mulla saunalahti nopsa
mittari näyttää 4,4mb eli säälittävän matala
kun ajattelee mistä maksaa ?
mokkula nopeus
4
251
Vastaukset
Alhainen nopeus voi johtua monesta eri asiasta kuten
- Verkon ruuhkista
- Asuin paikasta ( jos katvealueella tai mäkisessä maastossa)
- Tietokoneesta
- Itse mokkulasta
Mokkulayhteyden nopeus jää yleensäalle 11 mbit/s (3G)- Niin.
4 mbps olisi vielä ihan siedettävä dl nopeus näillä hinnoilla. sen "hitauden" saa takaisin sitten liikkumisen vapaudella. sen alle ei oikein viihdekäytössä enää olisi järkeä.
mutta kun on tottunut 10 mbps dl nopeuteen, niin satunnainen alle 5 mbps nopeus tuntuu tuskaisen hitaalta. silloin on kyllä usein muuallakin ongelma kuin vain nopeudessa.
Juuri nyt ul nopeus on vain puolet normaalista:
http://www.speedtest.net/result/2488632226.png - yksvaan
En tiedä, mutta....
-selain jolla mittaa nopeutta.
-käytettävä virusturva.
Itse käytän firefoxia ja asensin takaisin f-securen.
Käytin välillä Microsoft tietoturvaa.
Sitten vielä tuo yhteyden käyttöympäristö, vuodenaika, kellonaika ja se mokkula ja operaattori.
Kun minulla oli ADSL, niin hitaassa yhteydessä katosi 20% nyt kaapelissa viisinkertaisella nopeudella häviö on jotain parinprosentin luokkaa.
mokkulassa max-nopeus on 21mbs ja saan sillä neljästä seitsemään megaan.
Joskus satunnaisesti pääsee lähelle kiinteännetin nopeutta. Yhden kerran tein ennätyksen. 23 megaa... Se ilo kesti sekuntin - käytössä2
Käytä Nokia 920, jos nopeus ei haittaa.
Dataa 55 Mbps nopeudella, jopa Lapin lomalla.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364155Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t502986Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401830- 1121786
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161589Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521550- 151550
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251292