Olen seurannut kyseistä palstaa ja naisten tuskaa ( solumuutokset, HPV, pahaa pahaa LOOP ). Olen antanut vinkkejä että jossain muualla kun Suomessa on hoito. Hpv saa pois elimistöstä rokottamalla itseä Mel-1 rokotella. Kyseinen rokote maksaa vain 250euroa. Siis halpaa ja 20vuotta tutkittu. En ymmärrä naisia jotka elävät tässä ainaisessa pelossa ja syytävät miehiään aivan varmasti. Miksi kukaan ei tahdo hoitaa sitä helpomalla tavalla? Minä sain sen noin 1 vuosi sitten. Minulla oli raskauden aikana aika paha muutos CIN 3, mutta raskaus tekee rajuja muutoksia, todenäköisesti todellisuudessa tämä oli Cin 2. Elämäni ennen rokotetta oli yhtä helvettiä, meni elämän halut jopa.
Olen todella onnellinen kun sain tietä kyseisestä hoidosta ja rohkeasti menin ja otin kyseisen hoidon, samoin minun ystävät. Elämän ilot ja halut tulivat takaisin :) ja on kiva olla taasen perhen äiti, eikä murehtia koko HPV paskasta ja miettiä jos solumuutokset tulee takas. Kun rokotteen jälkeen tämä on täysin mahdotonta, rokote antaa suojan eliniäksi.
En toivo muuta kun otatte neuvosta vaarin. Toivon koko sydämestä, että jokainen nainen mieti.
Jos joku tahto keskustella minun kansani. Ota rohkeasti yhteyttä!
T. Onnellinen
En ymmärrä naisia täällä:) ( terapeuttinen HPV rokote )
29
1762
Vastaukset
- hyväätuutisethei
http://www.virolabintl.com/ingles/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=8
Unohdin :)
Linkki - Jepjep
Voi hyvä helvetti kun sä et vieläkään tajua että kaikilla ei ole varaa ja mahdollisuutta lennellä Meksikoon KUUDEKSI viikoksi vaikka itse rokote maksaiski vaan sen pari hunttia. Ja toivottavasti edelleen silti käyt papa-kokeissa säännöllisesti, sillä vaikka rokotetta on tutkittu ja sanotaan pysyväksi suojaksi, niin mikään ei koskaan ole niin varmaa.
Mulla itselläni hoidettiin dysplasia garvis (cin3) just kuukausi sitten eikä loop-hoito ollut edes paha. Enkä mä nytkään istu täällä pelkäämässä elämää ja kuolemaa, koska tiedän että kaikkeen mä en itse pysty vaikuttamaan. Jos tämä uusii mulla niin se hoidetaan taas pois. Se ei ole vienyt mun elämänhaluja mihinkään enkä todellakaan ole kertaakaan syyttänyt miestäni mistään. Sinä arvatenkin sitten syytit omaa miestäsi.. En ymmärrä miten kukaan järkevä ihminen jaksaisi tällaisessa asiassa käydä syyttämään rakastaan yhtään mistään. Hpv on lähes jokaisella naisella ja kondomin käyttö ei ehkäise sen leviämistä.
Siä olet ylihysteerinen nainen alusta loppuun. - hyväätuutisethei
Meksikossa pitää olla 4 viikkoa eikä 6 :).
Minä olin 6 viikkoa omasta halusta.
Käyn papassa kerran 2ssa vuodessa. Muttei Hpv:n takia enää. En ole ylihysteerinen, en halua tätä paska ittelle. En halua elää peloissani:)
Hpv aiheuttaa paljon muutakin kun kohdunkaulasyöpä. Kyseinen rokote vihdoin pääsi Californiaan.
Mielummin mä olen 4 vkoa siellä ja hoidan itteä, kun käyn jatkuvasti kontroleissa tai teen LOOP tai pelkään että tää toistu tai saan Hpv:sta jonkun muun syövän, montako ihmistä kuollut tämän takia?..... En usko ettei kellään ole vaara matkusta 4ksi viikoksi, matkustavat ihmiset muutenkin paljon. Käyt varmasti säkin lomalla. Oman terveyden takia todella typerä ajatella niin.- Hpv ei..
aiheuta mitään muuta syöpää kuin kohdunkaulansyöpää. Joten ihan turhaan siellä papassa käyt, jos et sen takia. Ilmeisesti et siis itsekään luota rokotteeseen, koska et ole jättänyt papa-käyntejä. Papa-koe testaa vain ja ainoastaan kohdunkaulan solumuutoksia ja -syöpää. Ei mitään muuta.
Itselläni tehty loop vuosia sitten, eikä se ole vaikuttanut silloiseen eikä nykyiseen elämääni mitenkään. Hetkeäkään en ole pelännyt minkään sortin syöpää.
- en ole koekaniini
Jos se nyt noin mahdottoman hyvä ja luotettavasti tutkittu hoito on, niin kirjeilmöi ihmeessä terveys- ja sosiaaliministeriöön ja muihin päättäviin tahoihin.
- hyväätuutisethei
KOEKANIINI :D Tirskkk.....
Ymmärrä rokotetta on tutkittu 20 vuotta ja jo monta 100 000 naista sekä miestä saaneet sen. Myynnissä se on vasta 2 vuotta. Seuraavaksi tulossa Europpaan nyt Meksikossa se on sekä Californiassa muutama viikkoa.
Olemme kyseisen tutkijan kanssa todella hyviä ystäviä. Niin ajan tasalla olen joka asiasta =)
On mulla myös todisteet ja paperit ko rokotteesta.
Hyvää viikonloppua! - musta_helmi
20 vuotta on lyhyt aika, jos luvataan elinikäistä suojaa.
- hyväätuutisethei
Mistä tiedät? :)
Oletko lääkäri tai tutkija. Onko sinulla todisteita? En usko että maailmassa voisi olla päätevämpi ihmistä kun Ricardo R. L. tai kenen kanssa se tekee yhteistyön Hpv nobelin voittaja Harald Zur Hausen.
On helppoa kriitisoida ja kiistellä asiasta josta ei sinulla ole tietoa. - hyväätuutisethei
Lisäys:
Jos 20 vuotta on lyhyt aika? :D Miten te uskallatte antaa omille lapsille Gardasil rokote, joka ei ole tutkittu ja joka ei toimii edes?
Miten uskalatte ottaa sikainfluenssa rokotteen ym ym....
Onko kaikki mitä saa Suomesta on turvallista :). Suoraan sanottua teidät on aivopesty kunnolla täällä.
T. Onellinen- papattipapa
Mistä tiedät, että Gardasilia ei ole tutkittu?
- hmmmmm1
hmmm.....
- marjanna86
Hei.
Jos teillä on kysymyksiä tai haluatte lisää materiaalia, tein äsken uusi sähköposti tätä varten
[email protected]
Löyty yli 50 sivuinen cd ko rokotteesta - Aikanainen
Itse olen ainakin ymmärtänyt, että rokote pitäisi ottaa ennen sukupuolielämän aloitusta, vai onko tässä nyt jostain eri asiasta kyse? Siis rokote kohdunkaulansyöpää aiheuttavaa HPV:tä vastaan.
Aikakausien saatossa yhtä sun toistakin hoitoa on ylistetty maasta taivaaseen, ja käytön myötä havaittu yllättäviä haittavaikutuksia. Taitaa tällä pallolla yhä edelleenkin olla ihmehoidot vähissä, joten kannattaa pitää realismi pelissä. Vai eikö kukaan kouluammuskelija ole käyttänyt mielialalääkkeitä? Entäpäs sikainfluenssarokotteiden aiheuttamat narkolepsiat? Tai talidomin aiheuttamat raajattomat lapset?
Lähinnä lääketeollisuus kerää massiivisia voittoja, eikä nykyään paljoa välitä, vaikka kupla puhkeaisi kovinkin nopeasti. Lääkkeitä saatetaan tehdä vaikkapa "puhdastiloissa", joissa on massiivista mikrobikasvustoa, ja viattomat potilasparat saavat selkäsairauden hoitoon tarkoitetun injektion seurauksena aivokalvontulehduksen. - Epäilijä222
En usko. Jos toki ihan sinisilmäisenä ottaa vastaan kaiken tutkimatta niin mikäs siinä. Minä uskaltaisin ottaa tuollaisen rokotteen vasta, kun sitä olisi täällä Suomessa tutkittu useamman vuoden. Ja mikäli tuo on totta niin ihmettelen kovasti, ettei sitä vieläkään ole Suomen markkinoilla. Täällä kun laatukriteerit rokotteidenkin suhteen ovat kovemmat kuin esim. Meksikossa.
- hyväätuutisethei
Ei apua :D
Te ette tiedä MITÄÄN. Illalla selitän teille kun on aika, olen töissä.
Uskoa ei tarvi, minulla oli Cin 3 ja 1,5kk päästä ei mitään.... Rokote on tulossa tännekin. Aluksi riski maat. Mexico, Columbia, Usa ym ym.....
T. Aloittaja - masentunut1
Ihmisen papilloomavirus HPV aiheuttaa useita sairauksia niin miehille kuin naisille.
Miehille HPV aiheuttaa mm. penissyöpää ja virtsaputken syöpää. HPV:n aiheuttamaa peräaukon syöpää esiintyy molemmilla sukupuolilla. Papilloomaviruksen on osoitettu olevan läsnä myös monissa pään ja kaulan alueen syövissä. Lisäksi se aiheuttaa genitaalialueen kondyloomia molemmille sukupuolille.
Naisilla papilloomavirus aiheuttaa myös kohdunkaulan syöpää sekä emättimen ja ulkosynnyttimien syöpää.- Noissa..
tapauksissa kyseessä on hp-viruksen eri muoto. Se viruksen muoto joka aiheuttaa kohdunkaulansyöpää, ei aiheuta mitään muuta. Saadakseen esim. kondylooman, täytyy saada tartunta siitä hp-viruksen muodosta, joka sen aiheuttaa. Ja hp-viruksen muotoja on satoja, niistä kaksi aiheuttaa kohdukaulan syöpää. Nykyisin (Suomessakin) saatavissa oleva rokote kohdunkaulansyöpää vastaan suojaa noilta kahdelta hp-viruksen muodoilta.
Nykyisin kohdunkaulansyöpää aiheuttavaa hp-virusta kantaa n. 70% väestöstä.
- hpv99
Ystäväni oli kuollessaan 29v.
Hänen papansa oli aina ollut puhdas, ei ollut sairastanut kondyloomaa. Kävi 2v välein papassa ja meni oireiden vuoksi lääkäriin. Syöpä oli jo levinnyt niin laajalle, että voitiin ainoastaan helpottaa oloa. Kuoli 8kk kuluttua diagnoosista. :( - vieras n
Milloin rokote on hyväksytty Yhdysvalloissa? FDA ei ainakaan ole sitä hyväksynyt (ks. http://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/ucm172678.htm). Rokotetta ei myöskään saa mistään täällä Kaliforniasta (ainakaan laillisesti).
- hpv999
Ymmärtääkseni tutkimuksessa tutkitaan uuden rokotteen tehoa!
Katso Googlesta. On se. - diapam666
http://www.virolabintl.com/ingles/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=8
Vittu mitä urpoja!!! - hyväätuutisethei
Hei ap täällä.
Näköjään ei mun tarvii selittää sen enempää ko rokotteesta.
Jos joku halua ajatella terveyttään niin minun sähköpostini on täällä.
Haukkumista ei tarvitse sietää kenenkään. Hävetkää haukujat jos ette ymmärrä. Siksi ei enää ole haluja kirjoitella tälle sivustolle.
T. Aloittaja - hyväätuutisethei
Hei!
Olen perustanut suljetun ryhmän. Jossa voimme keskustella papilloomaviruksesta sen hoidosta ja kokemuksista.
Perustin sen koska haluan jakaa omat kokemukseni kyseisestä viiruksesta. Itse paranin täysin otettavani terapeuttisen rokotteen.
Ryhmässä voit keksustella asiasta luottamuksellisesti. Kysellä vaikka kyseisestä rokotteesta saada tukea, kysyä Hpv:sta ja sen muutoksista. Voin kertoa oma kohtaisia kokemuksia viruksen hoidosta Suomessa ja Meksikossa
http://www.facebook.com/groups/184907924991687/
Ryhmässä on nyt 17hlö
T. Aloittaja - hpv2
Suomessa pistettävä hpv rokote aiheuttaa tutkimusten mukaan (usa) ainaakin lapsettomuutta....
- ihmetteleväimmeinen
mistä sen muka tietää että on täysin parantunut? virushan sammuu jossakin kohtaa itsestään eikä näy testeissä? sehän voi olla ettei se tee ku elämän aikana yhdet ainoat muutokset tai sen loop hoidon jälkeen seuraavina 10 vuoteen ei edes näy papassa eikä suuren riskin testeissä. eli mistä voi tietää että tollaisen rokotuksen jälkeen ois parantunu?
- hyväätuutisethei
Minulle tehttiin Meksikossa 4 eri testiä. Sekä verikoet oli otettu, missä katsotaan E6 ja E7 proteinit ja jotai muutakin. Enkä usko että Cin3 ja Hpv voi yhtäkkiä ale 2ssa kuukaudessa mennä itsestään pois... sin verran jo järki sano. Myös minula on faktoja miten se rokote toimi vain emailin kautta ne voin anta.
Hei, hpv2. Totta se on, myös siihen on faktoja miks se ei edes toimi. Ennaltaehkäisevä rokote en suosittele kelle. - äiti vaan
Onneksi rokotutin teini-ikäisen tyttäreni Papilloomavirukselta suojaavalta rokotteeella.Maksoihan se kun 3 rokotetta laitettiin mutta terveyden edestä pieni hinta.(siis kohdunsuun syövältä) Toki tyttäreni teitää että sitten kun alkaa se sukupuolielämä-kondomi on ehdoton! Liekö jo pian rokote yläasteikäisten neitojen ohejlmassa?siis ilmaisena..
- hyväätuutisethei
Hei kaikille :)
2 viikkoa sitten oli 1 vuoden jälkeen kontrolli ja tervet paperit sain :). Ei Hpv eikä muuta, kaikki on hyvin. Seuraava papa vast 3v päästä. Rokotteen jälkeen lääkärin mielestä ei tarvi enää käydä useammin, kun en enää ole riskiryhmässä. Kiitos meksikolaiselle tutkijalle ja Eira sairaalan lääkärille, joka tunne rokotteen
Hyvää kevän jatkoa kaikille naisille!
T. Ap - myrkyn lykkäs
GlaxoSmithKline, luotettava THL:n pääyhteistyökumppani.
Eikä tarvitse esittää tutkimusviitteitä, jos ihmettelee, onko yhteistyö Suomessa täysin eettisellä pohjalla.
Japanissa HPV-rokote todettiin vaaralliseksi:
http://www.hs.fi/kotimaa/Japani ei enää suosittele papilloomarokotetta Suomi aloittaa rokotukset marraskuussa/a1373335107314
Ensi syksystä alkaen HPV-rokote tarjotaan kaikille 11–12-vuotiaille tytöille osana kansallista rokotusohjelmaa. Ensimmäisenä rokotusohjelmakautena rokote annetaan myös 13–15-vuotiaille tytöille. Rokotteena käytetään GlaxoSmithKlinen (GSK) HPV-rokotetta.
STT ja kumppanit huijaavat HPV-rokotteen markkinoinnissa:
http://jyrkikuoppala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/118144-tiedotusvalineet-vs-tutkimusnaytto-hpv-rokote-ja-kohdunkaulansyovan-ehkaisy
Onko Merckin HPV-rokote Gardasil yhtä paha kuin Vioxx?
http://www.magneettimedia.com/onko-merckin-hpv-rokote-gardasil-yhta-paha-kuin-vioxx/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444694Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty393594Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm623060Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812