Hehe, kokeillaas josko tää vaikka toimis kun toi varsinainen deittipalsta tuntuu olevan aika mahdoton metodi löytää ketään. =P
Oon ollu yksin vuosikausia ja kaipaan todella kipeästi ihan vaan läheisyyttä ja hyvää seuraa. Perinteinen parisuhde ei oo hakusessa, vaikka mikäs siinä jos sellainen on syntyäkseen. Nyt ens alkuun on kuitenkin pointti "vain" hengailla ja antaa asioiden tapahtua asettamatta minkäänlaisia odotuksia tai oletuksia minkään suhteen.
Ikä 38, pituus 184 ja paino sellaset noin 70. Ammatti yrittäjä-innovaattori-konsultti-diplomaatti, kiinnostuksen kohteita todella paljon mut listataan nyt vaikka musiikki, ihmiset, elokuvat, yhteiskunta, luonto ja ns. esoteerisen tiedon muokkaaminen eksoteeriseksi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Esoteerisuus).
Pidän fiksuista, lämpimistä, ajattelevista ja kommunikoivista tytöistä/naisista. Miehistä myös, mutta tämä on deitti-ilmoitus ja seksuaalisesti oon huomattavasti enemmän hetero kuin ihmisillä on tapana luulla. =P
Sellaset hoikat puikulat kolahtaa parhaiten, joskaan mikään määrä ulkoista viehätysvoimaa ei pysty paikkaamaan sielutason kontaktin puuttumista.
Ois kiva löytää joku ens alkuun ihan vaikka vaan keskustelu- ja uniseuraksi; tää lievästi adhd lanttuni nimittäin rauhoittuu kaikkein parhaiten henkisen ja fyysisen läheisyyden yhdistelmällä. Sellaista ei oo ollu tosiaan vuosiin joten en oo myöskään saanu levättyä kunnolla tai hengitettyä vapaasti - vuosiin...
Sit vaan viestiä tulemaan - kuvan kanssa kiitos ihan vain koska avoimuus. ;) Joko tänne S24:n postilootaan tai [email protected]
Deitti-ilmo ;)
2
549
Vastaukset
- jyrijyri
Aihetta sivuava kommentaarini toisaalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11267492#comment-60055730
Huom: ei se alkuperäinen kirjoitus vaan yllä olevasta linkistä aukeava kommentti. ;) - jyrijyri
Hei jos sinä ihana enkeli sattuisit törmäämään tähän ketjuun, niin se viesti oli tarkoitettu nimen omaan sulle vaikka saattoikin vaikuttaa, että jakelen sellaisia laajemminkin kun se tuli silleen ikään kuin apteekin hyllyltä. ;)
Tosiasia on, että olin kuskannut sitä mukanani ainakin kuukauden päivät miettien monesti, että pitäisi raapustaa siihen vähän jotain muutakin ja missaten monia mahdollisuuksia antaa sen sulle. Mutta sitten satuit siihen kohdalle ja päätin että pakko uskaltaa heittää se...
Hieman huvittavaa, että pystyn kyllä ilman mitään ongelmia huutelemaan täällä, mutta en sit niin millään lähestymään sua ainakaan kun on muuta väkeä mestoilla. Kertoo vain siitä, miten vahva vaikutus sulla muhun on - taannun välittömästi takaisin jonnekin yläasteen aikaisiin olotiloihin, sellaiseen kevyeen paniikkiin suorastaan heti kun sut näen... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466