Näyttävillä tv-mainoksilla "palveluaan" tarjoava Eliittikumppanit täyttää nettihuijauksen merkit. Käytännössä palvelua on mahdoton käyttää ilmaisjäsenenä ja maksullisesta jäsenyydestä on mahdoton päästä eroon.
Sinkkuus lienee ainoa vaihtoehto. Kumppaniehdokkaisiin ei voi luottaa, eikä edes kumppaninhaun palveluntarjoajaan.

Joka toisella miehellä ei ole kuvaa ja heistä joilla kuva on, puolella on hauskasti kaljatölkki kuvassa (siis eikö siitä tölkistä voi erota koskaan?). Kaikki, jok'ikinen äijä harrastaa liikuntaa ja on urheilullinen ja viihtyy lenkkipolulla ja on kiittollinen äidistä, lapsista ja terveydestä. Kaikki vastaukset ovat copypasteja, yksikään ei jää mieleen mistään.
Ei kuvaa, klik seuraavaa. Olen 38v eläkeläinen, klik seuraava. Viihdyn lenkkipolulla ja olen kiitollinen äidistäni, boring! Kirjaudu ulos.
Jos haluat irtisanoutua maksullisesta jäsenyydestä ja olet laittanut kirjallisen irtisanomiskirjeen tai-mailin, kopioi se ja tee rikosilmoitus. Ja kuluttajavirastoon mailia, jotta saadaan asia useamman uhrin voimin tietoon. Kuluttajavirastoon on toimitettu firman sopimusehdot tarkistettaviksi nyt. Yritys vetoaa Saksan lakeihin, mutta sen on noudatettava Suomene kuluttajasuojalakia koska toimivat Suomessa ja Suomeksi. Joka tapauksessa palvelun peruutusoikeus on etäkaupassa sovellerttava ja irtisanominen kirjallisesti tehtynä on validi.
Odotan vielä yritykseltä reaktiota, ja jos sitä ei tule määräajassa, niin otan heti yhteyden viranomaisiin, asianajajaamme ja kaikkiin mahd. tahoihin.
Sain vastauksen pian, jopa kaksi kertaa. Ja rahat olivat kortillani takaisin 3 päivässä.
Ei valittamista sen suhteen. Jos veloittavat koskaan enää korttiani, käy kalpaten :)
Sinänsä minusta hieman huvittavaakin että palveluun jota mainostetaan tasokkaaksi ja jonka jäsenien annetaan ymmärtää olevan varakasta porukkaa houkutellaan uusia jäseniä ilmaisuudella, varakkaiden ei luulisi niin sen perään olevan.
No miesten kohdalla se on: ei yhtään vastausta...kuten normaalia on. Siitäkö pitäisi vielä maksaa? EHEI!
En käy muualla kuin töissä, harrastuksissa, kaupassa ja shoppailemassa. En ole tavannut juuri ketään livenä eikä tosiaan johdu siitä, että olisin hiljainen/arka/epäsosiaalinen/epäviehättävä. Netin treffipalveluista olen ollut kiinnostunut vain äärimmäisenä keinona ja totean siis, että 40+ laatunainen taitaa jäädä ikisinkuksi hyvien kumppanitarjokkaiden puuttuessa.
Aivan varmasti miehet tekevät sinulle aloitteita, jos em. pitäisi paikkansa.
Sitten kun löin hanskat tiskiin ja lupasin itselleni, että ei koskaan enää. Eli lopetin kaikenlaiset lähestymisyritykset. Havaitsinkin yllättäen kysyntää. Ja naisia onkin siitä lähtien ollut, ei paljon mutta kuitenkin. Eli, en tee enää aloitteita, annan naisten tehdä. Omat aloitteeni eivät koskaan kelvanneet.
Nyt jos ajatellaan ikääsi. Uskon, että on paljon miehiä joilla on samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Ja sitten kun tähän yhdistetään ikäsi >40v, seuraa tästä se, että se joukko miehiä joka olisi sinusta kiinnostunut, ei yksinkertaisesti halua tai uskalla nuoruudessa koettujen nöyryytysten pelossa lähestyä kaltaistasi naista. Eli, miehet ovat nuoruudesaan oppineet, että aloitteenteko ei auheuta muuta kuin taloudellista menetystä ja henkistä kärsimystä.
Auttakaa minua please !!