Ei ikinä enää tänne Järvenpäässä ripsienpidennyksiä!!!!

Ripsiin pettynyt

Kävin laittamassa Järvenpään pohjoispuolella olevassa paikassa ripsienpidennykset ja meni pari päivää niin kolmasosa ripsistä oli pudonneet ja loput sojotti ties minne. soitin ko paikkaan jossa omistaja/laittaja pahoitteli mutta ei tarjoutunut korjaamaan ripsiäni saati korvaamaan hintaa, joka mielestäni oli kohtuu kallis!!!! Kävin sitten Keravalla korjaamassa ripset ja nyt hyvät. Kyllä se vaan niin on laittajasta kiinni.....

6

3460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiti

Kävitkö jossain liikkeessä?

• onnea ripsien kanssa

hän varmaan olis paikan maininnut jos olisi halunnut tuon tarkemmin sanoa. ihan fiksua ettei lähde täällä haukkumaan. ei välttis ole aiheellinen kun pelkää kiinni jäämistä. kohdehan voi nostaa tästä jutun jos perätön. nää jotenkin kuvatallennetaan jos jotain nimellä mollaillaan mun ymmärtääkseni.

muutenkin toi ripsihommeli on aika vaihtelevaa. ripsiliimat esim vanhenee avattuna suhtnopeaan eli niiden uusimisen kanssa saa olla valppaana. siihen muuten kuluu rahaa ja se varmaan yhsi syy miks ripsipidennyksen hinta niin kova. outoa kyllä se ettei tekijä ole tehnyt sulle ilmaiseksi uusia. on mulle ainakin joskus käynyt niin että sitten uuden avatun liiman kanssa taas pysyy. ei se ole asiakkaan vika. ne liimat vaan on sellaisia. eikä sitä oikein havaitse mitenkään muuten kuin että yhtäkkiä se ei vaan enää pidä. kun tekee pidempään samoilla liimoilla oppii hiukan niiden rytmiin mutta joskus ne voi mennä nopeamminkin. oikea säilytys kyllä auttaa. ja kyllä on paljon tekijästä todellakin kiinni. mutta on myös asiakkaasta. hormonitoiminta ei ole läpi elämän samanlainen että jos on 2vuotta sitten ripset pysyneet ni ei tarkoita että 2vuoden kuluttua tilanne sama. stressi, raskaudet, ikä, lääkitykset... syitä on monia miksi henkilön oma tilanne voi aiheuttaa ripsien irtoamista. ihmettelen silti sitä ettei tekijä ole kiinnostunut maineestaan ja asiakkaistaan tuon enempää. itse tekisin ehdottomasti uudet. harmi että sait kokea tällaista. mutta hienoa jos on jo uusi reilumpi tekijä löytynyt.

• Ripsiin pettynyt

Nyt todella kauniit ripset. Tarkoitus ei todellakaan ole nimellä mainita. Mutta olen ymmärtänyt että tekijöitä tänä päivänä todellakin paljon ja osa ammattilaisia ja osa jotain muuta.Järvenpääläiset varmasti ja käyneet tietävät paikan, ilmeisesti muillakin samoja kokemuksia. Itseäni alkoi vaan niin kovasti ottamaan päähän asiakaspalvelu tai pikemminkin sen puute ja myös se että mitään korvausta en saanut. Ihan nätisti soitin ja kerroin mitä ripsien kanssa käynyt. No ystäväni eivät ainakaan ko paikkaan mene. Ja sitä en tiedä mistä johtui että ripset eivät pysyneet mutta nyt ovat kauniit.

• Ripsiin pettynyt
        Ripsiin pettynyt kirjoitti:

Nyt todella kauniit ripset. Tarkoitus ei todellakaan ole nimellä mainita. Mutta olen ymmärtänyt että tekijöitä tänä päivänä todellakin paljon ja osa ammattilaisia ja osa jotain muuta.Järvenpääläiset varmasti ja käyneet tietävät paikan, ilmeisesti muillakin samoja kokemuksia. Itseäni alkoi vaan niin kovasti ottamaan päähän asiakaspalvelu tai pikemminkin sen puute ja myös se että mitään korvausta en saanut. Ihan nätisti soitin ja kerroin mitä ripsien kanssa käynyt. No ystäväni eivät ainakaan ko paikkaan mene. Ja sitä en tiedä mistä johtui että ripset eivät pysyneet mutta nyt ovat kauniit.

Ja varmasti on, että jokaisen kaupunkiin mahtuu sekä hyviä että huonoja ripsienpidennyksien tekijöitä, pitää vaan löytää ne hyvät. Nyt oli huono tuuri ja kun kirjoitin viestin, niin ketutti aikas paljon......

• parhaimmat ripset!

Xtreme Lashes pysyy ja ovat erittäin kauniit. Niitä tehdään myös Järvenpäässä. kaksi sertifioinnin suorittanutta tekijää aivan järvenpään ytimessä scandicissa suosittelen lämpimästi jos haluaa erittäin kauniita ja pysyvät ripset :)!! Joten kannattaa ottaa selvää oikeasti missä ottaa ja miten ripset tehdään ennen kun menee otattamaan. Laitto tapoja on hyvin monia ja liimoja myös.

5 vuotta putkeen olleet ripset ilman taukoja eikä omalle ripselle ole käynyt yhtään mitään :)!
      Suosittelen lämpimästi.

• ginam

Teen ite ripsia Järvenpäässä ja mulla on monta asiakkaita kuka on ottanut ripsiet Järvenpään liikesta ...kaikilla on sama juttu..viikon sisällä tippu ripsiet vaikka työ näyttää siisti ja hyvää. Ripsille mitä mina teen on aina 1 vko takuu.

Gina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe