Sinkkubileet Lappeenrantaan?

kattikotti

Hei! ;) Osaako joku kertoo järjestetäänkö Lprs sinkkubileitä missää baaris/yökerhos? Ite en ravaa baareis hirmu usein joten en tiedä asiasta hirvee paljoo onko missää paikassa iha teemasinkkuiltoja?? Mut tietävät kertokaa! Ei kehtais mennä itteesä mihikä sinkkulaivaa nolaamaa ku kyllä niit kuumii jätkii täält lprki löytyy ;)

47

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumieslpr

Minkäs ikänen oot? Ei täällä taideta sellaisia järjestää... Itse oon sinkkumies ja varmasti tulisin, jos ikäluokka on oikea... :) järkätäänkö sellaset? :D

• Kattikotti

No itse olen aika nuori (alle 25). Itsekkin menisin mielelläni tutustumaan rohkeemmin ihmisiin kun tietäis että valtaosa sinkkuja ;) :D Mielelläni järkkäisin jos pystyisin :D

• Kattikotti

Varmasti ikäluokkaan katsomatta on monia muitakin jotka innostus sinkkujuhlista, itse tunnen monia alle 30vuotiaita sinkkunaisia ja miehiäkin, että olis kyllä täälläpäi semmoset teema-illat varmasti menestys! Jos joku tietää, nii kertokoon :)

• sinkkumieslpr

Jep. Itsekin alta 25v. Kyllä tänne pitäis saada sellaset bileet pystyyn, tääl on aika vaikee tutustua kehenkää

• lypyr meininkiä

Se on tämä avoin positiivinen ja suvaitsevainen karjalaisuus mikä estää sen ettei lappeenrannassa tutustuta tuntemattomiin ;);)

• sinkkumieslpr

Onkos siul yhteystietoja antaa miulle, kattikotti, ni voitas ehkä jotain katsella? eikä vain puhua :D

• Kaverin emäntää

Suhde varatun kanssa on paras vaihtoehto, satunnaiset tapaamiset ja saa elää omaa elämää miten tahtoo, matkustaa minne tahtoo, olla reissussa miten pitkään tahtoo... ilman turhaa sitoutumista ja elämän rajoittamista :)

• vapaita sinkkuja

Suhde toisen SINKUN kanssa on paras vaihtoehto, satunnaiset tapaamiset ja saa elää omaa elämää miten tahtoo, matkustaa minne tahtoo, olla reissussa miten pitkään tahtoo... ilman turhaa sitoutumista ja elämän rajoittamista ja ilman PETTÄMISTA :)

• ex vapaita sinkkuja
        vapaita sinkkuja kirjoitti:

Suhde toisen SINKUN kanssa on paras vaihtoehto, satunnaiset tapaamiset ja saa elää omaa elämää miten tahtoo, matkustaa minne tahtoo, olla reissussa miten pitkään tahtoo... ilman turhaa sitoutumista ja elämän rajoittamista ja ilman PETTÄMISTA :)

Tuntuu olevan vaan monella sinkulla se parisuhde kuitenkin mielessä vaikka vaan seksisuhteesta ollut puhetta.

• Paavo 65v

niin miekin vanha ukko käyn panemassa naapurin emäntää,,hyvää kyytiä antaa vaikka onkin 60v.Näin meillä Skinnarilassa toimitaan..Ukot juo kaljaa,eivätkä hoida vaimojaan..

• Isomies 55
        Paavo 65v kirjoitti:

niin miekin vanha ukko käyn panemassa naapurin emäntää,,hyvää kyytiä antaa vaikka onkin 60v.Näin meillä Skinnarilassa toimitaan..Ukot juo kaljaa,eivätkä hoida vaimojaan..

Niin miekin tossa Sammonlahdessa käyn hoitamassa yhtä rouvaa.Osaa antaa kunnon kyydit,oikein peto munan perään..Lauantaina kävin viimeiksi,kun sillä oli ukko kaljoilla

• lompsaaaa

Saako sinkkutytöiltä nahkalompakkoa?

• Kokenut sen useasti

Suhde vapaan naisen kanssa ei onnistu, ei mene kovinkaan pitkään kun akka on vähitellen kantamassa tavaroita kämppään ja puhumaan seurustelusta. Sitten pitäisi jo lapsiakin tehdä.

• kattikotti

Haha mulla tuo on menny kyllä ihan toisinpäin aina. Ite oon aina ollu se vapaampi osapuoli joka ei tykkää kiirehtiä vaan tutustuu rauhassa toiseen, unohtamatta muuta elämää. Miehiä taas on kahta sorttia. Ensimmäiset haluu muuttaa jo ekana viikkona yhtee ja on ylimustasukkasia jokasesta menosta ja toine mies sortti on sellanen et annetaa naisen kiinnostua ja sit ei ikinä kuitekaa enempää ja kohdellaa naista ku ilmaa ja esinettä, päasiana omat tarpeet

• ihmeidenaikaeioleoh

Mitä helv! Onko Lappeenrannassa vapaita naisia vai!?

• sinkkumieslpr

Jep, samaa mietin täälläkin. Mutta kuuluvat ilmeisesti siihen naislaatuun, joille ei kelpaa mikään eikä kukaan tai sitten ovat yh:ita. Ei täällä vapaana normaaleja tavallasia tytyjä ole.

• kyllästynyt!

Tarkotit varmaan vapaita normaaleja miehiä, niitä ei MISSÄÄN! Kaikki aina varattuja..... ;(

• laivan Perämies

Sinkkulaiva Lappeenrannan satamaan!!!

• Inksu

Miehille ei kelpaa tavallinen nainen :(
      Siis normaali ei liikakiloinen tms.........ei vaan kelpaa niin ei.
      Muualla kyllä,mutta tässä kaupungissa ei.

• Sinkkumieslpr

Kuinka niin ei? Minulle ainakin kelpaa.

• Inksu

No onko sulla prolfiili jossakin?

• sinkkumieslpr

On, suomi24 treffeissä, mutta minkäs ikänen olet?

• Inksu

26v nähtävästi liian vanha :(

• sinkkumieslpr

Olen 7vuotta sinusta nuorempi :D

• gehrgtdffghttt

No uu mä oon 17 ;D ja siis nainen tietty...
        SIIIS tein mielestä ei vai lappeenrannassa oo vapaita naisia?! No huh huh...
        Niitä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Mullkin useita tosi ihania nättejä kuin mitkä kavereita löytyy mutta ei, sinkkuja on.
        Vika on teissä miehissä :D Koska te ette uskalla pyytää mihinkää tai puh. numeroa yms.. ;D ihan oikeesti, tein pitäs olla rohkeempia, ei oo mein naisten tehtävä!

Niin ja sit mietitte tääl miks ootte sinkkuja... :d

• sinkkumiesyhg
        gehrgtdffghttt kirjoitti:

No uu mä oon 17 ;D ja siis nainen tietty...
        SIIIS tein mielestä ei vai lappeenrannassa oo vapaita naisia?! No huh huh...
        Niitä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Mullkin useita tosi ihania nättejä kuin mitkä kavereita löytyy mutta ei, sinkkuja on.
        Vika on teissä miehissä :D Koska te ette uskalla pyytää mihinkää tai puh. numeroa yms.. ;D ihan oikeesti, tein pitäs olla rohkeempia, ei oo mein naisten tehtävä!

Niin ja sit mietitte tääl miks ootte sinkkuja... :d

:D. Ehkä teidän iässä sinkkuja löytyykin, mutta ikäluokka 25 v-> , niin aika hiljaista on tässä kaupungissa. Olen itse asunut pätkiä 10:ssä eri kaupungissa ja Lappeenranta on ollut huonoin näistä sinkkumiehelle. Kaupunkina kyllä muuten hyvä paikka asua...

• tomppeliiii

joku baarii nytte ?

• sinkkumieslpr

Sinulle gehrgtdffghttt: Olen kysynytkin, mutta tuntus olevan niin sitoutumiskammoisia/vaativaa tyttöä, ja siihen se sitten jää...? Ja "ei ole naisen tehtävä", helpommiha tekin miehen saisitte, jos tekisitte aloitteita. Vieläpä sellaisen miehen, joka miellyttää.

No, kysyn sinulta: votaisko tutustua? Oon 19vuotias mies. Treffiprofllii löytyy myös, jos sitä kautta esim...??

• sinkkumieslpr

Työ naiset vaikuttaisitte vaan olevan semmosia, kun jotai oikeesti rupee tapahtuu, ei mitää halutakkaa. Kattikottikin lähti heti karkuun, kun sinkkubileitä oikeasti aletaan järkkäämään. Kyl Lappeenrannasta vuokrattavia paikkoja löytyy. Sisäänpääsymaksut vaa ovelle.

• sinkkumieslpr

Tai johonki baarii vaa sovittuna ajankohtana?

• latela10

Sillä naidaan raskaasti perseeseen

• sinkkumieslpr

voisin sanoa vielä sinulle, gehrgtdffghttt, jos sinä ja kaverisi olettekin vapaita, 17-vuotiaita. Mutta kuinkas moni teistä onkaan menossa jatko-opiskelemaan muualle? Lukiolaisista aika moni.

• wandaa

18v ja suunnitelmissa jäädä tähän käpykylään.

Ja kyllä, sinkku.

• jatkuvat sinkkubilee

Menkää vaikka Helsinkiin, siellä on jatkuvat sinkkubileet joka viikonloppu ikään ja sukupuoleen katsomatta ja tarjontaa piisaa !

nimim: Kokemusta on !!

• Hans Lankari

Vapaita, lapsettomia, täyspäisiä naisia ikäluokassa 25-35-v ei ole ensimmäistäkään Lapvedenrannassa.

• Nature Boy

Saimaan Setalla on hilpeitä (gay) hippoja. Tervetuloa, välkommen, welcome!

Nimimerkkini Nature Boy-kappale on kuunneltavissa YouTubessa.

• huhujako

Eikös Seta kokoonnu Lucky Monkeys ravintolassa joka päivä? ;)

• liplaplaituri81

Kyllä niitä vapaita sinkkunaisia on, mutta...harvemmin miehet ihan vakavissaan koittaa tutustua. Aina ollaan seksi mielessä heti ensimmäisenä!! Ja silloin se suhde kyllä jää siihen yhteen asiaan polkemaan ja ei muuta halutakaan!

Tämä on todettu pariin otteeseen ja ei aika varovasti alkaa suhtautumaan varsinkin baarissa tuttavuutta tekeviin miehiin.

• Anonyymi

No pitää se sisään ajo suorittaa,enne lopullista valintaa. Ei se vesisoutamalla lopu,eli reva esiin ja sisään ajo suorittamaa. Näin nää auervaarat tekee ,nai kaikkia mikä lylällä liikkuu.

• henxelimies

''Kyllä niitä vapaita sinkkunaisia on, mutta''

Laitapa yhteystietosi tähän, esim tekaise joku s-postiosoite itsellesi. Kosiokirjeitä sitten tipahtelee useita, veikkaisin.

Vai mahdatko olla niin nirppis, ettei kukaan kuitenkaan kelpaa...

• harha74

Hmm, itse en ole pahemmin baareihin viittiny mennä, ehken mene vaikka 40 rajapyykki lähestyyki. Yksi kotosalla tulee oltua jämähdettyä samoihinasioihin kuin teinipoikana ollessa.... :)
      "Rohkeutta" ei ole ollut mennä kivan näköisten neitosten juttusille, niillä vaikuttaa kuitenkin olevan jo joku tai niin aina oletan...

• kuumapakkaus28

Isomies 55 ;) tuuks käymää täällä =) Heh,ite olen sinkkunainen ja viihdyn sinkkuna täysin rinnoin,varatut miehet käy silloin tällöin panemassa,siis antamassa mahtavat kyydit,mitä ei sinkuilta saa. viimeks to sain,tänää uudestaan =)

• teroapanettaa

Minäää tulen t: tero ;))

• Varattusinkku?
        teroapanettaa kirjoitti:

Minäää tulen t: tero ;))

Ootko sä iha esa? Kuis se sitte akalles selitettää.

• Anonyymi
        Varattusinkku? kirjoitti:

Kyllä ihan jokaiselle löytyy se ikioma puoliso että ei tarvi käydä toisen omaa kokemassa!
        Eipä ole tullu mieleenkään että olisin varatun luokse lähtenyt.

• Anonyymi
        Varattusinkku? kirjoitti:

No no joko se esa niittää mainetta täälläkii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no joko se esa niittää mainetta täälläkii?

Esa auervaara,panee kaikkia vastaan tulevia, vähänkii löyhä peräsempiä akkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe