Nämä keskustelut eivät näköjään toimi vieläkään IE10 W7 versiolla muuten kuin yhteensopivuusnäkymällä. Kun viestiketjun perään kuuluisi ilmestyä "Sisältö" laatikko johon kirjoitetaan niin näytetäänkin vain tyhjä sivu.
Sivusto toimii kun yhteensopivuusnäkymä on käytössä.
http://aijaa.com/gTjWNc
Tämä bugi koskee siis ainoastaan uusinta IE10 selainta ja ilmenee KAIKILLA samalla tavalla joten luulisi vian olevan helppo paikantaa ja korjata.
"Vika" katoaa mystisesti kun muuttaa käyttäjäagentin merkkijonon Firefoxiksi joten korjaukseksi riittäisi että IE10:lle tarjotaan Firefoxille tehtyä koodia eikä jollekkin wanhalle IE:lle tehtyä.
Koska meinaatte korjata?
Keskustelut eivät toimi vieläkään IE10 selaimella!!!
6
126
Vastaukset
Hei,
asiaa selvitellään kolmansien osapuolten kanssa. Tällä hetkellä valitettavasti vain yhteensopivuusnäkymän käyttäminen mahdollistaa sivuston normaalin selaamisen.
Terveisin,
Mari
Suomi24Tähän bugiin saa vastata jatkuvasti aloittelijat palstalla. Onko suoli24:n sivuston ylläpitäjillä joku asennevika kun näin mitätön bugi jätetään korjaamatta?
Korjaukseksi riittää kun IE10:lle tarjoiltaisiin vaikka Firefoxille tarkoitettu sisältö eikä erikseen joillekkin wanhoille IE:lle erikseen tehtyä sisältöä.- vaihda selain
elä käytä ie.10 jos ongelmia. käytä crhomea niin ei töki.tietokoneella voi olla useampikin selain valittavana käytettäväksi.
eikös explorerissa ole tietoturva-aukkokin jossain versiossa.En vaihda loistavaa selainta yhden paskasti koodatun suoli24 sivuston takia. Muualla IE10 toimii loistavasti.
- 1**9
ie teki itsarin sen 10-päivityksen tullessa... ei toiminut sen jälkeen eikä voi palauttaa sitä edellistä... naapurin nörtti vaihtoi mulle firefoxmozillan ja on toistaiseksi ainakin toiminut... nuo ellellä ja muissakin ketjuissa kuvatut ongelmat astui esiin sen ie10-päivityksen tultua ja epäonnistuttua.
Ei liity mitenkään mihinkään IE:n päivityksiin.
Vika ilmenee kaikilla samalla tavalla ja kyse on suoli24:n bugista. Sivusto toimii oikein yhteensopivuusnäkymän avulla tai jos selainagentin vaihtaa joksikin muuksi kuin IE:ksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152226
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722202- 1051077
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114929Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah167856Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35806Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 131755
- 43724