erektio laskee kun nenään tuoksuu silli

yökötys

voisiko naiset pestä jalkoväliään useammin kun nenään tulee milloin mitäkin hajua.haisee kusi,valkovuoto.hiivasieni,visvasyylä,moonisveri,kiima lima,paska,hiki,sperma.keltavuoto,ynm. ei meinaa millään pystyä paneen kun ei vaan ota eteen kun eritteet haisee.
onko muillakin vastaavia kokemuksia vai onko mulla ollu vaan huonoa tuuria naisten suhteen. on kokemusta niin opettajista kuin duunariämmistä

28

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+8

voi ei. toi pitää nin paikkaansa

• sin1

no tarviiko sitä haistella

• wfde

väkisinkin sitä haistelee, vaikka ei haluais

• mmmhhh1

No huhhuh, tottakai naisen ja miehen täytyy pestä värkkinsä ennen toimintaa. Mä en ainakaan suostuisi nussimaan likaista kullia tai koskemaan pesemättömään pilluun. Hyi saakeli ihmiset mikä teitä vaivaa??? Vessoissa on usein ne alapääsuihkut joten ei aina edes suihkuun tarvi raahautua. Intiimialueet täytyy pestä aina vähintään kerran päivässä, vielä useemmin jos urheilee tai hikoilee muuten.

Yks virhe mikä muuten voi johtaa tuohon naisten alapään pahaan hajuun on myös väärin peseminen. Alapäähän limakalvoille ei saisi laittaa saippuaa vaan täytyy olla mahdollisimman neutraali neste, jos vesi ei tunnu riittävän niin intiimipesutuotteita saa aika halvalla apteekista.

Mutta sääli jos aloittaja ei ole koskaan puhdasta pillua päässyt nuolaisemaan. Vaikka hetero olenkin niin kokeilumielessä tehdyillä jutuilla on tullut todettua että naisen eritteet (tuoreet, ei sellaset jotka on ollut häpyhuulilla koko päivän) ovat todella kiihottavan makuisia ja mielestäni paaaaaaljon parempia mitä esim sperma. Sperma maistuu aina poikkeuksetta tuoreeltaankin "vanhentuneelta" ja kitkerältä. Kiimalima on miedompaa. En pistä edes sitä pahakseni (päin vastoin!) kun mies joskus käyttää dildoa ensin mun sisällä ja sitten pistää sen suoraan mun suuhun... :) en sitten lainkaan.

• Yhdistää

No itse sanoin naiselleni et älä pese liikaa, koska ne kaikki kiihottavat tuoksut häipyy pois. Naiseni sanoi kans mulle et se haluaa haistaa mun kainalohikeä kun nussitaan. Minäkin aloin haistella naiseni kainalohikiä, ja jopa nuolla niitä pannessa. Itseasiassa aika eläimelliseltä tuntui, mutta aiheuttaa aikalailla primitiivisiä reaktioita. Me ihmiset ollaan vain erkauduttu alkuihmisistä, ja apinan kautta ihmiseksi muodostumisesta niin kauas.
        Alkukantaiset rakenteet ovat kuitenkin vielä sisäänrakennettuna, ja geeneissämme.
        Kyllähän koiratkin aina nuolevat toisten koirien anaalia ja peräpäätä.
        Oli aika yllätys kun eka kertaa antauduin tuollaiselle eläimelliselle tasolle naiseni kanssa. Tuntui muuten todella hyvältä, ja yhdisti naistani ja minua paljon.
        Tunnettiin todella olevamme yhtä.

• urgf

samoja kokemuksia.ämmät kun ryyppäämässä ja kusella kun käyvät ,niin joka kusemisen jälkeen tavara pyyhitään huonommin jopa paskapari jää perserakoon kiinni ja sitten tullään paskalta niin tärkeenä paskapaperi housunkauluksesta liehuen.ei kiihota ei

• ssffsfds

Vai että samoja kokemuksia. Ettet nyt olisi ihan aloittaja itse... Ihan vaan tuosta loistavaakin loistavammasta kirjoittamisen tasosta päätellen.

Tuolla toisessa ketjussa tuli jo hyvä vinkki: hommaa se tekopimpsa niin saat pestä sitä mielesi mukaan. Vai voisko aloittaja olla ettei naiset kiinnosta sua ollenkaan jos ne noin kamalan ällöttäviltä susta tuntuu?

• kfbc
        ssffsfds kirjoitti:

Vai että samoja kokemuksia. Ettet nyt olisi ihan aloittaja itse... Ihan vaan tuosta loistavaakin loistavammasta kirjoittamisen tasosta päätellen.

Tuolla toisessa ketjussa tuli jo hyvä vinkki: hommaa se tekopimpsa niin saat pestä sitä mielesi mukaan. Vai voisko aloittaja olla ettei naiset kiinnosta sua ollenkaan jos ne noin kamalan ällöttäviltä susta tuntuu?

tälläin vanhempana ihmisenä alkaa oksettaan tommonen kusinen tavara.nuorena poikana kelpas kaikki.tekopimpero vois olla kyllä hyvä valinta ja sais aina kun haluaa. ja puhdasta.

• Asdffds bongattu!
        ssffsfds kirjoitti:

Tämä yks mulkero joka napisee kirjoitustaidosta tai motivaatiosta pilkunnussintaan on se asdffds tuolta onko koolla väliä -palstalta. Sellainen 159cm napero. Se nyt ei ole pillua nähnyt saatika haistanut muuta kuin anastamissaan kusenpolttamissa mummonsa pikkareissa, jotka se laittaa päähänsä aina kun alkaa onanoimaan 10cm nakkiaan :)

• ssffsfds
        Asdffds bongattu! kirjoitti:

Tämä yks mulkero joka napisee kirjoitustaidosta tai motivaatiosta pilkunnussintaan on se asdffds tuolta onko koolla väliä -palstalta. Sellainen 159cm napero. Se nyt ei ole pillua nähnyt saatika haistanut muuta kuin anastamissaan kusenpolttamissa mummonsa pikkareissa, jotka se laittaa päähänsä aina kun alkaa onanoimaan 10cm nakkiaan :)

En tosiaan ole pilluja kauheasti haistellut kun olen heteronainen.

Onko koolla väliä -palsta on mulle vieras paikka.

Mutta IHAN miten vaan... :D Kantsis toki vähän miettiä uskoako jokaista omaa päähänpistoaan tai paranoiaansa todeksi vai olisko pieni itsekritiikin harjoittaminen kuitenkin paikallaan.

• jussi........

vein baarista yhden doriksen kotiini ja piti alkaa petipuuhiin, mutta ei pystyny paneen sitten millään. oli tosi karmee lemu kun riisuin siltä housuja pois. stringin naru oli tosi monen värinen vaikka sen olis pitäny olla valkoinen.oli keltaisen punaista ruskehtavaa väriä ja ihme vaaleita kokkareita.sillin ja kusen haju oli oksettavaa.ei muuta kuin akka pihalle ja tuulettaan kämppää.mielummin vetää käteen kun panee tommosta akkaa.

• Yepyep11

Ei helkkari et hajos. Musta tuntuu et te ootte vaan nii rumia miehiä, ja saatte niitä rumia ja likaisiä ämmiä nii ei mikään ihme! Kyllä kauniilla ja siistillä naisella on myös tavarakin siisti ainakin mulla. Käyn vielä varmistamassa känni iltoinaki et varmasti on kaikki ok ennen aktia, eikä kukaa oo valittanu ;)

• 6969

Minulla on tapana käydä aina pesulla ennen kuin rupean petipuuhiin naisen kanssa ihan varalta jos vaikka mitä ihania temppuja siinä sitten keksitään niin ei ainakaan hajut ole esteenä. Olen huomannut että viimeistään silloin myös naiseni tekee samoin jos ei jo tule samaan suihkuun. Käy se usein myös toisinkin päin, on se puhtaana niin mukavaa ottaa ja nautiskella puolin jos toisinkin.

• Pikkupillu88

Vastaavaa olen törmännyt miehissä!Yritä siinä sit ottaa suihin kun toinen haisee ja maistuu sille et tekisi mieli oksentaa :D

• 12+17

visvasyylä on epämiellyttävä häpyhuulessa

• karvalaukku1

pitää vaan panna...älkää tehkö siitä vaikeempaa!
      ämmäthän on nyt kuiteskin typaryksii...mut pantavia kuitenkin...aina!

• jesss...

ei pysty paneen millään kun se vaan haisee . hommasin eilen mukavan raikkaan keinovaginan. ei haise ,ei ihme eritteitä ja saa panna aina . alkaa omaa muijaa varmaan harmittaan kun sen haiseva eritteinen suolenpätkä ei enään kelpaakkaan

• taetaewtaew

Ihme homorunkkareita kun ei aito naisen pill.u kelpaa vaan pitää jotain naurettavia muovivakoja ostella... eritteet siitä seksistä just kiimasen tekee.

• 20+29

MIELUMMIN MÄÄKIN RUNKKAAN KUN HAISTELEN SITÄ LIKASTA KUSIVIIVAA

• ffghj

tuoreen pullntuoksu on nälkää kiihottavaa

• kfdkgfkfk

tarkastelin penistäni ja kuinka hyvältä ja puhtaalta se näyttikin.nyt olis hyvä seisokki päällä ja taidankin runkata puhtoista penistäni. akalla on kuiteskin pesemätöm ja kusen hajuinen tavara

• ftyi

ontelosyylä karvattomassa pillussa. miltä haisee

• ttfffry

hikinen pillu on tosi väljä

• kuydk

4kymppisellä lihavalla on tosi karmeen hajuisii vittui eritteistä puhumattakaan

• liukkaat kelit

Kerronpa teille mikä voi aiheuttaa hajuhaittaa naisen vekottimessa... Se on seksi! Aivan, luitte ihan oikein. Naisella on oma ph alapäässään ja kun mies ruikkii sinne omat liemensä voi ph arvo muuttua, mikä puolestaan aiheuttaa hajuhaitan. Parisuhteessa elävillä haittaa ei niin hirveästi esiinny kun värkit on jo "tottuneet" toisiinsa, mutta tietysti jos seksiseurana on se jokaisen miehen käytössä oleva lissu baarista niin voi olla että nait jo toisen jälkiliukkailla :D

• Liposta on ;-)

Tää on täysin totta. Jos pillu haisee miehen mielestä sillille niin siellä on toisen miehen mällit sisällä eikä omat.

Itseä ei ole sillee haitannu. Jälkiliukkaille olen vaan painanu pokkana paljaalla :-)

• Mitenkähän minulle

aina sattunut sellaiset naiset jotka ovat hoitaneet tuon alapään siisteyden kunnolla ?

• Anonyymi00028

Jos miestä panetta aei siinä kyllä paikkojahaistella,entista naisystävää aina kertaviikkoon kävin polkasee ja en tiedä koska oli edes pessy,joskus nuolinkin iha nsokkona ja välillä ties mikä maistu,mutta ku noikee kunnolla kiimassa on niin e isiinä mitää muuta miettiny kun että saa päästää lastit sisälle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5187
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      135
      2417
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2092
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1925
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1770
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      166
      1097
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      941
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      312
      875
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      170
      771
    Aihe