Nyt on Tuksu esittänyt facebookissa oman (valheellisen) versionsa tapahtuneesta:
Johanna Mia Mari Tukiainen
Hyi kamalaa, millaisen puhelun sain......taas siis se oli tosi asiallinen puhelu ja uskon siihen täysin (uskon jos jostain ihmisestä varoitetaan, mutta yleinen käytäntöni on ollut se, että haluan tuntea ihmisen henkilökohtaisesti.) Joku tuntematon uskovainen nainen soitti minulle, ja oli kuulemma nähnyt hirveän vaivan siinä että ylipäätään löysi numeroni mistään. Hän kuulosti olevansa hädissään ja puhui sekä isäni, että Julian kanssa puhelimessa. Hän oli kuulemma nähnyt useamman näyn, joissa varoitettiin rankasti tästä homokolmikosta: Petri, Juha ja Joni. Meiltä on kadonnut ihan älyttömästi hienoja koruja ja vaatteita Jollaksesta, mun yksi kännyköistäni, Julian makea musta nahkatakki jne. sekä mun tärkeitä lääkkeitä joita lääkäri on mulle määrännyt. Nainen sanoi puhelimessa, että Joni Virtanen Salosta kuulemma varasti lähestulkoon kaiken! Hänellä näyttää olevan joku diili Petrin kanssa, koska J. myi jutun Metrotuotannolle musta ja Juliasta joka on ihan naurettavaa valetta alusta loppuun asti. Mutta mikä tässä oli pelottavinta, oli se, että tuntematon nainen sanoi mulle puhelimessa, että Juha on kuulemma koko porukasta kaikkein kaksinaamaisin ja kieroin. Joni on kuulemma ns. "vähän ressukka", mutta Juhalla on mielessään jotain pahempaa........voi elämä, tämä tästä vielä puuttui............no nyt sopii tähän iltaan katsoa yhdessä siskoni Julian kanssa kaksi kauhuleffaa: "älä pelkää pimeää" ja "Ring 2", Naomi Watts on ihan sairaan hyvä näyttelijä! Musta se Ring 1 oli ihan järkyttävä kauhuleffa!!!!
Täältä voitte lukea Jonin vastauksen Tuksun viestiin http://jonivirtanen.blogspot.fi/
Salaisuuksien verho alkaa raottua ja totuudet paljastua, lisää on Jonin mukaan tulossa. Seuraamme tilannetta!
Tuksu Facessa: " Joni varasti lähes kaiken"
75
3929
Vastaukset
- lääkitys petti
..tuntematon soitti ja kertoi.....
Alkaa akka olemaan valmis hullujenhuoneelle.- raili ennustaja
Läskillä kalkkiviiva lähestyy ja tarinan loppu oli siinä. Kunhan ei vaan pistä ketään kylmäksi ennen sitä.Tunkki on täysin kuutamolla pillereiden viinan takia. Näkee harhoja ja ei ole enää päivätajunnassa. Kohta saamme lukea lehdestä tämän luuserin viimeisestä tempusta.
- seppo taalasmaa
raili ennustaja kirjoitti:
Läskillä kalkkiviiva lähestyy ja tarinan loppu oli siinä. Kunhan ei vaan pistä ketään kylmäksi ennen sitä.Tunkki on täysin kuutamolla pillereiden viinan takia. Näkee harhoja ja ei ole enää päivätajunnassa. Kohta saamme lukea lehdestä tämän luuserin viimeisestä tempusta.
Ehei, kysymys on siitä, että The Tuksu tietää että nyt lähtee salaisuuksien kammio aukenemaan..
Tämä on pelkkää etukäteispetailua. Pelkää, ja yrittää pehmentää laskua.. - jjk.
raili ennustaja kirjoitti:
niinkö?
- sieniä syöty?
"Tuntematon soitti..hän oli nähnyt useamman näyn"
Siis tuksu uskoo, kun joku kilahtanut kertoo nähneensä hallusinaatioita....?
- Palmut huojuvat
Dementiaan sairastuneet usein väittävät, että heidän tavaroitaan on varasteltu :))) No ehkä Tuksulla ei sentään vielä dementiaa ole, mutta aika outoahan se on, että hänen omaisuuttaan "katoaa" koko ajan ja hän aina syyttää siitä muita.
Mitä noihin homoihin tulee, Tuksun olisi pitänyt tajuta jo siinä vaiheessa, kun he nuoleskelivat häntä kaverikseen, että ei heilläkään ole ihan puhtaat jauhot pusseissaan. Ehkä Tuksu nyt oppi, ettei kaikkiin kannata luottaa...- juaruakka
Alkoholismi kyllä aiheuttaa dementiaa. Menee tämäkin viinan piikkiin. Ja ilmeisesti niitä nappeja kun menee viinan kanssa, niin ei sovi ihmetellä tätäkään.
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Dementiat
Varsinkin nuorilla ja keski-ikäisillä potilailla muistihäiriöiden syynä voi olla runsas alkoholin tai huumeiden käyttö, mutta diagnoosin teko saattaa vaikeutua anamneesin epäluotettavuuden takia. Alkoholidementia on yleinen oireyhtymä. Kliinisessä tutkimuksessa potilailla todetaan usein muistihäiriöiden lisäksi ataksiaa, intentiovapinaa, tasapaino- ja kävelyvaikeuksia polyneuropatiaan tai pikkuaivoatrofiaan liittyen. Varsinainen alkoholidementia aiheuttaa otsalohkon vaurioon sopivan kliinisen oireiston, johon liittyy persoonallisuuden häiriöitä muistihäiriöiden lisäksi. Neuropsykologisessa tutkimuksessa todetaan konfabulaatiota eli potilas peittää muistihäiriötä "keksimällä omia tarinoitaan".
- Hulluutta!
Tosta homokolmikosta Petri on penaalin terävin kynä. Petri ei ole lähtenyt paljastuslinjalle eikä muutenkaan pyri ottamaan kaikkea hyötyä Jollashovin kaunottarista. Petrillä olisi varmasti paljonkin kerrottavaa, mutta hän vaikenee viisaasti.
Jonille saattaa tulla käräjille lähtö noiden blogitekstien perusteella...- polis evp
Siltä se vaikuttaa.
- Panokset kovenee
Ja Tuksu ampuu kovapanoksilla takaisin...
kukakohan täällä haukkui ja ketä......? esim. Jonin antama haastattelu kyseiselle huijariyritykselle Metrotuotannolle, voi elämä.........täyttä VALETTA alusta asti, minä ja siskoni Julia siis "ahdistelimme häntä seksuaaalisesti" .........ööööh.........hahahahahahahahahha..........ei voi mitään muuta enää sanoa, raukkamaistahan tuo on! - Just...
Se ei ainakaan mitään "näkyjen näkemistä ollut" että useita mun ja Julian tavaroita on varastettu. Se hotellihuonemurto ööh......ei siihenkään edes mitään ennustajia tai näkyjä tarvita, huoneessa oli tasantarkalleen 3 ihmistä minun lisäkseni, joten asia on ihan selvä. - Katso peiliin
Jonina olisin ihan hiljaa noista mielialalääkkeistä.
Tässä Jonin blogista 14. tammikuuta 2013:
"Mitä teille kuuluu? Minulle oikein hyvää itseasiassa. Paniikkihäiriö lääkitykseni (citalopram 20mg) aloittamisesta on kulunut nyt tasan 14päivää, ohhoh kun aika menee nopeasti. Sen tuomat sivuoireet, kuten mm, Pahoinvointi, väsymys yms on tipoteissään ja näyttää hyvin siltä, että en joudu vaihtamaan tätä nykyistä lääkitystä toiseen vaan tämä sopii minulle. Toki kaikki on vielä mahdollista. Pitää muistaa, että on monia lääkkeitä olemassa, jos yksi ei tehoa niin sitten kokeillaan muita."
http://jonivirtanen.blogspot.fi/2013_01_01_archive.html
Viittaan Jonin facebook-tekstiin:
"Tuksu textaa osa 10000000: " Nyt myös Julia tehnyt susta rikosilmoituksen. Kehoitan kohta ottamaan enemmän cipralexia naamaan....;)" öö okei.....Tulihan se jo kaikkien tietoon, ettei kyseinen neiti ole penaalin terävinkynä?? Antakkee mun kaikki kestää .....*smile*"
Viittaan Jonin vastaukseen Tuksulle blogissaan:
"Jepulis jep...Minä varastin kaiken? Missä minun digikamera ja vaatteeni on? Keikkakuskinamme savonkiertueella tai oikeastaan sinne vain meidän vei teidän pitkäaikainen ystävänne, joka ei halua julkisuutta, mutta sinun mukaasi hän varasti kassini, mutta enpä oikein usko näin jälkikäteen. Mitä vittua minä tekisin sinun ja Julian vaatteilla? Käytin keikoilla paria t-paitaa, joita en edes omaksi ottanut, vaikka olisit antanut niitä mulle. Juha tai Petri ei ole myöskään varastellut vaatteitanne (päinvastoin Petri palautti hupparisi jollakseen) Hänenä en olisi palauttanut , kun haukuit,syyttelit häntäkin niin kovasti, että tampereen juna-asemalla petri murtui kyyneliin. Junassa hyökkäilit Juhan kimppuun sekava ja revit hänen ristinsä kaulasta. Olit ihan sekopää jo silloin! Olisi pitänyt jättäytyä jo silloin seurastasi, mutta olet hyvä manipuloimaan, myönnän.
Ja sinun kämäsillä puhelimilla ei kukaan tee yhtään mitään! Minulla on hyvä puhelin itselläni kosketusnäytöllinen Nokia, jonka kanssa olen pärjännyt hyvin, jos tarvitsen uuden niin ostan sellaisen tai olen ilman. Tampereen sekoilujen takana, olet varmasti sinä itse! HALOO. Et minua vedetä enää yhtään :) tiedän tasantarkkaan mitä näillä touhuillasi haet ja laskelmoit tarkkaan asioita, et ole täysin tyhmä, mutta todella sairas senkin edestä. Puhun nyt suoraan. Tiedän, että luet blogiani ja kirjoittelet tänne anonyyminä kaikkea skeidaa (joita en julkaise)
Metropolin juttu ei todellakaan ollut valetta mistäänkohdin ja blogissani julkaisin sensuroimattoman version tapahtuneista ja lisää on tulossa!! Oikeudenmukaisuus kunniaan ja rehellisyys maanperiin. Katso peiliin ja pintaa syvämmälle niin tajuat, että tarvitset ammattiapua. Samoin monet ihmiset, jotka fanittaa sinua on eksyneitä ja pimahtaneita, sori vaan. Kierous on suurempi synti kuin homoseksuaalisuus, tiesitkö että paholainen on kiero ? Kieroissa ihmisissä asuu pahuus, eikä sellaisia hyväksytä jumalanvaltakuntaan, tai mikä minä olen ketään tuomitsemaan, tehkööt sen Jumala, älä sinäkään koita asettaa itseäsi Taivaanisän yläpuolelle, olet vain joskus glamour elämää viettänyt (nykyinen-alkoholisti/sekakäyttäjä)
Huh hah hei! Tsemppiä vaan elämääsi. Voi huh huh.
-Johtaja J V
-- Lääkitystä
Johtaja Joni Virtanen tiistai 8. tammikuuta 2013
"Oikea lääkitys ja suomalainen sisu!
Sillä pärjää jo pitkälle! Haluan nyt ottaa kantaa paniikkihäiriöön ja kertoa omastani teille. Minua on jo pidemmänaikaa vaivannut masennus/ahdistus, mutta paniikkihäiriö ns puhkesi eroni jälkeen, enkä oikein tiennyt mitä tehdä, joten "hallitsin" oireitani rauhoittavilla ( benzodiazepiinit ja alkoholi pahentaa kaikkia oireita) ja niin kun lopetin lääkkeiden napsimisen niin paniikkihäiriöni oli pahimmillaan! Pelkäsin kaksikertaa enemmän lähteä kodistani edes kauppaan, saati nähdä kavereitani, se tunne on niin hirveä, etten toivo sitä kellekkään."
- raili ennustaa
Tuksu on todella kusessä,yrittää nyt peitellä kaikella tavalla mokiaan. Taas on varastettu vaikka mitä ja tätä on kestänyt reilut kymmenen vuotta. Vakuutusyhtiöt ja viranomaiset nauravat tukiaisen ilmoituksille. Nääs kun akalla ei ole luottoa mihinkään. Tunkki koita tajuta että olet pelannut jo oman elämäsi Suomessa. Kukaan ei ota valheitasi enää todesta,koita uutta elämää vaikka puolassa.
- totuus julki
Siis toi blogi mikä on kirjoitettu 31 tammikuuta 2013, niin voihan elämän kevät. Ei tosiaan ole penaalin terävin tuo häiskä.
- Joopajoooo..
Mulle on nyt epäselvää, onko toi joni homo, hetero vai bi? Eikö se puhunu naineensa julian kanssa? Petrin kanssa??
- Ahkera lukija
Joni on usein blogissaan maininnut olevansa Bi-seksuaali.
- vovovovo
Mitä KUKAAN tekisi Johannan p-askasilla ja haisevilla rievuilla eli sen vaatteilla?? Tai sillä muovikrääsällä jota se itse koruiksi kutsuu?? Eihän niistä saisi kanissakaan yhtään mitään, roskikseen joutavat ihan suoraan nurkista haisemasta. Hullu akka, sekoilee kännissä ja tabuissa ja saa jatkuvasti ihmeraivareita.
- kelle sopii xxxxxl?
Niin ja tuollaisia xxxxl-kokoisia barbivaatteita? heh, hah ja hoh
- XXXXXL 666
Oliskohan ne hameet kivannäköisiä miehen päällä?
- Jatka samaan malliin
Tiedä sitä mutta Joni tekee ihan oikein että paljastaa noiden siskosten touhut, olipa se Jonin motiivi mikä hyvänsä, sitä tuntuu monet epäilevän. Itse uskon että Joni on vilpitön.
- juopotus
Pirttihirmulta on viimesen 10 vuoden aikana varastettu useaan kertaan milloin rahat, passit, turkit, kamerat, läppärit, kännykät, hupparit, korut...
Millonkahan se sen auto "varastetaan"? Eli ulosottomies vie..- cidcca
Ei multa vaan oo koskaan varastettu mitään. En ookkaan 24/7 humalassa ja pillereissä.
- dra
Oot idtse kauhu. Draaaaa!!!!!
- bimylady
Ensin katos salkku, sitten katos tolkku, sitten meni mukakavasti muuten vaan.
- hohhoijaa
Kannattaiskohan ensin hiukan miettiä missä on viimeksi niitä hello kittykrääsäkorujaan käyttänyt ,ettei ole jäänet sinne hiekkalaatikon reunalle?
Sama se nitten vaatteitten kanssa kun on niin nopee riisumaan joka paikassa, että missähän olis viimeksi ne riisunut? On niin ollut innoissaan glamourillisesta esiintymisestään, että on painellut onni ja toivo paljaana hotellilleen?
Minusta on kurjaa jo sivullisestakin lukea tuollaista jatkuvaa toisten syyttelyä. Ensin syylliseksi sanotaan juhaa, sitten petriä ja viimeikseksi jonia ehkä loppun lopuksi päädytään artoon?- Hihjajej999
Hei apua! Ajatelkaa tilannetta, että Paksu marssii keikalta hotellilleen ryyppäämään onni ja toivo paljaana. Ja vielä lorauttaa hotellin pääoven viereen, kun ei ole aikaa etsiä lähimpää vessaa. Voi kauhistus sentään!
- Tsemiä jannulle
On aika halpamaista haukkua poikaa lääkityksestä että :lisää sipraa naamaan tyyliin,ja pelotella mitä tulossa on.EI mitään oo tehnyt noiden kirjoitusten perusteella, mistä joutuis oikeuteen.Ja mitä tulee taannoiseen juoksupoikana olemiseen.Jos ja kun on auttanut ei julkkista pistämään iltaisin,eikö voida jopa ajatella että on saattanut jopa pelastaa tämään hengen? Ovatko kiittäneet,tuskin,päinvastoin,syyttelevät.
- erkki niminen
Eihän noista tyttäristä osaa kumpikaan olla aidosti kiitollisia mistään.
Joka ikisen ihmisen haukkuvat, ja mikään ei riitä.
Muistuipa mieleen, että jouluna haukuttiin joululahjatkin jne.
Katsoisivat jo perkkeleet peiliin, ja miettisivät mitä on lähimmäisenrakkaus ja miten se ilmenee heidän käytöksessään.
- aikansa kutakin
Loppu on lähellä
- kjojooohhhihh
Tuhnu on tuhnu ja haisee pierulle niinkuin nyt tuhnu pieru haisee,.. oletteko huomanneet että Tuhnukka keksii aina jonkun taustapirun joka mukaman neuvoi tai näki näkyjä tms. paskaa...Milloin se on rikas yritysjohtaja ruotsiisesta tai joku yhtä uskomaton jenkeistä ja nyt se keksi tämän uskonnollisen näkijän ja aina jotain dramaattista kuten nytkin että tämä näkijä teki hirmu urakan että sai tuhnun puhelin numeron.. hah hah haa ja vielä kerran hah...Et kai Tuhnus luule että kukaan uskoo enää noita jorinoita... Oikeastaan tilanne on sellainen että hörpätti sulla pää tai toinen niin ihan samaa skeidaa sieltä ryöppyää ja takuulla ei kukaan ota tosissaan.. Nauretaan täällä että on kyljet kipeinä... Nyt pitää vaan saada sulle vähän sanktioita noista tekemisistäsi kunnian loukkauksista ja pahoinpitelyistä.. Seuraavaksi voitkin tempaista kimitys äänelläsi tai eihän se nyt ole edes ääni, tuon kalteritangon.. Sopii erinomaisesti tyyliisi...
- eisanoja
Kun häkki heilahtaa, niin siellä Madame varmaan löytää taas yhteyden Jumalaan ja alkaa jeesustella sheissea.
Pääseehän silläkin lehtiin sitten.
- tuntematon_tuksu
Hmm.http://aijaa.com/EeZWu miltä näyttää Tuksu- kännykän kuori? (tein http://www.designskins.fi :llä) :DD
Mitä lööppeihin tulee, on kyllä tullut pudottua kärryiltä jo aikaa sitten. Tiedä mitä tuon mielessäkin liikkuu.. - murtomiehet oy
Aha.
Se on taas rahat loppu ja pitää tehdä vakuutuspetos !
Vieläkö muistatte kuinka Jollakseen "murtauduttiin" , tavarat vietiin, seinille ilmestyi saatanallisia merkkejä ja kattiloissa keiteltiin kakkapökäleitä ? - pullisittiä
Juha varasti ja tuhosi Tampereella kaiken ja nyt Wirtanen kotona.
En taida uskoa? - Sanasotaa
Johanna Tukiainen Julian tunnuksilla käy sanasotaa Facebookissa 7.3. illalla:
"No HOMO on HOMO vaikka voissa paistaisi!!!!!
Meille tuli joltain uskovaiselta naiselta varoitussoitto, jossa nainen oli nähnyt näyn jo etukäteen, että Juha tulee antamaan valheelliset kommentit medialle Johannasta, kuten se toinen homo nimeltä Joni jo tekikin meistä molemmasta Metrotuotannolle!!!!
Joni väittää, että "olisin ollut hänen kanssaan sängyssä", ja PASKANMARJAT!!!!!
JUHA IMMONEN ON SELLAINEN PERSOONA JOKA HALUAA ITSE OLLA TÄHTI, HÄN EI KESTÄNYT SITÄ, ETTÄ JOHANNA TUKIAINEN ON SE TÄHTI JA JULKISUUDEN HENKILÖ EIKÄ JUHA!!!
Minä Julia Tukiainen voin tämän todistaa, vaikka käsi Raamatulla, Juha roikkui meidän keikoilla vain OMAN HYÖDYN vuoksi!!!! Kuulin itse kuinka hän jauhamalla jauhoi Johannalle, kuinka hän on ihastunut Johannaan!!!!!
Kanarialla Juha polvistui Johannan eteen ja kosi häntä!!!! Nyt näette mitä selkäänpuukottajia tämä meidän "homokolmikko" ystävämme sitten olivatkaan.
Nyt en väitä, että kaikki homot ovat kaksinaamaisia, mutta näiden kundien tapauksessa kyllä!!! Juhaa alkoi suoraan sanottuna vi.tuttamaan, että kaikki tulivat jokapaikassa pyytämään Johannan nimmareita, Johannan kuvia ja Johki maksoi aina meidän kaikkien ravintolaillalliset ja kalliit juomat!
Se naismainen hintti tuli KATEELLISEKSI!!!!! Olemme molemmat tosi pettyneitä, sillä minä pidin Juhaa myös mun ystävänä, tosi söpön näköisenä ja huumorintajuisena kundina ja uskoin hänen juttuihinsa. Tässä taas näkee julkisuuden kirot!" - Lisätarvetta olisi
Olisi hyvä saada Virtaselta ainakin yksi bloggaus Tukaiisten rappioelämästä yksityiskohtaisine kuvailuineen. Kyllä hän osaa lauseita muotoilla saadakseen viestinsä ymmärretyksi.
- Lisää näkemyksiä
Päivä päivältä näitä Tuksun postauksia lukiessa näyttää kyllä siltä, että muita näkökulmia ja avautumisia tarvitaan rutkasti lisää tilannekuvaa täydentämään.
- Julia on myyrä
Julian seuraavan kerran romahtaessa häneltä pitää saada syväluotaava haastattelu. Tai oikeastaan monta haastattelua esim. muutaman kuukauden jaksolle jaksotettuna. Salaista kerrottavaa on varmaan paljonkin.
- Kaikki aikanaan
Julia on myyrä kirjoitti:
Julian seuraavan kerran romahtaessa häneltä pitää saada syväluotaava haastattelu. Tai oikeastaan monta haastattelua esim. muutaman kuukauden jaksolle jaksotettuna. Salaista kerrottavaa on varmaan paljonkin.
Julian tarina on kiinnostava. Odotellaan ihan rauhassa sen esilletuloa. Vielä ei ole oikea hetki.
- Seks. häirintää
Johanna Tukiainen kirjoittaa Dolls-päiväkirjassa Virtasesta tällä tavalla 8.3.
"Joni Virtasen antamat lausunnot Metrotuotannolle ovat täyttä potaskaa alusta loppuun asti. Minä tai Julia emme todellakaan ole koskaan "seksuaalisesti häntä ahdistelleet", hän ei ole tullut "hyväksikäytetyksi" jne. täysin naurettavaa edes alkaa tuollaista väittämään!
Hän jauhamalla jauhoi alusta asti kuinka hän haluaa julkisuuteen kuten myös Petri Penna, joten tuo näytti sitten olevan yritys päästä edes jotenkin esille minun kustannuksellani, todella raukkamaista!” - Melkoista
Voi olla että Joni ja Petri halusivat julkisuutta Johannan kustannuksella mutta miten ei tullut tuo seksuaalinen häirintä yhtään yllätyksenä? Olen nimittäin kiinnittänyt huomiota siihen, miten Johanna ja Julia yleensä kourivat muita ihmisiä ja toisiaan esim. rinnoista. Onko tuollainen seksuaalinen ja suorastaan perverssi käytös heidän mielestään normaalia? Viime vuoden rapujuhlissa Johanna ja Dolls-tanssija Katja esittivät eroottisen shown. Johannan isä Markku Tukiainen vain katseli vierestä kun oma tyttärensä kiehnää lattialla toisen naisen kanssa toisiaan kähmien.
- Kuulusteluputkessa
Metropoli raportoi 11.3.2013:
"Tukiaisen herjaukset poikivat rikosilmoituksen
Johanna Tukiaisen tuttavapiiriin kuuluva Joni Virtanen on tehnyt poliisille rikosilmoituksen häneen kohdistuneesta kunnianloukkauksesta.
Virtanen toimi joillakin Tukiaisen keikoilla juontajana, mutta yhteistyö on sittemmin päättynyt. Rikosilmoituksen nostamiseen johtaneet tapahtumat saivat alkunsa Johanna Tukiaisen Facebook-kirjoittelusta 4. maaliskuuta.
Tukiainen kirjoitti omassa profiilissaan muun muassa seuraavasti:
"- Joku tuntematon uskovainen nainen soitti minulle, ja oli kuulemma nähnyt hirveän vaivan siinä että ylipäätään löysi numeroni mistään. Hän kuulosti olevansa hädissään ja puhui sekä isäni, että Julian kanssa puhelimessa.
Hän oli kuulemma nähnyt useamman näyn, joissa varoitettiin rankasti tästä homokolmikosta: Petri, Juha ja Joni. Meiltä on kadonnut ihan älyttömästi hienoja koruja ja vaatteita Jollaksesta, mun yksi kännyköistäni, Julian makea musta nahkatakki jne. sekä mun tärkeitä lääkkeitä joita lääkäri on mulle määrännyt. Nainen sanoi puhelimessa, että Joni Virtanen Salosta kuulemma varasti lähestulkoon kaiken!"
Joni Virtaselle syyttelyt olivat liikaa, ja hän teki asiasta rikosilmoituksen. Virtanen vastaa Johannan syytöksiin omassa blogissaan seuraavasti:
- Jepulis jep… Minä varastin kaiken? Missä minun digikamera ja vaatteeni on? Keikkakuskinamme Savon kiertueella tai oikeastaan sinne vain meidän vei teidän pitkäaikainen ystävänne, joka ei halua julkisuutta, mutta sinun mukaasi hän varasti kassini, mutta enpä oikein usko näin jälkikäteen."
Linkki uutiseen: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/tukiaisen-herjaukset-poikivat-rikosilmoituksen/
Kommentti. Johanna Tukiaisen harrastamalle perättömien väitteiden ja kunnianloukkausten laukomisen suhteen on otettu jyrkän torjuva linja kaikkialla maassamme.- Hymy 11.3.
Hymy-lehti raportoi 11.3.13:
”Johanna Tukiaisesta tehty rikosilmoitus - kaiken taustalla outo varkaussoppa!
Metropoli-lehti kertoo, että kohublondi Johanna Tukiaisesta on tehty rikosilmoitus.
Myös Hymylle on toimitettu rikosilmoituksesta kopio. Rikosilmoituksen on tehnyt Tukiaisen kanssa yhteistyössä jonkin aikaa ollut miespuolinen juontaja. Hän haluaa poliisin tutkivan, onko Tukiainen syyllistynyt kunnianloukkaukseen levittämällä hänestä kyseenalaista tietoa Tukiaisen julkisissa Facebook-kirjoituksissa.
Rikosilmoitus on tehty viikko sitten. Asia liittyy lähtökohtaisesti mahdollisesti Tukiaiselta varastettuun omaisuuteen. Asiasta kertoi tarkemmin Metropoli.”
Linkki: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/johanna-tukiaisesta-tehty-rikosilmoitus-kaiken-taustalla-outo-varkaussoppa - Yksi per kuukausi
Hymy 11.3. kirjoitti:
Hymy-lehti raportoi 11.3.13:
”Johanna Tukiaisesta tehty rikosilmoitus - kaiken taustalla outo varkaussoppa!
Metropoli-lehti kertoo, että kohublondi Johanna Tukiaisesta on tehty rikosilmoitus.
Myös Hymylle on toimitettu rikosilmoituksesta kopio. Rikosilmoituksen on tehnyt Tukiaisen kanssa yhteistyössä jonkin aikaa ollut miespuolinen juontaja. Hän haluaa poliisin tutkivan, onko Tukiainen syyllistynyt kunnianloukkaukseen levittämällä hänestä kyseenalaista tietoa Tukiaisen julkisissa Facebook-kirjoituksissa.
Rikosilmoitus on tehty viikko sitten. Asia liittyy lähtökohtaisesti mahdollisesti Tukiaiselta varastettuun omaisuuteen. Asiasta kertoi tarkemmin Metropoli.”
Linkki: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/johanna-tukiaisesta-tehty-rikosilmoitus-kaiken-taustalla-outo-varkaussoppaTuksu kerää rikosilmoituksia tätä nykyä tahdilla 1 per kuukausi.
- Joni voittoon
Johanna on mennyt ihan liian pitkälle, kyllä tuolle muiden ihmisten herjaamiselle pitää tulla stoppi. Toivotan Jonille voimia taistelussa tuota hirviötä vastaan!
- I ♥ Joni
Jonille paljon voimia. Joni on ihanin ja sydämellisin ihminen, jonka tiedän!!!111
Joni on myös rehellinen ihminen, joka kertoo aina totuuden ja vain totuuden! Joni on myös maailman luotettavin ihminen. Jos juttelet Jonin kanssa chatissa, voit olla varma, että Joni ei koskaan julkaisisi keskusteluanne julkisuudessa.
Joni on ihana ihminen ja maailman luotettavin ystävä ♥ Suosittelen Jonia ystäväksi kaikille näädille ♥♥♥
Tässä ihana musiikkivideo. Minä tykkään tästä ja minulla on oikeus julkaista se täällä♥ Jos joku ei tykkää, se on hänen oma ongelmansa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw
- Taistelu
Johanna on mennyt ihan liian pitkälle, kyllä tuolle muiden ihmisten herjaamiselle pitää tulla stoppi. Toivotan Jonille voimia taistelussa tuota hirviötä vastaan!
- Taistelu
Heh, tuli sama viesti kahdesti. No, ei kai siinä mitään.
- Taistelu
Heh, tuli sama viesti kahdesti. No, ei kai siinä mitään.
- herjaa lentää
Heh, samaa pa5kaa täällä sadasti. Eikös oo ihan sama kun vaikka keskenään herjailevat nuo mitään osaamattomat julkkutyrkyt maan tappiin asti...... ei pitäis muita haitata... eikun lissäää
- Vettä myllyyn
Tämä on julkkisjuorut palsta joten tottakai täällä keskustellaan. Itseäsikin selvästi kiinnosti kun tänne vaivauduit kommentoimaan. Joskus viestien lähettäminen on hankalaa koska netti hidastelee, näkyy vain että viesti on vasta menossa vaikka se on jo julkaistu, sitä ei vain itse huomaa vasta kuin myöhemmin. Siksi sama viesti saattaa tulla useampaan kertaan. Mutta itse aiheesta että onhan se kieltämättä kiinnostavaa että Joni paljastaa likaisia yksityiskohtia Tuksusta ja Pennasta.
- Lisää avautumisia
Tarvitsemme lisätietojan Jollashovin elämänmenosta, mm. huumeiden läyttö on eriyisen kiinnostava juttu. Paljonko ja mitä? Mistä Tukiaiset saavat aineet?
- Viinaa ja pillereitä
Johannahan paljasti muutama vuosi sitten Facebook-profiilissaan että on käyttänyt kokaiinia. Myös lääkkeidenkäyttö on siskoksilla hallussa, diapameja ja muita lääkkeitä huuhdotaan viinan kanssa kurkusta alas. Julia Tukiaisella on tulossa oikeudenkäynti myöhemmin keväällä lääkeainerikkomuksesta. Johanna on muuten sanonut että "Thaimaa on paratiisi, diapameja saa halvalla ja niin paljon kuin haluaa". Jotenkin tuohon suuntaan oli se kommentti, se on jäänyt elämään tänne internettiin.
- "Mikä paratiisi!"
"Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah....Mikä paratiisi!"
(Johanna Tukiainen Facebookissa 13.9.2010)
- Viinaa ja pillereitä
Tuoltapa se kommentti löytyykin; http://www.feissarimokat.com/2010/12/tohtori-tukiainen/
Tässä on Hymyn palstalta copypastettu kommentti Tuksun Facebook-seinältä:
Tuksu Tukiainen (vierailija)
Kurhisen Antti pohdiskeli naamakirjassa omien juomiensa siidereiden määrää, ja lopuksi totesi, että "Parempi pari siideriä kuin muutama Pami ;) :D!"
Johon Jossupossun piti heti heittää oma narkomaaninen vinkkinsä:
Johanna Tukiainen Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah....mikä paratiisi! :)
Antti Kurhinen Haha! Kiitos vinkistä Johanna :D :)!Hehee...eiköhän niitä pameja saa ilman resepteja täältä,vähän vaan pientä"extra"hintaa maksaen ;)!
Johanna Tukiainen Se on ihan täysi paratiisi!!!! Ajattelin lähteä sinne ainakin pariksi kk syksyn aikana, mullakin on pahoja sydänsuruja, joten ymmärrän sua hyvin.
Jäämme odottelemaan millä rahalla ja milloin tuo suuri huumausainereissu onkaan tulossa. Tulli voisi varmaan olla myös kiinnostunut tonkimaan Tuksunarkin feikkivuittonit.- Kolme kovaa
Lääkkeet, huumeet ja alkoholi. Siinä Jollas-elämän kulmakivet.
- Seurauss
Kolme kovaa kirjoitti:
Lääkkeet, huumeet ja alkoholi. Siinä Jollas-elämän kulmakivet.
...Ja alas mennään ja kovaa.
- Lääkkevapaa
Tiedän itse ihan omasta kokemuksestani kuinka alkoholi ja bentsot sekottaa päätä. Toivon että nämä kaikki hakeutuisi A-klinikalle.
T. 1v 2 kk raitis - Parodiateksti 23.3.
Joni Virtanen parodioi 23.3.2013 omassa blogissaan tämän ketjun avauksessa olevaa Tuksun tekstiä:
"Kuka varasti lähes kaiken!!?
Hyi kamalaa, millaisen puhelun sain......taas siis se oli tosi asiallinen puhelu ja uskon siihen täysin (uskon jos jostain ihmisestä varoitetaan, mutta yleinen käytäntöni on ollut se, että haluan tuntea ihmisen henkilökohtaisesti.)
serkkuni Jessica Glitteri soitti minulle, ja oli kuulemma nähnyt hirveän vaivan siinä että ylipäätään löysi puhelimensa mistään. Hän kuulosti olevansa hädissään ja puhui sekä minun, että toisen ja kolmennenkin persoonani kanssa puhelimessa.
Hän oli kuulemma nähnyt useamman näyn, joissa varoitettiin rankasti tästä blondikaksikosta: Jossu Ja Julle. Minulta on kadonnut ihan älyttömästi hienoja sukkia ja boxereita , mun yksi romu kännyköistäni ja makea musta rikkinäinen nahkatakki jne. sekä mun tärkeitä lääkkeitä jotka on tietysti laittomia..
Nainen sanoi puhelimessa, että Jossu kuulemma varasti lähestulkoon kaiken!
Hänellä näyttää olevan joku diili Jullen kanssa. Mutta mikä tässä oli pelottavinta, oli se, että tuntematon nainen sanoi mulle puhelimessa, että Julle on kuulemma koko kaksikosta kaikkein kaksinaamaisin ja kieroin.
Jossu on kuulemma ns. "vähän ressukka", mutta Jullella on mielessään jotain pahempaa........voi elämä, tämä tästä vielä puuttui............no nyt sopii tähän iltaan katsoa yhdessä koirani kanssa kauhuleffa: scary movie2 , ihan järkyttävä kauhuleffa!!!!"- Jessica Glitteri
"Serkkuni Jessica Glitteri..." Tuosta saadaan uusi hahmo Tukiais-draamaan. :)
- Railin vastakappale
Jessica Glitteri kirjoitti:
"Serkkuni Jessica Glitteri..." Tuosta saadaan uusi hahmo Tukiais-draamaan. :)
Cameo-rooliin sopii mainiosti.
Ennustaja Railin vastine, joka syöttää Tuksun sanat takaisin hänelle.
- Virtaska 11.12.13
Tuksun ex-huojuvahomo, Virtanen, kirjoitti suhteestaan Tuksuun 11.12.13 näin:
"Itseasiassa olen tavannut Johanna Tukiaisen tässä kaiken härdelli keskellä ja SOVITTIIN, ettei dissata toisiamme julkisesti. Olemme kummatkin kuitenkin jatkaneet dissausta. Hän on hyvin kummallinen ihminen, sekä tylsä mieleltään. Voisitte seurata kenen tahansa alkoholistin/sekakäyttäjän elämää, jos teitä kiehtoo tuollaisten ihmisten vastoinkäymiset ja julkiset riehumiset.
Suomessa hyvin seurattuja ihmisiä ovat olleet Matti Nykänen, Tauski Peltonen ja nyt Johanna Tukiainen. Edellämainitut miehet ovat tehneet töitä julkisuudessa, mutta myöhemmin olleet ainakin jossain vaiheessa aikamoisia örveltäjiä. Ei hyvin mene teillä stalkkaajillakaan."- 10-kert.
Virtasen kannattaa olla hyvin varuillaan Tuksun suhteen, sillä hän kyllä kostaa 10-kertaisesti kaiken. Ennemin tai myöhemmin, mutta joka tapauksessa.
- Tyhmä pää ja sillees
10-kert. kirjoitti:
Virtasen kannattaa olla hyvin varuillaan Tuksun suhteen, sillä hän kyllä kostaa 10-kertaisesti kaiken. Ennemin tai myöhemmin, mutta joka tapauksessa.
Joni on täys pelle.
Näkeehän sen niistä postauksistaankin.....
Eihän se osaa varoa saati välittää......
- herranjestas
Olikos tämä uskonnollinen näkijä, jonka perusteella syytti ystäviään varkaaksi, TADAA... Jarna the maailman luotettavin ja kunnollisin kristitty.
- Psyko-Barbie 5
Viikonloppuna Tuksu kahakoi Helsingin yössä. Tuksun näkemys 16.12.2013:
”Jatkoa blogiini, osa 4, vklopun tapahtumista
Kun soitin kolmannen kerran Juhalle, puhelimeen vastasikin Joni Virtanen! 23v nuori kundi, joka haluaa hinnalla millä hyvänsä julkisuuteen. Hänen suustaan tuli täysin painokelvotonta tekstiä. Lähdin naapurista pois ja aloin soittelemaan ovikelloa vimmatusti.
No niin....... Ovelle tuli silminnähden raivon vallassa oleva Joni Virtanen joka kävi samantien kimppuuni. Sain häneltä ainakin 20 nyrkin iskua ja hän repi tukkani niin että puolet lisäkkeistäni irtosivat päästä.
Jonin silmien pupillit olivat niin laajentuneet, että epäilen, että hän oli ottanut jotain muutakin kuin alkoholia. Joni otti keittiöveitsen käteensä ja uhkasi henkeäni. Toinen iso mies otti hänestä kiinni ja juoksin ulos. En voinut lähteä tavaroideni kanssa koska chihuani oli edelleen sisällä Juhan asunnossa.”
Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-osa-4-vklopun-tapahtumista/1027075- Psyko-Barbie 6
Rytinää kaupungissa, ja jo siatkin lentävät: Tuksu raportoi 16.12.
”Jatkoa blogiini jonka äsken kirjoitin!
Joni Virtanen alkoi siis silmittömän raivon vallassa hakkaamaan mua nyrkeillä, kaatoi mut maahan ja löi mua niin kovaa kun jaksoi, se säälittävä pienikokoinen romani!
Sitten hän siis otti veitsen keittiöstä, jolla alkoi uhkaamaan henkeäni. Hän huusi mm: "Olet huo-ra, jonka oma isä hylkäsi!!!!! Kukaan ei rakasta sua!!!! Saa-tanan läski huo-ra!!"
Väliin tuli joku tuntematon, vanhempi ja isokokoinen mies, joka irrotti hurjistuneen Jonin musta ja piti Jonista kiinni. Samalla mies huusi mulle, että "Lähde nopeasti menemään, en pysty kauaa pitämään kiinni tästä!!"
Mies haki vaatteitani ja omaisuuttani Juhan oven eteen. Huusin hysteerisenä hänelle, että pikkukoirani on sisällä asunnossa.
Joni Virtanen otti väkivaltaisesti mikropossuni ilmaan ja heitti sen ilmassa asunnosta, niin että ehdin saada possuni kiinni syliini. Paris-possu huusi kuin syötävä. Laitoin sen turvaan lämpimään koirakassiin ja suloisuuteni rauhoittui. Blogini jatkuu taas kohta, tekstini ovat liian pitkiä postattavaksi kerralla.” - Psyko-Barbie 7
Tuksun raportti 16.12. aamuyöllä:
”Jatkoa blogiini, osa 5 vklopun tapahtumista
Pyysin naapureita soittamaan poliisit paikalle. Joni ja Juha, molemmat valehtelivat ihan kirkkain silmin poliiseille. He mm. väittivät, että Esmeralda ei ole minun vaan heidän koiransa!!!!!
Poliisit kuulivat kaikkia osapuolia ja onneksi, vihdoin ja viimeinkin, he uskoivat mua ja kävivät hakemassa pikkukoirani Juhan asunnosta! Juha ja Joni huutelivat ihan sekopäinä että mä olen muka joku "vaarallinen väkivaltarikollinen" ja "viekää toi huo-ra vankilaan!!!!!!”
Olin ihan shokkitilassa, olen pitänyt Juhaa yhtenä läheisimmistä "ystävistäni." Ei hän mua rakasta, hän rakastaa miehiä ja on vain käyttänyt mua hyväkseen ihan kokoajan. Samalla on omaisuutta lähtenyt kävelemään monesta eri asunnosta!!!! Tämäkö on sitten kiitos siitä että ihastuin häneen!??????
En ole koskaan tehnyt fyysistä väkivaltaa Juhalle tai Jonille. Kuten sanottu, en edes tunne koko Jonia. Järkyttävää selkäänpuukotusta!!! Ja hemmetin siipeilyä taas kerran!” - Romano 1
Joni Virtanen kommentoi 16.12. aamuyöllä
”Johanna Tukiainen valehtelet törkeästi
Huhhuh, olen todella sanaton! Kaikki Johannan kirjoittamat väitteet seiskalivessä on täysin yli liioteltuja, sekä väritettyjä...
Okei hän iskeytyi tänne Juhan luokse ja itse oli tosi aggressiivinen ja puolustin itseäni, koska noin rehevää naista ei noin vaan rauhoteta. Hän rimpuili, ja olimme kaikki humalassa. Oon tosi järkyttynyt kaikesta. En todellakaan ole heittänyt mikropossua ilmaan tai ollut ylipäätään sellainen raivohullu, mitä Johanna kuvailee postauksissaan.... hohhoijjaaa...
Poliisit tulivat paikalle, koska huusimme kaikki toisillemme, ja näin ollen naapurit soittivat virkavallan paikalle. Ja sanoin rehellisesti, että olemme jokainen humatilassa sekä puolustettiin kaikki itseämme. Ei tässä kukaan ole pahoinpidellyt ketään :eek:
Täälä nyt lueskelemme ystäväni Juhan kanssa näitä Jossun kirjoittamia juttuja ja olemme järkyttyneitä..Halooo?! Mitä seuraavaksi?:) " - Psyko-Barbie 8
Tuksu 16.12. aamulla:
”Romani Joni Virtanen pahoinpiteli mut
Olen kauttaaltaan täynnä suuria mustelmia, myös sisäreiteni ovat täynnä suuria pahoinpitelyn jälkiä. Pidä Juha se romani hyvänäsi äläkä ota muhun enää mitään yhteyttä!!!!!!!!” - Virtanen sai puhelun
Kahakan jälkeen Virtanen sai puhelun Tuksulta (16.12. aamulla):
”Tuksu soitti just äsköttäinkin ihan kännissä ja uhkailee... Eläimet ovat hänellä, enkä usko hänen huolehtivan niistä :/ Surettaa eläin raasujen puolesta.” - ”Hyi vit-tuu!!!!!!!"
Tuksun perusveto nettikeskusteluissa kehiin 16.12. aamulla:
"Joni please, lopeta Juhan vetäminen anaaliim!
Hyi YÖKS teidän kanssa!!!!!!!!!!! Hyi vit-tuu!!!!!!!" - Hiekkalaatikolla...
… Mutta vielä hieman syvällistä ja henkevää keskustelua 16.12....
Ensin Joni Virtanen tylytti:
"Täyttä pas-kaa! Lopeta pliis Johanna ku-settaminen ja puhu vihdoinn totta!
Itse olit aggressiivinen ja löit mm Juhaa ja minä puolustin itseäni tönimällä sua poispäin.... sun seiskalive postaukset on järkyttävää luettavaa....
olet sekaisin koko ihminen."
Sitten Tuksu kuittasi:
"Joni vi-tun romani, tulet vastaamaan oikeudessa sun hyväksikäytöistä ja pas-kanpuhumisesta!!" - Immoskan ukaasi
Virtanen sai puhelun kirjoitti:
Kahakan jälkeen Virtanen sai puhelun Tuksulta (16.12. aamulla):
”Tuksu soitti just äsköttäinkin ihan kännissä ja uhkailee... Eläimet ovat hänellä, enkä usko hänen huolehtivan niistä :/ Surettaa eläin raasujen puolesta.”Säkenöivästä viestittelystä poimittakoon tähän vielä Immoskan viesti, joka on ehditty jo poistaa, mutta internet ei kuitenkaan unohda:
"jätä hullu ämmä mun elämä rauhaan !!!! mä tulen paljastamaan kaikki susta."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963