Win8 : nyt löysin tällaisen ohjeen tuolta :
Kun kursorin vie vasempaan alakulmaan työpöydällä, ja klikkaa hiiren oikeaa näppäintä, avautuu ylemmän kuvan kaltainen valikko.
Valikossa on listattu 15 toiminnallisuutta ja aktiivisimmin valikosta tuli valittua Device Manager-, Control Panel- ja Run-toimintoja.
http://muropaketti.com/artikkelit/tekniikkakatsaukset/windows-8-kayttokokemukset-tyopoytakaytossa,3
http://muropaketti.com/artikkelit/tekniikkakatsaukset/windows-8-kayttokokemukset-tyopoytakaytossa,kommentit
Win8 ohjeistusta
4
366
Vastaukset
- Winxi
Kiitos ohjeesta!
http://www.mikropc.net/windows-8/windows 8 ei myy microsoft muuttanee kayttoliittymaa jo kesalla/a880253
Uusi Windows versio on pikkuhiljaa tulossa..- Kalakkuna
Päivitys, eli windows8 ilmainen päivitys, ainakin pitäisi olla,
- puupiäh
Enkä ihmettele. Itse sinällään puolueettomana käyttäjänä (koneilla ollut 95,98,XP,Vista,W7,Ubuntu (Lubuntu, Kubuntu)) en voi kun ihmetellä mitenkä on taas saatu aikaan jotain tälläistä. Aivan jatkuvaa kaatuilua ohjelmien mukamas yhteensopimattomuuden takia. Tietysti näin Windows mahdollistaa omien ohjelmiensa käytön, jos vaan joku niitä suostuisi käyttämään ja niistä tarpeeksi sisältöä löytäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416