Deitti-ilmo ;)

jyrijyri

Hehe, kokeillaas josko tää vaikka toimis kun toi varsinainen deittipalsta tuntuu olevan aika mahdoton metodi löytää ketään. =P

Oon ollu yksin vuosikausia ja kaipaan todella kipeästi ihan vaan läheisyyttä ja hyvää seuraa. Perinteinen parisuhde ei oo hakusessa, vaikka mikäs siinä jos sellainen on syntyäkseen. Nyt ens alkuun on kuitenkin pointti "vain" hengailla ja antaa asioiden tapahtua asettamatta minkäänlaisia odotuksia tai oletuksia minkään suhteen.

Ikä 38, pituus 184 ja paino sellaset noin 70. Ammatti yrittäjä-innovaattori-konsultti-diplomaatti, kiinnostuksen kohteita todella paljon mut listataan nyt vaikka musiikki, ihmiset, elokuvat, yhteiskunta, luonto ja ns. esoteerisen tiedon muokkaaminen eksoteeriseksi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Esoteerisuus).

Pidän fiksuista, lämpimistä, ajattelevista ja kommunikoivista tytöistä/naisista. Miehistä myös, mutta tämä on deitti-ilmoitus ja seksuaalisesti oon huomattavasti enemmän hetero kuin ihmisillä on tapana luulla. =P

Sellaset hoikat puikulat kolahtaa parhaiten, joskaan mikään määrä ulkoista viehätysvoimaa ei pysty paikkaamaan sielutason kontaktin puuttumista.

Ois kiva löytää joku ens alkuun ihan vaikka vaan keskustelu- ja uniseuraksi; tää lievästi adhd lanttuni nimittäin rauhoittuu kaikkein parhaiten henkisen ja fyysisen läheisyyden yhdistelmällä. Sellaista ei oo ollu tosiaan vuosiin joten en oo myöskään saanu levättyä kunnolla tai hengitettyä vapaasti - vuosiin...

Sit vaan viestiä tulemaan - kuvan kanssa kiitos ihan vain koska avoimuus. ;) Joko tänne S24:n postilootaan tai [email protected]

2

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrijyri
    • jyrijyri

      Hei jos sinä ihana enkeli sattuisit törmäämään tähän ketjuun, niin se viesti oli tarkoitettu nimen omaan sulle vaikka saattoikin vaikuttaa, että jakelen sellaisia laajemminkin kun se tuli silleen ikään kuin apteekin hyllyltä. ;)

      Tosiasia on, että olin kuskannut sitä mukanani ainakin kuukauden päivät miettien monesti, että pitäisi raapustaa siihen vähän jotain muutakin ja missaten monia mahdollisuuksia antaa sen sulle. Mutta sitten satuit siihen kohdalle ja päätin että pakko uskaltaa heittää se...

      Hieman huvittavaa, että pystyn kyllä ilman mitään ongelmia huutelemaan täällä, mutta en sit niin millään lähestymään sua ainakaan kun on muuta väkeä mestoilla. Kertoo vain siitä, miten vahva vaikutus sulla muhun on - taannun välittömästi takaisin jonnekin yläasteen aikaisiin olotiloihin, sellaiseen kevyeen paniikkiin suorastaan heti kun sut näen... =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe