Että uskoo Jeesukseen Kristukseen

Ihmisen Poika

tarkoittaa sitä, että ei usko keneenkään muuhun kuin Jeesukseen. Siis, jokaisesta asiasta on luettava tarkkaan mitä Jeesus opettaa - ettei lankea omavanhurskaitten hapatuksiin.

On elettävä Jeesuksen hengessä, sanantarkasti Hänen oppien mukaisesti, jättämättä piirtoakaan pois Hänen opeista. Hänen opeista ei saa poiketa sanallakaan, paitsi yksi:Puolustaja jonka Hän lähettää (alla), ja joka vahvistaa Jeesuksen oppeja ja samalla meitä -koska elämme Jeesuksen Hengessä- ja meidän asemaa.

Edellisen lisäksi, Vanhasta testamentista, vain ne osat joihin Jeesus viittaa ovat sallittuja - ei mitkään muut osat. Myös siltä osin omavanhurskaus joka meitä on riivannut kuihtuu ja kuolee omiin synteihinsä, ja Jeesuksen Henki meissä voimistuu.

Edellisen lisäksi, Uudesta testamentista, vain ne osat jotka tukevat Jeesuksen oppeja ovat sallittuja - ei mitkään muut osat. Ne on Puolustajan selvitettävä. Tässä yhteydessä mainiten ja painottaen Simon Pietarin nimeä, Hänen, joka Raamatullisten perimätietojen mukaan on Jeesuksen Kristuksen valitsema perijä, Kunigas, joka peri Jeesuksen Kristuksen Seurakunnan johtajuuden, joka siihen aikaan oli Jeesuksen Opetuslapset.

Edellisen lisäksi, Jeesus on sanonut, että Jumalan Sanaa/Testamenttia/Evankeliumia/Lakia on noudatettava sanantarkasti, painopiste ja vastuu on heillä jotka opettavat. Me elämme myös "maassa jonka Jumala on antanut", jonka Perustuslaki/Testamentti/Evankeliumi on Suomen kansan, ja se tukee Jumalan lakia ja Jeesuksn oppeja 100%. Maamme perustuslakia, on noudatettava sanatarkasti, ja "olemme yhtä".

Joh. 14:26

Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Joh. 15:26

Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

1. Joh. 2:1

Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.

Joh. 16
7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

2 Pietarin kirje 2
1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
2 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;
3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomarinurmikolla

      Ja sitten ollaankin jaettu tuomiolle,niinku ilmestyskirjas sanotaan,toiset helvettiin ja toiset ei.

    • demokratia_elin?

      repuklikaanit ne siellä ameriikassa äänestävät sydämen sanoistakin tasa-arvoa kaikille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe