Kontioniemen vuokra-asunnot??

bthl

Olen muuttamassa Joensuusta Kontiolahdelle ja kunnalla näyttää olevan Kontioniemessä suht. edullisia vuokra-asuntoja. Sama muutanko kylälle vai sinne, oma auto on joka tapauksessa käytössä. Onko kokemuksia näistä asunnoista, missä kunnossa ja onko rauhallista aluetta noin ylipäätään? Jos täällä sattuu olemaan joku asuu noissa asunnoissa tai on joskus asunut niin kerrohan jotain!

8

2453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ns. tavalllinen

ole tarkkana sähkön kulutuksen suhteen, halpa vuokra voi tulla kalliiksi sitä kautta , etenkin jos kyseessä on ns. tavallinen työssä käyvä ihminen , joka ei nosta minkään valtakunnan tukia soskusta.

• tervetuloa vaan

Kontioniemi on ihannepaikka jos harrastat liikuntaa (hiihto, lenkkeily, avantouinti tms). Metsiä, rantoja ja luontoa on ympärillä runsaasti, siellä mieli lepää.
      Mutta jos kaipaat edes jotain järjestettyä; kuntosali, kiipeily, konsertit , kirjasto... harkitse kirkonkylää.

• Kallista ja kylmää

Lämmitys jos on sähköllä niin kannattaa todella miettiä kuinka kalliiksi asuminen tulee. Jos sähkölämmitys on ainoa lämmönlähde kannattaa unohtaa koko ajatus.

• Kontiolahtelainen

Voin sanoo omasta kokemuksesta,että kirkonkyllälläkin on sähkölämmitys ja ei tuo oo kyl sen kalliimmaks tullu...sähkölasku menee puoliks käyttösähköön ja puoliks lämmitykseen..tottakai talvella on isommat laskut kun kesällä...Ole tarkkana kylällä varsinkin mistä saat asunnon...

• kontio niemeläinen

Otin selvää ja kuulin jotta kirkolla on sähkö samanhintaista kuin kontioniemessä. Kiipeilyä on kontioniemessä helppo harrastaa kun on jyrkkä töyräs rannassa. Tanssilavat ovat harjulla ja rannassa.

• Jarmo Vilponen

Kaunia ja ihanteellinen paikka luonnon keskellä, mutta siellä ei huoltoyhtiö tee esim. talkkarin töitä ja mä kun liukastuin, niin en ole koskaan saanut korvauksia asiasta. Ko. asunnot omistaa kunnan tytäryhtiö Kontiolahden Yrityspalvelut OY (sisäpiirin hallitsema mieleivaltaa käyttävä firma) ja As Kontiolahden Vaskiportti Oy ei mm. aikaisemmin pitänyt vuosikokouksia ollenkaan, eli kirjanpitorikoksia jne. jne. !!! EI HYVÄ!

• Ei sitä sitten

En tule jos tiet ei ole kunnolla aurattu.
        Onkos siellä metsäpoluilla käpyjä joihin voi kompastua?
        Entäs ladut talvella? Pitääkö itse lykkiä vai onko kunnan puolesta työntäjät tai vetäjät.
        Kurjaa on sekin jos Kontioniemessä ei ole kuntosaleja tai vaíkkapa keilarataa.
        Jos kuntoilun takia joutuisi menemään kirkolle asti niin ei se kyllä houkuttele. Vai pääseekö sinne kirkolle yhteiskuljetuksella silloin kun haluaa?
        Toisaalta sekään ei houkuttele, koska silloinhan sitä jouhuisi hengittämään samaa ilmaa kuin muutkin kyydissä olevat. Tiedä häntä vaikka se ilma olisi ollut jo jonkun keuhkoissa tai joku olisi pierassut ja sitten hengittäisi vaikkapa sitä - ihan vaikka vahingossa.
        Paras olisi varmaan ajaa omalla autolla. Saakohan siitä jostakin korvausta?

Noista kirjanpitorikoksista tuli mieleen kysyä, että miten sitä kirjaa pitää pitää, ettei tee rikosta? Voiko olla vaikkapa sängyllä selällään ja pitää kirjaa mahan päällä?
        Miten se liittyy Kontiolahdella (lahdessa) asumiseen?

• Erland Kovero
        Ei sitä sitten kirjoitti:

En tule jos tiet ei ole kunnolla aurattu.
        Onkos siellä metsäpoluilla käpyjä joihin voi kompastua?
        Entäs ladut talvella? Pitääkö itse lykkiä vai onko kunnan puolesta työntäjät tai vetäjät.
        Kurjaa on sekin jos Kontioniemessä ei ole kuntosaleja tai vaíkkapa keilarataa.
        Jos kuntoilun takia joutuisi menemään kirkolle asti niin ei se kyllä houkuttele. Vai pääseekö sinne kirkolle yhteiskuljetuksella silloin kun haluaa?
        Toisaalta sekään ei houkuttele, koska silloinhan sitä jouhuisi hengittämään samaa ilmaa kuin muutkin kyydissä olevat. Tiedä häntä vaikka se ilma olisi ollut jo jonkun keuhkoissa tai joku olisi pierassut ja sitten hengittäisi vaikkapa sitä - ihan vaikka vahingossa.
        Paras olisi varmaan ajaa omalla autolla. Saakohan siitä jostakin korvausta?

Noista kirjanpitorikoksista tuli mieleen kysyä, että miten sitä kirjaa pitää pitää, ettei tee rikosta? Voiko olla vaikkapa sängyllä selällään ja pitää kirjaa mahan päällä?
        Miten se liittyy Kontiolahdella (lahdessa) asumiseen?

Sängyssä ei pidä lukea eikä pitää kirjaa. Jos asuu rikollisessa yhtiössä niin sitä ikäänkuin tukee rikollista toimintaa jos itse maksaa vuokran. Jos kunta maksaa niin se on eri asia. Jos juopuneena liukastuu eli kaatuu niin oma vika. Kyllä siitä silti pitää korvausta saada kunnalta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe