Opel Astra ilmastoinnin korjaus

ilmastointi rikki

Opel Astrassa tuli syksyllä jotakin vikaa ilmastointiin ja harkitsen sen korjauttamista. Asun pk-seudulla, joten olisiko kenelläkään suosituksia korjaamoista jotka varmasti osaavat hoitaa asian kerralla kuntoon? Länsiautoon en vie korjattavaksi koska se on liian kallis ja siellä tehdään joskus muita mokia. Konalassa on ainakin Pohjois-Helsingin auto, onko siellä osaavaa väkeä vai olisiko muualla jokin parempi? Eli en halua autoon yhtään naarmuja, kolhuja ja haluan että kaikki tehdään kerralla kunnolla ettei tule kuukauden kahden kuluttua uudestaan vikoja.

4

2410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilo ajaa Opelilla

Ei kiirettä, tarvitset ilmastointia vasta huhtikuun lopulla tai toukokuussa. Et kertonut vuosimallia. Omassa 2003-mallisessa oli "uudentyyppinen" melko äänetön kompresosri joka kämähti takuuajan jälkeen. Tehdas kustansi korjauksen vähien ajokilometrien vuoksi, noin 1200 eeroa. Se uusi oli tavallinen, käynnistyessään kunnollista kolinaa pitävä ja toimi OK.
      Seuraavassa 2006- Astrassa meni magneettikytkin takuuajan jälkeen . Maksoi parisataa. Seuraavassa 2007-Zafirassa meni lauhdutin, reilut kolmesataa, se piti tilata Itävallasta. Ja nämä kaikki tietenkin kovimpien heinäkuun helteiden aikaan.

• ilmastointi rikki

Auto on vuodelta 2005 ja olen ostanut sen käytettynä. Viimeksi huollossa sanoivat että lauhdutin olisi rikki (voi pitää paikkansa, en ole itse tarkastanut). Itse olen vain huomannut että muutamasta kohdasta putket ovat vuotaneet ja kompressori pitää käydessään aika kovaa ääntä, joten en tiedä tarkkaan onko komporessori rikki vai johtuuko ääni siitä että kylmäaineet ovat vähentyneet.

• meen uudestaa

Jos haluut halvalla kuntoo vie tonne. Ehkä halvin ilmastoinnin huolto niille jotka eivät halua maksaa liikaa alk.50e myös iltaisin ja viikonloppusin ilman lisähintaa http://www.vmautojakone.fi vanha helsingintie 140 lahdesta jokimaan risteyksestä 10km helsinkiin päin Luhtikylässä. Tarvittaessa koeponnistus typellä ja vikakoodien luku sekä korjausta. Lisäksi jos auton ilmastointi haisee sen desifointi Rengastyöt / myynti. Muut korjaus työt 40€ tunti / sopimuksen mukaan. Öljyn vaihto 40€ asiakas tuo öljyt ja suodattimen itse.

• Jope 82

Ettei nyt vaan olisi Veijon itsensä kirjottelema mainos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe