Kuuleva kirkko on perustanut ketjun, jossa lupaa vastata karsimaattisuutta koskeviin kysymyksiiin. Tämä kysymys on ollut siellä eilisestä, eikä kukaan ole vastannut. Otetaan siis oma ketju.
Mihin tarvitaan henkien erottamisen armolahjaa, ellei ole mitään henkiä mitä erottaa ?
Mikä on henkien erottamisen armolahja ?
104
270
Vastaukset
- lahjan arvioida
Perustuu uskonelämän faktoihin jotka löytyvät kirkon duunarittarien vihollisesta, Raamatusta.
Ylhäältä käsin koskematta annettu. Lahjan saanut näkee suoraan ihmisen lävitse, turha on venkuilla sen edessä. Käyttö-ohjeita ei anneta, pitää itse elämän koulussa päätä seinään hakaten opetella. Saapi noidat kiemurtelemaan...
"Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä. "- Uskonnon uhri
Minä kerron teille, miten uskomaton voima ihmisen ajattelulla on. Minun vanhempani olivat syvästi helluntaiuskovaisia ja kävimme säännöllisesti kirkossa, koko perhe. Kun minä tulin murrosikään, aloin kapinoida perheeni uskontoa vastaan, koska se oli mielestäni silmänpalvontaa. Kotona tapahtui myös sellaisia asioita, joista en halua edes kertoa.
Ensin vanhempani ja ja vanhin veljeni painostivat minua kovin sanankääntein. Sitten minut vietiin helluntailaisen papin käsittelyyn. Hän tulkitsi välittömästi, että minä olen riivaajan vallassa. Hän aloitti riivaajan ulosajon jo ensimmäisellä "hoitokerralla". Aloin itsekin uskoa, että olen pahasti saastainen ja Jumalan hylkäämä. Tilanne oli niin pelottava ja lamaannuttava, että jonkin ajan päästä sairastuin ruoansulatuselimistön tulehdukseen. Se äityi niin pahaksi, että jouduin hetkeksi jopa sairaalaan tiputukseen.
Vasta sairaalassa lääkäri alkoi kysellä, että onko minulla jotain huolia tai vaikeuksia. Kerroin hänelle tilanteeni rehellisesti. Hän varasi minulle välittömästi ajan psykiatrille. Se pelasti minut elävien kirjoihin. Sen jälkeen en ole astunut jalallani helluntaiseurakunnan ovesta sisään. Ei tässäkään ole kyse uskonnon pahuudesta, vaan joidenkin siellä toimivien ihmisten täydellisestä sokeudesta ja tunteettomuudesta. - Hän hoitelee
Uskonnon uhri kirjoitti:
Minä kerron teille, miten uskomaton voima ihmisen ajattelulla on. Minun vanhempani olivat syvästi helluntaiuskovaisia ja kävimme säännöllisesti kirkossa, koko perhe. Kun minä tulin murrosikään, aloin kapinoida perheeni uskontoa vastaan, koska se oli mielestäni silmänpalvontaa. Kotona tapahtui myös sellaisia asioita, joista en halua edes kertoa.
Ensin vanhempani ja ja vanhin veljeni painostivat minua kovin sanankääntein. Sitten minut vietiin helluntailaisen papin käsittelyyn. Hän tulkitsi välittömästi, että minä olen riivaajan vallassa. Hän aloitti riivaajan ulosajon jo ensimmäisellä "hoitokerralla". Aloin itsekin uskoa, että olen pahasti saastainen ja Jumalan hylkäämä. Tilanne oli niin pelottava ja lamaannuttava, että jonkin ajan päästä sairastuin ruoansulatuselimistön tulehdukseen. Se äityi niin pahaksi, että jouduin hetkeksi jopa sairaalaan tiputukseen.
Vasta sairaalassa lääkäri alkoi kysellä, että onko minulla jotain huolia tai vaikeuksia. Kerroin hänelle tilanteeni rehellisesti. Hän varasi minulle välittömästi ajan psykiatrille. Se pelasti minut elävien kirjoihin. Sen jälkeen en ole astunut jalallani helluntaiseurakunnan ovesta sisään. Ei tässäkään ole kyse uskonnon pahuudesta, vaan joidenkin siellä toimivien ihmisten täydellisestä sokeudesta ja tunteettomuudesta.Enemmän onkin uskontoja, lahkoja, omavoimaisia 'kristittyjä' jotka käyttävät uskonnollisuuttaan ihmismassojen hallintaan - ja niistä Raamattu selkeästi varoittaa.
Jos aihepiirissä pysytään: henkien erottamisen armolahja saajan ei ole tarvetta meuhkata ja pahoinpidellä sillä. Tämäkin lahjan lahjoitetaan ylhäältä kätten koskematta vain Pyhän Hengen täyttämälle Sanaansa turvaavalle. Sitä et voi opiskella eikä ole ansio tai palkinto mistään. Toki väärinkäyttäminen on mahdollista millä hyvänsä lahjalla - Pyhän Hengen ohjaama ihminen ei koskaan toimi vastoin Jumalan Sanaa.
Se että vain jokunen ihminen oikeasti tuntee tuon Sanan, ei asiaa muuta. Tuo Sana ei tod ole voimaton nyyhkis siukkis rakkausrakkaus kirkkoliturgia vaan aivan jotain muuta.
Pelastus on kaiken ydin. Sitä varten ei tarvitse astua yhdenkään srk ovesta sisään - fakta jonka kaikki papit kaikkialla kiistävät kiivaasti. Riittää että huokaat Jeesusksen puoleen - nyt just siinä. Hänhän on Uskon antaja, Hän hoitelee loput... ja ellei tee, voit Hänen edessään vedota siihen että etpäs hoitanu minua vaikka Sinua huusin! Sillä jokainen tulee polvistumaan kerran Hänen eteensä.
Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän [NOKIA] irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. - 15+10
Hän hoitelee kirjoitti:
Enemmän onkin uskontoja, lahkoja, omavoimaisia 'kristittyjä' jotka käyttävät uskonnollisuuttaan ihmismassojen hallintaan - ja niistä Raamattu selkeästi varoittaa.
Jos aihepiirissä pysytään: henkien erottamisen armolahja saajan ei ole tarvetta meuhkata ja pahoinpidellä sillä. Tämäkin lahjan lahjoitetaan ylhäältä kätten koskematta vain Pyhän Hengen täyttämälle Sanaansa turvaavalle. Sitä et voi opiskella eikä ole ansio tai palkinto mistään. Toki väärinkäyttäminen on mahdollista millä hyvänsä lahjalla - Pyhän Hengen ohjaama ihminen ei koskaan toimi vastoin Jumalan Sanaa.
Se että vain jokunen ihminen oikeasti tuntee tuon Sanan, ei asiaa muuta. Tuo Sana ei tod ole voimaton nyyhkis siukkis rakkausrakkaus kirkkoliturgia vaan aivan jotain muuta.
Pelastus on kaiken ydin. Sitä varten ei tarvitse astua yhdenkään srk ovesta sisään - fakta jonka kaikki papit kaikkialla kiistävät kiivaasti. Riittää että huokaat Jeesusksen puoleen - nyt just siinä. Hänhän on Uskon antaja, Hän hoitelee loput... ja ellei tee, voit Hänen edessään vedota siihen että etpäs hoitanu minua vaikka Sinua huusin! Sillä jokainen tulee polvistumaan kerran Hänen eteensä.
Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän [NOKIA] irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.Tuolla myöhemmin ketjussa oliko se 2.3. on hyvä Anja-papin vastaus henkien erottamisen armolahjasta. Oletteko huomanneet?
- Sisältöä siin eio
15+10 kirjoitti:
Tuolla myöhemmin ketjussa oliko se 2.3. on hyvä Anja-papin vastaus henkien erottamisen armolahjasta. Oletteko huomanneet?
Tuolla myöhemmin ketjussa oliko se 2.3. on hyvä Anja-papin vastaus henkien erottamisen armolahjasta. Oletteko huomanneet?
Kyllä, siellä se lahjasta osattoman sanahelinä kilkattaa tuulessa. Sisältöä siin eio
- xyytön
mitä jos lahjan omaava kattoo peiliin , pelästyyk se ,vai hymyilyittääx sitä vaa.
- Peilaa ensin itsesi
Lahjaton jää iäisesti lahjattomaksi, talentin saaneelta otetaan viimeinen väärinkäytetty pois.
Peilaa itsellesi vastaus Jeesuksen vertauksesta: ..."Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa. Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
"Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt; miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
"Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.' - Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää.' - 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
"Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'" Luuk19- seopetteleesekäoppi
anteeksi tää on varmaan turha kysymys sinulle mutta minä olen hiukan epävarma tässä kohtdasta siksi haluaisin tietää tarkoittaako peilaaminen sitä että jos vaikka omistaa 5 leiviskää ja menee peilin eteen niin näyttääkö se peilissä että minulla olisi 10 leiviskää ja saisinko silloin mahdollisesti yhen tai jopa kaksi niiltä joilta otetaan se ainoa leiviskä pois.ystäväni joka on ollut pitemmän aikaa tiellä kuin minä oli 72% varma että peilaaminen ei auttaisi koska niin hän sanoi että vaikka peilissä olisi 10 leiviskää niin taskuissa silti vain 5 jos näin on niin miten voin kartuttaa saldoani koska ymmärät varmaan että minäkin haluan sijoittaa taivaalliseen varainhoitoon ja siksi pyydänkin sinulta laupeutta nähdäksesi kuinka hauras ja heiveröinen olen ,
enkä haluaisi tulla missään nimessä hakatuksi saatikka teloitetuksi.
- eikö kukaan
Onko palstalla yhään kirkon virallista vastaajaa, joka tietää tämän armolahjan tarkoituksesta mitään ?
- RiNnEvAaRa
Se voisi olla ominaisuus aistia ,miten ihmiset ympärillä värähtelee. Oliko alkuseurakunnassa liian vähän porukkaa, suhteessa ulkopuolisiin avunhakijoihin? Ehkä yksi merkitys oli silloin energian säästö.Lahjan omaava priorisoi avunhakijoiden tarpeet ja sen mukaan toimittiin. Ajatuksena auttaa mahdollisimman monia negatiiviseen moodiin jumittuneita otuksia, joilla jatkumon valo oli sammunut tai sammumassa.Tarjota uudestaan kokemus yhteydestä ympärillä olevassa tapahtumassa ja auttaa nuuskimaan ihmiselle ominaisella uteliaisuudella jatkuvan muutumisen tilassa olevaa aistimispintaa , sekoamatta.
- Ihana Fantasti
Maallikkona tunkeilen pöytään, jos kirkollisista ei ole.
Lahja olisi hyvin tarpeellinen seurakuntien kirkkoherroille, koska he ensisijassa tekevät päätöksen, kuka ja ketkä saavat tilaa kirkossa tilaisuuksien järjestämiseen tai ketä kutsutaan/päästetään puhumaan kirkkoon.
Ohjeita löytyy lähinnä Paavalin kirjeistä.
Room. 16:17 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä
1. Tim. 6:3- Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen...
2. Joh. 1:10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
En tiedä papeista, kellä sellaista on, jos on. Kirkon maallikoilla sellaista on, mutta ongelma tulee siitä, miten maallikot pääsevät vaikuttamaan; kirkkoneuvostossako ehkä, mutta sinne ei valita hengen perusteella vaan äänestyksen ja kirkkoon kuuluvilla uskomattomillakin on äänioikeus ja ne tunkevat mukaan kaikenmaailman vihreitä ja punaisia ajamaan omia epäkristillisiä intressejään.
Jos hengen lahjoja saaneila maallikoilla olisi mahdollisuus päästä vaikka kirkkoherran neuvonantajaksi tai johonkin vastaavaan sisäpiiriin, niin hyvä olisi.
Toistaiseksi olen yrittänyt vaikuttaa oman seurakuntani kirkkoherran ratkaisuihin sähköpostien välityksellä. - Hyljätyt kirkonkivet
"Lahja olisi hyvin tarpeellinen seurakuntien kirkkoherroille..."
Mutta kun. Ohjeita ei löydy edes Paavalin kirjeistä ... koska edes koko sanaa kirkkoherra saatikka kirkko - ei Raamattu tunne ollenkaan. Tämä - kuten muutkin lahjat ovat tarkoitettu erityisesti seurakunnan rakennukseksi - jota kirkkolaitos, kauko-ohajttu pyramidi, ei edusta ollenkaan.
Kyseisen lahjan antajalle taasen ei ihminen voi neuvoja jaella. Onneksi kirkkoherrat ovat 100% avuttomia tässä ushteessa: tätä ei voi opiskella katolisesta liturgiasta tms. eikä jaeta saksan seminaarista. Uudestisyntynyttä kehotetaan toki anomaan rukouksessa.
Lahja lahjoitetaan eikä sukupuolella ole asiassa mitään tekemistä, uudestisyntyminen on ainoa edellytys. jumalaton jää iäisesti paitsi.
On huomattava että kukin ihminen saa syntyessään joukon luonnollisia kykyjä joita voi joko jättää käyttämättä tai kehittää. Joidenkin 'aavistus' -kykyjen toiminta alue on hyvin lähellä tätä - mutta silti täysin vastakkainen. Liian kärjistävänä esimerkkinä noitien tai vaikka Hitlerin uunileirien lahjtaaja valikoijien kotkanvainu. Eräs mielenkiintoinen sana kuvailee tätä luonnollisen vaiston vääristymän huippua: jesuitress. Älä joudu näiden lahjojen huijaamaksi.
Lopeta siis yrityksesi - ja ala etsiä koko aiheen Luojaa - Jeesuksen kautta. Ei kirkonkivien kautta, ei isän, ei hengen. VAIN Jeesuksen kautta.
"Niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne."
"Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut.' " Tuossa on 50 minuutin oppitunti aiheesta, karismaattinen näkemys asiasta. Kuinka tervettä tuollainen huuhailu sitten on niin se onkin toinen tarina.
http://saarna.net/lataa.php?saarna_id=512- eksyt koska et tunne
'Terveys' selviää koettelmalla. Sitä ei tunteitten varassa elävä ihminen saatikka jumalatoin saata tehdä, onhan väärä kuin kopio aidosta. Ja mitä hienompi puhe henkeäsalpaavine vertauskuvineen - sitä korkeampi jesuiittasuu sen kailottaa.
Ensimmäinen kynnys on kaiken koettelu ja arvostelu. Jos sitä ei sallita, ollaan tekemisissä kultin kanssa: "yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."
Toinen kynnys on koetinkivi - Sana jota kirkkolaitoksella ei ole ikinä ollutkaan ... muuta kuin liturgioidensa hoilotus taikakaluina: "Mutta Jeesus katsahti heihin ja sanoi: "Mitä siis on tämä kirjoitus: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi'? Jokainen, joka kaatuu siihen kiveen, ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa." Ja kirjanoppineet ja ylipapit tahtoivat ottaa hänet sillä hetkellä kiinni, mutta he pelkäsivät kansaa; sillä he ymmärsivät, että hän oli puhunut sen vertauksen heistä.
Eli tässäkin näkyy kuinka kirkkokultti haluaa murhata kyselijät.
Kuinka kukaan voi koetella mitään ellei tunne Sanaa?
"Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa? "
- kukaan ei vastaa
Onpas vaisut kuulevat
- pyyhki pois 100%
Kol. 2:15 Alkukielessa tuossa kerrotaan Jeesuksen ylösnousemuksesta. Kuinka Hän istuu nyt Isän, Kaikkivaltiaan, Itse Itsessäansä Itsellensä Riittävän, Vanhaikäisen vieressä ja hallitsee. Jeesus voitti kuoleman. Jeesuksen eteen tuotiin hävinnyt langenneiden enkelien joukot, alastomana, häväistiin jokainen yksitellen ja erikseen, Jumalan sotajoukkojen edessä.
Voitto on täydellinen. Siksi riivaajat pakenevat. Eivät taikatemppujen takia - vaan henkilöä - vain jos edustaa Jeesusta. Vain ja Jeesusta ja jo julistettua tulevaa tuomiotaan ne pelkäävät. Jos on Jeesuksen lisenssi, ne pakenevat, ei omalla meuhkalla vaan Sanansa voimalla, kunnia vain Hänelle.
"Jeesuksessa asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti, ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää, ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella: ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.
Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun". Kol.2
"Tulkaa, kuulkaa, niin minä kerron teille, kaikki te Jumalaa pelkääväiset, mitä hän on minun sielulleni tehnyt. Häntä minä suullani huusin, ja ylistys tuli minun kielelleni. "Ps - M@k3
Henkien erottamisen armolahja on sellainen että sen avulla voi vittuilla ihmisille ja sanoa että se on Jumalan mielipide.
Varmaan yksi kätevimmistä armolahjoista. - saammeko vastauksen
Nostetaan ylöspäin näkyviin.
- Poimintoja
"saammeko vastauksen"
Lahjan saaja saa vastauksen.
Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
... toinen saa lahjan lahjan arvostella henkiä ...Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
Poimintoja kulttikirkonkauhistuksesta, Raamatusta - saammeko vastauksen
Poimintoja kirjoitti:
"saammeko vastauksen"
Lahjan saaja saa vastauksen.
Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
... toinen saa lahjan lahjan arvostella henkiä ...Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
Poimintoja kulttikirkonkauhistuksesta, RaamatustaNs. perusasiat armolahjoista on aika tuttuja. Raamattuakin tulee luettua. Mutta minuakin kiinnostaisi kkpapin kommentti henkien erottamisen armolahjasta.
En ymmärtänyt tuota "lahjan saaja saa vastauksen" -kommenttia. Opetus armolahjoista on osa raamatunopetusta. Vastauksia kysymyksiin saadaan vaikka lahjaa ei olekaan.
Armolahjoista on jotain kirjoitettukin jossain ketjussa, mutta ei juuri tästä muistaakseni. ? - nosto
saammeko vastauksen kirjoitti:
Ns. perusasiat armolahjoista on aika tuttuja. Raamattuakin tulee luettua. Mutta minuakin kiinnostaisi kkpapin kommentti henkien erottamisen armolahjasta.
En ymmärtänyt tuota "lahjan saaja saa vastauksen" -kommenttia. Opetus armolahjoista on osa raamatunopetusta. Vastauksia kysymyksiin saadaan vaikka lahjaa ei olekaan.
Armolahjoista on jotain kirjoitettukin jossain ketjussa, mutta ei juuri tästä muistaakseni. ?Yritetään vielä.
- säkenöivin silmin
saammeko vastauksen kirjoitti:
Ns. perusasiat armolahjoista on aika tuttuja. Raamattuakin tulee luettua. Mutta minuakin kiinnostaisi kkpapin kommentti henkien erottamisen armolahjasta.
Armolahjoista on jotain kirjoitettukin jossain ketjussa, mutta ei juuri tästä muistaakseni. ?Kuinka oletat että uskosta ja siten kaikista lahjoista osaton pappi joka kiistää puolet raamatusta voisi siitä jotain opettaa oikein?
Hänhän vihaa säkenöivin silmin lahjan saanutta - koska tietää olevansa alaston lahjan saaneen edessä. Ei tätäkään 'opeteta' missään koulussa - sen tietää vain lahjan haltija.
Mitä ihmeen vastausta kaipaat? Johan pelkkä lahjan nimi kertoo mitä se pitää sisällään. Henkien erottamisen lahjan saanut ihminen tunnistaa riivaajat eivätkä ne kykene piiloutumaan. Riivattu taas joutuu Lahjan haltijan kohdatessaan pakokauhun valtaan ja tapahtuu kummia ilman että lahjan haltija sormeaan nostaa. Monesti hänelle annetaan tieto myös sen nimestä. Hän tunnistaa myös Poikansa Jeesuksen lähettämän Hengen missä ikinä Hän vaikuttaakaan. Kirkkolaitokseen häntä ei saa sen iljettävyyden takia: sisältö täynnä kuolleitten luita ja saastaa, pelkkää valheen henkien orgiaa... - 7+5
säkenöivin silmin kirjoitti:
Kuinka oletat että uskosta ja siten kaikista lahjoista osaton pappi joka kiistää puolet raamatusta voisi siitä jotain opettaa oikein?
Hänhän vihaa säkenöivin silmin lahjan saanutta - koska tietää olevansa alaston lahjan saaneen edessä. Ei tätäkään 'opeteta' missään koulussa - sen tietää vain lahjan haltija.
Mitä ihmeen vastausta kaipaat? Johan pelkkä lahjan nimi kertoo mitä se pitää sisällään. Henkien erottamisen lahjan saanut ihminen tunnistaa riivaajat eivätkä ne kykene piiloutumaan. Riivattu taas joutuu Lahjan haltijan kohdatessaan pakokauhun valtaan ja tapahtuu kummia ilman että lahjan haltija sormeaan nostaa. Monesti hänelle annetaan tieto myös sen nimestä. Hän tunnistaa myös Poikansa Jeesuksen lähettämän Hengen missä ikinä Hän vaikuttaakaan. Kirkkolaitokseen häntä ei saa sen iljettävyyden takia: sisältö täynnä kuolleitten luita ja saastaa, pelkkää valheen henkien orgiaa..."Säkenöivin silmin"
Sinä ajattelet niin kuin kirjoitat.
Minä mielelläni kuulen kuulevan kirkon papin kommentin. Mitäpä se sinua haittaa, kun minä haluan keskustella papin kanssa. - mutu ei kelpaa
7+5 kirjoitti:
"Säkenöivin silmin"
Minä mielelläni kuulen kuulevan kirkon papin kommentin. Mitäpä se sinua haittaa, kun minä haluan keskustella papin kanssa."1 2"
Mitäpä se minua haittaa, kun sinä haluat keskustella papin kanssa. Etsimällä varmasti löydät sellaisen joka sanoo juuris sitä mitä haluat.
Kun teet sen kahdenkesken saat varmimmin haluamasi vastauksen. Täällä ne eivät enää uskalla kos palstan rahvas vaatii Raamatusta näyttöä - nääs kaikille mutu ei kelpaa.
♪ꜗ♫ Metsästysonnea! - 16+4
mutu ei kelpaa kirjoitti:
"1 2"
Mitäpä se minua haittaa, kun sinä haluat keskustella papin kanssa. Etsimällä varmasti löydät sellaisen joka sanoo juuris sitä mitä haluat.
Kun teet sen kahdenkesken saat varmimmin haluamasi vastauksen. Täällä ne eivät enää uskalla kos palstan rahvas vaatii Raamatusta näyttöä - nääs kaikille mutu ei kelpaa.
♪ꜗ♫ Metsästysonnea!"Mutu ei kelpaa"
Esität erikoisia ajatuksia kommentissasi. Onko kuvaamasi tapa oma toimintatapasi vai huviksesiko yrität pilkata muita.
Ihmetyttää, miksi tämä asia sinua noin kiusaa. - Tee Parannus
16+4 kirjoitti:
"Mutu ei kelpaa"
Esität erikoisia ajatuksia kommentissasi. Onko kuvaamasi tapa oma toimintatapasi vai huviksesiko yrität pilkata muita.
Ihmetyttää, miksi tämä asia sinua noin kiusaa."1 2"
Jankutat erikoisia ajatuksia kommentissasi. Onko kuvaamasi tapa oma toimintatapasi vai huviksesiko yrität pilkata muita. Ihmetyttää, miksi tämä asia - joka ei sinulle kuulu - sinua noin kiusaa.
Sinä kerrot olevasi uskosta osaton ja haluat siinä pysytellä parannusta tekemättä ... kysellä jankaten jotain joka parannuksen tehneelle lahjoitetaan. Sitten minä vastaan ja koet sen pilkkana. LOL. Sori vaan josse sinulle on pilkkaa, tyttöin sydänten läpätyksille ei ihminen mitään voi...
Asiat mihin viittaa löytyvät Raamatusta eikä julkijumalattomain raamatunkieltäjä pappein mutu sitä muuksi muuta - Asia löytyy Sanasta joka varmasti loukkaa sinua ellet nöyrry sen auktoriteetin alle. Äläkä sotke tuota minuun, minulla ei täs asiassa ole merkitysta puupennin vertaa. - 16+4
Tee Parannus kirjoitti:
"1 2"
Jankutat erikoisia ajatuksia kommentissasi. Onko kuvaamasi tapa oma toimintatapasi vai huviksesiko yrität pilkata muita. Ihmetyttää, miksi tämä asia - joka ei sinulle kuulu - sinua noin kiusaa.
Sinä kerrot olevasi uskosta osaton ja haluat siinä pysytellä parannusta tekemättä ... kysellä jankaten jotain joka parannuksen tehneelle lahjoitetaan. Sitten minä vastaan ja koet sen pilkkana. LOL. Sori vaan josse sinulle on pilkkaa, tyttöin sydänten läpätyksille ei ihminen mitään voi...
Asiat mihin viittaa löytyvät Raamatusta eikä julkijumalattomain raamatunkieltäjä pappein mutu sitä muuksi muuta - Asia löytyy Sanasta joka varmasti loukkaa sinua ellet nöyrry sen auktoriteetin alle. Äläkä sotke tuota minuun, minulla ei täs asiassa ole merkitysta puupennin vertaa."Tee parannus"
1.) Tuolla "1 2" nimimerkillä kai tarkoitat minua, mutta en tiedä mistä tuon nikin olet saanut.
2.) "Sinä kerrot olevasi uskosta osaton ja haluat siinä pysytellä parannusta tekemättä"
En tiedä mistä oikein kirjoitat
a) en ole talle palstalle koskaan sellaista kirjoittanut
b) en ole uskosta osaton
3.) ihmettelen edelleen a) asennettasi b) tulkintojasi c) väitteitäsi, jotka eivät perustu mihinkään
Johtopäätöksenä ajattelen: joko sekoitat minut johonkin tai olet harvinaisen ilkeä ja omituinen uskova tai olet ateisti joka näyttelee uskovaa.
Jokatapauksessa tätä "keskustelua" on turha jatkaa.
Mutta: Sinulla olisi nyt anteeksipyynnön paikka. - Mene pappil aasi
16+4 kirjoitti:
"Tee parannus"
1.) Tuolla "1 2" nimimerkillä kai tarkoitat minua, mutta en tiedä mistä tuon nikin olet saanut.
2.) "Sinä kerrot olevasi uskosta osaton ja haluat siinä pysytellä parannusta tekemättä"
En tiedä mistä oikein kirjoitat
a) en ole talle palstalle koskaan sellaista kirjoittanut
b) en ole uskosta osaton
3.) ihmettelen edelleen a) asennettasi b) tulkintojasi c) väitteitäsi, jotka eivät perustu mihinkään
Johtopäätöksenä ajattelen: joko sekoitat minut johonkin tai olet harvinaisen ilkeä ja omituinen uskova tai olet ateisti joka näyttelee uskovaa.
Mutta: Sinulla olisi nyt anteeksipyynnön paikka."2 3"
2. a. Voi olla että sotkin asian. Onko Jeesus Herrasi? Jos niin Raamattu on jokapäiväinen leipäsi eikä pelkkä witsi: "Raamattuakin tulee luettua."
b. Todistapa se selkeästi
a. Asenne perustuu Raamattuun. Koita kestää tai esitä mikäkohta meni väärin Raamatun suhteen.
b. heitto ilman faktoja. Täsmennä tai tod vaikene.
c. Mikäkö ei perustu mihinkään? 1 2=3
Mutta: Sinulla olisi nyt anteeksipyynnön paikka.
Hörölöörö, tätähän egopulleat tytöt aina vativat: anteeksipyyntöjä isältään. Tässäkin oppimasi Raamatun perversio - Raamattu puhuu anteeksiannosta eikä sen vaatimisesta!
Kysymyksiisi olen vaivaa nähden vastannut koska tunnen kysymäsi asian syntymälahjana ja kerron käytännön sovellukset - ilman höpöliturgiaa. Itseänsä täynnä olevat kirjanoppineet ovat Jeesuksen sanoja lainaten kyykäärmeitten sikiöitä - erityisesti tällä alueella täysiä nollia. Mene toki kiittämätön lurjus sinne pappilaasi ja etsi korvasyyhyysi sopivat vastaukset. Näitähän piisaa joka lähtöön... - 17+19
Mene pappil aasi kirjoitti:
"2 3"
2. a. Voi olla että sotkin asian. Onko Jeesus Herrasi? Jos niin Raamattu on jokapäiväinen leipäsi eikä pelkkä witsi: "Raamattuakin tulee luettua."
b. Todistapa se selkeästi
a. Asenne perustuu Raamattuun. Koita kestää tai esitä mikäkohta meni väärin Raamatun suhteen.
b. heitto ilman faktoja. Täsmennä tai tod vaikene.
c. Mikäkö ei perustu mihinkään? 1 2=3
Mutta: Sinulla olisi nyt anteeksipyynnön paikka.
Hörölöörö, tätähän egopulleat tytöt aina vativat: anteeksipyyntöjä isältään. Tässäkin oppimasi Raamatun perversio - Raamattu puhuu anteeksiannosta eikä sen vaatimisesta!
Kysymyksiisi olen vaivaa nähden vastannut koska tunnen kysymäsi asian syntymälahjana ja kerron käytännön sovellukset - ilman höpöliturgiaa. Itseänsä täynnä olevat kirjanoppineet ovat Jeesuksen sanoja lainaten kyykäärmeitten sikiöitä - erityisesti tällä alueella täysiä nollia. Mene toki kiittämätön lurjus sinne pappilaasi ja etsi korvasyyhyysi sopivat vastaukset. Näitähän piisaa joka lähtöön..."Mene pappil aasi"
Sinä olet täynnä vihaa.
Jeesus on suurempi kuin vihasi. - Suun Tunnustuksella
17+19 kirjoitti:
"Mene pappil aasi"
Sinä olet täynnä vihaa.
Jeesus on suurempi kuin vihasi.Ja sinätyttö kieroilua, heität lokaa etkä vastaa valheellisiin väittämiisi.
Ikuisesti pahinta sinulle on ettet edes tunnusta Jeesusta Herraksesi. - 3+14
Suun Tunnustuksella kirjoitti:
Ja sinätyttö kieroilua, heität lokaa etkä vastaa valheellisiin väittämiisi.
Ikuisesti pahinta sinulle on ettet edes tunnusta Jeesusta Herraksesi.Yritä rauhottua.
- Jeesun On Herra
3+14 kirjoitti:
Yritä rauhottua.
Vastaa huuteluusi.
- 15+11
Jeesun On Herra kirjoitti:
Vastaa huuteluusi.
"Jeesus on Herra"
Alkuperäiseen kysymykseeni olen saanut vastauksen Anja-papilta (Se on tuossa myöhemmin). Ihmettelen edelleen miksi päälleni hyökättiin tässä ketjussa.
Millään henkisellä tai hengellisellä väkivallalla et saa minusta enempää tiristettyä kommentteja tähän ketjuun.
Toimintasi ei ole raitista. - rauukauslauluja
15+11 kirjoitti:
"Jeesus on Herra"
Alkuperäiseen kysymykseeni olen saanut vastauksen Anja-papilta (Se on tuossa myöhemmin). Ihmettelen edelleen miksi päälleni hyökättiin tässä ketjussa.
Millään henkisellä tai hengellisellä väkivallalla et saa minusta enempää tiristettyä kommentteja tähän ketjuun.
Toimintasi ei ole raitista.- Jos et voi sanoa Jeesusta omaksi ainoaksi auktoriteetiksesi, olet jumalaton kuten alussa jo niin luulinkin. Käytöksesi alleviivaa olettamuksen ja vastaamisen venkuilu ja välttely vahvistaa.
- edelleen tuossa yllä on joukko perättömiä lausumia jotka vaativat täsmennyksen tai perumisen. Sitähän ei jumalaton tee, eikövaikka. 3.) a,b &c
- Toimintani on Raamatun mukaista eikä ignatiaanista haureutta pääkalloviinijuopottleua ja on kauhistus kaikille Raamatun vastaisuuksille rakkauslöpötys papittarille. Suorastaan kivityksen ansainnutta... Milloin te baalin tyttäret kokoatte rovion? - 4+14
rauukauslauluja kirjoitti:
- Jos et voi sanoa Jeesusta omaksi ainoaksi auktoriteetiksesi, olet jumalaton kuten alussa jo niin luulinkin. Käytöksesi alleviivaa olettamuksen ja vastaamisen venkuilu ja välttely vahvistaa.
- edelleen tuossa yllä on joukko perättömiä lausumia jotka vaativat täsmennyksen tai perumisen. Sitähän ei jumalaton tee, eikövaikka. 3.) a,b &c
- Toimintani on Raamatun mukaista eikä ignatiaanista haureutta pääkalloviinijuopottleua ja on kauhistus kaikille Raamatun vastaisuuksille rakkauslöpötys papittarille. Suorastaan kivityksen ansainnutta... Milloin te baalin tyttäret kokoatte rovion?Sä olet Balltis.
- 2-3
4+14 kirjoitti:
Sä olet Balltis.
Sä olet 4 14 islamofacisti
- Van Hurskas
säkenöivin silmin kirjoitti:
Kuinka oletat että uskosta ja siten kaikista lahjoista osaton pappi joka kiistää puolet raamatusta voisi siitä jotain opettaa oikein?
Mitä ihmeen vastausta kaipaat? Johan pelkkä lahjan nimi kertoo mitä se pitää sisällään. Henkien erottamisen lahjan saanut ihminen tunnistaa riivaajat eivätkä ne kykene piiloutumaan. Riivattu taas joutuu Lahjan haltijan kohdatessaan pakokauhun valtaan ja tapahtuu kummia ilman että lahjan haltija sormeaan nostaa. Monesti hänelle annetaan tieto myös sen nimestä. Hän tunnistaa myös Poikansa Jeesuksen lähettämän Hengen missä ikinä Hän vaikuttaakaan. Kirkkolaitokseen häntä ei saa sen iljettävyyden takia: sisältö täynnä kuolleitten luita ja saastaa, pelkkää valheen henkien orgiaa...Kuulostat jehovanlahkolaiselta. Floodaat samaa kirkonvastaista retoriikkaasi eri nimimerkeillä. Viestiesi sävy kertoo, mitä sisimmässäsi kannat: vihaa.
Se vie pohjan viestiesi mahdolliselta totuusarvolta. Tuollaiselle roskalle ei voi kuin hymähdellä surullisesti ja puistella päätään. Viesteistäsi tulee mieleen maahanmuuttokriitikoiden eli rasistien aggressiivinen retoriikka, omien käsitysten jankkaaminen ja toistelu niin kauan, että niihin alkaa jo itsekin uskoa.
- todella outoa
Kummallista, ettei kukaan kirkon edustaja vastaa.
- Outo kumpulainen
Kummallista, ettei kukaan kirkon edustaja vastaa.
Ehkeivät osaa?
Ehkä olet saanut siihen jo vastauksen? En tosin tiedä mutta ounastelen.
Miksi tuollaista ”lahjaa” kukaan tarvitsee? Se kuuluu kai enemmän noille suunnille joissa askarrellaan enemmän henkimaailman kanssa?
Mitä olen näihin tutustunut, niin ei ole mitään yleistä ohjetta. On vain minusta tuntuu menetelmiä, joita joko kannatetaan tai ei. Niin kauan kun teet sen yhteisön mielen mukaan, sinua suvaitaan. Kun sitten et enää tee kuten odotetaan, sinua ei suvaita. On siis vain koeteltava niitä rajoja, mitä yhteisö suvaitsee.
On suorastaa pelottavaa kuinka näitä asioita käsitellään. Siinä kuka tahansa saa sanoa mitä tahansa ja kuka tahansa voi istua syytettyjen penkillä. Jos joku ei sinusta tykkää, saat helposti ”demonit” kimppuusi. Jos joku tykkää, aina on epäilijöitä, jotka tunteidensa mukaan kääntävät asiat toiseksi. Syyllinen voit yllättäen olla vaikka sinä – ja ne demonit.- mututntumalla ihan
sinussa voisi muutaman sanoa olevan
- perkall
Ellaista ei synny kun 20 Hae viisaiden seuraa, niin viisastut, pahoin käy, jos lyöttäydyt typerien joukkoon.
- Rii vatut
mututntumalla ihan kirjoitti:
sinussa voisi muutaman sanoa olevan
Sitähän Rooma ja sen lähetit ovat 100% - r i i vattuja
Hei. Henkien erottamisen armolahja on tärkeä seurakunnalle, mutta sitä on vähän vaikea lyhyesti kuvata. Tekisi mieli siteerata tähän pitkä katkelma Eero Junkkaalaan vanhasta hyvästä kirjasesta "Armolahjat", mutta tilanpuutteen vuoksi en sitä tee. Yksi Eeron huomio on siinä, että Raamatussa on meille monia kehotuksia arvioida henkiä, mutta vain kerran tämä mainitaan armolahjana (1.Kor.12:10). Eeron painotus on siinä, että kaikkien kristittyjen pitäisi kasvaa uskossa niin, että pystyisimme arvioimaan, mikä on oikein ja hyvää. Kaikki voivat siis jossain määrin osallistua arviointiin ja henkien erottamiseen, mutta joillekin Jumala voi antaa tähän erityisen armolahjan.
Käsittääkseni tämä henkien erottamisen armolahja ei liity pelkästään johonkin henkivaltoihin, vaan tarkoittaa profetian, opetuksen ja monenlaisen toiminnan arviointia. Juuri tuossa kohdassa 1 Kor 12:10 se mainitaan heti profetoimisen lahjan jälkeen. Esim. profetioissa joku voi puhua monenlaista hyvää, mutta silti se ei ole Jumalan Hengen vaikutusta. Opetus tai toiminta voi näyttää hienolta, mutta silti se ei välttämättä olen Jumalan tahdon mukaista. Seurakunnassa tarvitaan raitista puheitten ja toiminnan arviointia.
Ajattelen, että henkien erottamisen armolahja edellyttää yleensä melko hyvää Raamatun sanan tuntemista ja sen erottamista, mikä uskossa on tärkeää ja keskeistä ja mikä taas vähemmän tärkeää. Tämänkin armolahjan pohjavireenä on rakkaus.
Anja-pappi- 16+4
Kiitos.
- Uusi Konvokaatio?
"Ajattelen, että henkien erottamisen armolahja edellyttää yleensä melko hyvää Raamatun sanan tuntemista ja sen erottamista, mikä uskossa on tärkeää ja keskeistä ja mikä taas vähemmän tärkeää. Tämänkin armolahjan pohjavireenä on rakkaus."
Niinhän tod, tässä näyte kuinka rakkauspapitar ajattelee: ja Kas, ei mitään kiinnekohtaa todellisuuteen - Saatikka Raamattuun.
1. Minkä tahansa lahjan saaja saa lahjan sinäpäivänä kun saa. Uudestisyntymätön Jumalan sanan vastaisesti elävä papitar lahjaksi on luvattu jättää iäisesti kaikesta paitsi - ellei tee parannusta..
Minä sain lahjaksi poikasena auton - enkä osannut edes ajaa. Ja ny sinä puoskari tänne suollat tunteitasi vaatien autoinsinöörin koulutusta - etkä edes osaa julkeuttasi hävetä. Henkien erottamisen armolahjan saa jopa lukutaidoton poika uudestisyntyessään -snap like that- ilman että edes osaisi sitä käyttää.
2. Keskeinen asia - jonka te korvasyyhypapittaret aina työnnätte pois - on Jeesus. Vain ja Yksin Jeesus.
3. Pohjavire? Pohjamaali? Vire? Keskimoottori? Onko tämä uusikin konvokaatio? - vastuuntuntoa
Uusi Konvokaatio? kirjoitti:
"Ajattelen, että henkien erottamisen armolahja edellyttää yleensä melko hyvää Raamatun sanan tuntemista ja sen erottamista, mikä uskossa on tärkeää ja keskeistä ja mikä taas vähemmän tärkeää. Tämänkin armolahjan pohjavireenä on rakkaus."
Niinhän tod, tässä näyte kuinka rakkauspapitar ajattelee: ja Kas, ei mitään kiinnekohtaa todellisuuteen - Saatikka Raamattuun.
1. Minkä tahansa lahjan saaja saa lahjan sinäpäivänä kun saa. Uudestisyntymätön Jumalan sanan vastaisesti elävä papitar lahjaksi on luvattu jättää iäisesti kaikesta paitsi - ellei tee parannusta..
Minä sain lahjaksi poikasena auton - enkä osannut edes ajaa. Ja ny sinä puoskari tänne suollat tunteitasi vaatien autoinsinöörin koulutusta - etkä edes osaa julkeuttasi hävetä. Henkien erottamisen armolahjan saa jopa lukutaidoton poika uudestisyntyessään -snap like that- ilman että edes osaisi sitä käyttää.
2. Keskeinen asia - jonka te korvasyyhypapittaret aina työnnätte pois - on Jeesus. Vain ja Yksin Jeesus.
3. Pohjavire? Pohjamaali? Vire? Keskimoottori? Onko tämä uusikin konvokaatio?Jep, ja kun kaikenlaiset keskenkasvuiset vapaissa suunnissa näitä lahjoja (tai niin luulemiaan) ilman mitään vastuuntuntoa käyttelevät, niin siinä tuleekin hups rumaa jälkeä...
Joita paikkaillaan mm. UUT:ssa ja luterilaisessa kirkossa. - islamofacistilla
vastuuntuntoa kirjoitti:
Jep, ja kun kaikenlaiset keskenkasvuiset vapaissa suunnissa näitä lahjoja (tai niin luulemiaan) ilman mitään vastuuntuntoa käyttelevät, niin siinä tuleekin hups rumaa jälkeä...
Joita paikkaillaan mm. UUT:ssa ja luterilaisessa kirkossa.... taas faktat hakusessa.
- Persutasoa
islamofacistilla kirjoitti:
... taas faktat hakusessa.
Helposti huomaa, että näillä provokaattoreilla on jäänyt koulunkäynti vähiin, kun kielellinen anti on niin masentavaa.
- Alle lujaa
Uusi Konvokaatio? kirjoitti:
3. Pohjavire? Pohjamaali? Vire? Keskimoottori? Onko tämä uusikin konvokaatio?Taitaa tunteidenpalvoja-helluntailainen olla asialla, kun länkyttää iänikuisista korvapunkeistaan?
- Sanat "erottamisen"
"Ajattelen, että henkien erottamisen armolahja edellyttää yleensä melko hyvää Raamatun sanan tuntemista ja sen erottamista, mikä uskossa on tärkeää ja keskeistä ja mikä taas vähemmän tärkeää. Tämänkin armolahjan pohjavireenä on rakkaus.
Anja-pappi "
Raamattu kokonaisuudessaan on Jumalan lähettämä koettelemus. Se sisältää hyvää ja pahaa, ja siitä on valittava ja opetettava oikein, sillä näin erotetaan loppujen lopuksi pyhät ja pahat toisistaan.
- Rooman ohjauksessa
ihlamocentteri 3.3.2013 13:32 Jaa että suoraan deletoitiin kolmas kerta? Toimikoon Todisteena:
Osa ihlam0centerin väestä on valmistunut Saksassa Wahhabien King Fahd Academie tiedotusopin (informaatiosodankäynti) yliopistosta. Kaikki siis eivät edes osaa kuin hoono soomi. Tätä rupusakkia voidaan käyttää kuitenkin tehokkaasti trollipostin veivaamiseen.
Eräs esimerkki: opiskelijalle annetaan tehtäväksi valvoa tiettyjä islamocneterin syöttejä ja nostaa ne jatkuvasti esille. se tehdään copypastella tai yksinkertaisesti heittämällä Raamattua rienaava törkylause "kommentiksi". Näin se tehtiin tässä ketjussa:
"kukaan ei vastaa 28.2.2013 16:34 Onpas vaisut kuulevat "
"saammeko vastauksen 2.3.2013 14:32 Nostetaan ylöspäin näkyviin. "
"nosto 2.3.2013 16:58 Yritetään vielä."
Kohteekseen ihlam0center valitsee keskustelupalstojen avainpisteitä kuten tämän rapparein omien osisirsmerkein varustetun kirkkokuu lollan palstan.
Systeemissä sisällä on tietenkin suomi24.fi sisään solutettu hyvävelikirkon velipyöveli, postien poistaja ja väärentäjä. islamoPapittarien osuus on tietenkin merkittävä...
Kaikki toiminta on tiukassa Rooman ohjauksessa, sillä saadaan globaali syke toimimaan synkronissa.- saanut tarpeekseen
Tähän ei voi todeta muuta kuin voi ei tätä kahjoa palstaa ja sen kahjoja kirjoittajia, kuten nyt tämäkin taas nimim. Rooman ohjauksessa. En tiennyt, että Suomi on täynnä tällaisia. Tulee mieleen aikoinaan ne puhelinlinjat, joilla muutama asiallinen yritti keskustella, ja sinne saapuivat sitten kaikki pimahtaneimmat häiriköt. Mahtaako suomalaisista suurin osa lähetellä salaa jauhopusseja, joita väittävät pernaruttobasilleiksi? Maan luulisi tämän palstan perusteella olevan kahjoja täynnä, ei tätä kerta kaikkiaan jaksa lukea, täällä on joukossa ainoastaan muutama asiallinen kirjoitus.
Suomi24 näyttää olevan kaikenlaisten kahjojen paratiisi, tai sitten muuten vaan puretaan aggressioita. - Niin minäkin
saanut tarpeekseen kirjoitti:
Tähän ei voi todeta muuta kuin voi ei tätä kahjoa palstaa ja sen kahjoja kirjoittajia, kuten nyt tämäkin taas nimim. Rooman ohjauksessa. En tiennyt, että Suomi on täynnä tällaisia. Tulee mieleen aikoinaan ne puhelinlinjat, joilla muutama asiallinen yritti keskustella, ja sinne saapuivat sitten kaikki pimahtaneimmat häiriköt. Mahtaako suomalaisista suurin osa lähetellä salaa jauhopusseja, joita väittävät pernaruttobasilleiksi? Maan luulisi tämän palstan perusteella olevan kahjoja täynnä, ei tätä kerta kaikkiaan jaksa lukea, täällä on joukossa ainoastaan muutama asiallinen kirjoitus.
Suomi24 näyttää olevan kaikenlaisten kahjojen paratiisi, tai sitten muuten vaan puretaan aggressioita.Nämähän on hihhulien psykoterapiaistuntoja, koska he eivät voi mennä oikealle psykiatrille. Oikea lääkäri sanoisi heti, että lopeta tuo hulluuden harjoittaminen, jos meinaat tervehtyä. Täällä ja seurakunnissaan nuo hullut saavat tukea toisiltaan. Jotkut taitavat saada seksuaalista tyydytystäkin saadessaan oikein veivata.
Suomen ev.lut.kirkko on ollut ainoa paikka, jolla on jonkinlainen tuotetakuu ja kuluttajansuoja. Muiden seurakuntien julistajien ja pappien takuu loppuu, kun kahjojen auton perävalot häviävät näkyvistä Mutta nyt kirkko on lähtenyt samalle pimeyden tielle Pirkko Jalovaara soihdunkantajanaan. Se riitti minulle ja minä suljin kirkon oven, ainakin toistaiseksi. - 72hampaatonta mummoa
saanut tarpeekseen kirjoitti:
Suomi24 näyttää olevan kaikenlaisten kahjojen paratiisi, tai sitten muuten vaan puretaan aggressioita.kahjojen paratiisi
Aamukäskynjaossa putkahti näköjään uusi termikin. Onko se edistystä?
- 17 + 18
Ainakin sen henkien erottamisen armolahjasta tiedän, että ihmiset jotka äänekkäästi tuovat esille saaneensa Jumalalta ko. armolahjan, käyttäytyvät sen "oikeuttamana" todella alentavasti sellaisia ihmisiä kohtaan, joista eivät pidä tai joiden kanssa ovat eri mieltä.
"Se mitä sanot on S*atanan puhetta, tiedän sen koska minulla on tämä armolahja" - Tuutintäys
käyttäytyvät sen "oikeuttamana" todella alentavasti sellaisia ihmisiä kohtaan, joista eivät pidä tai joiden kanssa ovat eri mieltä.
Näitähän tämä palsta onkin täys, islam homppikset kärjessä.
Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
Sillä ihmiset ovat silloin
itserakkaita,
rahanahneita,
kerskailijoita,
ylpeitä,
herjaajia,
vanhemmilleen tottelemattomia,
kiittämättömiä,
epähurskaita,
rakkaudettomia,
epäsopuisia,
panettelijoita,
hillittömiä,
raakoja,
hyvän vihamiehiä,
pettureita,
väkivaltaisia,
pöyhkeitä, h
ekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman.
Senkaltaisia karta. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.- Lannanlevityskone
Hompsista vaan, tulipa taas tuutin täydeltä Pertsaa. Tuonkin jorinasi olen lukenut ainakin kymmenen kertaa.
- Kuolemanrangaistus
Lannanlevityskone kirjoitti:
Hompsista vaan, tulipa taas tuutin täydeltä Pertsaa. Tuonkin jorinasi olen lukenut ainakin kymmenen kertaa.
Tod. etkä opi mistään mitään.
"Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
"Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi.
"Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys.
Kurjaa, jos olette törmänneet ihmisiin, jotka ovat kehuskelleet jollain (ehkä kuvitellulla?) armolahjallaan. Tuo ei kuulosta lahjan oikealta käytöltä. Yleensä armolahjat on tarkoitettu seurakunnan rakentamiseksi ja seurakunnan keskellä käytettäviksi.
Seurakunnissa tarvitsemme myös henkien erottamisen lahjaa eli tarvitsemme ihmisiä, joilla on hengellistä kypsyyttä tai erityinen lahja arvioida, onko seurakunnan opetus ja toiminta Jumalan tahdon mukaista. Tuo armolahjan nimi ei siis (käsittäkseni) viittaa ensisijaisesti johonkin yksittäisiin henkiolentoihin vaan sen arvioimiseen, onko jokin asia/opetus/toiminta Jumalan Hengen innoittamaa vai ei.
Anja-pappi- ◘ Lahjat on Lahjoja
"joilla on hengellistä kypsyyttä tai erityinen lahja arvioida"
◘ Hengellinen kypsyys ei ole lahja.
◘ Lahja arvioida - ei ole henkien erottamisen lahja.
◘ henkien erottamisen-Lahjan saa se jolle se Taivaasta lahjoitetaan. Ikäväksenne kerron että se tapahtuu täysin hallitsemattomasti ja vastoin pappein papitarten ja piispain, Paavien ja muiden Jumalan Sanan kieltäjäin käskyjä...
Mysteeri paljastuu: Pakettinsa avaaja voi olla täysin märkäkorva, vastasyntynyt, kokematon, hölmö, ilman kypsyyttä, ilman arviointikykyä jne. Mutta ehdoton edellytys on UUDESTISYNTYMÄ Jeesuksen Nimen kautta.
Eli rakas pappi. Tee parannus ja vastaanota Hänen Pyhä Henkensä, pääse osalliseksi aidoista Lahjoista. - 10+5
◘ Lahjat on Lahjoja kirjoitti:
◘ henkien erottamisen-Lahjan saa se jolle se Taivaasta lahjoitetaan. Ikäväksenne kerron että se tapahtuu täysin hallitsemattomasti ja vastoin pappein papitarten ja piispain, Paavien ja muiden Jumalan Sanan kieltäjäin käskyjä...
Mysteeri paljastuu: Pakettinsa avaaja voi olla täysin märkäkorva, vastasyntynyt, kokematon, hölmö, ilman kypsyyttä, ilman arviointikykyä jne. Mutta ehdoton edellytys on UUDESTISYNTYMÄ Jeesuksen Nimen kautta.
Eli rakas pappi. Tee parannus ja vastaanota Hänen Pyhä Henkensä, pääse osalliseksi aidoista Lahjoista.Taas tätä samaa häiriköintiä kuin aiemminkin ketjussa.
- Uskonnon uhri
Olen tyrmistynyt tuosta viestistäsi, Anja -pappi, anteeksi vain! Onko todellakin niin, että ev.lut.kirkkommekin alkaa ajaa riivaajia ihmisistä. Mistä ihmeen henkien erottamisen lahjasta sinä oikein puhut, ellei kyse ole juuri näistä Jalovaaroista ja kumppaneista. Jos papeilla ja piispoilla ei ole henkien erottamisen lahjaa ja taitoa käyttää sitä ihmisten hyväksi, he ovat kyllä totaalisesti väärällä alalla.
Sinä suorastaan usutat kirkkoon näitä ihmisiä, jotka väittävät käyvänsä jatkuvasti Jumalan kanssa kahdenkeskisiä keskusteluja. Tällaisia ovat mm. seuraavat henkilöt: Pirkko Jalovaara, Markku Koivisto, Leo Meller jne. Jos suunta on tämä, eroan ev.lut.kirkosta, samastä syystä kuin erosin aikoinaan Helluntaiseurakunnasta. - Auta Armias!
Mielestäni nämä Kirkko kuulolla -keskustelusivut todistavat, miten äärimmäisen sairas ja pimeyden voimien vallassa Suomen hengellinen elämä on tällä hetkellä. Kirkkokin, ainoana järjellisen kristillisyyden laivana on ajautumassa karikolle, oman navigointivirheensä takia. Kohta hengellisillä merirosvoillamme on vapaat kädet piinata kristittyjämme tuomiopäivään asti. Sitten alkaa heillekin toisenlainen meininki.
- vapaat suunnat...
◘ Lahjat on Lahjoja kirjoitti:
Eli rakas pappi. Tee parannus ja vastaanota Hänen Pyhä Henkensä, pääse osalliseksi aidoista Lahjoista."Pakettinsa avaaja voi olla täysin märkäkorva, vastasyntynyt, kokematon, hölmö, ilman kypsyyttä, ilman arviointikykyä jne."
Ja juuri näin usein onkin... - ✠ osattomat ✠
vapaat suunnat... kirjoitti:
"Pakettinsa avaaja voi olla täysin märkäkorva, vastasyntynyt, kokematon, hölmö, ilman kypsyyttä, ilman arviointikykyä jne."
Ja juuri näin usein onkin...Ja juuri näin usein onkin...
Tietyllä tapaa on AINA näin noin.
Tässäpä piispoil sun muille maltan ✠ ristin jesuiitoille mysteeri: miksei anneta tuota em. lahjaa. Eikä tuo pähkinä kirotuille ikinä aukeakaan, sillä Raamatun Jumala pilkkaa ja nauraa taivaan rapparirappusillenne .
"Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
"Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. " - Jumalalle kiitos
✠ osattomat ✠ kirjoitti:
Ja juuri näin usein onkin...
Tietyllä tapaa on AINA näin noin.
Tässäpä piispoil sun muille maltan ✠ ristin jesuiitoille mysteeri: miksei anneta tuota em. lahjaa. Eikä tuo pähkinä kirotuille ikinä aukeakaan, sillä Raamatun Jumala pilkkaa ja nauraa taivaan rapparirappusillenne .
"Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
"Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. "Herra on armollinen, uskova ei.
- Sanan Todistuksesta
Uskonnon uhri kirjoitti:
Olen tyrmistynyt tuosta viestistäsi, Anja -pappi, anteeksi vain! Onko todellakin niin, että ev.lut.kirkkommekin alkaa ajaa riivaajia ihmisistä. Mistä ihmeen henkien erottamisen lahjasta sinä oikein puhut, ellei kyse ole juuri näistä Jalovaaroista ja kumppaneista. Jos papeilla ja piispoilla ei ole henkien erottamisen lahjaa ja taitoa käyttää sitä ihmisten hyväksi, he ovat kyllä totaalisesti väärällä alalla.
Sinä suorastaan usutat kirkkoon näitä ihmisiä, jotka väittävät käyvänsä jatkuvasti Jumalan kanssa kahdenkeskisiä keskusteluja. Tällaisia ovat mm. seuraavat henkilöt: Pirkko Jalovaara, Markku Koivisto, Leo Meller jne. Jos suunta on tämä, eroan ev.lut.kirkosta, samastä syystä kuin erosin aikoinaan Helluntaiseurakunnasta.Rakas islam provo. Raamatun Sana kertoo tästä em. lahjasta ja edellyttää sen käyttöä. Se että mainitsemasi "herra herra" -henkilöt ovat vääriä profeettoja, ei Raamatun arvovaltaa aseta kyseenalaiseksi. Kukin vastatkoon toimistaan...
♦ Johanneksen maine levisi koko Syyriaan, ja hänen luoksensa tuotiin kaikki sairastavaiset, monenlaisten tautien ja vaivojen rasittamat, riivatut, kuunvaihetautiset ja halvatut; ja hän paransi heidät.
♦ Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me Sinun Nimesi kautta ennustaneet ja Sinun Simesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja Sinun Nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin Minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
♦ Illan tultua tuotiin Hänen tykönsä monta riivattua. Ja Hän ajoi henget ulos sanalla, ja kaikki sairaat Hän paransi; että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta, joka sanoo: "Hän otti päällensä meidän sairautemme ja kantoi meidän tautimme."
♦ Kun hän tuli toiselle rannalle, Gadaralaisten [G-jumalan rapparipalvojat] alueelle, tuli Häntä vastaan kaksi riivattua, jotka olivat haudoista lähteneet ja olivat kovin raivoisia, niin ettei kukaan voinut sitä tietä kulkea. Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?" Ja etäällä heistä kävi suuri sikalauma laitumella. Niin riivaajahenget pyysivät häntä sanoen: "Jos ajat meidät pois, niin lähetä meidät sikalaumaan." Ja Hän sanoi niille: "Menkää." Silloin ne lähtivät heistä ja menivät sikoihin. Ja katso, koko lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui veteen.
♦ Hänen tykönsä mykkä mies, joka oli riivattu. Ja kun riivaaja oli ajettu ulos, niin mykkä puhui, ja kansa ihmetteli sanoen: "Tällaista ei ole Israelissa ikinä nähty."
♦ Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
♦ Särjettyä ruokoa Hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä Hän ei sammuta, kunnes Hän saattaa oikeuden voittoon. Ja Hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa." Silloin tuotiin Hänen tykönsä riivattu mies, joka oli sokea ja mykkä, ja Hän paransi hänet, niin että mykkä puhui ja näki. Ja kaikki kansa hämmästyi ja sanoi: "Eiköhän tämä ole Daavidin poika?"
♦ Mutta jos Minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan Valtakunta tullut teidän tykönne.
♦ Kanaanilainen vaimo tuli ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni." ... Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot." Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.
♦ Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni." Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.
♦ Kun aurinko oli laskenut, tuotiin Hänen tykönsä kaikki sairaat ja riivatut.
Hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia hän ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet.
...montakohan kohtaa pitää riivatuille kopioida Raamatusta että näkevät? Tuskin on tästä heille apua, mutta niille jotka TOTUUTTA etsivät, kehoitan avaamaan Jumala sanan ja ITSE opiskelamaan em. aihetta.
Riivaajain ulosajamisen edellytys on se, että on täytetty Jeesuksen omilleen lähettämällä Pyhällä Hengellä. Heidät jeesus tunnistaa ja heillä on auktoriteettinaan Jeesus, Jumalan Ainokainen Poika - jtätä auktoriteettia riivaajat pakenevat.
Ja kuten nähdään Sanan Todistuksesta - monta huijaria on liikkeellä... - impotentti allah
Jumalalle kiitos kirjoitti:
Herra on armollinen, uskova ei.
Kuolleen jumalasi kiittely ei auta, sillä hänellä on pelkkä kosto - kaikkien allahin tosiuskovain onkin tehtävä työnsä koska allah on impotentti eikä itse kykene - Homppelille
impotentti allah kirjoitti:
Kuolleen jumalasi kiittely ei auta, sillä hänellä on pelkkä kosto - kaikkien allahin tosiuskovain onkin tehtävä työnsä koska allah on impotentti eikä itse kykeneJoopati joo ja moloa pakoputkeen!
- +1minä +kuallah
Homppelille kirjoitti:
Joopati joo ja moloa pakoputkeen!
allahin homppelijumalan erottaa aina oman kuvansa palvonnasta eli 1 pisteestä.
- 15+7
Homppelille kirjoitti:
Joopati joo ja moloa pakoputkeen!
Se on sun harrastuksesi, vai.
- avohoitola
impotentti allah kirjoitti:
Kuolleen jumalasi kiittely ei auta, sillä hänellä on pelkkä kosto - kaikkien allahin tosiuskovain onkin tehtävä työnsä koska allah on impotentti eikä itse kykeneAllah?
Täällähän kummaa porukkaa pyörii. Joku Balttiksen uusi sivupersoona? Uskonnon uhri kirjoitti:
Sinä suorastaan usutat kirkkoon näitä ihmisiä, jotka väittävät käyvänsä jatkuvasti Jumalan kanssa kahdenkeskisiä keskusteluja. Tällaisia ovat mm. seuraavat henkilöt: Pirkko Jalovaara, Markku Koivisto, Leo Meller jne. Jos suunta on tämä, eroan ev.lut.kirkosta, samastä syystä kuin erosin aikoinaan Helluntaiseurakunnasta.Hei Uskonnon uhri. Olen todella pahoillani, kun 29.3. viestini olikin näköjään epäselvä ja antoi aiheen ihan erilaisille tulkinnoille kuin itse ajattelin. Kaikenlaisia armolahjoja voidaan käyttää oikein tai väärin. Yritin sanoa, että seurakunnissa tarvitaan erilaisten lahjojen oikeaa käyttöä. Mutta jos lahjoja käytetään väärin, silloin seurakunnan tehtävä on lopettaa sellainen toiminta.
Oikea käyttö on hyväksi seurakunnalle, kun taas väärä käyttö on useimmiten ahdistavaa ja saattaa johtaa pahaan ihmisten haavoittamiseen. Jos jossain kohtaat lahjojen väärää käyttöä, sinne ei kannata jäädä vaan varoittaa muitakin.
Kirjoitan vähän laajemmin alempana tässä ketjussa, 1.4. kohdalla.
Anja-pappi
- Että sinäkin Anja...
Anja -pappi, eli sinunkin mielestäsi siis Suomen ev.lut.kirkko on Pirkko Jalovaaransa ansainnut. Nyt lähti muuten kirkostaeroamisviesti ainakin minulta.
- Mooses
Jos kirkko ei pidä varaansa, kohta siellä evankelioivat näilläkin sivuilla tutuksi tullut Pertsa ja taikatemppuja tekevä mentalisti Noora Karma. Anteeksi Noora, en minä nyt sinua ihan tosissani maininnut, Pertsan kylläkin.
- Nähkää todellisuus!
Ei psty näköjään kirkko katsomaan itseään peilistä. Nyt poistettiin Anja -papin rehellinen viesti, jossa hän tunnusti kirkon tarvitsevan ihmisiä, joilla on henkien erottamisen armolahja. Samalla poistettiin minun mielestäni hyvin asiallinen kommenttini, jossa totesin mm näin: Jos papeilla ja piispoilla ei ole kykyä erottaa henkiä, he ovat väärällä alalla. Minusta Papeilla ja piispoilla pitäisi tuon lisäksi olla kyky erottaa petkuttajat oikeista uskovaisista.
Olen toiminut liike-elämässä johtotehtävissä kymmeniä vuosia. Tiedän, että ihmistuntemus on kaikenlaisen menestymisen ydin. Jos et erota oikeaa profeettaa väärästä, olet totaalisesti hukassa. Kuka tahansa povari saattaa ujuttaa itsensä kirkkoon keräämään rahaa, jos kirkkoherra on höpläytettävissä.
Petkuttajan ei tarvitse muuta kuin kirkkain silmin väittää omavansa maagisen armolahjan erotella henkiä ja tämän kyvyn hän on saanut suoraan Jumalalta kahdenkeskisessä neuvottelussa.
Ja ymmärtäkää, tämä ei ole todellakaan rienaus!!!!!!! Eikö Pirkko Jaalovaara ollutkaan riittävän hyvä opetus???????? - Nähkää todellisuus!
Nähkää todellisuus! kirjoitti:
Ei psty näköjään kirkko katsomaan itseään peilistä. Nyt poistettiin Anja -papin rehellinen viesti, jossa hän tunnusti kirkon tarvitsevan ihmisiä, joilla on henkien erottamisen armolahja. Samalla poistettiin minun mielestäni hyvin asiallinen kommenttini, jossa totesin mm näin: Jos papeilla ja piispoilla ei ole kykyä erottaa henkiä, he ovat väärällä alalla. Minusta Papeilla ja piispoilla pitäisi tuon lisäksi olla kyky erottaa petkuttajat oikeista uskovaisista.
Olen toiminut liike-elämässä johtotehtävissä kymmeniä vuosia. Tiedän, että ihmistuntemus on kaikenlaisen menestymisen ydin. Jos et erota oikeaa profeettaa väärästä, olet totaalisesti hukassa. Kuka tahansa povari saattaa ujuttaa itsensä kirkkoon keräämään rahaa, jos kirkkoherra on höpläytettävissä.
Petkuttajan ei tarvitse muuta kuin kirkkain silmin väittää omavansa maagisen armolahjan erotella henkiä ja tämän kyvyn hän on saanut suoraan Jumalalta kahdenkeskisessä neuvottelussa.
Ja ymmärtäkää, tämä ei ole todellakaan rienaus!!!!!!! Eikö Pirkko Jaalovaara ollutkaan riittävän hyvä opetus????????Jatkan tuohon äskeiseen vielä sen, että minut Kirkko voi toki vaientaa täällä, mutta se olisi tyhmintä, mitä he voisivat nyt tehdä. Minä olen kantanut itseni ja firmani kautta kirkolle todella paljon verotuloja. Nyt, kun haluaisin täällä kommentoida kirkon toimintaa, viestini poistetaan. Se on pöyristyttävää ja nöyryyttävää. On turha ainakaan tässä tapauksessa syyttää moderaattoria. Kyllä viestini poistettiin vain ja ainoastaan siksi, että oma kirkkoni ei uskalla katsoa totuutta silmiin.
Minä olisin valmis antamaan apuakin, jos sellainen kelpaisi, mutta nyt kyllä koen tulleeni vedetyksi oman kirkkoni taholta ns. kölin ali. Aika karmeaa, että sen piti tapahtua vielä Pääsiäisenä, meille kristityille vuoden tärkeimpänä Jeesuksen kärsimyksen muisteluaikana. - Mooses
Nähkää todellisuus! kirjoitti:
Jatkan tuohon äskeiseen vielä sen, että minut Kirkko voi toki vaientaa täällä, mutta se olisi tyhmintä, mitä he voisivat nyt tehdä. Minä olen kantanut itseni ja firmani kautta kirkolle todella paljon verotuloja. Nyt, kun haluaisin täällä kommentoida kirkon toimintaa, viestini poistetaan. Se on pöyristyttävää ja nöyryyttävää. On turha ainakaan tässä tapauksessa syyttää moderaattoria. Kyllä viestini poistettiin vain ja ainoastaan siksi, että oma kirkkoni ei uskalla katsoa totuutta silmiin.
Minä olisin valmis antamaan apuakin, jos sellainen kelpaisi, mutta nyt kyllä koen tulleeni vedetyksi oman kirkkoni taholta ns. kölin ali. Aika karmeaa, että sen piti tapahtua vielä Pääsiäisenä, meille kristityille vuoden tärkeimpänä Jeesuksen kärsimyksen muisteluaikana.Kiitos sinulle, viestisi ovat järkevimmät, jotka olen täällä lukenut pitkiin aikoihin. Minustakin on törkeää, että Anja -papin rehellisen viestin mukana poistettiin sinun asiallinen kommenttisi. Täällä on kaikenlaisia sairaita viestejä, mutta eipä niitä poisteta. Taitaapi kirkolla olla nyt todellakin housunpersaus tulessa.
Kiinnitin jo huomioni siihen, kun arkkipiispa Kari Mäkisen homoavioliitot sallivan tv -haastattelun jälkeen marssitettiin julkisuuteen kirkonmiehiä, jotka todistivat Mäkisen puhuneenkin ihan jotain muuta. Sen jäkeen ilmoitettiin, että arkkipiispa Kari Mäkinen ei enää anna tästä asiasta haastatteluja. Älä välitä, kirkolta voi nykyään odottaa ihan mitä tahansa. Joku kirjoitti täällä, että kirkossa toisinajattelijat nujerretaan ankaralla kädellä. Yhteisiin muroihin ei kusta, ja sillä sipuli!
Kirkon harjoittama käsittämätön hengellinen politiikka johtaa siihen, että kirkosta katoavat kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset, niin homot kuin heterotkin. Kirkon toimintastrategia on kuin yrittäisi perustaa kaikkien ihmisten puolueen. Ei se onnistu reaalielämässä, eikä se tule onnistumaan kirkossakaan. Kysymys on enää vain siitä, ketkä sammuttavat valot Herran huoneistamme. Nähkää todellisuus! kirjoitti:
Ja ymmärtäkää, tämä ei ole todellakaan rienaus!!!!!!! Eikö Pirkko Jaalovaara ollutkaan riittävän hyvä opetus????????Hei Nähkää todellisuus! Oletko ehkä sama henkilö, joka kirjoitti ylempänä nimimerkillä Uskonnon uhri? Olen pahoillani, että 29.3. kirjoitukseni johti tulkinnat ihan eri suuntaan kuin olin tarkoittanut.
Kaikilla papeilla ei varmastikaan ole erityistä henkien erottamisen armolahjaa, koska Pyhä Henki jakaa erilaisia lahjoja eri ihmisille, mutta useimmilla papeilla on paljon Raamatun ja kristillisen uskon tuntemusta. Uskon saralla kaikenlaiset asiat ja ilmiöt pitää arvioida Raamatun sanan perusteella, pelkkä ihmistuntemus ei riitä.
En usko, että kukaan kirkkoherra päästää seurakuntaansa jotain tuntematonta julistajaa, joka väittää omistavansa jonkun erikoisen armolahjan. Jalovaaraan luotettiin, koska hän aikaisemmin (siis 10-20 vuotta sitten) oli opettanut melko tavallista kristillistä opetusta. Jatkossa seurakunnat ovat varmasti hyvin tarkkoja siitä, kenen ne antavat julistaa rukousilloissaan tai kenen käyttöön ne antavat tilojaan.
Anja-pappi
- 3+24
Trollit ja muut asioiden kärjistäjät ja ylireagoijat ovat liikeellä.
- kun ite ei kykene
...nii, kaikkee se islam omillaan teettää.
- Petossaitti taaskin
Tämähän on huijausta! Miksi edellinen aloitusteksti yhtäkkiä poistettiin?
- Anna YLEn
Herkkusienten lumihakes kasvamisennätyksen salaisuus: paavin Ritari suomi sen Suuri
ime hesari
- Kirkko kuulolla,
naispapit teuraalla. Kiitos sinulle, viestisi on yksi järkevimmistä, jonka olen täällä lukenut pitkiin aikoihin! Kirkko laittaa viattomat naispapit tänne grillattavaksi. Äijäpapit varmaan vetelevät kotona kahvia ja öylättiä. Yhtään miespappia en ole täällä nähnyt kommentoimassa, ei yhtään ainutta, vaikka heitä lienee ammattikunnasta edelleen ylivoimainen enemmistö. Oli suunnaton siunaus, että kirkkomme hyväksyi naispappeuden!
Minä olen vannoutunut heteromies, mutta nyt kyllä sanon, että naispapeilla on enemmän munaa kuin teillä kulkustenkannattajapapit. Taitaapi kirkolla olla nyt todellakin housunpersaus tulessa, kun pannaan akat asialle? Ja tätä en sano vähäisemmässäkään määrin naispappeja väheksyen, aivan päinvastoin!
Kiinnitin jo huomioni siihen, kun arkkipiispa Kari Mäkisen homoavioliitot sallivan tv -haastattelun jälkeen marssitettiin julkisuuteen kirkonmiehiä, jotka todistivat Mäkisen puhuneenkin ihan jotain muuta. Sen jäkeen ilmoitettiin, että arkkipiispa Kari Mäkinen ei enää anna tästä asiasta haastatteluja. Älkää välittäkö, kirkolta voi nykyään odottaa juuri tällaista. Joku kirjoitti täällä, että kirkossa toisinajattelijat nujerretaan ankaralla kädellä. Yhteisiin muroihin ei kusta ja sillä sipuli!
Kirkon harjoittama käsittämätön hengellinen politiikka johtaa siihen, että kirkosta katoavat kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset, niin homot kuin heterotkin, niin kokoomuslaiset kuin Perussuomalaiset. Vihreät, Vasemmistoliittolaiset ja Kristillisdemokraatit ovat jo lähteneet.
Kirkon toimintastrategia on kuin yrittäisi perustaa Kaikkien Suomalaisten Puolueen KSP:n Ei se onnistu reaalielämässä, eikä se tule onnistumaan kirkossakaan. Ja kirkon johto tuntuu vieläpä auttavan kaikin keinoin täydellistä tuhoa. Kysymys on enää vain siitä, ketkä viimeiseksi sammuttavat valot Herran huoneistamme.
Tutkiskelkaa Suomen kristityt näitä sanojani sydämissänne! Palaan asiaan Pääsiäisen jälkeen tällä samalla teemalla.
Hyvää Pääsiäistä ja Herran siunausta kaikille! - Kiskojen Välistä
"Mihin tarvitaan henkien erottamisen armolahjaa, ellei ole mitään henkiä mitä erottaa ? "
Jeesus ja opetuslapsensa ajoivat ulos Riivaajat.
Niiden määrä on pysynyt vakiona - odottaessaan tuomionsa täytäntöönpanoa. Mitä tässä 50 sukupolven aikana on tapahtunut? Ei mitään paitsi että ovat oppineet ihmisrodun kaikki heikkoudet manipuloimaan - eli etsimään nainen - sen avulla miehet saadaan AINA rypemään... Metodi toimii kuin junan vessa, radalta poimit tuoksun. - Tuliko Pahemmaksi?
Jeesus ja opetuslapsensa ajoivat ulos Riivaajat. Riivattu ei myönnä olevans riivattu eikä voi muuta tehdä kuin meuhkata: tarvitaan Jeesuksen Lisenssi, se virkamerkki jota riivaajat vapisevat.
Jos minä Jumalan sormella ajan ulos riivaajia, niin onhan Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne. Kun väkevä aseellisena vartioitsee kartanoaan, on hänen omaisuutensa turvassa. Mutta kun häntä väkevämpi karkaa hänen päällensä ja voittaa hänet, ottaa hän häneltä kaikki aseet, joihin hän luotti, ja jakaa häneltä riistämänsä saaliin.
Joka ei ole Minun kanssani, se on Minua vastaan, ja joka ei Minun kanssani kokoa, se hajottaa. Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna. Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset." - Seppo K.
Se, että ev.lut.kirkkomme papit alkavat puhua henkien erottamisen armolahjasta, on pelottava kehitys. Pirkko Jalovaara ui salakavalasti Seppo Juntusen vanavedessä kirkkoon. Nyt hän harrastaa suoranaista noituutta. Tämänkö meiningin sinä Anja -pappi haluaisit lisääntyvän kirjoissamme?
Hei Seppo K, katso alempana viestini armolahjojen oikeasta ja väärästä käytöstä. Se, että joku on käyttänyt lahjaa väärin ei tee tyhjäksi sitä, että oikein käytettynä lahja voi olla hengellisenä siunauksena. Meidän pitää siis varoa kaikkia, jotka käyttävät armolahjoja väärin, mutta vastaavasti seurakunnassa tulisi olla tilaa lahjojen oikealle käytölle.
Anja-pappi
- kuolleen allahin
"ev.lut.kirkkomme papit alkavat puhua henkien erottamisen armolahjasta"
jihadisti ei ole ikinä kirkollisverojaan maksanut - eikä tunne Raamattua. Mutta lähetettynä maailmanvalloittajana hirnuu kuolleen allahin viestiä. - Armot ja eurot
Henkien erottamisen armolahja on sellainen liikelahja, jolla voi takoa puoli miljoonaa euroa liikevoittoa.
Voisin hyväksyä armolahjan paremmin, jos se tapahtuisi nimenomaan armosta eikä dollarin kiilto silmissä. Ei kai Jeesuskaan kuollut upporikkaana liikemiehenä?- Mooses
Jeesus kuoli köyhänä, mutta esim. Pirkko Jalovaara tulee kuolemaan upporikkaana. Pirkko Jalovaara väittää, että hänellä on tuo maaginen henkien erottelun armolahja. Ja Anja -pappi sekä kaltaisensa uskovat häntä.
Minä olen yhä vakuuttuneempi tämän vanhan totuuden paikkansapitävyydestä:
Helpompi on kamelin kävellä neulansilmän läpi kuin viisaan ihmisen päästä Taivasten valtakuntaan. - Armot ja eurot
Mooses kirjoitti:
Jeesus kuoli köyhänä, mutta esim. Pirkko Jalovaara tulee kuolemaan upporikkaana. Pirkko Jalovaara väittää, että hänellä on tuo maaginen henkien erottelun armolahja. Ja Anja -pappi sekä kaltaisensa uskovat häntä.
Minä olen yhä vakuuttuneempi tämän vanhan totuuden paikkansapitävyydestä:
Helpompi on kamelin kävellä neulansilmän läpi kuin viisaan ihmisen päästä Taivasten valtakuntaan.Jos nyt oletetaan, että se armolahja on tosiaankin olemassa. Niin kysymys kuuluu: miksi se armolahja ylipäätään täytyy hakea ulkomailta joltakin kurssilta? Miksei Suomi kelpaa? Onko Suomen maankamara jotenkin Jumalan epäsuosiossa? Lontoo ja Toronto kyllä kelpaa. Miksei Peräkylän Takahikiä?
Niilo Yli-Vainiokin kävi aikoinaan kurssit ulkomailla ja tuli sitten kotikonnuile pätemään. Miksei Etelä-Pohjanmaalla saa samaa armolahjaa? Miksi pitää lentää ulkomaille? Yli-Vainio ei tosin kuollut rikkaana, sillä hänellä ei ollut saman tason kaupallista koulutusta kuin Jalovaaralla. Yli-Vainio ei kuollessaan ollut edes enää mikään legenda, ei edes julkkis, seuraajat olivat jo palanneet arkeen.
Epäilen, että Jalovaarankin businekset menivät alaspäin. Siksi piti ottaa käyttöön kovammat puheet demoneista. Pitäähän yleisö pitää koukussa, sillä yleisö tunnetusti turtuu samoihin puheisiin. Kaatamisaddiktioituneet janoavat kovempaa kamaa ja sitä oli nyt tarjolla. Meni vain vähän överiksi. Sitä se ahneus teettää. - niinpä...
Armot ja eurot kirjoitti:
Jos nyt oletetaan, että se armolahja on tosiaankin olemassa. Niin kysymys kuuluu: miksi se armolahja ylipäätään täytyy hakea ulkomailta joltakin kurssilta? Miksei Suomi kelpaa? Onko Suomen maankamara jotenkin Jumalan epäsuosiossa? Lontoo ja Toronto kyllä kelpaa. Miksei Peräkylän Takahikiä?
Niilo Yli-Vainiokin kävi aikoinaan kurssit ulkomailla ja tuli sitten kotikonnuile pätemään. Miksei Etelä-Pohjanmaalla saa samaa armolahjaa? Miksi pitää lentää ulkomaille? Yli-Vainio ei tosin kuollut rikkaana, sillä hänellä ei ollut saman tason kaupallista koulutusta kuin Jalovaaralla. Yli-Vainio ei kuollessaan ollut edes enää mikään legenda, ei edes julkkis, seuraajat olivat jo palanneet arkeen.
Epäilen, että Jalovaarankin businekset menivät alaspäin. Siksi piti ottaa käyttöön kovammat puheet demoneista. Pitäähän yleisö pitää koukussa, sillä yleisö tunnetusti turtuu samoihin puheisiin. Kaatamisaddiktioituneet janoavat kovempaa kamaa ja sitä oli nyt tarjolla. Meni vain vähän överiksi. Sitä se ahneus teettää."Jos nyt oletetaan, että se armolahja on tosiaankin olemassa. Niin kysymys kuuluu: miksi se armolahja ylipäätään täytyy hakea ulkomailta joltakin kurssilta? Miksei Suomi kelpaa? Onko Suomen maankamara jotenkin Jumalan epäsuosiossa? Lontoo ja Toronto kyllä kelpaa. Miksei Peräkylän Takahikiä?"
Samaa olen ihmetellyt pitkään minäkin.
- Ja sentähden Jumala
jumalaton tätä ei ikinä tajua - lukittua Jumalan Sanaa. Omillensa tässä kirjoittelen:
◘ Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet Totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
◘ Pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
◘ He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
◘ He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä, rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu. Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet." He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
◘ Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä. Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora! Hei. Pahoitteluni, edellinen vastaukseni näköjään johti ihan erilaisiin tulkintoihin, kuin mitä olin tarkoittanut. Kun kirjoitin, että seurakunnissa tarvitaan henkien erottamisen armolahjaa, ajattelin ihan vain apostoli Paavalin opetusta erilaisista armolahjoista (esim. 1 Kor 12:4-11), enkä mitään tämän hetken konkreettista tilannetta.
Jumalan Pyhä Henki voi antaa erilaisia lahjoja kuten palvelun lahjan tai opettamisen tai johtamisen lahjan tai uskon lahjan tai tässä ketjussa mainitun henkien erottamisen lahjan. Lahjoja on paljon erilaisia ja kaikki ne on tarkoitettu seurakunnan hengelliseksi rakentamiseksi.
Ongelma on se, että kaikkia lahjoja voidaan käyttää myös väärin. Armolahjan saanut ihminen voi ylpistyä tai alkaa käyttää lahjaa omaksi hyödykseen tai hän muuten menee sivuraiteille tai ihan harhaan omassa uskossaan. On tärkeää, että seurakunnassa pysäytetään sellainen toiminta, missä armolahjoja käytetään väärin ja milloin lahjojen käyttö ei ole Jumalan tahdon mukaista. Mutta väärinkäyttö ei tee tyhjäksi lahjojen oikeaa käyttöä. Ja lahjojen oikea käyttö voi olla siunauksena monille.
Anja-pappi- Täysremontti.
"Ongelma on se, että kaikkia lahjoja voidaan käyttää myös väärin. Armolahjan saanut ihminen voi ylpistyä tai alkaa käyttää lahjaa omaksi hyödykseen tai hän muuten menee sivuraiteille tai ihan harhaan omassa uskossaan. On tärkeää, että seurakunnassa pysäytetään sellainen toiminta, missä armolahjoja käytetään väärin ja milloin lahjojen käyttö ei ole Jumalan tahdon mukaista. Mutta väärinkäyttö ei tee tyhjäksi lahjojen oikeaa käyttöä. Ja lahjojen oikea käyttö voi olla siunauksena monille".
Tässä on oikeata asiaa - mutta vain osakokonaisuus. Kun perusta on väärä - kirkkolaitos ei ole Sanan mukainen seurakunta, eikä kuulema riivaajia ole olemassakaan vaikka se on keskeinen Jeesuksen käsittelemä elämän sektori, koko asiayhteydeltä puuttuu perustus.
Tämän päälle kirkkolaitoksen historia ja olemus - Rooman laajentumana - porttokirkko toimii kammottavana perustana ja taustahaamuna. Ennen kaikkea tuleekin valita joko Rooma tai puhdas sana ja hyljätä 1992© väärennös ja tietenkin tulossa oleva kammottava laitos jossa kaikki on apäälaellaan... Täysremontti. - Täysremontti.
"Ongelma on se, että kaikkia lahjoja voidaan käyttää myös väärin. Armolahjan saanut ihminen voi ylpistyä tai alkaa käyttää lahjaa omaksi hyödykseen tai hän muuten menee sivuraiteille tai ihan harhaan omassa uskossaan. On tärkeää, että seurakunnassa pysäytetään sellainen toiminta, missä armolahjoja käytetään väärin ja milloin lahjojen käyttö ei ole Jumalan tahdon mukaista. Mutta väärinkäyttö ei tee tyhjäksi lahjojen oikeaa käyttöä. Ja lahjojen oikea käyttö voi olla siunauksena monille".
Tässä on oikeata asiaa - mutta vain osakokonaisuus. Kun perusta on väärä - kirkkolaitos ei ole Sanan mukainen seurakunta, eikä kuulema riivaajia ole olemassakaan vaikka se on keskeinen Jeesuksen käsittelemä elämän sektori, koko asiayhteydeltä puuttuu perustus.
Tämän päälle kirkkolaitoksen historia ja olemus - Rooman laajentumana - porttokirkko toimii kammottavana perustana ja taustahaamuna. Ennen kaikkea tuleekin valita joko Rooma tai puhdas sana ja hyljätä 1992© väärennös ja tietenkin se tulossa oleva kammottava raamattulaitos jossa kaikki on päälaellaan... Täysremontti. - Mooses
Kiitos vastauksesta Anja -pappi! Kyllä minä mielestäni ymmärsin asian noin. Mutta onko todellakin niin, että Ev.lut.papit eivät omaa tuota henkien erottamisen lahjaa? Miksi muuten tarvitaan joku Pirkko Jalovaara harhauttamaan ja rahastamaan omaan pussiinsa. Hän on tehnyt sitä kirkoissamme vuositolkulla. Ilman MOT -ohjelmaa hän tekisi sitä edelleen entistäkin vaarallisemmin keinoin. Sinäkään et ole tuominnut Pirkko Jalovaaraa, tai ketään muutakaan kaltaistaan harhauttajaa.
Olisin kiitollinen, jos vastaisit kysymyksiini.- Mooses
Vielä pieni lisäkysymys Anja -pappi. Mistä voi tietää, että ihmisellä on tuo henkien erottamisen armolahja? Jos vaikka minä väitän omaavani sen ja käyväni jatkuvaa keskustelua Jumalan kanssa. Mistä sinä tiedät, olenko minä huijari? Ja mistä tietää, että papeilla ei ole tuota henkien erottamisen armolahjaa?
Minusta tuo koko asia avaa ovet suoraan ja häikäilemättömään huijaukseen. Tässä kirkko on astumassa suoraan ääriainesten tontille, jossa ahkeroivat jos jonkinlaiset riivaajien ulosajajat ja saarnaajaketkut. Mooses, oma käsitykseni on, että Pirkko Jalovaara on toiminut liian kauan liian yksin. Jokainen opettaja ja julistaja tarvitsee sitä, että joku toinen kokenut kristitty arvioi ja tarvittaessa korjaa hänen opetustaan. Ei ole ketään erehtymätöntä ja sen vuoksi jokaisen julistajan tarvitsee nöyrästi kuunnella toisten kristittyjen palautetta ja opastusta. Mielestäni Jalovaaran opetus ja toiminta on vinoutunut ja mielestäni hänen pitäisi tässä kuunnella muiden kokeneiden kristittyjen ääntä.
Olen varma siitä, että luterilaisessa kirkossamme on paljon pappeja, joilla on Pyhän Hengen antama henkien erottamisen lahja, mutta kaikki eivät välttämättä edes itse tiedä sitä. Mielestäni apostoli Paavalin opetuksesta käy ilmi, että Pyhä Henki antaa ihmisille erilaisia lahjoja, joten kaikilla papeilla ei varmastikaan ole juuri tuota lahjaa, mutta voi olla jotain toisenlaisia lahjoja.
Anja-pappiMooses kirjoitti:
Vielä pieni lisäkysymys Anja -pappi. Mistä voi tietää, että ihmisellä on tuo henkien erottamisen armolahja? Jos vaikka minä väitän omaavani sen ja käyväni jatkuvaa keskustelua Jumalan kanssa. Mistä sinä tiedät, olenko minä huijari? Ja mistä tietää, että papeilla ei ole tuota henkien erottamisen armolahjaa?
Minusta tuo koko asia avaa ovet suoraan ja häikäilemättömään huijaukseen. Tässä kirkko on astumassa suoraan ääriainesten tontille, jossa ahkeroivat jos jonkinlaiset riivaajien ulosajajat ja saarnaajaketkut.Hei. Sorry, mulla on hidas mokkula ja joudun välillä odottamaan kauan sivujen latautumista. Ekaan viestiisi vastaus on siis alla.
Jos joku kehuskelee armolahjoillaa, silloin epäilen heti, että hän on huijari tai ainakin jotenkin harhautunut uskossaan. Samoin, jos joku yrittää saada arvostusta tai arvovaltaa tai jotain hyötyä armolahjoista, silloin jotain on pielessä ja kannattaa varoa.
Uskon, että jatkossa luterilaiset seurakunnat yrittävät olla tarkkoja siitä, kenen julistajien ja järjestöjen he antavat toimia seurakuntien tiloissa. Toivottavasti kaikki ketkut ja väärät opettajat saadaan pois.
Anja-pappi
- höpsislahjat
mutta kaikki eivät välttämättä edes itse tiedä sitä
Minä ainakin tiesin kun iskä lahjotti mulle auton. Puuhun sen ajoin ihan ite, neuvoje ie tarvittu. Siin oli semmoiset puskurit että menoa ei haitannu sekään, mutta kyllä sen lahjan näki naapurinkin lapset ja siitäkös aina kateelliset meteliä piti...
Paavalin elämänkerta osoittaa että oikein julistettu puhdas Sana saa aina aikaan reaktion - usein mellakan ja silloin kivittäjät kerääntyvät silkasta kateudesta - ja siksi koska riivaajat pelkäävät paljastuvansa.
Kirkon 'Lahjat' ovatkin niin salaisia että riivaajatkaan eivät niistä tiedä vaan mellastavat mennen tullen: kirkko onkin niiden palas piilopaikka. - uhrijuomaa Gadille
"Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä. Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo. "
EHTOOLLLINEN - mitä jos nautittu ateria on uhrattu riivaajille nykysuomessa esim kirkon G-rapparien kautta:
"Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen? Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset.
Mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista. Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät? "Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna. "1kor.
Vertaa Jesaja:
Mutta te, jotka hylkäätte Herran ja unhotatte minun pyhän vuoreni, jotka valmistatte Gadille pöydän ja vuodatatte uhrijuomaa Menille - teidät minä määrään miekan omiksi ja kaikki te kumarrutte teurastettaviksi, sentähden ettette vastanneet, kun minä kutsuin, ettekä kuulleet, kun minä puhuin, vaan teitte sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mikä ei ole minulle otollista.
'Gadille' = rapparien G tahi Kabbalistien häpeäjumala G_d
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893