Että uskoo Jeesukseen Kristukseen

Ihmisen Poika

tarkoittaa sitä, että ei usko keneenkään muuhun kuin Jeesukseen. Siis, jokaisesta asiasta on luettava tarkkaan mitä Jeesus opettaa - ettei lankea omavanhurskaitten hapatuksiin.

On elettävä Jeesuksen hengessä, sanantarkasti Hänen oppien mukaisesti, jättämättä piirtoakaan pois Hänen opeista. Hänen opeista ei saa poiketa sanallakaan, paitsi yksi:Puolustaja jonka Hän lähettää (alla), ja joka vahvistaa Jeesuksen oppeja ja samalla meitä -koska elämme Jeesuksen Hengessä- ja meidän asemaa.

Edellisen lisäksi, Vanhasta testamentista, vain ne osat joihin Jeesus viittaa ovat sallittuja - ei mitkään muut osat. Myös siltä osin omavanhurskaus joka meitä on riivannut kuihtuu ja kuolee omiin synteihinsä, ja Jeesuksen Henki meissä voimistuu.

Edellisen lisäksi, Uudesta testamentista, vain ne osat jotka tukevat Jeesuksen oppeja ovat sallittuja - ei mitkään muut osat. Ne on Puolustajan selvitettävä. Tässä yhteydessä mainiten ja painottaen Simon Pietarin nimeä, Hänen, joka Raamatullisten perimätietojen mukaan on Jeesuksen Kristuksen valitsema perijä, Kunigas, joka peri Jeesuksen Kristuksen Seurakunnan johtajuuden, joka siihen aikaan oli Jeesuksen Opetuslapset.

Edellisen lisäksi, Jeesus on sanonut, että Jumalan Sanaa/Testamenttia/Evankeliumia/Lakia on noudatettava sanantarkasti, painopiste ja vastuu on heillä jotka opettavat. Me elämme myös "maassa jonka Jumala on antanut", jonka Perustuslaki/Testamentti/Evankeliumi on Suomen kansan, ja se tukee Jumalan lakia ja Jeesuksn oppeja 100%. Maamme perustuslakia, on noudatettava sanatarkasti, ja "olemme yhtä".

Joh. 14:26

Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Joh. 15:26

Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

1. Joh. 2:1

Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.

Joh. 16
7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

2 Pietarin kirje 2
1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
2 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;
3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomarinurmikolla

Ja sitten ollaankin jaettu tuomiolle,niinku ilmestyskirjas sanotaan,toiset helvettiin ja toiset ei.

• demokratia_elin?

repuklikaanit ne siellä ameriikassa äänestävät sydämen sanoistakin tasa-arvoa kaikille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      428
      5759
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2010
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      369
      1895
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1034
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      28
      961
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      76
      858
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      854
    9. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      734
    10. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      733
    Aihe