update

update ?

Koneellani (vista) on asennettu updaten päivitykset automaattisesti ja tänään kone päivitti noita tärkeitä security ohjelmia . Mutta edelleen koneen updaten sivuilla ilmoittaa tärkeästä päivityksestä update for security essentials KB2804527 (4.2.223.1 ) mutta päivityksen kohdalta puuttuu ( V ) joka on niissä päivityksissä jotka kone automaattisesti asentaa .
Onko tuo joku uusi päivitys ja pitäisikö se asentaa ( siis ilmeisesti ensin ruksi ja sitten installing ) onko päivitys tärkeä , itselläni updaten sivut ovat englannin kieliset joten en oikein selostuksia ymmärrä )
Koneella lukee päivityksen kohdalla = paketilla päivitetään käyttäjän koneella oleva mikrosolt essentials ohjelma .
Auttakaa ...... pitääkö tuo asentaa ??????

6

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää asentaa jos koneellasi on tuo MSE virustorjunta ohjelma. Muuten ei ( Jos siinä on jokin muu).

      • update ?

        Update on päivittänyt automaattisesti mikrosoft security essentials ohjelman ja viimeinen päivitys oli eilen , tälläisen KB2310138 ( delfinition 1.43.2207.0 )
        Siis onko koneellani juuri tuo MSE virustorjunta ohjelma ja pitääkö se siis asentaa uudelleen vai miksi se on updaten sivulla ja miksi se ei asennu itsestään kuten tuo delfination ????? Onko kone vaarassa ilman tuota uutta asennusta ?
        kiitos vastauksesta


    • Sen saat selville katsomalla työpöydän alalaiden kuvakkeita. Jos siellä on linnan kuvake niin MSE on asennettu ja se on päällä. Tai sitten käynnistä valikosta.

      Tuo viimeisin päivitys taitaa olla pelkkä virustietokanta päivitys. Itse ohjelma pitää päivittää itse Windows updatesta. Kyseessä on sen verran suuri päivitys että se ei asennu automaattisesti.

      Kone ei ole vaarassa jos et asenna tuota mutta yleensä tietoturvaohjelmiston päivitykset parantavat sen toimintaa ja tehokkuutta,

      • update ?

        Tarkoitatko tuota oikealla alalaidassa olevaa linnaketta joka on vihreä ja kun vie siihen hiiren niin tulee teksti = tietokoneen tila suojattu ?
        En ole uskaltanut laittaa tuota uutta päivitystä kun en tiedä asentuuko se helposti vai pitääkö asentaa joitain lisäasennuksia . Netistä joistain englanninkielisiltä sivuilta luin että monilla ohjelma ei asennu vaan tulee jotain virheilmoituksia ? Vaikuttaako esim. kovalevyn koko siihen tai muuta ohjelmat ? Joku kirjoitti että asennuksen jälkeen kovalevy kuumenee liikaa ??????
        Onkohan kukaan asentanut sitä ja miten on onnistunut , olisi kiva tietää kun tämä tietokoneen tietämys on olematonta .


    • Kyllä. Kannattaa asentaa se päivitys. Se asentuu yleensä aika helposti. Tuo kovalevyn kuumeneminen vaikuttaa kyllä keksityltä jutulta.
      F.e.dzerzhinsky osaa paremmin kertoa että mtien helposti päivitys onnistuu.

    • Tuo päivittää MSE:n uusimpaan versioonsa 4.1.x > 4.2.x
      Kannattaa ilman muuta sentaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe