Kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä? Jos olet niin millainen koirasi on tai mitkä sen vanhempien nimet ovat. Itselläni on koira kyseisestä kennelistä ja olisi mukava tietää jos täällä on muitakin.
kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä?
12
6660
Vastaukset
- zetaone
Minun koira on rekisteröity Kangasvuokolle. Olen ollut tyytyväinen, koira on ihana ja reipas sekä kasvattajat avuliaita ja kannustavia.
- Anonyymi
olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''
Kenneli sijaitsee hankasalmella
- -colli-
Mulla on koira sieltä.Koiralle kun on tullut ikää niin ongelmia esiintyy..Todella arka,monelle asialle ja niitä pelkotiloja tulee ihan huomaamatta lisää.On pelkopurija :( En osaa muuta ajatella syyksi kuin huonon jalostuksen,tarkoitan siis että jossain on mennyt metsään.Ja pahasti :(
- Anonyymi
Oletko itse kun olet saanut pennun niin sosiaalistanut sitä/ opettananut?
- Tuosta kennelistä
on aika varmasti kulleet kaikki, jotka ovat collieihin yhtään perehtyneet.
- Anonyymi
itselläni11v.trikki uros ei ikinä mitään sairauksia tms..
- Anonyymi
itselläni oli tästä pitkäkarvainen collie oli terve ja eli 1kk vaille 16vuotta
- Anonyymi
Onko tietoa kuka kasvattaja panostaa collien käyttöominaisuuksiin ja tervepäisyyteen eikä vain karvan määrään ja muuhun ulkonäköön. Pk collie kun on erittäin hyvä palvelus- ja käyttökoira jos jalostuksessa karsitaan luonnehäiriöitä pois. Collien ei pidä näyttää kiinanpystykorvalta mitä useat nykyiset kasvattajat ei ymmärrä.
- Anonyymi
Kävin pitkästä aikaa lukemassa näitä sivuja. Ja samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta. Britanniassa kasvattajat näyttävät harjaavan collien kaula- ja niskakarvat sellaisella intensiteelillä eteenpäin ja muhkeaksi, että näyttää jos siltä, kuin koiralle alkaisi muodostua nahkapoimut otsalle. Koiran siluetti on enemmän kiinanpystykorva, kuin collie. Itsellä collie ja haluan, että koirassa näkyy kaunis pään- ja kaulan linja. En harjaa koiraa muodottomaksi palloksi. Miten te muut? Mielipiteitä ja tapoja on toki monia, eikä se tee kenestäkään huonoa koiranomistajaa. Suomessa mielestäni nykyisin ei enää ihan noin voimakasta pöyhennystä harrasteta.
- Anonyymi
olisi kiva tietää millaisia collieita ko. kennelistä saa missä moinen kenneli sijaitsee olisin hankkimassa pk.tricolour urospentua
- Anonyymi
Meillä on täältä 10.v poikakoira.
On ihan maailman paras koira.
Ihana ja kiltti.
Terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592