Miltä selluliitti tuntuu ?

Kyseliä

Tuntuuko se semmoisilta pieniltä palloilta käsissä ja reisissä ?
Itellä löytyy paljon semmoisia ...
Vai mitä ne on ?
Apua !

25

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N48v

      Minä ainakaan en tunne niitä käsissäni vaan näen ne. Pelin otan avuksi jos haluan kurkkaa pakaroitani.

      Minä en edes viitsi ottaa stressiä selluliitistä, vaan kannan niitä aina mukanani eikä se kuulu kellekään.

      Itse en ole yhtään ylipainoinen ja harrastaan reipasta kävelyä. En popsi leivoksia tms. tai karkkeja. Enkä myöskään vaaleaa leipää syö. Janoon juon vain vettä. Siltikin minultakin löytyy selluliittiä.

      Selluliitin karkotukseen täytyy tehdä todella paljon töitä ja katsoa mitä syö ja juo.

      Toinen vaihtoehto, rasvaimu. Minä itse en tuota ottaisi.

      • ddddddddddddds

        Selluliitti on suorassa yhteydessä rasvaprosenttiin. Pakaroihin saa muotoa lihasharjoittelulla ja kehopainoharjoituksilla.


      • proana
        ddddddddddddds kirjoitti:

        Selluliitti on suorassa yhteydessä rasvaprosenttiin. Pakaroihin saa muotoa lihasharjoittelulla ja kehopainoharjoituksilla.

        Jaa, miten minulla sitten on selluliittia vaikka olen alipainoinen? Aina ollut laiha, nyt alipainoinen.


      • dddddddds
        proana kirjoitti:

        Jaa, miten minulla sitten on selluliittia vaikka olen alipainoinen? Aina ollut laiha, nyt alipainoinen.

        BMI ei ole todellakaan kerro kaikkea otuutta. Vaikka olisi alipainoinen, voi rasvaprosentti olla korkeakin ja täten selluliittia olla.

        Ei kannata pelätä lihasharjoittelua, varsinkaan naisten, sillä täytyy olla yksi miljoonasta jos pystyy lähellekkään miesten tasoisesti lihasta kasvattamaan.


      • lisäystä
        proana kirjoitti:

        Jaa, miten minulla sitten on selluliittia vaikka olen alipainoinen? Aina ollut laiha, nyt alipainoinen.

        Tärkeintä myös painonpudotuksessa on laskea energiantarve rasvattoman kehopainon mukaan ja pitää energian vastaanotto pienempänä kuin tarve, samalla huolehtien tarpeellisista ravinteiden saannista jotta rasvaa todellakin lähtee, eikä niin, että keho kannibalisoi lihaspainoa pois.

        Mikäli ravinteita ei saa tarpeeksi keho kannibalisoi lihasten proteiineja glukoosiksi aivoilla mikäli maksan glukoosivarannot ovat loppuneet, sillä rasvaa ei voi glukoosiksi muuttaa ja keho huolehtii tärkeimmästä elimestä, aivoista, ensisijaisesti. Aivojen energialähde on glukoosi. Painoa "lähtee", mutta se ei edes ensisijaisesti ole rasvaa.

        Keho pystyy ravinnosta muuttamaan mm. proteiinit ja hitaat hiilihydraatit glukoosiksi.


      • N48v
        ddddddddddddds kirjoitti:

        Selluliitti on suorassa yhteydessä rasvaprosenttiin. Pakaroihin saa muotoa lihasharjoittelulla ja kehopainoharjoituksilla.

        Nimim. ddddddddddddds

        Anteeksi, mutta en itkenyt selluliitistäni, joten ei minua kiinnosta tuollaiset harjoittelut.
        Minulla on pakarat vieläkin ihan pyöreät, vaikka olenkin jo tän ikäinen.

        Ei minua häiritse selluliitti, koska en näe sitä ilman peiliä. Mielestäni naama on tärkeämpi, jos puhutaan vaan ulkonäöstä ja tällä en tarkoita, että pitäisi olla naama meikattu, vaan iho hyvässä kunnossa.


      • dsssss
        N48v kirjoitti:

        Nimim. ddddddddddddds

        Anteeksi, mutta en itkenyt selluliitistäni, joten ei minua kiinnosta tuollaiset harjoittelut.
        Minulla on pakarat vieläkin ihan pyöreät, vaikka olenkin jo tän ikäinen.

        Ei minua häiritse selluliitti, koska en näe sitä ilman peiliä. Mielestäni naama on tärkeämpi, jos puhutaan vaan ulkonäöstä ja tällä en tarkoita, että pitäisi olla naama meikattu, vaan iho hyvässä kunnossa.

        Mikäli ei häiritse niin hyvä niin, selluliitti on ihan luonnollista vaikkakin se on ainakin nykyaikana epäesteettistä.

        Halusin vain tuoda esille että se ei ole kiveen hakattu asia, ja jos se jotakuta häiritsee, keinoja todellakin on sen poistamiseen.


      • kaisa3288
        dddddddds kirjoitti:

        BMI ei ole todellakaan kerro kaikkea otuutta. Vaikka olisi alipainoinen, voi rasvaprosentti olla korkeakin ja täten selluliittia olla.

        Ei kannata pelätä lihasharjoittelua, varsinkaan naisten, sillä täytyy olla yksi miljoonasta jos pystyy lähellekkään miesten tasoisesti lihasta kasvattamaan.

        Selluliittipilleri - http://track.fi.cellinea.com/product/Cellinea/?uid=2484&sid=699&pid=122&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.


    • Kyseliä

      Minulla ei näy mutta tuntuu ...

    • i like big butts

      iso selluliitti peppu olis kiva peiton alla

    • tuota.

      Minulla ei tunnu, mutta saattaisi näkyä peilistäni.

      • Näin on

        Miksi taistella selluliidiä vastaan, minustahan se on ihanaa kun naisten käsivarret lepattelevat, erehdyttävästi muistuttaen lepakon siiven lyönteja. Ja selluliidistä minä saan pitävän otteen kun menen jenkkaa ystäväni kanssa jolla on tosi hyvät jenkka kahvat kupeillaan. Olen hänelle ehdottanut, että me voitais olla julkisilla uimarannoilla ihan ilman, että hän käyttäisi uimapukua, koska hänen selluliidi läppänsä roikuu alle vesi rajan, joka on titysti kivaa sekin. Joten olkaa huoleti naiset selluliidistä, on nimittäin miehiä jotka pitävät selluliidistä Näin on selluliidissä


    • Syöpää

      Kyllä ne pallerot on jotain ihan muuta! Syöpää....

    • läskiä lotinaa

      Seli, seli, kun on Suomalainen vätys, uuh, kun on rakasta ja olen yrittänyt, siltikin on selluliittia. Ei sitä ole ja tule, josm ei ole vätys. Olen vässykät deittaillut liki 50v ämmien kanssa, eikä niillä mitään selluliittia ole. Perse liikkeelle nuoret hiturit!

      • Mia-Mia-96

        Voi vittu mikä idiootti! *facepalm*
        Kuule laihoilla ja jopa alipainoisilla ihmisilläkin on sitä selluliittiä, ihan voin omasta kokemuksestakin sanoa. :P
        Ja kokemuksesta voin kanssa sanoa myös että edes oikeanlainen ruokavalio ja liikunta eivät aina auta niiden katoamiseen, sori nyt vaan!

        http://www.shedyourweight.com/img/ugly-cellulite.jpg
        http://weightlossguide.com/wp-content/themes/Weight_loss2/images/sophiemonk.jpg
        http://www.skinnygossip.com/gallery/does-ashlee-simpson-have-cellulite/as6.jpg
        http://www.momlogic.com/misha_barton_cellulite.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-waMlFmMTMsE/T_W8LQysnoI/AAAAAAAADJg/jMEpGEJYasE/s640/CELLULITE MODEL.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-9SlFYg9Dmrs/T_W8L40hbGI/AAAAAAAADJo/ydW-kHBJjjM/s1600/CELLULITE STEPHANIE.jpg

        Ja aloittajalle:
        Selluliitti ei tunnu mutta se näkyy.


      • dddddd
        Mia-Mia-96 kirjoitti:

        Voi vittu mikä idiootti! *facepalm*
        Kuule laihoilla ja jopa alipainoisilla ihmisilläkin on sitä selluliittiä, ihan voin omasta kokemuksestakin sanoa. :P
        Ja kokemuksesta voin kanssa sanoa myös että edes oikeanlainen ruokavalio ja liikunta eivät aina auta niiden katoamiseen, sori nyt vaan!

        http://www.shedyourweight.com/img/ugly-cellulite.jpg
        http://weightlossguide.com/wp-content/themes/Weight_loss2/images/sophiemonk.jpg
        http://www.skinnygossip.com/gallery/does-ashlee-simpson-have-cellulite/as6.jpg
        http://www.momlogic.com/misha_barton_cellulite.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-waMlFmMTMsE/T_W8LQysnoI/AAAAAAAADJg/jMEpGEJYasE/s640/CELLULITE MODEL.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-9SlFYg9Dmrs/T_W8L40hbGI/AAAAAAAADJo/ydW-kHBJjjM/s1600/CELLULITE STEPHANIE.jpg

        Ja aloittajalle:
        Selluliitti ei tunnu mutta se näkyy.

        Oikeanlainen ruokavalio etenkin auttaa, sillä se on se tärkein rasvaprosentin alentamisessa.

        Etenkin Nuo "Misha" ja "selluliittimalli" linkit ovat hyviä esimerkkejä siitä, kuinka alipainoinenkin voi omistaa painoon suhteutettuna todella korkean rasvaprosentin.

        Tämä ei ole mitään kettuilua. Jos selluliitti häiritsee, rasvat kuriin. Olen parhaani neuvonut, ja nyt saa miinustaa.


      • Sitä on
        dddddd kirjoitti:

        Oikeanlainen ruokavalio etenkin auttaa, sillä se on se tärkein rasvaprosentin alentamisessa.

        Etenkin Nuo "Misha" ja "selluliittimalli" linkit ovat hyviä esimerkkejä siitä, kuinka alipainoinenkin voi omistaa painoon suhteutettuna todella korkean rasvaprosentin.

        Tämä ei ole mitään kettuilua. Jos selluliitti häiritsee, rasvat kuriin. Olen parhaani neuvonut, ja nyt saa miinustaa.

        selluliittiä, vaikka rasvaprosentti on minullakin vain 15, joten ei se siitä
        kiinni ole. Peeffasta ja reisistä löytyy ja näkyy, vaikka painoa on n.50
        kg ja pituutta 168 cm.


    • 14+8

      Selluliitti ei johdu pelkästä rasvasta vaan myös niistä ravinnosta saatavista "myrkyistä", jotka ei poistu elimistöstä vaan ne varastoituu rasvakudokseen. Terveellinen, puhdas ruokavalio siis, paljon kasviksia, täysjyväviljatuotteita, proteiinia vähärasvaisesta lihasta, kanasta jne ja mahdollisimman vähän valmiita einesruokia. Elimistö ei todellakaan osaa käsitellä kaikkia säilöntä-, väri-, sakeuttamis-, happamuudensäätö-, paakkuuntumisenestoaineita yms mitä valmisruokiin ja puolivalmisteisiin lisätään ja selluliitti on seurausta tällaisesta. En ole mikään tikku mutta kun on lihasta niin rasvaprosenttikin pysyy kohtuullisena. :)

      • ...

        Kyllä noissa vanhoissa taidemaalauksissa näkyy myös alastomilla naisilla selluliittia. Silloin ei ollut ruoassa lisäaineita. Selluliittia on kuulemma joskus historiassa kutsuttu naisen silkkikerrokseksi.


    • rstnhjtrjnsjrtjnrtjj

      FAKTAA SELLULIITISTA

      - Naisille selluliittia ilmestyy huomattavasti helpommin kuin miehille. Tämä ei johdu siitä että naiset olisivat laiskempia liikkumaan tai kovempia syömään herkkuja, vaan naisen keho on luonnostaan rasvapitoisempi, kun taas miehillä on luonnostaan enemmän lihaksia. Naisen iho on myös ohuempi ja pehmeämpi kuin miesten, mikä myös edistää selluliitin näkymistä.

      - Lähes jokaisella naisella on selluliittia, jopa huippu-urheilijoilla ja anorektikoillakin. Ylipaino lisää selluliitin määrää, mutta se ei ole ainut mikä selluliittia aiheuttaa. Myös geeniperimällä on vaikutusta.

    • hoikat sellureidet

      Selluliittiä kutsutaan vanhalta nimeltään "appelsiini-ihoksi". Tyypillisesti ensimmäinen paikka, jossa selluliittiä alkaa esiintyä on reidet ja peppu. Jos puristat reittäsi (esim. etusormen ja peukaloon väliin jäävää "läskiä"), niin muhkurainen iho on nimenomaan sitä selluliittiä. Jos selluliittiä on tosi paljon, niin silloin varsinkin vanhemmilla naisilla reidet ja peppu voivat olla muhkuraiset niiin, että kuka tahansa näkee selluliitin olemassaolon.

      Pohjoisten kansojen naisilla selluliittiä on enemmän kuin eteläisten kansojen naisilla. Toisaalta taas esim. karvaisuus on tyypillisempää esim. Välimeren ja Lähi-idän alueiden naisilla kuin täällä pohjoisessa. Nämä ovat geeneissä olevia eroavuuksia, joille ei välttämättä voi yhtään mitään.

      Totta kai kannattaisi pyrkiä elämään mahdollisimman terveellistä elämää (ei käytä päihteitä, syö monipuolisesti välttäen lisäaineita, höttöhiilareita jne, nukkuu hyvin, liikkuu säännöllisesti), mutta aina sekään ei auta. Minä muistan, että omalla kohdallani selluliittiä oli reisissä jo yläasteikäisenä, vaikka jo silloin elämäntapani olivat terveelliset.

    • bööööö

      Olen hoikka ja liikun paljon. Syön terveellisesti, en juo enkä polta. Silti sellu on ja pysyy, reisissä ja pakaroissa. Höpöhöpövoiteet eivät todellakaan auta. Jos olisi varaa, kokeilisin kalliita selluliittihoitoja, joita kauneushoitoloista saa. Olen kuullut myönteistä palautetta niistä.

      Olen 30 ja tähän asti selluliitti on tullut esiin vain puristamalla, mutta nyt alkanut näkyä ihan muutenkin. Alamäki on alkanut, minkäs sille mahtaa :0

    • hdjuahfijsh

      Vaikka rasvaprosentti olisikin alhainen, voi selluliittia olla! Itse olen nyt hieman alipainoinen, laihdutin ja rasvaprosentti meni niin alas, että kuukautiset loppuivat - mutta selluliitti ei kyllä lähtenyt!
      Olen päärynävartaloinen, reisissä ja pakaroissa näkyvää selluliittia, kuten äidillänikin. Terveelliset elämäntavat, paljon liikuntaa, terveellinen ruoka, ei tupakkaa. Mutta geeneistä se näkyy olevan kiinni! Lihaksia on, mutta niiden päällä sitä selluliittiakin.

      • hdjuahfijsh

        Niin, ja olen siis 19-vuotias nainen...


    • Kipeä sellu

      Itselläni on selluliittia ollut 30 ikävuodestä lähtien runsaasti ja se on tosi kipeää varsinkin reisissä. Ylipainoa ei tuolloin ollut kun muutama kilo, mutta iän myötä on tullut 20 kiloa lisää ja selluliittia sen myötä myös. Miesystäväni oli kummissaan kun välillä vähän nipisteli reisiäni ja kun kerroin, että se tekee kipeää, oli hänelle yllätys. Miehet ei oikein ymmärrä että selluliitti voi olla kipeää ja arkaa. Nyt kun olen laihduttanut 10 kiloa on myös selluliitti hieman muuttunut pehmeämmäksi ja ei ole enää reidetkään niin kipeät jos kinttunsa vaikka johonkin hieman kolauttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe