Ilta-sanomat! Joskus pari olut pulloo! Se käy joskus juoksee puhutaan ympäri(ja se jos mikä on hauskaa katseltavaa). Meiän pappa joskus ragee sille ku se saa tietsikan ja Tv:n rikki!


      • korjaan
        Slenderin naapuri kirjoitti:

        Ja pyh pyh! Slendu asuu meidän mummoa takaisesta metsässä! Se käy joskus Saleissa ostaa Muumiteetä, purkkihernekeittoo ja Ilta-sanomat! Joskus pari olut pulloo! Se käy joskus juoksee puhutaan ympäri(ja se jos mikä on hauskaa katseltavaa). Meiän pappa joskus ragee sille ku se saa tietsikan ja Tv:n rikki!

        Siis se asuu meiän mummolan takana ja juoksee pururadan ympäri


      • kasumijapanKikme
        Slenderin naapuri kirjoitti:

        Ja pyh pyh! Slendu asuu meidän mummoa takaisesta metsässä! Se käy joskus Saleissa ostaa Muumiteetä, purkkihernekeittoo ja Ilta-sanomat! Joskus pari olut pulloo! Se käy joskus juoksee puhutaan ympäri(ja se jos mikä on hauskaa katseltavaa). Meiän pappa joskus ragee sille ku se saa tietsikan ja Tv:n rikki!

        Slendy käy mun kanssa joskus lenkillä meidän pelloilla.
        Välillä se ulkoiluttaa mun koiraa ja sit tulee juomaan meille muumiteetä mun kanssa.
        Miun koira tykkää slendistä :3
        Äiti ja isä ragee sille joskus jos äiti kattoo jtn leffaa ja sit alkaa särisee...
        Sit me käydään yhdessä kerran vuodessa
        Powerparkissa tai shoppailemassa


      • Toinen naapuri
        kasumijapanKikme kirjoitti:

        Slendy käy mun kanssa joskus lenkillä meidän pelloilla.
        Välillä se ulkoiluttaa mun koiraa ja sit tulee juomaan meille muumiteetä mun kanssa.
        Miun koira tykkää slendistä :3
        Äiti ja isä ragee sille joskus jos äiti kattoo jtn leffaa ja sit alkaa särisee...
        Sit me käydään yhdessä kerran vuodessa
        Powerparkissa tai shoppailemassa

        MÄ asun samalla tiellä ku Slenderin naapurin mummo... Joo Slendu asuu siellä metsässä. Mut ei se mitään kaljaa osta! Se anto mulle synttälahjaks tikkarin :3
        Se tekee tosi hyviä muffinsseja!!!


      • Anonyymi
        korjaan kirjoitti:

        Siis se asuu meiän mummolan takana ja juoksee pururadan ympäri

        Jaa kaskun siellä ei ole Michael Myers ☝️


    • 10v

      Lopettakaa toi vitkuttelu ja uskokaa että sleduu EI oo OLEMASSA monesti pitää sanoo et tulee selväks!!!!!!!

      • 10v

        mistähän seuraavaksi puhutaan lentävistä lehmistäkö?


      • kaljaveikko
        10v kirjoitti:

        mistähän seuraavaksi puhutaan lentävistä lehmistäkö?

        Ei kun lentokaljasta. Slenderman vei juoksukaljaa osuuskaupan kaassan ohi Sipoossa.


      • mistä tiiät

        Todista -_-


      • heh heh heh
        10v kirjoitti:

        mistähän seuraavaksi puhutaan lentävistä lehmistäkö?

        Sori mutta se on käytetty


      • slender manin uskoja
        kaljaveikko kirjoitti:

        Ei kun lentokaljasta. Slenderman vei juoksukaljaa osuuskaupan kaassan ohi Sipoossa.

        Slender man ei juo kaljaa. onko selvä!?


    • gta fani

      se kalkkuna perse on vaan harmiton raiskaaja!!

    • 13 v. poika

      Mä huusin bloodymarya 3 kertaa peilin edessä ja saakeli soikoon,
      Slenderman kävi kurkusta kii !

    • 10v

      LOL USKOTTE SLEDUUN ..DD MONESTI PITÄÄ SANOA EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA EI OO EES PELOTTAVA TÄÄL ON VAA 3 TYYPPI JOTKA TIETÄÄ SEN OLEVAN TARUUUUUU LOL LOL LOL ...DD

      • *huoh*

        ..... tiesitkös, nää tyypit on vaan heittämässä läppää...


      • niipä

        Todista-_-


      • pelon lietsoja

        Mutta ajatelkaapa tältä kannalta: pelkäätte slendermania ja haluatte kieltää sen olemassaolon koska olette peloissanne:-o


      • The Arrival

        Suurin osa vain vitsailee. Vaan tän keskustelun aloittaja uskoo slendermaniin. Muut on 100% trolleja, paitsi sä tietenkin, oot pelkkä pieni vauva joka ei tiedä mitään Internetistä. Sun ei pitäis olla ees näillä keskustelupalstoilla.


      • lol12

        slendu ei oo olemas


      • russaava mursu

        no vittu älä SPÄMMI


    • 10v

      ih sma XD

    • uni mies

      näin unta slenderist se tappeli jasonin kaa

      • kumpi

        Kampi voitti?


    • uni mies

      kerran näin slenderin tiellä

    • tardis

      Jännä että jotkut näkee netissä keksityn "urbaanitarinan" hahmon jossain metsässä.............. Slenderman kehitettiin jokunen vuosi sitten jollain blogipalstalla, sitä on seuranneet mm. The Rake niminen hahmo jne jne...

      • Arnold Sahlberg

        Slenderman on nähty Sahlberg- suvun Pöytyän tilan karjalaitumen takaisessa metsikössä keittämässä pontikkaa nettikummituksen kanssa.


      • tulperman
        Arnold Sahlberg kirjoitti:

        Slenderman on nähty Sahlberg- suvun Pöytyän tilan karjalaitumen takaisessa metsikössä keittämässä pontikkaa nettikummituksen kanssa.

        Nyt Tulpa teki tulpan Slendermanin toiminnalle.


      • Nero Sahlberg
        Arnold Sahlberg kirjoitti:

        Slenderman on nähty Sahlberg- suvun Pöytyän tilan karjalaitumen takaisessa metsikössä keittämässä pontikkaa nettikummituksen kanssa.

        Ja olivat kuulemma siinä samalla keittelyn ohessa grillanneet makkaraa nuotiossa ja syöneet sen sinapilla höystettynä. Loppuillasta metsiköstä oli kuulunut sen päiväinen humalaisten örinä, pullojen kilinä ja naurunremakka ja isojen poikien laulujakin oli laulettu nuotin vierestä. Aamulla paikalta löytyi miestenlehti jonka sivut olivat mystisesti liimautuneet toisiinsa kiinni, mitään muuta todistetta edellisen illan peijaisista ei paikalla näkynyt.


      • Slendermanin alainen
        tulperman kirjoitti:

        Nyt Tulpa teki tulpan Slendermanin toiminnalle.

        Slenderman ON Tulpa...


      • saako käyttää
        Nero Sahlberg kirjoitti:

        Ja olivat kuulemma siinä samalla keittelyn ohessa grillanneet makkaraa nuotiossa ja syöneet sen sinapilla höystettynä. Loppuillasta metsiköstä oli kuulunut sen päiväinen humalaisten örinä, pullojen kilinä ja naurunremakka ja isojen poikien laulujakin oli laulettu nuotin vierestä. Aamulla paikalta löytyi miestenlehti jonka sivut olivat mystisesti liimautuneet toisiinsa kiinni, mitään muuta todistetta edellisen illan peijaisista ei paikalla näkynyt.

        XDXDXDLOLOLOLOLOLOLLOL
        MIKÄ SERVAUS MIST KEKSIT NOI OIKEESTI?
        SIIS EN ITE KEKSIS TOLLAST TOI ON SIIS
        N:96% TODENNÄKOISTYDELLÄ TOTTA
        OON NÄHNY MUN GRILLILLÄ JEFFIN JA SLENDUN KAASUT OLI SIT SEURAAVANA AAMUNA TIETYSTI LOPPU JA EI SIIN NUKUTTUU SAANU OIKEESTI SE HUUTO JA NAURU... XDXDXD LOLOLOLOLOLLOL


      • trollxd
        Nero Sahlberg kirjoitti:

        Ja olivat kuulemma siinä samalla keittelyn ohessa grillanneet makkaraa nuotiossa ja syöneet sen sinapilla höystettynä. Loppuillasta metsiköstä oli kuulunut sen päiväinen humalaisten örinä, pullojen kilinä ja naurunremakka ja isojen poikien laulujakin oli laulettu nuotin vierestä. Aamulla paikalta löytyi miestenlehti jonka sivut olivat mystisesti liimautuneet toisiinsa kiinni, mitään muuta todistetta edellisen illan peijaisista ei paikalla näkynyt.

        Mystisesti liimaantunut? :D
        Spermaaaaaa


    • slide1111

      slendyy ei oo olemas

      • tuplamaisteri

        Siitä kiitos Tulpalle !


    • 7.v

      moon7vuotias poikka ja pelkään pirusti slendermannii

      • 7.v

        mun paino o vain 22 kiloo


      • Kustu Pylli
        7.v kirjoitti:

        mun paino o vain 22 kiloo

        Kyllä se siitä nousee kunhan syöt kiltisti puurosi.


      • Ahhahahaha
        7.v kirjoitti:

        mun paino o vain 22 kiloo

        xD oikeestikko? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • slemdermannet onki hemmetin pelottavia


      • The Arrival

        Sun ei pitäis olla ees internetissä. Mee nyt pelaa sun DS:llä jotain tylsää peliä


    • slenderman123

      Hei 13.v poika noudatin neuvoos. Ei toiminut,
      apina!

    • 13v.t

      Moon 13v tyttö ja Slenderman kävi vessassa kimppuun

      • hyi kamala

        taitaa olla pervo


    • uni mies

      joku on taikauskonen kersa

      • äijä95v.

        Äläpä vähättele, olen 95 vuotias äijä ja Slenderman on minuakin ahdistellut.


      • muija 100 v.
        äijä95v. kirjoitti:

        Äläpä vähättele, olen 95 vuotias äijä ja Slenderman on minuakin ahdistellut.

        muakin se on ahdistellu


      • Henrik Sahlberg
        muija 100 v. kirjoitti:

        muakin se on ahdistellu

        Meitä sahlberggejä se kasvoton kuolema on ahdistellut jo monta sukupolvea!


      • Eberhard Sahlberg
        Henrik Sahlberg kirjoitti:

        Meitä sahlberggejä se kasvoton kuolema on ahdistellut jo monta sukupolvea!

        Totta on, eikä loppua tunnu tulevan !


      • hyi kamala
        äijä95v. kirjoitti:

        Äläpä vähättele, olen 95 vuotias äijä ja Slenderman on minuakin ahdistellut.

        taitaa olla pervo


    • Slenderr

      Itekki oon 12v poika en kyl usko slenderii mut kerran ku olin tietokoneella ja edessä on ikkuna kuten nytkin koska siit on n.kuukausi katoin vaan ulos ihan ku tavallisesti katon oli klo 23:00 jotain tälläst näin ku asun kerrostalos ja täst näkee suoraa tien takasee kerrostaloo siel ei asu ketää tai siis siin talos mut kyl siin kerrostalos asuu muit nii näin ku siin on parveke tännepäin näin ku ikkunan takan olis ollu joku pitkä hoikka mustapukuinen mies joka katto muo suoraan silmiin toki olin väsyny ja muutenki oli pimeetä (ja en ole koskaan pelannu slenderiä koska en tykkää kauhupeleistä) mutta piti kertoo oma kokemus :)

      • Metusalem Sahlberg

        Minä olen 95 v. vaari, ja uskon vahvasti, että kyseessä oli nettikummitus.


      • Mooses Nasaretilaine
        Metusalem Sahlberg kirjoitti:

        Minä olen 95 v. vaari, ja uskon vahvasti, että kyseessä oli nettikummitus.

        Minäkin oon täämönen vanha paappa täältä vaan.


      • The Arrival

        Slenderillä ei oo silmiä. Ei muuta.


    • joo18

      mikä hitto on netti kummitus??

    • Leopold Sahlberg

      Sen historia alkaa tästä:

      JennaV.
      25.5.2011 21:01
      477

      Sain linkin erään paranormaalisivuston postituslistan myötä kuvaan joka kummittelee. Kuvaa on tutkittu asiantuntijoidenkin toimesta mutta järjellistä selitystä ei ole kuvassa tapahtuville muutoksille pystytty antamaan.

      Kuva on tavallinen JPEG -pakattu kuva jonka ei pitäisi pystyä muuttumaan millään tavalla. Kuitenkin kuvassa tapahtuu silminhavaittavia muutoksia jotka eivät ole samanlaisia kaikille kuvaa katsoville. Monet kuvan koneelleen ladanneet henkilöt ovat huomanneet kuvassa tapahtuvia väri- muoto- ja muita muutoksia, samankaltaisia muutoksia voi havaita jos kuvaa katselee alkuperäiseltä nettisivulta jolla kuva on.

      Kaikkein kummallisinta tässä kuvassa on se, että printatutkin (tulostetut) kuvatkin alkavat muuttua. Yhtä kummallista on myöskin se että kuva palaa aina alkuperäiseen muotoonsa, alkaen muutosprosessin kuin alusta, kuitenkin niin ettei muutos tämän jälkeen ole samanlaista.

      Latasin kuvan epäuskoisena koneelleni ja tuijottelin sitä monta minuuttia, mitään muutoksia ei kuitenkaan tapahtunut. Jätin kuvan päätteelleni ja lähdin noin puoleksi tunniksi toiseen huoneeseen, palattuani takaisin oli näytönsäästäjä mennyt päälle ja kun liikautin hiirtä saadakseni näytönsäästäjän pois ja kuvan näkyviin säikähdin todella. Kuva oli poissa ollessani muuttunut.

      Kuvasta erottuivat selvästi nuorehkon naisen hunnutetut kasvot ja niiden ympärillä epämääräisiä kuvioita täysin symmetrisillä paikoilla, väri oli haalistunut alkuperäisestä huomattavasti.

      Tähän väliin on sanottava että kuvan muuttuminen järkytti ainakin minua pahasti, en todellakaan ollut uskonut että niin voisi käydä. Siis jos olet herkkä, en suosittele linkin avaamista ja kuvan katsomista.

      Tulostaa en ole vielä kuvaa uskaltanut, mutta täytyy sekin vielä kokeilla, kunhan uskallusta siihen on riittävästi.

      Tässä linkki kuvaan.

      http://www.oneness4all.com/wp-content/uploads/2009/04/fractal1.jpg
      Web of Trust

      • jjuiu

        taitaa olla joku virus


      • KUMMITUS

        Ekalla kerralla ei kuvassa näe mitään erikoista. Mutta sitten kun katsoo tarkasti niin huomaa siitä kuvasta hahmottuvan naisen kasvot. Ihan normia.


      • joku vaan

        Mitä tos niinku pitäs näkyy ???


    • Åsa Sahlberg

      Selvennykseksi voisi vielä mainita, että nettikummitus kohdistaa usein toimintansa Ruotsista lähtöisin olevaan, suomalaiseen Sahlberg-
      aatelissukuun.
      Siksi suvun jäsenet siitä palstalla usein kirjoittavat.

    • HOMOT POIS SUOMESTA

      MOI HALUAN HAKATA HOMOJA. OLENKO SAIRAS JOS TÄLLÄ TAVALLA HALUAN PUOLUSTAA SUOMEN HETEROGEENISTÄ YHTEISKUNTAA??

      • hyi kamala

        jep kyllä oot


      • Nero Sahlberg

        Sahlberg et ainakaan ole. Me Sahlbergit ymmärrämme myös hottentotteja.


    • Hah...

      Ei sitä ole olemassa. Pelkkä tarina vain. Ja myös tuttu tietokonepeleistä.

      • dsriot

        todista


    • lahola40

      Slenderman on totta. Mun kaverilla on paljon tosi tarinoita.

    • Ulla Sahlberg

      netti kummitus lensi kahvipannusta kun yritin tehdä sieni soppaa! HULIGAANI!

      • Kotivalo Sahlberg

        Voi rakas Ulla-serkku. Älä enää yritä tehdä sienisoppaa kahvipannussa.


    • Kustaa Sahlberg

      Slender Man on loistava nettikummituksen työtoveri: viinaa voi ottaa 10 pulloa kerralla.

      • Exodus Sahlberg

        Niin ja sen jälkeen ne vasta ryyppäämään rupeavatkin.


    • SlenderManne

      Hai sie Nettikummitus, tuo miun keklu takas tai tullaan koko suvullaaa...

    • slenderfani

      Kyllä Slenderman on totta.
      Meillä se kulki vessasta olohuoneen nurkkaan.
      Minä eikä kukaan muukaan talon väestä sitä nähnyt, mutta yx meidän kissoista sen näki !

      • rty2

        todista


      • lol2

        Ja sekö kerto sulle?


    • _iiik

      Kamalaa !

    • Hentaimaster1991

      No jospa se Slenderman nappaa sut sen lonkeroilla ja panee sua niillä. TENTACLE SECKS.

    • meikätietää

      Tottakai Slenderman on totta!! Se käy tylypahakan koulua, asuu Narniassa ja aina joskus se viuhahtelee Nettikummituksen kanssa.

      • nyan nyan

        unohit nyan catin


    • kakka pää slender

      mä en usko slenderiin

      • eehehee

        todista -_-


    • Slendero

      Juu, kannattaa varoo ettei tuu ovesta sisään. Jos tulee, niin ala tökkimään sitä kepillä perseeseen.

    • somethingshit

      Slenderman pölli eilen mun lompakon perkele.

      • slenderender

        Kuulostaa enemmän endermaniltä.


      • slendermeevittuuu

        Ai niil rahoillako se sit ostaa alennus maksalaatikkoo ja kaljaa XDXD


    • GImme20$

      Se haluu vaa 20$
      Antakaa se nii kyl se häipyy

      • gjhgdjuk7y

        jep


    • Abraham Sahlberg

      Slenderi on helppo torjua:
      Teelusikallinen merisuolaa huushollin joka nurkkaan, niin silloin
      Slenderiä viedään !

    • Ass king

      Onko se hahmo jostain hentaista?

      • Frans Sahlberg

        Se on nettikummituksen etäinen sukulainen.


    • sahlbergitasialla

      Ni niimpä tietysti! Mihin sukuhaaraan Bloody-Mary ja Voldemort sitten kuuluvat?? :D

      • Metusalem Sahlberg

        No, ne kuuluvat siihen kelttiläiseen varhaishaaraan, jolloin
        Sahlberg-nimi oli asussa Bloodmort.


    • Olof A. Sahlberg

      Nyt saattaisi olla sopiva aika kysyä aloittajalta, 12v. tytöltä, toivatko
      vanhempien setien ja tätien kommentitn selvyyttä Slendermanin olemassaoloon ?

    • magara1

      tähän väliin täytyy sanoa magaramagara magaraYhtyeen albumeita on myyty yli 100 miljoonaa kappaletta.[1] Yhtyeen historiaan kuuluu suuri määrä kokoonpanon muutoksia ja sen toiminta on ollut välillä kahdeksan vuotta keskeytyksissä.
      Sisällysluettelo

      1 Historia
      1.1 Perustaminen (1967–1968)
      1.2 Mark I – Ensimmäinen kokoonpano (1968–1969)
      1.3 Mark II – Legendaarinen kakkoskokoonpano (1969–1973)
      1.4 Mark III – Bluesia ja funk-vaikutteita (1973–1975)
      1.5 Mark IV – Viimeinen vuosi (1975–1976)
      1.6 Välivuodet (1976–1984)
      1.7 Reunion – Mark II (1984–1989)
      1.8 Mark V – "Deep Rainbow" (1989–1992)
      1.9 Mark II – Vielä kerran (1992–1993)
      1.10 Mark VI – Satriani tuuraa (1993–1994)
      1.11 Mark VII – Morsen aakkosia (1994–2002)
      1.12 Mark VIII – Uusia albumeja ja kiertueita (2002–)
      2 Jäsenet
      3 Diskografia
      3.1 Studioalbumit
      3.2 Virallisia livealbumeja
      3.3 Arkisto-livealbumeja
      3.4 Kokoelma-albumeja
      3.5 Videotallenteet
      4 Suomenkielistä kirjallisuutta
      5 Aiheesta muualla
      6 Lähteet

      Historia
      Perustaminen (1967–1968)

      The Searchersinin entinen rumpali Chris Curtis otti vuonna 1967 yhteyttä englantilaiseen liikemieheen Tony Edwardsiin ja ehdotti, että tämä alkaisi manageroida hänen uutta yhtyettään, jonka hän tulisi kokoamaan itsensä ympärille.[2] Edwards innostui ajatuksesta ja yhdessä liikekumppaneidensa John Colettan ja Ron Hiren (HEC-Enterprises) alkoi toteuttaa suunnitelmaa. Ensin yhtyeeseen hankittiin urkuri Jon Lord, joka soitti The Artwoods -yhtyeessä. Lord otti yhteyttä sessiokitaristina tunnettuun Ritchie Blackmoreen, jonka hän suostutteli tulemaan Hampurista asti koe-esiintymiseen. Curtis kuitenkin päätti jättäytyä hankkeesta, mutta Lord ja Blackmore jatkoivat yhdessä. Basistiksi otettiin Lordin ja Blackmoren vanha soittokumppani Nick Simper. Kokoonpano oli valmis laulaja Rod Evansin ja rumpali Ian Paicen tultua mukaan. He olivat soittaneet The Maze -yhtyeessä. Yhtyeen nimeksi tuli Chris Curtisin ehdotuksen mukaan Roundabout. Kevään 1968 lyhyen Tanskan-kiertueen jälkeen nimeksi muutettiin Deep Purple Ritchie Blackmoren isoäidin lempikappaleen mukaan.[3]
      Mark I – Ensimmäinen kokoonpano (1968–1969)

      Deep Purple sai levytyssopimuksen Parlophone-yhtiöltä, joka oli EMI:n alamerkki. Yhdysvalloissa levy-yhtiöksi tuli Tetragrammaton. Ensimmäinen albumi, Shades of Deep Purple levytettiin toukokuussa 1968 parin päivän aikana. Albumin musiikki oli 1960-luvun pop-vaikutteista Blackmoren ja Lordin sooloilla ryyditettynä. Albumilta julkaistu single, Joe Southin kirjoittama "Hush" nousi yllätyshitiksi Yhdysvalloissa ollen singlelistan sijalla 4. Myös albumi menestyi Yhdysvalloissa hyvin nousten top-30:neen. Kotimaassa Englannissa kumpikin floppasi. Menestyksen myötä yhtye lähti Amerikankiertueelle soittaen muun muassa Creamin lämmittelijänä. Jo saman vuoden syksyllä julkaistiin yhtyeen toinen albumi The Book of Taliesyn. Musiikki oli aiempaa hieman progressiivisempaa ja myös Lordin ihannoimaa klassista musiikkia hyödynnettiin kappaleessa "Anthem". Albumi ja siltä julkaistu single "Kentucky Woman" nousivat listoille USA:ssa, mutta eivät yltäneet ensilevyn ja "Hushin" vertaiseen menestykseen. Englannissa albumi julkaistiin vasta kesällä 1969. Vuodenvaihteessa Purple meni jälleen studioon levyttämään kolmatta albumia. Yksinkertaisesti Deep Purple -nimellä kesäkuussa 1969 julkaistu albumi ei menestynyt enää Yhdysvalloissakaan saati sitten Englannissa, jossa se julkaistiin vasta vuoden 1969 lopulla. Musiikillisesti albumi sisälsi mielenkiintoisia kokeiluita, osoittaen jo merkkejä tulevasta raskaammasta suunnasta sekä klassisesta kokeilusta Lordin ja Blackmoren "April"-kappaleen myötä.

      Vuoden 1969 alkupuoliskolla edellisvuoden menestyksen alkaessa haihtua Blackmore ja Lord alkoivat suunnitella yhtyeen tulevaisuutta ja uutta linjaa. He olivat pettyneitä Rod Evansiin laulajana, koska hän oli enemmän balladilaulaja kuin kovaääninen rocklaulaja.[4] Myös Nick Simperin bassonsoittoa pidettiin liian vanhanaikaisena.[4] Ian Paice halusi pysyä mukana ja niinpä Simper ja Evans päätettiin erottaa. Managerit Edwards ja Coletta pyysivät kolmikkoa kuitenkin siirtämään erottamista heinäkuuhun asti koska yhtyeellä oli sovittuja kiertueita eikä aikaa olisi vielä hakea uusia soittajia. Evans ja Simper pidettiin pimennossa asiasta ja heidän tietämättään Lord, Blackmore

    • Ei ole totta

      Slenderman ei ole totta se on peli kato vaik Wikipediast!!

      • miumiumiumiumiumiumi

        Wikipedia ei aina puhu ees totta se on sukka paikka


      • The Arrival

        Se ei ole pelkkä peli! Se on creepypasta!!


    • cool game

      ei oo kaikki vaa pelleilee et on

    • Ei oo totta

      SLENDERII EI OO OLEMASSA KOITA USKOO!!!!!!!!

    • sinulliini

      se on ihan sika kiva peli kuten _eyes_ kannattaa koittaa!

    • jeffelli

      mitä poistiko se mun eka viesti^^ :d no mun kone lagaa niin ei ihmekkään jos poistin vahinggos mutta tässä se viesti :D anteeksi vastaus saattaa tulla myöhään mutta minä ainakin uskon slendermaniin =) Se on ns "urbaani legenda" ja jotkut väittävät nähneensä slendun. Amerikan legenda kertoo, että hän oli kerran mies jota kidutettiin säälimättömästi; ensin hakattiin halolla, sitten seivästettiin keihäällä ja hirtettiin puuhun raajat vedettyinä irti paikoiltaan. ja on myös muita legendoja kuten joku että slendun tapanen mies kauaaaan aikaaa sitten oli semmoinen joka ei ollut paha vaan halusi auttaa ihmisiä, mutta mielestäni tuo on varmaan ollut joku muu ja se on sekoittunut slenduun. Mutta sanotaan jos Slenderman saa sinut kiinni heräät jostain ja hän kysyy sinulta yhden kysymyksen ja jos olet onnekas ja vastaat oikein, hän murtaa sekä kätesi että jalkasi. Mutta jos olet väärässä hän työntää hitaasti sormensa läpi kurkustasi ja vetää sydämesi ulos. Slendermanista on tosi monia versioita ja monet eivät usko slenduun. En niinkään usko että se voi tulla metsästä ja ottaa ja tappaa sut, mut uskon että slendun tapanen ihminen on ollut. Ja onhan siitä olllut juttua jos slendu on olemassa vissiin poliisillekkin laitettuu jtn että nähny slendun? ja miteniin ei saisi muka uskoo jeffiin tai slenduun :p? sama asia että jeesus on ollu muka ihiminen ja se on kuollu ja jtn ja että jumala on luonu maan ja plaa plaa. niinhän jumala ja jeesus ovat ns jtn "yliluonnollesia hahmoja" :d mutta joo sori ku mun mielipije tulee myöhässä ja tosiaan mulla oli aikaisemmin viesti mutta se poistui XXDDD

    • jesse poika

      jos joku näkee slender manin kuin minäkin niin on pelannut liikaa tai kattonut videoita. Minä olin kattonut juuri siloin videoita että joku olisi kuolut slender manista

      • perse

        Slenderi potkaisi mua p.erseeseen !


      • k.e.i.m.o.
        perse kirjoitti:

        Slenderi potkaisi mua p.erseeseen !

        Joo mä olin kerrran keskiyöllä kävelemässä vessaan päin ja yhtäkkiä näin siellä valoa. Kävelin lähemmäs ja avasin oven. Sitten mä näin Slendermanin tunkemassa kynää per.seeseen.


    • jesse poika

      slender man kuvat ja kaiki on paskaa kun kyllä minä tiedän ja jos se olisi siitä olisi olut jutua jo vuona 2000 tai siten se on jonkilainen ufo joka on tullut vuona 2009 vaika olen nähnyt sen mutta se oli harha koska olin katsonut videoita liikaa

    • meloooni

      Slender ei oo olemassa! ja jos on ni on ollu kauann aikaa sitten ,eikä se asu suomessa seon peli joka on keksitty jossai kaukana.Nää kaikki ei
      oo totta mitä tänne kirjotetaan haluu vaan pelotella.uskokoot ken haluaa mutta
      tuskimpa se tulee tuolta maasta haudattuna , repii luusi irti ,imee vertasi, hirttää sut tai kurista kuoliaaks. Vai?

      • meloooni

        Ne jotka ovat tehneet slender pelin ni haluaa vaan mainetta ja keksii tarinoita siitä.


      • Elviira Sahlberg
        meloooni kirjoitti:

        Ne jotka ovat tehneet slender pelin ni haluaa vaan mainetta ja keksii tarinoita siitä.

        Slenderi ja nettikummitus toimii nykyisin yhteistyössä.


      • SE EI OLE KEKSITTY PELISSÄ ÄÄLIÖ


      • The Arrival
        meloooni kirjoitti:

        Ne jotka ovat tehneet slender pelin ni haluaa vaan mainetta ja keksii tarinoita siitä.

        Tarina keksittiin ensin. Ei muuta


    • puinenpitkäukkeli00
    • kusi housussa

      miumau meitä pelottaa

    • nimimerkkini

      kyllähän Slendermanista on tarinoita jo aikoja liikkunut, mutta sellaista ei ole olemassakaan.

      • aaaarrrrgghhhh

        Aaarghh!


    • Horatius Sahlberg

      Slenderman on suosiossaan ohittamassa nettikummituksen ?
      Onko näin ?

    • Sofia Sahlberg

      Siltä se näyttää. Tämä näyttää todella huolestuttavalta. Olen huomannut Slendun (sillä on jo lempinimikin!) hyökkäysten lisääntyvän kun taas Nettikummitus tuntuu kadonneen. (Jo kaksi kuukautta kestänyt rauha)

      • Gregor Sahlberg

        Slendu on vieraillut jo täällä Pöytyän sukukartanossakin.
        Aivan ilmeisesti nettiksen energia on vähenemään päin.


    • Victor Sahlberg

      Olin kasvotusten slendermania vastaan ja tarjosin sille kuivasieniä (pidän niitä aina laukussani). Se söi sienet ja olikin heti pilvessä. Se näköjään pitää kuivasienistä yhtä paljon kuin me Sahlbergit juustosta...

      • Candyman candyman

        Ettei vaan oo sukua candymanille, tämä slenderman. Sitä nimeä on parasta varoa, sanomasta kolme kertaa.


      • Candymies
        Candyman candyman kirjoitti:

        Ettei vaan oo sukua candymanille, tämä slenderman. Sitä nimeä on parasta varoa, sanomasta kolme kertaa.

        Korjaan: viisi kertaa


      • Kustaa Sahlberg

        NETTISPÖK NÄHTY OULUN TUISKU PUBISSA, SEKÄ OULUN YLIOPISTON TEEKKARIEN BAARIKAAPILLA! SAHLBERGIT ASEMIIN!


    • annabella__ellioteer

      siis onhan se nahty ulkomailla ja kerran kun slenderman oli yhel sillal niin parin tunnin paast se romahti ..

      • Slendun kohde

        Sekoitat Slendun Mothmaniin.


    • Otan.asioista.selvää

      Hah, meidän koulun kellarissa on edelleen seinäs ikivanha slender lappu. Repikää siitä, varsinki, ku koko rakennus on päälle sata vuotta vanha.
      jokainen uskoo mitä lystää. Jos siihe slenderiin uskoo, niin sen voi nähdä. Mut jos ei usko, ei se ilmesty sulle metsässä. Tää pätee myös aaveisiin ja muihin vastaaviin.

      • Nehemias Sahlberg

        Nettikummitus esiinttyy meille Sahlbergeille turhankin usein ..
        Ei tarvitse edes uskoa siihen


    • patepate10

      Slenderman saa olla niitten mielestä olemassa jotka sitä väittää.

      • patepate10

        Voitteko lopettaa siis sen tappelun?


      • ebin mage
        patepate10 kirjoitti:

        Voitteko lopettaa siis sen tappelun?

        HAMPURILAISILLE OIKEUS ÄÄNESTÄÄ VAALEISSA!!!!


    • 7vgosse

      Moi, moon 7v poika ja sanon että Slendu on P.E.R.S.E.E.S.T.Ä.

      • 6vgubbe

        Moi. Oon 6v poika ja sanon että nii onkin.


      • 95v ämmä
        6vgubbe kirjoitti:

        Moi. Oon 6v poika ja sanon että nii onkin.

        P.erseestä on ! Vihdoinkin Slenderistä puhutaan järkeä !


      • The Arrival

        Ei saa kiroilla! Sun ei pitäis olla ees internetissä. Mee nyt vaan kiltisti syömään puurosi.


    • Maaaaaarziah

      Höh..Ei sitä oo olemassa, ja oot 12v, etkai sä oo pelannut niitä pelejä? Älä todellakaan pelaa, ne ei oo sun ikäsille :(! Saat vaa traumoja tai painajaisii..Ja joo, kyllä se muaki välil alkaa pelottaa mut se ei oo totta, joten sitä ei kuitenkaa tarvii niinkää pelätä. Mut niille jotka näkee siit painajaisii nii osan otot D: :(

    • lol2

      slender man ei ole olemassakaan oon pelannu telkulla kun tietsika on kytketty telkuun ja slender manilla on sukka housut pääsä

      • lol2

        ja oon v7 ja oon ihan kohta v8 3 päivän päästä


      • Metu Salemi 110 v.
        lol2 kirjoitti:

        ja oon v7 ja oon ihan kohta v8 3 päivän päästä

        Sattumaa tai ei, Slendu täyttää tuolloin 400 vuotta.


      • allu
        lol2 kirjoitti:

        ja oon v7 ja oon ihan kohta v8 3 päivän päästä

        slender man oli eilen mun pihalla


      • The Arrival
        lol2 kirjoitti:

        ja oon v7 ja oon ihan kohta v8 3 päivän päästä

        kinosti


    • jaa22

      Älä pelkää! Niitä on vain saduissa/peleissä/leffoissa. Näit varmasti väärin. Mäkin oon nähnyt harhoja! Kyllä siitä olis lehdessä jos lapsii katoais.. Slendeman haluu lapset, ei aikuisii.. Mutta Slenderman on tarua! Niin kuin möröt, muumit jne. (:

      • ENOLEROSKAROBOTTI

        ja jeffeli, puhut paskaa. SLENDERMAN ON TARUHAHMO! Uskokaa. Älkää antako jeffelin pelotella vittu teitä -.-


      • Eberhard Sahlberg

        Jag är 62v. ja sanon, att Slendu är samma sak kuin Nettispök.!!!!!


      • onks Muumit tarua..... EEEEIIIIII


    • allu

      ei slendermania oo olemassa

    • M.L

      Slendermania ei ole olemassa. Se on keksitty hahmo. Ole huoleta.

    • GRAAAHHH

      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh

    • SLENDERIÄEIOLEOLEMAS

      TIETENKIN SLENDERMAN ON TOTTA, SE KERRAN KÄVI MEIL JUOMAS KAHVIT JA SIT KU MENTII MUN HUONEESEE NII, KU MENIN SÄNGYLLE NII SE ALKO PANEE, AH AH AH AH AH....OH YAAAHHH AHH AHH AHH AHH, KUNNOL PANI PILLUU

      • 16v

        Slender Man on oikeesti totta! Kerran ku menin mettää 3 kaverin kans, ni sitte mentii kokoaja syvemmälle mettää mitä pimeempi tuli, sitte yhes vaihees oltii ihan keskel SYVÄÄ ja TYYNTÄ metsää, se oli muuten tyyni mut siel oli puita, ei ollu edes polkuja, ei mitään. Kello oli 12 yöllä. Sitte ku oltii siel, nii kaikki meist oli sillee "Vitsi, nyt ollaa ihan eksyksissä..." sit yks oli "MÄ HALUUN KOTII!!!!!!" yks oli vaa "Huoh, kyl me viel selvitää.." sit mä olin "Ei me selvitä....Tää on tyyni metsä pöhelö, me ollaa ihan eksyksissä nii ei oo mitää mahollisuutta selvitä ellei soiteta 112" Sit kaikki oli vaa "Niinpä..Mut ei raaskis soittaa hätänumeroon ku me ollaa vaan metässä" Sit mä "Nii nii METÄSSÄ, mehän tarvitaan apua" Sit meil oliki aika hyvin ku oli just otettu teltta kamat, nii etittii hyvä paikkaa, oli pari puuta lähettyvil, nii pystytettii teltta ja nuotio, taino, meil oli taskulamppu mut anyways, 2 vahti aina 2 tuntia ja 2 nukku aina 2 tuntia teltas, sit ku mä ja kamu oltii vartiovuoros n. 4 yöllä, nii frendi näki slendun ja sano mulle "Hei, nääks sä ton valkosen, pitkän, pärstättömän, oudon miehen tuol...?" Sit mä "Joo"sit frendi "Tietsä slenderin?" Sit mä "Totta hitossa" sit se "Herätetää muut tiiät mitä tarkotan" Sit mä "Ei, meiän pitää eka saada selville onks se slendu" Sit mentii kameran kanssa siihe lähelle, sit kamera alko väristä, sit juostii kovaa karkuu sit huudettii vuoronperää "VITTU" "PASKA SE OLI SE"...Sit ku oltii teltal, herätettii muut.



        Sitte lähettii pois metäst, sitte oltii jossai huitsin nevadassa, sit slender tuli taakke, sit se tölläs siin meitä (veikkaisin) sit ku kaveri katto taakkepäin se vaa oli "Öö..Hei...Jätkät?" Sit me käännyttii, heti pyörryttii joka jätkä.. Sit kaikki heräs sellaselt lammikolt, paitsi mä heräsin jostai n. 20m korkuselta kalliiolt olin sillee "Mitä vittua" sit soitin kavereille.. Sit ne tuli lähimmälle kyttäasemalle, sit soitti mulle ni mäki menin sinne.. Sit soitettii taksit ja mentii kotiin kaikki, oltii kaikki kotona n. 15.00 päivällä, oli aika rankka yö..


        Ja kameravideota ei voi todistaa ku jäi mettää sinne...
        Sorry siit kameravideost ku ei voi todistaa mut, nii, ja se oli ainoo todiste, joten sorry, mut uskokaa tai älkää.
        ============================================================
        SEN PITUINEN SE
        ============================================================


      • 16v
        16v kirjoitti:

        Slender Man on oikeesti totta! Kerran ku menin mettää 3 kaverin kans, ni sitte mentii kokoaja syvemmälle mettää mitä pimeempi tuli, sitte yhes vaihees oltii ihan keskel SYVÄÄ ja TYYNTÄ metsää, se oli muuten tyyni mut siel oli puita, ei ollu edes polkuja, ei mitään. Kello oli 12 yöllä. Sitte ku oltii siel, nii kaikki meist oli sillee "Vitsi, nyt ollaa ihan eksyksissä..." sit yks oli "MÄ HALUUN KOTII!!!!!!" yks oli vaa "Huoh, kyl me viel selvitää.." sit mä olin "Ei me selvitä....Tää on tyyni metsä pöhelö, me ollaa ihan eksyksissä nii ei oo mitää mahollisuutta selvitä ellei soiteta 112" Sit kaikki oli vaa "Niinpä..Mut ei raaskis soittaa hätänumeroon ku me ollaa vaan metässä" Sit mä "Nii nii METÄSSÄ, mehän tarvitaan apua" Sit meil oliki aika hyvin ku oli just otettu teltta kamat, nii etittii hyvä paikkaa, oli pari puuta lähettyvil, nii pystytettii teltta ja nuotio, taino, meil oli taskulamppu mut anyways, 2 vahti aina 2 tuntia ja 2 nukku aina 2 tuntia teltas, sit ku mä ja kamu oltii vartiovuoros n. 4 yöllä, nii frendi näki slendun ja sano mulle "Hei, nääks sä ton valkosen, pitkän, pärstättömän, oudon miehen tuol...?" Sit mä "Joo"sit frendi "Tietsä slenderin?" Sit mä "Totta hitossa" sit se "Herätetää muut tiiät mitä tarkotan" Sit mä "Ei, meiän pitää eka saada selville onks se slendu" Sit mentii kameran kanssa siihe lähelle, sit kamera alko väristä, sit juostii kovaa karkuu sit huudettii vuoronperää "VITTU" "PASKA SE OLI SE"...Sit ku oltii teltal, herätettii muut.



        Sitte lähettii pois metäst, sitte oltii jossai huitsin nevadassa, sit slender tuli taakke, sit se tölläs siin meitä (veikkaisin) sit ku kaveri katto taakkepäin se vaa oli "Öö..Hei...Jätkät?" Sit me käännyttii, heti pyörryttii joka jätkä.. Sit kaikki heräs sellaselt lammikolt, paitsi mä heräsin jostai n. 20m korkuselta kalliiolt olin sillee "Mitä vittua" sit soitin kavereille.. Sit ne tuli lähimmälle kyttäasemalle, sit soitti mulle ni mäki menin sinne.. Sit soitettii taksit ja mentii kotiin kaikki, oltii kaikki kotona n. 15.00 päivällä, oli aika rankka yö..


        Ja kameravideota ei voi todistaa ku jäi mettää sinne...
        Sorry siit kameravideost ku ei voi todistaa mut, nii, ja se oli ainoo todiste, joten sorry, mut uskokaa tai älkää.
        ============================================================
        SEN PITUINEN SE
        ============================================================

        Uskon jeffeliin kyllä, uskon sen, että jos herää jostain niin slender kysyy kysymyksen ja plaa plaa, ja uskon sen että on ollut slendun tapanen mies jota kidutettiinn...ja plaaplaa...


      • HRGRAAH
        16v kirjoitti:

        Uskon jeffeliin kyllä, uskon sen, että jos herää jostain niin slender kysyy kysymyksen ja plaa plaa, ja uskon sen että on ollut slendun tapanen mies jota kidutettiinn...ja plaaplaa...

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • ssss

      slenderman kävi meillä eilen paskalla

      • russaava mursu

        slender man käy kusella ku se on juonu es ja rodeo sitte se kusee sinistä kusta ja paskantaa hulluna ite olin mummulassa yhesti sitte katoin telkkua sitte ulos sitte siel oli slaender


    • äääääääääää

      Moi, moon 5v. poika ja huusin slendulle:
      MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    • Jasper piispanen

      ei se on peli

      • AArggghh

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • allu 10v

      aina kun katon jokonkin pimeeseen paikkaan tai pelottavaan ikkunaan niin sielta aina kotoaa jokin tyyppi

      • jallu 9v.

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • jupe2

      ei sitä oo olemassa

      • Ape03

        Moi mä oon Aaro miten mEnee mä oon pelannu slender mäniii tosi kauan ei ees oo pelottava peli ees hardilla


      • Ape03

        Moi mä oon Aaro miten mEnee mä oon pelannu slender mäniii tosi kauan ei ees oo pelottava peli ees hardilla


    • jupe2

      moi oon jupe miten menee oon 12v

      • jupe2

        miten menee ape


      • ape03
        jupe2 kirjoitti:

        miten menee ape

        Mä oon sun vieressä jupe2


      • aarrrggghhh
        ape03 kirjoitti:

        Mä oon sun vieressä jupe2

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • henki

      mä lausuin kolme kertaa slenderman ja sitten slenderman tuli ja sanoi saat kolme toivetta mä oon slenderman . yksi toivovoin pois ja oman kahvilankin sain,kaksi ja mä ahnehdin altankin mut slenderin hiekkaa hautasin ja kaikken pilasin .

      • AARRGHH 2014

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


      • SBMLM

        Älä sekoita slenduu, bloody marrya ja lampun henkeen.


    • Perse-Reiska

      Näit varmaan harhoja vaan, mutta eihän sitä tiedä jos jonkun moinen valkonaama siellä metässä sillein karmivasti kummitteleee.
      Oon miettiny että jos se on olemassa, niin eihän se voi joka metsässä samaan aikaan kakkailla.
      Kenties... Ken ties... o_O

      • graahhh

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAA 2014 rrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • slender man 1

      slender ei oo totta se on urpaani legenda ja slendermanista kuultiin vasta 1980 koska silloin oli kadonnu vissiin joku pikku tyttö sen nimi oli jessica

    • Sä-mies

      Siitä on jotain todisteita. Mutta se on vain pelkkä bedofiili

    • Slenderman_

      Slenderman on Anonymous-trollien kehittämä urbaanilegenda.

      Voimme siis sanoa että et ole nähnyt Slendermania.

      Jos kuitenkin olet nähnyt Slendermanin kaltaisen olennon saatat olla pahassa pulassa. Kyseessä saattaa olla esimerkiksi ulkoavaruuden muukalainen!

    • 12v tyttö

      Oon nähny sen slendukan tuolla takametsässä. Se tuijotti mua ikkunasta ja kerran yöllä näin sen seisovan mun huoneessa. Olen taikauskoinen ja varoitan että slenderman on TOTTA! Ja SCP paikatkin on totta ja ne teleporttailevat hirviöt. en saa yleensä yöllä unta koska pelkaan että 173 katkaisee niskani

      • Slenderman on olemas

        Mäkin oon nähnyt slendermanin. Kello oli kahdeksan ja mä saatoin mun kaverin sen kotiin. Sen kaverin kotiin ei ollu kovin pitkä matka, mutta ei me nyt mitään naapureita oltu. Kun mun kaveri oli päässy sen kotiin, mä aloin kävelee pimeetä ja hiljaista tietä pitkin takaisin mun kotiin. Siellä tiellä ei ollu siis mitään muita ihmisii kuin mää. Yhtäkkiä mä näin vilauksen jostain pitkästä ihmisestä puun takana. No, menin sitten katsomaan oliko siellä ketään, mutta kun mää menin lähemmäs, mun näkökenttäni alkoi värisemään. Muistin heti, että kyseessä voi olla slenderman. Kävelin siis reippaasti poispäin siitä puusta. Hetken päästä mulle tuli kuitenkin sellainen tunne, että joku on mun takana. Ja tiesin, että siellä mun takana ei olis mitään hyvää. Uteliaisuus kuitenkin iski ja vilkaisin sinne mun taakse, mutta sen jälkeen huomasin heti, että ei olis kannattanu. Siellä oli pitkä, noin 2,5 m mies bisnesasussa. Miehen takana oli eriskummallisia ulokkeita, jotka näyttivät tosi teräviltä. Ja sen nähtyäni, mä olin shokissa. Mä kaaduin maahan aika lujaa, ainakin niin lujaa, etten pystynyt heti nousemaan. Ja kun mää makasin siinä maassa, mää tiesin, että mä kuolisin. Mutta mä kuitenkin nousin ylös tosi vaivalloisesti verisellä polvella ja hölkkäsin naapurin oven eteen pyytämään laastaria. Mä pääsin sisälle onneksi aika pia ja yks niist naapureista jopa suostu saattamaan mut kotiin. Kun olin kotona tuntui siltä, että jos olisin noussu sieltä maasta sekunninkin myöhässä, mää olisin kuollu. Tässä oli mun oma kokemukseni, ja toivon, että kukaan ei enääs vitsailis siitä, että slenderman käy niillä kahvilla tai sillain, koska TÄÄ EI OO LEIKIN ASIA!


    • slendumanni

      On Slendu olemas, moon pelannu kolhvia sen kaa ja se käyttää rautakolmosta !

    • aikka

      haista paska sun tarinoilles slender on mielikuvitusta jonka sun silmät luo.

    • totuus2

      mitä vittua toi slender man ei oo totta vittu mikään crepypasta ei oo totta

    • kaasvoton kuolema

      vittu sun kaa totuus mä oon olemassa senkin läski

    • totuus2

      vittu kun sä tapat kaikki sä oot homo kun sulla ei oo kasvoja

      • lol:D

        onko se totta XD


      • pasilan pöysti
        lol:D kirjoitti:

        onko se totta XD

        No vittu mieti


      • Rauno Repomies
        pasilan pöysti kirjoitti:

        No vittu mieti

        jumalauta D:


      • kasvoton kuolema
        Rauno Repomies kirjoitti:

        jumalauta D:

        Repomies nyt pää kiinni. mull ei oo kavereita D:


      • jeff the killeri
        kasvoton kuolema kirjoitti:

        Repomies nyt pää kiinni. mull ei oo kavereita D:

        mä oon sun kaveri:)


    • homopetteri

      haistakaa te kaikki paska

      • urbaanihomot

        Slender man on paskaa puhetta niin kuin jeff the killer on paskaa


    • lissulööperi

      OOKS ELOSSA?!

    • lol12

      slender mänii ei oo olemassa koska se on elä ny liian vanhaksi

      • ArrrgghhAAArrrgrr

        hhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • Moi tyyppi

      En usko että sllendermania on olemassakaan se on peli ja sitä ei kannata pelat sillä siitä voi tulla painajaisia en siis suosittele.

      • Poni tyttö

        Slendermania ei kannata edes mietttiä se ei ehkä ole totta mutta niin jos pelaa sitä pelii alkaa ehk uskoo et se on mutta mä en itse usko siihen tosin meiän luokkalaset pojat pelaa sitä yöllä klo 12 iha pimees vaate huonees mutta sitä en tod suosittele


      • ukko 105v.
        Poni tyttö kirjoitti:

        Slendermania ei kannata edes mietttiä se ei ehkä ole totta mutta niin jos pelaa sitä pelii alkaa ehk uskoo et se on mutta mä en itse usko siihen tosin meiän luokkalaset pojat pelaa sitä yöllä klo 12 iha pimees vaate huonees mutta sitä en tod suosittele

        Slenderi käy meillä kahvilla joka päivä.


      • himorunkkari
        Poni tyttö kirjoitti:

        Slendermania ei kannata edes mietttiä se ei ehkä ole totta mutta niin jos pelaa sitä pelii alkaa ehk uskoo et se on mutta mä en itse usko siihen tosin meiän luokkalaset pojat pelaa sitä yöllä klo 12 iha pimees vaate huonees mutta sitä en tod suosittele

        Minäkin käyn usein pelaamassa taskubiljardia pimeässä vaatehuoneessa. Suosittelen sitä muillekin.


      • lol12

        ei oo olemassa slenderii eikä siitä tule painajaisii


    • S.L. Enderman.
    • Slendy man

      Mitään slendermanya ei oo olemassa

      • slendy man

        Pelaan slenderman pelejä ne on aika hyvii


      • slendy man

        Pelaan slenderman pelejä ne on aika hyvii


    • 12.v. poika

      Slenderman on hahm joka esiintyy vain ja ainoastaan slenderman video peleissä.
      Vaikka oikeastaan näkisiki slenderin niin se olisi joku pilan tekijä, joka haluais säikytellä ihmisiä. :) Slenderiä ei ole olemassa, se on vain urbaani legenda :)


      Kuva slenderistä:


      P.S. Lisää wikipediassa. :-)
      Kuva slenderistä:

      • 16 v dickson

        ootko nyt kova kun pelaat slender mania ja sen voi kirjottaa välin kanssa vitun retardi


    • Elmo Sahlberg

      Meillä asuu Slendermanneja naapurissa. Pyykkitupa aina varattu ja hirveä siivo rapussa...nettikummituskin on mukavampi kaveri.

    • kasvoton kuolema

      slender eli minä olen olemassa kiipesin yhtä taloa alas venäjässä ja mun suunitelma on tappaa kaikki lapset koko mailmasta

    • seukkaan slenderin k

      on oikeesti olemassa joo mä seukkaan sen kaa

      • slendy on perseestä

        Siis mitä helvettiä miten sä oot amerikassa ehkä ja miten sitten venäjässä


    • paras

      homo

      • HEROPUU

        SLENDER VOI OLLA OLEMASSA MUT JOS SITÄ ON VIDEOITA ET SE VALOTAA KAUPUNKIGIN NI VOIPI OLLA SLENDER OLEMASSA


    • HEROPUU

      VOI OLLA KUN SIITÄ ON VIDEOITA ET SE ON OLE MASSA VOIPI ENTIIÄ

    • En usko...

      Slendermania ei pitäisi olla olemassa. Mutta jossain maassa se oli henki joka on täysin vaaraton. Eli saattaa olla että "paha" slenderman ei ole olemassa mutta ystävällinen ja harmiton slenderman on olemassa. Siis jos teidän näky tai se ei oo tehny mitään pahaa. Itse en usko yhtään mihinkään yliluonnolliseen. Esim. Slenderman on mulle yhtä totta kuin Jeff the killer. :D

    • 16v

      Ei ole oikea, se on pelistä, itseasiassa peliä ennen on tullut legendoja.

      Ei ole oikea, se on pelistä, itseasiassa peliä ennen on tullut legendoja.

      Katsos, jotkut vaan väittää että ovat nähneet Slendermanin, ei ole totta.


      EI OLE TOTTA

      • Kasper Sahlberg

        Slendy on nettikummituksen pikkuserkku.


    • varo

      kyllä se on olemassa. näin sen metsäässä ja se tappoi melkeen kaverini. varo se voi viedä sinut.

      • Pööpööpööpöpööpö

        Järki käteen! Jos itse näkisin jotain yliluonnollista uskoisin että sekoaisin lopullisesti et ei oo olemassa :)


    • Collie Fan Lps

      en oo varma! Ja muuten asutko Suomessa! :0
      ja mäkin oon 12 v tyttö!♥ ja minkä näköinen se oli?? :0

    • varo

      Oon nähny sen talossa joka oli hylätty ja metsässä
      ne ovat olemassa!!!!!

      • 14 Vuotias tyttö Suomest

        Ne halus miellyttää sitä slenderii tapamalla sen niitten yhenvtoisen kaverin. Niit oli 3 tyttöö.


      • uklku

        Kiitti kaikille, jotka sanoivat että demoneja (esim Slenderman) on olemassa.


      • fghjuihmmj

        Tuollaisiin tragedioihin se johtaa kun sinäkin idiootti jauhat demoneista ja yliluonnollisesta. Pikkulapset saattavat ottaa tuon pàskan todesta. Tollo! Ääliö!


      • fghjuihmmj

        Tuollaisiin tragedioihin se johtaa kun sinäkin idiootti jauhat demoneista ja yliluonnollisesta. Pikkulapset saattavat ottaa tuon pàskan todesta. Tollo! Ääliö!


      • fghjuihmmj

        Tuollaisiin tragedioihin se johtaa kun sinäkin idiootti jauhat demoneista ja yliluonnollisesta. Pikkulapset saattavat ottaa tuon pàskan todesta. Tollo! Ääliö!


      • fghjuihmmj kirjoitti:

        Tuollaisiin tragedioihin se johtaa kun sinäkin idiootti jauhat demoneista ja yliluonnollisesta. Pikkulapset saattavat ottaa tuon pàskan todesta. Tollo! Ääliö!

        On sinulta aika kohtuutonta mennä minua syyttämään. Tuollaisia tapahtuu, onpa sitten mikä tahansa kyseessä. Aikuistu.


      • fghjuihmmj kirjoitti:

        Tuollaisiin tragedioihin se johtaa kun sinäkin idiootti jauhat demoneista ja yliluonnollisesta. Pikkulapset saattavat ottaa tuon pàskan todesta. Tollo! Ääliö!

        Ja ihan vain tiedoksi - mene googlaa paranormaaliblogi. (Joka ei ole minun blogini, ihan vain btw.) Ne käyttää paranormaaleja seikkoja viihteenä. Minä taas pyrin riisumaan harhaluulot todellisuudesta. Slendermanista voisin sanoa sen verran, että itse "Slenderman" on tietenkin keksitty hahmo. Demoni voisi mennä ja ns "pukeutua" valheen muodossa esiintymään sellaisena. Demonit pysyvät demoneina. Sama harhaluulo on se, että kuolleet ihmiset jäisivät harhailemaan tänne maan päälle, syystä tai toisesta. Demonit jälleen kyseessä.

        Ja oletetaan että tuo ulkomaalainen tyttölauma ihan jostain syystä ymmärtäisi suomea, menisi ja lukisi blogiani, ei voisi minua mennä syyttämään. Ehkä niitten vanhempia, koska alaikäisien nettitoimintaa pitäisi muutenkin valvoa.

        Minun blogini on niitä varten, jotka tarvitsevat apua. Esim. eräs tyttö tuli kertomaan, että tätä vaivaa jokin paha henki. Annoin ohjeet, mitenkä pääsee Herran nimessä eroon niistä. That's it.


      • hmm..

        Totanoin siis onks slender muka olemassa?:(


      • voi elämä

        Juujuu siia jotku uskoo jotku ei mä en usko jotwn en oo ees nähny jossei ajattele kokotyyppiii tai ei tiiäkokotyyppii ei sitä nääkkäää se on mielikuvituksen tuote jos ajattelet sitä näät sen ..


      • hmm.. kirjoitti:

        Totanoin siis onks slender muka olemassa?:(

        Itse Slenderman on vain kauhuhahmo, joten ei. Mutta niin kuin sanoin blogissani - demonit voivat esiintyä sen ulkomuodossa, nimissä. Muttei ole silti syytä huoleen. Rukous auttaa näissä asioissa.


    • moi1

      ei ole totta, pelkkä satu

    • *Sigh*

      Voi hyvänen aika tätä elämää nykyään... Ihmiset uskoo nykyään kaikkeen sontaan..

    • Pitkalaihamies

      On se olemassa! Viimeksi havaittu paiholassa!

      • Herranjestas

        Joojoo oon itekkii pelänny sitä pienempänä mut en usko et koko pelihahmoo olis koska eihän siitä koskaan kuvaakaan oo saatu?jos ootte ni näyttäkääpäs;)en ite ai akaa usko koko olenhoo..:'D


      • Herranjestas

        Joojoo oon itekkii pelänny sitä pienempänä mut en usko et koko pelihahmoo olis koska eihän siitä koskaan kuvaakaan oo saatu?jos ootte ni näyttäkääpäs;)en ite ai akaa usko koko olenhoo..:'D


    • sfasfgsa

      Jos on hyvä mielikuvitus niin eiköhän sitä nää vähän joka puolella....

    • slenderin vaimo :-)

      Nimi merkki ihq kertoo samantien trolliksi ja jumalauta se on vaan keksitty hahmo! Koitahan ryhdistäytyä :-D

    • juup1

      Ei todellakaan ole! Voit sienestää ja marjastaa metäs ihan rauhassa

    • kortit on käännetty

      tässä seuraava puukottaja ja nuorisorikollinen

    • yhyh

      stonderman on olemassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Totuuden Torvi

        Joo! Ja porot lentää...
        Otteko te ihan tosissanne? :D
        Ei sitä oikeesti oo, ja ne tytöt siinä Ilta-Lehden jutussa oli sekasin...
        Jotaki Bitchejä...:D


    • cheeri

      Voi apua, älkää ny hyvät ihmiset pelotelko näit mukulii ketä oikeesti uskoo johonki tommoseen. Jos mä olisin ala-asteikäsenä lukenu näitä kommentteja, niin en varmaan olisi mennyt lähellekkään metsää tai uskaltanut edes nukkua. Luin iltalehdestä siitä puukotuksesta, ja heräs vaan ajatus että onko nykyaikana mukulat oikeesti noin tyhmiä, että uskovat tosissaan tuollaiseen, että pitää tappaa joku kaveri selvitäkseen.

      Mutta eniten tässä ihmettelin sitä, että miten kukaan 7-8v mukula lukee edes tämmösiä ja kommentoi, saati sitten ylipäätään käyttää tietokonetta tämmöseen? Omat lapseni saavat kyllä pelata joskus pelejä, tai kirjoittaa tarinoita koneella, mutta en päästäisi heitä tuon ikäisenä lukemaan tällaisia ja pelkäämään.

      • nakki vene

        Pöö


    • TYÖ UKKO

      VITUN SLENDER MIE OON VITTU TÖY MIES SAATAN ELÄÄ MIUN VERO VITUN RAHOILLA JA IMESKELEE JOTAIN SAATANAN KASVIN LEHTÄ SIELLÄ MEHTÄSSÄ

    • topkek

      Joo onhan tuo, vähän niinkuin Jumala ja Joulupukkikin.
      ps. vittu oot vammainen :D

    • kaikkiatyhmiätaas

      Mitä ihmeen höpinää jostai satuolennosta täälä jauhetaan? Eihän tollasia ole. Nyt on menny jollain puurot ja vellit sekaisin.... Yhtä huuhaata kun joku maahinen... Ette kai nyt oikeesti usko johonkin fiktiohahmoon?!? Hoitoon joutaisitte kaikki....

    • -.-

      vitun retardi oliko kiva morata kaveria saatana tappaisin sut jos olisin varma et oisit ollu se. ja jos et oo nii its ok varmaa joku 8 vuotias hengeltään

    • Imtheproxyone

      Juu, kyllä Slenderdick vaanii ala-ikäsii pikkupoikii lonkeroineen (saattaa siltä siis alkomahooliakin löytää) mettässä ja tunnetaan Japanissa isona pornotähtenä näistä piirteistä. Löytyy yleensä Stadin lähellä olevista mettistä, koska kyllästyi USAan, kouriis niide perseitä, jotka uskaltaa pöllii sen hienot taideteokset, jotka se on laittanut esille. Kyllä mäkin siitä suuttusin.

      Ja jos joku kysyy niin olen selvästi Slendyn proxy, joka on opetellut sujuvaa suomea ja täällä oon sen kanssa matkustellut. Kaikille tiedoksi, että Slenderdick itse ei osaa tätä kyseistä kieltä, joten älkää yrittäkö.
      Lähetän sille teiltä kaikilta terveisiä, ok? ~

    • slender lomalla
    • huehuehuehuehue

      Totta kai slenderman on olemassa. Ettekö ole katsonut vaatekauppojen näyte lasien taakse :D

    • Röllipeikko

      Luulen et röllipeikko on just nyt mun ovella.

    • Kalastaja5

      Slendermonninsta riittää syötävää joulupöytään koko perheelle!

      • Kukaaneitiedä

        (En ole yksin! :D Mäkin kutsun Slendyä Slendermonniksi! )


    • 12girl:D

      Ei sitä oo itekki pelkäsin pienenä sitä ja ku unohin sen 9vuotiaana ni nyt oon 12eikä oo slenderii näkyny..:)

    • 12girl:D

      Ei sitä oo itekki pelkäsin pienenä sitä ja ku unohin sen 9vuotiaana ni nyt oon 12eikä oo slenderii näkyny..:)

    • millinkiusaaja69

      no siis mä joskus näin sen slendermannen ja mulla meinas tulla paskat housuun mut sitä mä sanoin sille et verrataanhan kummalla on isompi ja eihän sen hevosen kulli pärjänny mun astronomiselle melalle, sit tuli se nais puolinen slendu ja sanoin sille et hyi lautatavaraa ja panin sitä täpöllä perseeseen kunnes laskin vanilija kiiselit ja lähin, vitu millit

    • VOI VOI

      Joo slender on oikee mukava sälli käytii kaljalla ja kävi ilmi että oikee lopposa ja mukava hieno mies

    • oona2

      no ei vitussa ole :DDD

    • Kari4467

      Kyllä on olemassa...

    • Jkk2

      Ei

    • Joo2

      No

    • mythbyster

      Minulla on velvollisuus ilmoittaa kaikille että slenderman on olemassa, mutta ei hätää sillä slenderman ei viihdy suomenoloissa koska täällä on niin kovat ilmaston vaihtelut ja se häiritsee slendermanin pyörrytysaaltotaajuutta. Olen seurannut tätä myyttistä hahmoa jo kymmenen vuotta ympäri maailmaa mutta vähin johtolangoin. Kuitenkin löydöt viittaavat siihen että slenderman oleilisi tällähetkellä lähellä tšetseniaa.

    • Tervejärkinen

      Ja täällä idiootit vaan hehkuttaa slenderin olemassaolosta eikä muista tapausta jossa 2 12v tyttöä puukotti nuoremman tytön melkein kuoliaaksi vain saadakseen armoa kyseiseltä olennolta. Herätkää ihmiset todellisuuteen ja antakaa lapsille todellista tietoa. Slenderiä EI ole olemassa. Muistakaa se.

      • HulluMikäHullu

        Kun tämä keskustelu aloitettiin ja käytiin suurimmaksi osaksi, ei tuota tapausta ollut sattunut. Ja huomaahan noista, että läppää ovat. Vuosia vanha. Muistaakseni olen kommannut tätä ainakin kahdella eri nikillä.

        Harmi kyllä sen tytön puolesta.


    • Tosiasia

      kirjottakaa googleen slender iltalehti nii näätte mitä Amerikassa tytöt tekivät nuoremmalle tytölle!

    • 13v

      Ei ole :)

    • VOI LOL

      Haloo se on vähän ku kysyis et onko keijuja ja muita prkl satuolentoja olemassa... ELI EI TOSIAANKAAN OLE OLEMASSA... SE ON LUOTU HAHMO NIINKU KAIKKI MAILMAAN MUUTKI KEKSITYT HAHMOT... Vai uskotteko et olin just Hello Kittyn kaa teekutsuilla :DDDD

    • Ei oo ei tuu!!

      Ei ole eikä ole koskaan tule olemaan!!

    • Keksittyjuttu

      Ei Slenderiä ole olemassa. Ihan käsittämättömiä ovat nuo pari murhayritystä, jotka nyt ovat tapahtuneet tässä ihan lähiaikoina.. Ihan keksitty juttu on.. Myönnettävästi Slender on aika karmiva, mutta kaikkeen ei kannata uskoa.

      • Kukaaneitiedä

        Mä luin yhdeltä englanniksi kirjoitetulta sivulta, että ne tytöt puukottivat sen yhden tytön vain tullakseen proxyiksi/slendermanin palvelijoiksi.


      • Keksittyjuttu
        Kukaaneitiedä kirjoitti:

        Mä luin yhdeltä englanniksi kirjoitetulta sivulta, että ne tytöt puukottivat sen yhden tytön vain tullakseen proxyiksi/slendermanin palvelijoiksi.

        Jep.. Tytöt olivat kaveriaan 19 kertaa puukottaneet, jotta pääsisivät tämän kummitushahmon suosioon, näin luki lehdessä. Ilmeisesti Amerikassa tapahtunut(ko)?

        Kaikkea sitä kuulee..


    • vanhajonne

      lopeta videopelien pelaaminen ennenkuin saat tungettua makkaran limalompakkoosi senkin lörttöpinpi. Slenderman on keksitty hahmo eikä sitä ole olemassasi käytä järkeä vitun typerä kapitalisti huora. perkele. rippileiri jeesus ja kebabmakkara koska slenderman vei mun vasemman jalan eivittumake spöderöspudspeddere kaikki juoskaa puuttinin syliin slendermania piiloon tai se sieppaa teidät ja tunkee valkosta melaa teidän perseeseen = rape in ass koska spelderspul. eli sitä ripulia ei ole olemassa. olet psyko ja näit varmaan naapurisi alasti ja sait siitä ebin aatteen että se on slendershitman. suosittelisin sinua ottamaan lääkkeesi ja varaamaan ajan psykologille senkin typerä 12 vuotias pentu. ps. soittele kun et ole enää sakkolihaa t. kiimanen slenderman

    • 19+6 =?

      slenderman on hoikkamies suomeksi ja ei ei slendermania oo olemassa sa oot nahny harhoja ja slendermanista on kauhu elokuva ja tarina maoon nahny elokuvan ja kuunnellu tarinan

    • random3

      slender voi olla olemassa koska siitä on todisteita muille jakaa ja ite oon nähny slenderin mun mummun mökillä.Ku kävelin metässä alko silleen pyörryttää sit näin
      miehen jolla oli smokki sit se katos puun taakse ja nään vielä joskus uniakin uskokaa tai älkää.

      • Herbert Sahlberg

        Ettei vaan ollut nettikummitus, sekin käyttää joskus smokkia.


      • Sofia Sahlberg
        Herbert Sahlberg kirjoitti:

        Ettei vaan ollut nettikummitus, sekin käyttää joskus smokkia.

        Smokkia, jonka varasti Horatius Sahlbergilta Pöytän sukujuhlilla! Horatiuksen täytyi mennä juhliin Martta-tädin verho päällä ja kuvittele sitä näkyä!


    • urban myth

      taitavin temppu henkilöltä jonka ei uskota olevan olemassa on saada ihmiset uskomaan että häntä ei ole olemassa, mutta en silti ota suurta kantaa asiaan...

    • angelicaeehx3

      Saa uskoa kuka haluaa...

      Aivan sama juttu, kun minäkin idiootti menin ja katsoin Transformers leffoja, ihastuin niihin ja nyt unelmoin että ne olisivat olemassa. Kun kerron unelmoimisestani jollekin, he sanovat minun olevan sekopää.

      Mikseivät ihmiset saa elää haavemaailmassa? Miksi heidän unelmansa täytyy tuhota? Antakaa toisten mielikuvituksen lentää, jos he niin haluavat, älkää estäkö heitä!

      Minä olen täysin sitä mieltä, että mielisairaalat tuhoavat ihmiset. Mielisairaala on kuin vankila, täynnä outoja asioita... Toki hullut, jotka vaikkapa raiskaavat, voisi pistää vankilaan mutta, ei, rakkaat ihmiset, EI MIELISAIRAALAAN. Se tuhoaa ihmisen.
      Ja vankilassakin voisi nämä ilkeät ihmiset pitää aisoissa, mutta niin, että heitäkin kohdeltaisiin ihmisinä!

      Jea, nää on mun mielipiteet.

      • ööööööööööh?????

        Tuota...? Raiskareita ei laiteta mielisairaalaan, mutta jos jotain niitä ihmisiä tarkoitat, jotka tuhoavat toisten ihmisten elämiä heidän omien traumojensa takia, ne kyllä laitetaan. Tietääkseni. Olet ehkä katsonut liikaa elokuvia, koska mielisairaalassa on tarkoitus auttaa ihmistä. Äitini oli vuosia sitten pari viikkoa siellä, koska hän oli niin pahasti masentunut. Nyt oikeastaan menee tosi hyvin.

        Ja tarkemmin kun ajattelen, jonku jammu2:en tuhoutuminen ei ehkä ole se maailman pahin asia.


    • just a joke

      oon naimisis slendermiehen kaa älkää kiusatko sitä :D

    • deyhim

      Moi, mä oon 10 v poika slendermän on olemassa slendermänistä oli tietoa googlessa. Luin slendermänistä, slendermän liikkuu pimeissä metsissä.Näin kerran sen illalla metässä yhtäkkiä se katosi

      • graahgrr

        rrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • LORD HATER

      On se, se on ryssinyt elämänsä koko ajan.

      • larrhhgraah

        rrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


      • hhhrrrggg
        larrhhgraah kirjoitti:

        rrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh

        rgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • vampire nea

      slender man on söpö

    • haarghhhh

      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh

    • älä pelkää

      Kato video YouTubesta videon haku on slender finnish. Ja tutkin slenderin olemassa oloa.

    • näin on asia

      Menkää seisoo keskelle mettää keskellä yötä, kattotaan mitä yön aikana tapahtuu. Jos pelottaa sido ittes puuhun, aamulla kysymykseen on saatu vastaus, "onko slenderman olemassa vai ei?". Kuka on ensimmäinen? ;3

      • hellanlett

        Ottakaas nyt penskat pullaa ja maitoa ja sit nukkumaan.
        Grimmin sadut on tarpeeks jänniä teille.


    • raaaaaghhhh

      AA
      FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
      uni mies10.7.2013 16:360 SULJE
      roope eli kim cesarion ootko sä pöntöllä
      VASTAA
      FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
      omena hotelli10.7.2013 16:420 SULJE
      oppa eetutalli sun nimi on janne
      VASTAA
      FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
      AAArrrgghhAAArrrgghh18.4.2014 12:47 6 SULJE
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
      AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh

      • Slender fani

        Slenderi on vastannut jo monta kertaa omalla kielellään, jossa on paljon aata, ärrää, geetä ja hoota.
        Meidän pitää nyt opetella suomentamaann Slenderin aakkoset !
        Osaako kukaan ?


    • Ootko joku idiootti?

      Slender Man on Something Awful Foorumeilta.

      Kaksi yliopisto-oppilasta keksi Slender Manin osallistuakseen kisaan, jossa piti keksiä pelottava hirviö. He simppelisti Copy - Pastesivat kuvia sumuisista metsistä, ja Photoshoppasivat miehenlaisen olennon niihin.

      Idea Slender Maniin tulee muinaisista Egyptin hieroglyfeistä, joissa kuvattiin pitkänlaista miestä, joka tekee asioita tuhmille lapsille ja Saksalaisesta kansantarinasta, jossa korkea mies kaappaisi tuhmat lapset ja veisi heidät metsään, eikä lapsista koskaan kuultaisi enää.

      Ja jos jatkat tollasten idioottimaisten kysymysten postaamista Suomi24, Rake hiipii sun huoneeseen, kun nukut, eikä susta kuulla enää koskaan...

    • Slenteri

      SLENDER ON OlEMASSA! Olin kerran ulkon kyykypaskalla ja sit slender anto mulle paperia!!! #SlenderOnYstävä

      • marjamummo

        otit jotain huumetta metsässä -sieniä


    • Benderman

      Lenderman lainas multa rahaa, mut ei palauttanu! Mut onneks Senderman lähetti lisää.

      • aaaaarrrrrggggghhhh

        ghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • Slendeman

      Kyl mää oon olemass

      • aargghharg

        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url


    • slenderman1

      HEI REPIKÄÄ SIIT ET MEIKÄ ON SLENDERMANIN KAA SAUNA ET BOOOM

    • HRaaFggg

      AAARRRHHGHG
      a-kokemus (Asiallisia vastauksia kiitos)
      13.12.
      1234A
      13
      1
      kummitustarinoita?
      13.12.
      Kokemuksia?
      207
      42
      Kehän ympäröimä musta varjo ?
      13.12.
      Olin hereillä
      5
      0
      Kammottava "kummitusmetsä" Pohjanmaalla, missä?
      12.12.
      kiinnostaa
      203
      720
      Mitä tämä tarkoittaa?
      12.12.
      kaupunkityttö
      229
      21
      Outoja juttuja

    • slenderman1

      missä asut ihq

      • graaaaaah

        ghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh
        AAArrrgghhAAArrrgghhAAArrrgrrgghhAAArrrgghhghhAAArrrgghh


    • LäskiPensasSlenderPögäle

      Tottakai slendunen on olemassa, kerran näin sen kyykkypaskalla puskan juurella:)

      • GeorgiaLoverBootycall

        Joo meilläkin kävi siel kyykkypaskal takapihalla ja tähtyy sanoo että lähti ihan vitummoinen haju siitä


    • Anonyymi

      Stenderman kävi meillä yöllä hieromassa sen karvasia palleja mun lärviin

      • Anonyymi

        tähän keskusteluun on aina ilo palata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tähän keskusteluun on aina ilo palata

        hoikka? hoikkala?


    • Anonyymi

      Oon yhdeksän vuotias tyttö:) Oon sitä mieltä että slenderman on aito koska oon mielestäni nähnyt sen.

    • Anonyymi

      En tidä mutta voin tehdä Munsalan kansallispuvun

    • Anonyymi

      Ei ole.

    • Slenderman on oikeasti mun isä ja se kerto mulle että 9 10 on 21

    • Anonyymi

      On se olemassa.

    • Anonyymi

      On vaikeaa tietää onko Slenderman totta. Slenderman on kuitenkin nähty minussa kuvissa. Kun kirjoittaa YouTubeen, onko Slenderman totta? Sieltä löytää erään videon.

    • Anonyymi

      Jos tiedät miltä Slenderman näyttää kannattaa kirjata ne ylös muistiin.

    • Anonyymi

      Slendermanista on elokuvia ja pelejä.

    • Anonyymi

      No arvaa

    • Anonyymi

      Slenderman on ainoastaan fotosopattu eli muokattu kuva joka on tehty pelottavaksi kisaa varten jossa kisattiin pelottavimmasta kuvasta jonka saa fotoshop ohjelmalla tehtyä.

    • Anonyymi

      On olemassa. Mä näin sen ihan omin silmin tänään metsäreissulla.

    • Anonyymi

      Minäkin olin näkevinäni sen kun olin kävelyllä viimevuoden talvena hyrynsalmen keskustalla. Pimeässä näytti ihan slenderiltä. Mutta ei sitä oo olemassa. Ja mä oon 11v.

    • Anonyymi

      Olen kyllä aika varma ettei slender mania ole olemassa. Se on mielikuvitushahmo jonka jotkut ihmiset ottavat niin tosissaan,että miettivät,onko se olemassa. No ainahan sanotaan totuus tulee lapsen suusta tässä tapauksessa 10-vuotiaan suusta. Tietenkin saa olla toista mieltä jos pitää tätä mielipiteensä mutta totuus on että ei

    • Anonyymi

      Olet varmaan vain nähnyt jonkun muun,tai nähnyt kokonaan omiasi

    • Anonyymi

      Minäkin joskus luulin näkeväni jonkun ihmisen vieressäni,joka on minun mielikuvitushahmoni,eriparisaapasblondi. Se etsii saappaita,ja sillä oli juuri sellaiset farkut kuin mielikuvitus blondillani

    • Anonyymi

      Katon just sitä vitsin Slenderman kauhuelokuvaa! Nyt joku tyttö hävisi!!!! Onko se vitsi Slender man 3 kertaa 2metriä pituisen ihmisen pituinen?!!

    • Anonyymi

      Mä uskon vähän slendermäniin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe