Mikä hitto on Yontoo, se oli asennetuissa ohjelmissa vaikka en ole sitä asentanut?
Yontoo?
10
5985
Vastaukset
- 18-18
Olisit katsonut googlesta.
Se on humpuukia. - Apuafhgvjbknlj
Katsoin googlesta mutta epävarmaksi jäi että oliko se viruksen tapainen juttu, oliko siitä haittaa ja tulisiko nyt tehdä jotain?
Joku mainosohjelma joka on tullut jonkun muun ohjelman mukana.
Poisto-ohjeet löytyy pääkallonpaikalta mutta jokin /jotkut asentamasi mainosrahoitteiset ohjelmasi lakkaavat samalla toimimasta.
"How do I uninstall Yontoo?
NOTE: Uninstalling Yontoo will make ALL Platform Apps cease to function!
Uninstall from Internet Explorer, Firefox or Google Chrome (PC): Go to the Windows Start Menu and then to Control Panel > Add/Remove ("Programs & Features" in Vista/Windows 7) and click "Remove" next to 'Yontoo'.
Uninstall from Firefox or Google Chrome (Mac): In the top menu, go to Tools > Add-ons. Select the Yontoo logo and then click Uninstall. Note: You cannot uninstall from PC with these steps, see instructions above for PC."
http://www.yontoo.com/Support.aspx
- hus hiiteen
Eli mä poistin sen jo tuolta Ohjauspaneeli - Ohjelmat ja toiminnot valikosta, perus ohjelman poisto. Firefoxin Lisäosien hallinnassakaan ei sitä näy. Nyt se siis on kokonaan poissa? Ei tainnut edes olla millään tavalla haitallinen? Vielä kun näihin saisin vastaukset niin saisin mielenrauhan :) Kiitos.
Ei se mikään varsinainen haittaohjelma ollut, sellainen ärsyttävä mainosohjelma vain.
- Se siitä sitten
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ei se mikään varsinainen haittaohjelma ollut, sellainen ärsyttävä mainosohjelma vain.
Noniin, kiitos.
- jyri v
mainoksia se jakaa, poista ohjelma normaalisti hallintapaneelista, näin tein minä
- Frank IV
Ei onnistu poisto ohjauspaneelin lisää/poistalla, eikä edes Ccleanerin poisto-toiminnon avulla... Aukeaa vain laatikko, missä teksti: "Initialization error" ja tämän "otsikkona" Tarma(r-ympyrän sisällä)Installer". AdAwaren skannaus sanoo tätä troijalaiseksi. Sillä deletoin tämän, mutta eihän se mihkään lähtenyt, toi todella ärsyttävä mainos-paska tulee tuohoin alareunaan jatkuvasti! Olisiko kenelläkään apuja tähän...?
ps. Käyttöjärjestelmänä Vista. - ______________
- !!!
Tai sitten se yantoo on käynnissä, jolloin voi olla sen poistaminen hankalaa. Resurssin/tehtävien hallinnasta voi kokeilla lopettaa sen toiminta ja sitten vasta yrittää poistaa se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698