Olen ostamassa autoa käteisellä ja esimerkiksi tuollainen kiinnostaisi minua.
www.nettiauto.com/5357895
Kuinka paljon hinnoissa on yleensä tinkivaraa? Suuttuuko myyjä jos tarjoan 4000?
Paljonko tällaisesta autosta kannattaa tarjota?
21
291
Vastaukset
- haaakert
miksi tinkiä jos hinta on jo valmiiksi halpa?
- Osta äkkiä
Noista pyydetään muualla monta tuhatta euroa enemmän.
- d2233
MAINOS
- Eikö niin?
Kaikki viestit joissa kysytään neuvoa auton ostamiseen ovat mainoksia...
- asiantuntija1
En maksaisi automaattivaihteisesta 13vuotiaasta autosta noin paljoa. Hinta on pikemminkin 800-1300 hitahaarukassa ,kunnosta riippuen.
- Nisukkamiäs
Tinkiä pitää aina ja muista hymyillä myös, aytokauppiaat kun ovat tottuneet kaupantekoon ja veistelevät itsekin huumoria.
4000 ei ole mikään huono hinta tuosta. Itse tarjoaisin ensin 3800 ja sitten kuulisin vastatarjouksen joka on jotain 4200-4300; sitten sanot : se on mulle liikaa, maksan tosta maksimi 4000; mulla on tossa pari muutakin tiedossa.. Ihmettelisin jos et tällä keskustelulla pääsisi 4000 kauppoihin, ei toi nissan niin suosittu ole ja muita vaihtoehtoja kyllä nettiautosta löytyy.. - Seurailija
Joku aika sitten Nettiautossa oli samanlainen Primera myytävänä alle tonnilla.
- halpaa hubaa
oliko hinta ihan vain satanen vai peäti yksi euro?
- Selvän näkijä evp.
halpaa hubaa kirjoitti:
oliko hinta ihan vain satanen vai peäti yksi euro?
Mistä arvasit?
- itse maksaisin
noin 2500 jos siinä ei ole ruostetta ja primera on semmoinen melupesäke että kysy korvatulpat vielä kaupanpäälle.
- eki heki
Noin vanha cvt vaihteisto, ole hyvin tarkkana että se on kunnossa!
Jos sulla ei ole tuntumaa testata sen kuntoa niin jätä väliin.
Kestää ne vaihteistot mutta kun tuolla on jo ikää ja ajajia ollu monenlaisia
niin kunnosta ei tiedä oikeasti kukaan, jotain pitäisi tietää miten
sen kuuluu toimia. Automaatti on vähän sellainen että se toimii
vaikka on vähän vikainenkin, jos ei tiedä mikä on oikealla tavalla toimiva niin.. - Blondin kostoretki
Mitä väliä on myyjän suuttumuksella? Olet ostamassa autoa etkä kosimassa myyjää ja hyvin todennäköisesti ette enää koskaan tapaa.
Jos et halua maksaa tästä autosta enempää kuin 4000 ja myyjälle se ei riitä, lähdet etsimään edullisempaa autoa. Tuskin tämä on Suomen ykkönen. - Autoarvio
Miksi haluat maksaa tonnin arvoisesta autosta neljä tonnia?
- Oikea arvio
"Miksi haluat maksaa tonnin arvoisesta autosta neljä tonnia? "
Maksimissaan tonnin arvoinen, realistinen tarjous 700-800€.
Itse en ottaisi ilmankaan, jos joutuisin ajamaan.
- Herätkää unesta
Olette kyllä melkoisen eteviä jos saatte ostettua 4000-5000 euron arvoisia autoja 700 eurolla. www.nettiauto.com/nissan/primera/5058451 Myös linkin auto on myyty yli neljällä tonnilla. Autojen hinnat määräytyvät kysynnän ja tarjonnan mukaan eikä niihin vaikuta "ostajien" toiveajattelu.
- Oikea arvio
Nyt on kyllä pahasti käsitteet sekaisin. Nuo Primerat ovat 700 euron ARVOISIA ja tuo aloittajan linkittämä on 4650 euron HINTAINEN.
Kukaan täysijärkinen ei maksa 13 vuotta vanhasta nissaninromusta 4650 euroa. Se että niitä tuolla HINNALLA kaupataan, johtuu siitä, etteivät kaikki ole täysijärkisiä.
Kysynnällä ja tarjonnalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, koska niitä näyttää olevan tonnin-kahden väliin pilvin pimein, kuten edellisessä kirjoituksessa ihan summassa heitinkin.
http://www.nettiauto.com/nissan/primera?yfrom=2000&yto=2000
Koskaan ennen en ole tuollaisten kotteroitten hintoja edes katsonut, mutta arvio osui aika lähelle. Pari vuotta ja hinta on 390€, jos on kahdet uudet renkaat ja tankki täynnä.
- autot kalliita?
Kallis on. 4 vuotta uudemman saa samaan hintaan. Vaan jos merkki on tärkeä niin onhan sekin asia josta kannattaa maksaa.
- mikrailija
Tuo mikra lähtee 500 eurolla. Siinäkin on ylihintaa.
- Myydyt kertovat
"Olette kyllä melkoisen eteviä jos saatte ostettua 4000-5000 euron arvoisia autoja 700 eurolla. www.nettiauto.com/nissan/primera/5058451 Myös linkin auto on myyty yli neljällä tonnilla. Autojen hinnat määräytyvät kysynnän ja tarjonnan mukaan eikä niihin vaikuta "ostajien" toiveajattelu."
- Juuri niin
Kannattaa tosiaankin vertailla hintoja myytyjen puolelta. Sieltä saa paljon realistisemman käsityksen todellisista hinnoista kuin vielä myymättömien osastolta.
- CincinnatiJim
Minkätakia te kommunistit koitatte AINA tinkiä siihen lähimpään kivaan tasa lukuun??? Esim jos auton hinta 10900 tarjootte 10 tuhatta jos 5990 niin 5 jos 4750 niin 4000, tiiättekö paljonko kauppiaat väistelee noita tarjouksia?? Sen takia huutokaupoissakin korkeimman tarjouksen ja huutokilpailun voittajatarjouksetkin ovat aina x763 tai x441 tai x138 loppuisia, kun kaikki tarjoukset ovat x500 tai x000 loppuisia. Kokeilisitte joskus jotain uutta ja kiehtovaa. Ja ps tolla luonteella jos luulette että "kauppias suuttuu" niin kannattaa ostaa paikallisseudun bussilippu ovh hintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077