Rakveren paikallisliikenne.

tiedoton1

Oliskohan kellään tietoa noista Rakveren paikallisliikenteen bussien lipuista ? Paljonko maksaa ja mistä saa ?

5

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävijä.

      Busseja kulkee ja lippija saat torilta tai bussiasemalta.

      Mutta matkat ovat lyhyitä, joten bussikyytiä siellä tarvitse, ellei majoitus ole jossain laitamilla. Keskustan muutaman korttelin pyörii kevyesti omin jaloin.

      Katariinan kamari on tosi hyvä ruokapaikka.

    • tiedoton1

      Joo varmasti kävellen tulee kuljettuakin mutta tuonne Pohjakeskukseen tulee jo vähän matkaa ja ylipäätään vierailuni tuonne Rakvereen on lyhyt.

    • sinne2

      Vaikkakin tuo Rakvere on pieni kaupunki niin oli se silti näkemisen arvoinen.Tuo linnoistus lienee Rakveren tärkein nähtävyys ja sen sisälle rakennettu museo, jätin tuon museon kuitenkin tällä kertaa väliin.
      Aqua spa oli oikein mukava kylpylä ja kannattaa ehdottomasti ottaa tuo saunaosasto jossa on 8 erilaista saunaa käytettävissä.
      Rakveren keskustassa on monia kauppoja ja löytyy sieltä kirpputorikin sekä alkoholi kauppa. Omasta mielestäni pikkukauppojen hinta taso oli jonkin verran alhaisempi Tallinnaan verratuna mutta toisaalta merkki tuotteita ei juurikaan löytynyt.
      Isompaa ostos paratiisia tarjosi Pöhjakeskus kaupungin laidalla jonne menin ilmais bussilla keskustan torilta joka tosin kulkee ainoastaan aamupäivällä pari kertaa (bussi 5A)
      Pöhjakeskuksessa on suuri määrä pikkuliikkeitä,ruokakauppa,rautakauppa ja ruokailupaikkaa ja kahvipaikkaa.
      Koska keli oli aivan mahtava päätin tuolta Pöhjakeskuksesta kävellä takaisin keskustaan. En kuitenkaan suosittele kokemattomalle tuota koska matkaa kertyy lähemmäks 4 km ja ihan selkeäkään reitti ei ole. Bussi nro 5 kulkee keskustaan tuolta kauppakeskustasta ja hinta pitäisi olla 2 e.
      Ruokailupaikkoja löytynee keskustasta esim Laada cafe tarjosi edullista ja hyvää ruokaa mutta oli myös kahvilana hyvä hengähdys paikka lähes keskustan nurkilla. Tasokkaampaa ruokaa paikkaa sen sijaan tarjosi Katariina kelder joka tosin sijaitsi hivenen sivummalla ja oli hivenen hankalammin löydettavissä.
      Koskapa olin liikkellä arki aikaan en noista ilta riennoista osaa sanoa muuta kuin että Grand prix casino,Admiral casino ja Carla pubi.

      • Heh heh

        Valitsemmeko siis Rakveren Viron kesäkaupungiksi???


    • Hyvä kylpyä

      Aqua Spasta torille satakunta metriä ja siellä bussipysäkki. Torin laidalla löytyy myös ostospaikkoja.

      Oikein hyvä lomailupaikka!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe