Lumia 920 oma perhe asetukset

tt821

Minulla on uusi työpuhelin ja yritän ladata ohjelmia sovelluskaupasta.

Laite ilmoittaa minulle Oma perhe -toiminnon on oltava määriteltynä, ennen kuin voit ostaa tämän kohteen.

Menin windowsphone.com sivulle ja sieltä oma perhe asetuksiin, mutta ei siellä ole valintaa, missä pystyy muuttamaan asetuksia?

Onko muilla vastaavia ongelmia tai kokemuksia?

11

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camcam

Enpä minäkään saa sitä toimimaan. Ikävää kun ei voi tehdä päivityksiä sovelluksiin taoi avata tiedostaja..

• Työpuhelin.....

Olisiko niin, että yritys, joka tuon työpuhelimen on sinulle antanut, olisi estänyt sovellusten lataukset.

Meillä ainakin työpuhelimiin ei pysty sovelluksia asentamaan. Muitakin rajoituksia on tehty.

• ENTAJUULUMIAPASKAA

Nyt on ky silleesti et meitsi ei niinQ hiffaa tota Lumiaa ko se oma perhe määritys satsi on aik epäselvä, et joo... Aika hämärää hommaa. Meitsin frendi on sillee et sil on aivan SAMANLAINEN Lumia ko mul (Nokia Lumia 620) ni siel sivustol ol et se pystyis lataa kaikkii ilmasii ja maksullisii geimei kännyys mut meitsil riidas et ei Windows Phone 8

Eli WTF nyt näin suorast??????

• Kakka lumia

Joo mullakin on sama ongelma, mut vaan lumia 620. Ihan kakka kun ei sitä nyt oikeesti älyy... Nokia vois poistaa noi oma perhe toiminnot

• khjjh

Kannattaisiko nyt ensin alkuun tarkistaa a) firman tietoturvaohjeistukset appsien asentamisen osalta b) oma ikä (jonka on sinne tiliin laittanut)

• järkipommi

Jee, sain tilin toimimaan. Olin vahingossa laittanut syntymäajaksi 2013, joten sillä luuli, että olin joku vauva...=)

• Jazaza

Vaiha sun syntymäaikas sieltä sun hotmail tilin asetuksista, itellä oli siellä, että syntynyt 2013...

• Ärsyttäääää

Mulla kans toi sama ongelma, lumia 620:n kanssa, En yhtään tiiä miten sen Oma perhe-toiminnon tekis jne....Ärsyttää ku nyt ei voi ladata mitää pelei tai esim. Kikkii tai WhatsAppii...!!

• harmittaako?

Ei tule sähköpostiin, ei puhelimeen uusia salasanojen vahvistuksia. Ei auta vaikka soitat operaattorille. Mikä ihme ihminen on nämä kaikki vittuilut keksinyt? Ainakin kaksi kuukautta ollut Nokia 925 on viihtynyt huollossa pidempään, kun taskussani. Liikkeen mukaan Nokia pitää käydä korjauksessa viisi (5) kertaa, ennen kuin saa uuden tilalle, siis jos saa sittenkään.

• Lumiat on ...

Mulla on sama ongelma, kohta olut kuukauden lumia 520 eikä mikään oo onnistunu...
      Kävi jo kerran korjauksessakin -.- Me ollaan yritetty saada kamujenkaa sitä toimiin monta tuntii mut järki loppuu kesken... En saa sitä toimiin vaik syntymä aika ois s##t#n# 1938. En ymmärrä pyytää vaan vanhemman lupaa ja tiliä :DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe