Olen sutjakas kolmekymppinen naisihminen,ehkä myös hyvänäköinen ja ihmettelen kun samanikäistä miestäni ei kiinnosta olla "sillä tavalla kanssani"!(kuin joskus harvoin)!??
-Mieheni haisee aina dieselöljylle, hielle, kourat ovat aina mustana konerasvoista, ja aina hän vain häärää niiden koneidensa kimpussa yötä myöten ja ottaa huoltoon koko kylän muutkin rutkutuskoneet, kun ne kaikki öllöt luottaa siihen täysin.
-Koskaan hän ei kuuntele, mitä minulla olisi sanottavaa hänen rutkutinhulluudestaan.
-Minusta tuntuu, että en saa tässä maalaistalon-miniä-suhteessani niinpaljon kuin tarvitsisin sitä "läheisyyttä"!
-Mitä minun pitäisi tehdä? Ottaa avioero ja muuttaa Joensuuhun tai muualle (Helsinkiin), että pääsisin eroon tästä helvetistä!
Traktoristin vaimo
11
1569
Vastaukset 11
- Kummallinen mies
Mua ainakin kiinnostais peuhata kaikki yöt ja päivät ja jakaa hellyyttä edestä ja takaa,mutta kaukosuhteessa joutuu pakosta joskus kärvistelemään..Mutta tavatessa sitten otetaan ilo irti senkin edestä,itsekin kyllä ruuvailen koneita mutta ei ne ole kaikki kaikessa.
- hyvä neuvo
Rasvaa pallis.
- Vinkkiä kokemuksesta
Mä itte runklaan koneita. Naiset joskus kiinnostaa ja naapurin sulo.
Samaa naista ei kehtaa kovin usein pukata, kun se on jopa niin tylsää. Pitää olla vaihtelua nääs.
Vaihdellen eri naisia. Ja sillon tällöin poikaparissa on enemmän ymmärrystä.
Eukot luule et ne on jotain, mut ei ne ole lammasta kummepia, noin sexuaalisesti kuitenkaan.
Tyydyttämättömän vaimon kannattaa etsiä joku työtön mies, se kun nääsl epää ja jaksaa siksi lutkuttaa naista kaikella tavoin. Erektio on työttömälä vahva ja luja ,kun se ei väsy ja uuvu töissä.
Tämä noin niin kuin vinkiksi. Monet naiset tän totuuden tietää.
Ja työtön mies kun on oivaltanut ettei ole viemässä hehtaareitaan tai traktoreitaan tai metsiään mukaansa hautaan, niin työtön on siksi paljon mukavempi, kun se ahneus ei tule esiin joka käänteessä ! - jäkätijäkblablablaa
No nii, just joo. Tässä se naisen ailahteleva mieli taas nähdään. Ihan varmasti valittu on ollu maailman ihanin mies (avioituessa). Nöyrä, auttavainen, mukava ja osaa korjata koneet ja kaikki. Vaan nyt ei ole sillai tarpeeksi. Uskallan lyödä kapallisen isoja rasvaisia muttereita vetoa siitä, että jos tämä valittu nyt yht´äkkiä heittäis koneiden rassaamisen ja alkais naistaan rassaamaan samalla innolla, niin valpurin päivään mennessä saisimme lukea täällä jotain seuraavaa: Mikä ihme miehessäni on vialla kun sitä ei kiinnosta muu kun olla kimpussani alituiseen. Muiden miehet sentään rassaavat koneita ja tuoksuvat naftalle ja hielle, mutta tämä ei, kun vaan aina jöpökkä tanassa vonkaamassa, mä en kestä enää, mä haluun nyt semmosen koneenrassaajan.
- sisar2
Minäolen samaa mieltä.Parempi,jos mies rassailee autoja ja koneita,kuin se että istuisi vain sohvalla tai niitäkin on,jotka istuvat kavereilla ta imuualla,ettei vaimot tiedä edes missä ovat.Tämä kirjoittajan mies vaikuttaa vastuulliselta mieheltä,jolla todella ei ole peukalo keskellä kämmentä.Minäkin tykkäisin sellaisesta miehestä,jokalaittas minunkin autonikuntoonja pienempikin aika saataisi olla yhdessä syödä,saunoa ja nukkua samassa sängyssä lähellä.
Onnea kaikille jatkossa!
- sisar2
Hei! Ymmärrän hyvin tilanteesi.Sehän ei ole siitä kysymys,että sinä etkelpaisi tai että sinustamillään tavalla johtuisi se hänen käytöksensä.Jotkut miehet ovat niin rakastuneet niin autoihinja koneisiin,että se on niinkuin koko elämän tehtävä,eikä välitä aikaa haaskata edes vaimolleen.Tuttavaperheessänion vaimo juuri valittanut samaa asiaa ja tiedän ettei syy ole vaimossa vaan ettätämä mies on ollut ainaenemmänkiinnstnut autoista,kuin vaimosta.Kyllä harmittaa,kun heille tulee usein riitaa justsen takia,kun ei oleaikaa hoitaaparisuhdetta,mutta haluavat olla kuitenkin saman katon alla.Vaimo jopa epäilee,onko hänelläjoku toinen,kun einäytä tunteita hänelle,mutta kun ei ole.Jotkut ihmisetovatkuin erakkoja siinä mielessä.Ruoka kelpaa ja vaimon palvelut,muttavaimo,jokakaipaisi rakkautta sitä ei saa.Oletko koskaan ollut pois kotoa ,esim.matkalla,mökillä t.m.s.hoitaako hän silloin kotia ja kertooko,että oli ikävä sinua.Häntä ei voi muuttaa millään tavalla,kun se on hänen elämäntyyli.Jos kuitenkin rakastat miestäsi ja hän on uskollinen sinulle en suosittele eroamista.Sinä kuitenkin tunnethänet ja hän on luotettava mies.Ota sinäkin joku harrastus,jota voit tehdä tai jossa voit käydä ja saat keskustella ja viettää aikaa harrastusten parissa,niin paremmin jaksat ja saat sisältöä elämään.Muistan sinua rukouksin ja toivon,että miehesi huomaisi sinut paremmin ja antaisi rakkautta,koska rakkaus on se,joka antaa voimaa ja luo yhteyden.Tev.Sisar
- naiseton rattoristi
lukeeko naiset ihanoikeesti rattoripalstaa
- PipariPirkko
Minä ainakin. Sauva surisee piukassa piparissani. Ihquuuu!
- Tuolta apu?
Traktori-riippuvaiset ry.
- Sauva Sisko
Sauva Sisko täällä vaan. Mun mies kans on aina rattorin kimpussa ja valitin hänelle tästä että nyt Sisko ei saa tarpeeksi? Rasva Reino tietenkin osti mulle kaks pyttysen Zetoorin ja sääti sen syöttöä jotta se oikein tärisee ko käyntihin sen laitan. Ai että satulassa alkaa tehä hyvää, tuskin maltan sammuttaa setooria. Ymmärrän paremmin niitä miehiä jotka liittyvät setoori kerhoon ja ajaelevat pitkin Suomea tapahtumasta toiseen. He varmaan tuntee samoin kuin minä satulassa, hyvältä tuntuu, ai että.
- Hyvä neuvot tässä
Aloittajalle neuvoksi. Anna ukkosi peuhata niiden koneiden kanssa ja peuhaa sinä niiden kanssa ketkä tuo ne koneet huoltoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052361Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151168
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58967- 83894
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
- 55790
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 93759
- 41716
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 58559
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27529Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510