Toyota Auris Touring
Sports on 28,5 senttiä
pidempi kuin
viistoperäinen Auris, joten
tavaroita mahtuu
tuntuvasti enemmän
mukaan.
Farkun ruuman tilavuus on 530 litraa eli 170 litraa
enemmän kuin
viistoperämallissa.
Tila on tehokkaasti käytössä, koska tavaratila on
suorareunainen.
Hybridiversiossakaan
tilasta ei tarvitse tinkiä, koska hybridijärjestelmän
akut on sijoitettu
takaistuinten alle.
Geneven autonäyttelyssä
esiteltiin useita
keskikokoisia
farmarimalleja ja tavaratilan
tilavuudessa Auris farmarin
päihittävät muun muassa Volkswagen Golf Variant,
Skoda Octavia Combi ja Dacia Logan MCV.
www.savonsanomat.fi/erikoissivut/autot/autotalli/tallainen-on-toyota-auris-farmarin-ruuma/1308493
Auris farmari 2013 päihittää kilpailijat tilan käytöllä
86
1812
Vastaukset
- tuleva auris omistaja
Hyvimpä Auris päihitti "ruuman" koossa pahimmat kilpailijat, joten muista onnettomista surkeuksista selvä ja tärkein voittn jo ennen myynnin alkua
Eipä ihme, että Toyota farkkua on tilattu jo yli 2000 kpl ennakkoon, joten odotettu shokeerava myynti on selvä jo ennakkoon
www.autobild.fi/artikkeli/26004/monen-kuolaama-kayttofarmari-esitellaan-pariisissa/- F30 2.0DA
Rattia ei edelleenkään saa lähemmäs, vain kauemmas. Auto on ergonomiaa lukuunottamatta ihan hyvän oloinen mutta jää sisustan eleganssissa kauas uuden RAVin taakse. Harmi vaan että tojo ei tarjoa mitään potkukkaampaa vaihtoehto automaatin kanssa mihinkään malliin.
- P a s k a a !
"Eipä ihme, että Toyota farkkua on tilattu jo yli 2000 kpl ennakkoon, joten odotettu shokeerava myynti on selvä jo ennakkoon"
Maahantuojan myyntitavoite Aurisille tänä vuonna on 2000 auroa, joten ennakkotilauksia ei varmasti ole muutamaa sataa enempää - ...
F30 2.0DA kirjoitti:
Rattia ei edelleenkään saa lähemmäs, vain kauemmas. Auto on ergonomiaa lukuunottamatta ihan hyvän oloinen mutta jää sisustan eleganssissa kauas uuden RAVin taakse. Harmi vaan että tojo ei tarjoa mitään potkukkaampaa vaihtoehto automaatin kanssa mihinkään malliin.
...
- lukutaito...
Huomasithan, että Kiala puhui taas kerran läpiä päähänsä. Tuossa artikkelissa Auris Wagon päihitti "ruuman" koossa vain oman viistoperäisen serkkunsa, senkin melko marginaalisesti vaivaisella 170 litralla.
"Geneven autonäyttelyssä esiteltiin useita keskikokoisia farmarimalleja ja tavaratilan tilavuudessa
> AURIS FARMARIN PÄIHITTÄVÄT MUUN MUASSA Volkswagen Golf Variant, Skoda Octavia Combi ja Dacia Logan MCV."<
Voisitte te Tojofanaatikotkin jo tajuta, että varsnkin Kiala Viulun tapauksessa lähdekritiikki on äärimmäisen suotavaa.
että se siitä "selvästä ja tärkeinmmästä voittosta jo ennen myynnin alkua."
- P.Alikka
Jotain ongelmaa ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Vai miten tuo Auris nyt päihittää kilpailijat? Ihan fiksun näköinen tuo kontin muoto ja suunnilleen samaa kokoluokkaa kun tässä Avensiksessa, mutta uudet Octavian ja Golfin tavaratilat tarjoaa yli 600 litraa tilavuutta...
- Muut paljon parempia
Eihän nyt Kiala tajua, että muissa on enemmän tilaa.
Aurisin myynti Euroopassa jää aivan marginaalisen pieneksi. - odotetaan vuosi
Muut paljon parempia kirjoitti:
Eihän nyt Kiala tajua, että muissa on enemmän tilaa.
Aurisin myynti Euroopassa jää aivan marginaalisen pieneksi.Ei se kovin suureksi voikaan kasvaa, kun markkinaosuudeksi koko merkillä odotetaan 4,2%. Siis koko Euroopassa, Turkki ja Venäjä mukaan lukien.
- AurisTS2014
Muut paljon parempia kirjoitti:
Eihän nyt Kiala tajua, että muissa on enemmän tilaa.
Aurisin myynti Euroopassa jää aivan marginaalisen pieneksi.Sulla ei ole varaa ostaa mitään, turhaan siis uikutat.
- Farkku
AurisTS2014 kirjoitti:
Sulla ei ole varaa ostaa mitään, turhaan siis uikutat.
Aivan monella ei ole varaa Auris hybrid touring sports farkkuun.
- Kiala Viulu
Toyotan omistaman Lexus-merkin voittokulku jatkuu vuodesta toiseen varmoin ottein.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/lexuksen voittoputki jatkui/201303380823- Mielen Rauha
Ei tällaista saa julkistaa Toyotasivustolla koska se herättää
närästyksen tunnetta das auto ja muilla saksanseisoja
preemiumihärpäkesivustoilla kun käyvät täällä kuikuilemassa
ja alkaa se kilpalaulanta toyotauskonnosta ja pelletutkimuksesta.
Olen tosi pahoillani jos päivänne on pilalla - Laatuautoilija.
Mielen Rauha kirjoitti:
Ei tällaista saa julkistaa Toyotasivustolla koska se herättää
närästyksen tunnetta das auto ja muilla saksanseisoja
preemiumihärpäkesivustoilla kun käyvät täällä kuikuilemassa
ja alkaa se kilpalaulanta toyotauskonnosta ja pelletutkimuksesta.
Olen tosi pahoillani jos päivänne on pilallaLexushan valittiin maailmanhistorian huonoimmaksi autoksi:
http://forums.motortrend.com/70/9301849/the-general-forum/top-gear-lexus-sc430-is-the-worst-car-in-the-histo/index.html
Lelux-kuskit saavat olla tyytyväisiä historian huonoimpaan autoon. Meikäläinen ei moiselle mutterikasalla alentuisi ajamaan. - köfffff
osta tojota niin suhisee ,moottorit ikuisuuden jäljissä turboista. tojota se vaan suhisee..hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Fuckkkkkkk
köfffff kirjoitti:
osta tojota niin suhisee ,moottorit ikuisuuden jäljissä turboista. tojota se vaan suhisee..hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Köffff onko sut perseraiskattu pentuna vai potkittu vittuun Ford-palstalta kun olet tullut tänne idioottimaisten kirjoitustesi kanssa.
- silkkaa faktaa
Euroopassa Lexus kuihtuu puin pyy maailman lopun edellä. Vuodessa myynti hiipunut lähes 45%
http://www.acea.be/images/uploads/files/20130319_PR_PC.pdf - Koho
Laatuautoilija. kirjoitti:
Lexushan valittiin maailmanhistorian huonoimmaksi autoksi:
http://forums.motortrend.com/70/9301849/the-general-forum/top-gear-lexus-sc430-is-the-worst-car-in-the-histo/index.html
Lelux-kuskit saavat olla tyytyväisiä historian huonoimpaan autoon. Meikäläinen ei moiselle mutterikasalla alentuisi ajamaan.Sinulla poloisella ei ole varaa edes vanhaan Escortiin joten itke itsesi uneen.
- Kiala Viulu
Toyota Auris 1.6 Valvematic koeajossa ja todettu lukkansa parhaaksi, odotetusti !
http://www.automerkit.fi/uutiset/koeajot/artikkelit/koeajo-toyota-auris-16-valvematic-active-business-2013.html- Kili Pili
Hei tero !!!! Missä kohtaa kerrottiin olevan luokkansa paras ? Kiala jatkaa aina vaan paskanjauhantaa ja vääristelyä.
- Aven sisko
Noh noh. Katsotaanpas mitä tässä Kiialan linkissä oikein todetaan:
-Aurisin "tavoite" on olla Corollaa nuorekkaampi. (Ei onnistunut)
-takaistuimen polvitilat edeltäjään verrattuna ovat kutistuneet
-pääntilasta on niukkuutta
-Penkkien sivutukien väli jää kapeaksi, ristiseläntukea ei ole ja istuinosa on liian lyhyt
-Ohjauspyörän pituussäätöä ei käytännössä ole
-Tavaratila on luokkansa keskiarvomitoissa jos otetaan huomioon välipohjan alla oleva tila
-tavaratilan kynnys on korkea
-Tämä oli varmasti huumoripalaksi tarkoitettu: "Moottori on vapaasti hengittävien 1,6-litraisten parhaimmistoa. Tyhjäkäynnillä se sammuu helposti tottumattoman käsissä."
-Kierroksia käytettäessä moottori jurisee tuttuun Toyota-sävyyn
-Sammutusautomatiikkaa ei yllättäen ole
-Kaarrettaessa ohjaustuntuma heikkenee
-Jousitus on pintakova ja epämukava.
-Tuuli suhisee ja moottorin ääni häiritsee, jos aiotaan pysyä ahdettujen moottorien kintereillä.
-Sisustus on hyvin muovinen. Materiaalit ovat kovamuovisempia kuin yhdessäkään kilpailijassa
-istuimissa on käytetty halpaa peruskangasta
-1,6-litrainen jää kauas bensaturbojen väännöstä; mallistosta puuttuvat bensaturbot kokonaan!
-Luotettavuus todettiin koeajon aikana hyväksi (8/10), mutta tiepalvelua ei ole
-yksityiskohdat eivät ole tyylikkäitä
-Huoltovälit ovat lyhyet. - väärinkäsitys
Kiala on taas kerran käsittänyt asiat väärin. Luokan paras on saanut arvosanan 9,5, Auriksen arvosana on 8,4.
- Jo keikkuu
väärinkäsitys kirjoitti:
Kiala on taas kerran käsittänyt asiat väärin. Luokan paras on saanut arvosanan 9,5, Auriksen arvosana on 8,4.
Jos tahallisesta väärinymmärryksestä saisi pokaalin, Kialalla sen koko olisi niin suuri, että maapallo keikahtaisi akseliltaan.
- Kiala Viulu
Toyota Verson hinnat laskivat alle 26 000 € ja erityisesti dieselin huomattavasti alentuneen kulutuksen vuoksi. Myös varustetasot nousivat ja paranivat, mutta eivät nostaneet hintoja, päinvastoin.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/toyota-painoi-verson-hinnan-alle-26-000-euron- Kialan lisämuisti
Unohdit Kiala kertoa myös, että artikkelissa mainitaan "Pudotus edeltäjään on vaatimaton alun toistasataa euroa."
- Ei kiitti
Tuossakin on kymppitonni liikaa. Kyseessähän on vain tojo. Ei kiitos.
- Ei kiitti
otan silti
- Ei niillä ajeta
Ei kiitti kirjoitti:
otan silti
jos otat, et aja.
koske monia tojojakin, koska ovat jollakin todennäköisyydellä pois ajosta. kun silloin ei saa ajaa kun vietetään takaisinkutsuja.
- Kiala Viulu
Toyota on edelleen 2013 maailman ykkösbrändi vakuuttavalla laadullaan ja kestävyydellään.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyota sinnitteli ykkosbrandina, vw kiri/201303383741- M.O.T.
Näinhän tuo on mennyt jo kohta provopetterin pienen iän.
Vikareenalle tuli hopia ja häpiä ja muut saksanseisojat vielä
kauempana kärjestä. Interbrändin listoilla tais olla Vikareenakin
kaukana kärjestä jossa Toyota tietenkin loisti autoista ykkösenä. - Tojo ei pärjää
M.O.T. kirjoitti:
Näinhän tuo on mennyt jo kohta provopetterin pienen iän.
Vikareenalle tuli hopia ja häpiä ja muut saksanseisojat vielä
kauempana kärjestä. Interbrändin listoilla tais olla Vikareenakin
kaukana kärjestä jossa Toyota tietenkin loisti autoista ykkösenä.Jälleen on maailman arvostetuimman autolehden Auto Motor und Sportin valistunut eurooppalainen lukijakunta valinnut maailman parhaat autot 2013 eri luokissa. Tässä tulokset:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/die-besten-autos-2013-alle-sieger-der-leserwahl-6391588.html
Miniautot
1. VW Up
2. Opel Adam
3. Mini
4. Fiat 500
5. Mini Coupe
6. Smart Fortwo
7. Aston Martin Cygnet
8. Ford Ka
9. Opel Agila
10. Skoda Citigo
Pikkuautot
1. Audi A1
2. VW Polo
3. Mini Paceman
4. Ford Fiesta
5. Opel Corsa
6. Alfa Romeo Mita
7. Citroen DS3
8. Seat Ibiza
9. Renault Clio
10. Fiat 500 L
Kompaktiluokka
1. VW Golf
2. Mercedes A-sarja
3. Audi A3
4. BMW 1-sarja
5. BMW 1-sarja Coupe
6. Mercedes B-sarja
7. Ford Focus
8. Operl Ampera
8. VW Beetle
10. Alfa-Romeo Giulietta
Keskiluokka
1. BMW 3-sarja
2. Audi A5/Sportback
3. Mercedes C-sarja
4. Mercedes C Coupe
5. Audi A4/Allroad
6. BMW 3 Coupe
7. VW Passat
8. Ford Mondeo
9. Opel Insignia
10. VW CC
Ylempi keskiluokka
1. BMW 5-sarja
2. Audi A6/Allroad
3. Audi A 7 Sportback
4. Mercedes E-sarja
5. Mercedes E-sarja Copupe
6. Jaguar XF
7. BMW % GT
8. Volvo V70/Xc70
9. Lexus GS
10. Citroen C6
Luksusautot
1. BMW 6er Gran Coupé
2. Porsche Panamera
3. Mercedes CLS
4. Audi A8
5. Mercedes S-sarja
6. BMW 7-sarja
7. Aston Martin Rapide
9. Mercedes CL
9. Bentley Continental GT
10. VW Phaeton
Maastoautot
1. Mercedes G
2. Porsche Cayenne
3. Audi Q5
4. BMW X5
5. BMW X6
6. BMW X3
7. Mercedes M-sarja
9. Range Rover
10. VW Touareg
Urheiluautot
1. Porsche 911
2. Mercedes SLS AMG
3. Audi R 8
4. BMW 6-sarja
5. Aston Martin Vanquish
6. Wiesmann GT
7. Ferrari F12 Berlinetta
8. Lamborghini Aventador
9. Ferrari 458 Italia
10. Bugatti Veyron Vitesse
Avoautot
1. Mercedes SLS AMG Roadster
2. Porsche 911 Cabrio
3. BMW 6 Cabrio
4. Mercedes SL
5. Porsche Boxter
6. Audi R8 Spyder
7. Audi A5 Cabrio
8. BMW Z4
9. Wiesmann Roadster
10. Mercedes SLK
Tila-autot
1. VW Multivan
2. VW Touran
3. VW Sharan
4. Mercedes Viano
5. Opel Zafiro
6. Ford S-Max
7. Ford B-Max
8. Ford C-Max
8. VW Caddy
10. Mercedes Citan - das das
Tojo ei pärjää kirjoitti:
Jälleen on maailman arvostetuimman autolehden Auto Motor und Sportin valistunut eurooppalainen lukijakunta valinnut maailman parhaat autot 2013 eri luokissa. Tässä tulokset:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/die-besten-autos-2013-alle-sieger-der-leserwahl-6391588.html
Miniautot
1. VW Up
2. Opel Adam
3. Mini
4. Fiat 500
5. Mini Coupe
6. Smart Fortwo
7. Aston Martin Cygnet
8. Ford Ka
9. Opel Agila
10. Skoda Citigo
Pikkuautot
1. Audi A1
2. VW Polo
3. Mini Paceman
4. Ford Fiesta
5. Opel Corsa
6. Alfa Romeo Mita
7. Citroen DS3
8. Seat Ibiza
9. Renault Clio
10. Fiat 500 L
Kompaktiluokka
1. VW Golf
2. Mercedes A-sarja
3. Audi A3
4. BMW 1-sarja
5. BMW 1-sarja Coupe
6. Mercedes B-sarja
7. Ford Focus
8. Operl Ampera
8. VW Beetle
10. Alfa-Romeo Giulietta
Keskiluokka
1. BMW 3-sarja
2. Audi A5/Sportback
3. Mercedes C-sarja
4. Mercedes C Coupe
5. Audi A4/Allroad
6. BMW 3 Coupe
7. VW Passat
8. Ford Mondeo
9. Opel Insignia
10. VW CC
Ylempi keskiluokka
1. BMW 5-sarja
2. Audi A6/Allroad
3. Audi A 7 Sportback
4. Mercedes E-sarja
5. Mercedes E-sarja Copupe
6. Jaguar XF
7. BMW % GT
8. Volvo V70/Xc70
9. Lexus GS
10. Citroen C6
Luksusautot
1. BMW 6er Gran Coupé
2. Porsche Panamera
3. Mercedes CLS
4. Audi A8
5. Mercedes S-sarja
6. BMW 7-sarja
7. Aston Martin Rapide
9. Mercedes CL
9. Bentley Continental GT
10. VW Phaeton
Maastoautot
1. Mercedes G
2. Porsche Cayenne
3. Audi Q5
4. BMW X5
5. BMW X6
6. BMW X3
7. Mercedes M-sarja
9. Range Rover
10. VW Touareg
Urheiluautot
1. Porsche 911
2. Mercedes SLS AMG
3. Audi R 8
4. BMW 6-sarja
5. Aston Martin Vanquish
6. Wiesmann GT
7. Ferrari F12 Berlinetta
8. Lamborghini Aventador
9. Ferrari 458 Italia
10. Bugatti Veyron Vitesse
Avoautot
1. Mercedes SLS AMG Roadster
2. Porsche 911 Cabrio
3. BMW 6 Cabrio
4. Mercedes SL
5. Porsche Boxter
6. Audi R8 Spyder
7. Audi A5 Cabrio
8. BMW Z4
9. Wiesmann Roadster
10. Mercedes SLK
Tila-autot
1. VW Multivan
2. VW Touran
3. VW Sharan
4. Mercedes Viano
5. Opel Zafiro
6. Ford S-Max
7. Ford B-Max
8. Ford C-Max
8. VW Caddy
10. Mercedes Citanhaha saksalaien vetää kotiin päin vw up ekana ja skoda citigo kymmenentenä vaikka kyseessä on SAMA auto!!!!
- Missä ne on?
Missä tohjot? Pärnäsen korjaamolla?
- köffff
auris farmarin päihittävän muun muuassa... testatiinko autot geneven auto näyttelyssä.ei ei eiei.vielä kerran ei, sinun tyhmiä johto päätöksiä. tuleeko uuteen aurikseen ,takuuna uusi puoli moottori,palovakuutus,kansi remontti.ym ym ym ym.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Pentttti
Auriksessa yritetään siis myydä 530 litraa ilmaa mukana ja siitä riemuitaan?
Helppohan noita on paineilmalla pullistella yli kuutionkin kokoon kuten Skodat, mutta kyllä tavarankuljetusautot ja -henkilöt on ihan erikseen.- ??????????????????
Ei sitä ilmaa myydä erikseen ,se tulee kaupan tekiäisinä
samaan hintaan. Onkohan se vikareenassa lisävarusteena
lisähintaan ?
- takdaksi
Olisikohan Auriksen hybridi-farkusta taksiinkin? Tai Prius :sta? Luulisi noiden ainakin olevan suositumpia taksiin kuin perus-Priuksen, joka on aika nihkeä tiloiltaan ja kuitenkin Aurista kalliimpi.
Prius on kyllä saatamam ruma, mutta ei sen luulisi olevan taksissa ratkaisevaa.- hobitteja vähän
"Olisikohan Auriksen hybridi-farkusta taksiinkin?"
Onko Suomessa riittävästi kääpiöitä? - fghjkldtfyghj
"ei sen luulisi olevan taksissa ratkaisevaa"
Niin sitä luulisi. Moni kuitenkin tolpalla "valikoi" autonsa, jos mahdollista. Toki sillä ei ole rengille väliä, nouseeko Priuksen kyytiin mummo joka haluaa kyydin torin toiselle puolelle vaikka kottikärryllä, vai joku joka ottaa pitemmän matkan ja haluaa thdä sen sitten tyylillä ja mukavuudella.
- Kiala Viulu
Japanilainen Toyotaon
säilyttänyt asemansa
luotetuimpana
automerkkinä Suomessakin
www.marmai.fi/uutiset/suomalainen luottaa toyotaan volvoon ja volkswageniin/a2175846- Mielen Rauha
Itsetäänselvyydet eivät ole uutisia. Trollihörhöille tiedoksi !
Kohta alkaa "pelletutkimus"- riekkuminen ja kaivetaan "oikeita tutkimuksia"
saksalaisesta "maailman arvostetuimmista" julkaisuista kumoamaan
"pelletutkimkset, palstan ylivoimaisella enemmistöllä"
- Kiala V:n lisämuisti
Myyntitykki Kiala Viulu unohti taas innoissaan lukemansa todellisen sisällön.
Tosiasiassahan linkissä todetaan mm. seuraavaa:
> "Toyota Auris Touring Sports on 28,5 senttiä pidempi kuin VIISTOPERÄINEN AURIS, joten tavaroita mahtuu tuntuvasti enemmän mukaan.
> "Farkun ruuman tilavuus on 530 litraa eli 170 litraa enemmän kuin VIISTOPERÄMALLISSA"
> "Geneven autonäyttelyssä esiteltiin useita keskikokoisia farmarimalleja. Kontin tilavuudessa Auriksen PÄIHITTÄVÄT MUUN MUASSA Volkswagen Golf Variant, Skoda Octavia Combi ja Dacia Logan MCV"
Eli Uusi farkku- Auris ei suinkaan päihitä KILPAILIJOITAAN tilankäytöllään, vaan ainoastaan VIISTOPERÄISEN SISARMALLINSA. Sitä vastoin farkku- auris ottaa tilankäytössä pahasti pataan monilta kilpailijoiltaan.
Kiala Viuluhan on aiemminkin unohtanut mm. mainita tiettyjä faktoja linkittämistään uutisista, joten jonkun on toimittava Kialan lisämuistina jotta kaikki faktat saadaan tuotua esille...- Eri järjestys
"Kontin tilavuudessa Auriksen PÄIHITTÄVÄT MUUN MUASSA Volkswagen Golf Variant, Skoda Octavia Combi ja Dacia Logan MCV""
joo, siltähän se livenäkin näyttää.
Olisiko tojofanaatikoille mahdollista pysyä totuudessa kanssa?
- Kiala Viulu
Koeajossa Toyota GT86 vm. 2013
Keväällä 2012 Geneven
autonäyttelyssä esitelty
Toyota GT86 herätti jo
konseptimallina paljon kiinnostusta. Suomeen auto saatiin
heinäkuussa 2012.
www.automerkit.fi/uutiset/koeajot/artikkelit/koeajo-toyota-gt86-2013.html- Oliko sama?
Olikos juuri tämä se malli, joka oli nolosti TM:n talvitestin viimeinen. Siltä sijaltahan olisi pitänyt löytyä lähinnä joku tarjouslada.
Mutta testattu, mikä testattu. "Laatu" puhukoon puolestaan. - Anti-Terska
Ja jälleen kerran kialalta loistava esimerkki linkistä mikä ei liity asiaan millään lailla.
Tähän tapaan:
http://www.marketwatch.com/m/quote/tm - stoc broker
Anti-Terska kirjoitti:
Ja jälleen kerran kialalta loistava esimerkki linkistä mikä ei liity asiaan millään lailla.
Tähän tapaan:
http://www.marketwatch.com/m/quote/tm
- Pitää miettiäkin
"Auris farmari 2013 päihittää kilpailijat tilan käytöllä "
Enpä sanoisi. Auriksen etutilatkin ovat lähinnä samaa tasoa kuin jossain Kia Riossa. Eli luokkaa pienemmän kanssa tasoissa.
Ja halpiksissa kun mennään, niin ekana tutkisin kyllä nuo uudet seatit ja skodat. Aika hyvä tuotteita sieltä.- prolleriedaileri
Yksi ahtaimmista kuskintiloista oli muuten 5-bemussa. Muuten olen kaikkiin pikkuautoihinkin mahtunut. No mahtui siihen bemuunkin, mutta jotenkin ahdistavan staattisessa asennossa siinä oli pakotettu olemaan, jalat ottivat vasemmalta ja oikealta kiinni.
Jos ei mies autoon mahdu ja mittaa on alle 195cm, niin olisiko syytä tarkistaa ajoasento? On tainnut jäädä päälle se teinipoikien juttu, että penkki ihan taakse, että vaikuttaisi oikein isolta ja miehekkäältä? Kun paljon parempi ajoasento olisi hyvin edessä, niin että ratin kehä jää ranteiden alle rennosti taaksepäin nojautuessasi ja kädet rennosti edessä pitäessäsi. Eli polvet ovat silloin melko koukussa, eivät todellakaan suorana polkimille saakka. - Jtff
Ei mittään Espanjan ja Tsekin ihmeitä, kiitos. :D
- N.Auris
Kuvan perusteella ruumassa oli vähänlaisesti suoraa reunaa.
Näytti myös kovin matalalta tavaratila, aivan kuin Avessa. Ei hyvä. - Tsekkasin hiukan
Auris muistuttaa liikaa vanhaa mallia. Ja nokka aivan kumma viutura. Ei hyvä. Saisi kai sitä muotoillakin noita autoja.
Tavaratillaa voi mittailla kuinka tykkää, mutta ei se nyt sen isommalta näytä kuin kokoluokassaan mikä tahansa. Kuskin tilat eivät ole pitkälle tarpeeksi isot ja penkki tehty ilmeisesti lapsille. Liian lyhyt penkki.- 80,90,2000luku
Joo toista se on huikeesti muotoillu passat, golf, skoda...ne on oikein huimia luomuksia.
- näin on marjat
Toyota ei voi koskaan tehdä sellaista autoa, että se näillä palstoilla kelpaisi. Vaikka olisi tavaratilaa 3 000 litraa ja konepellin alla ärjyisi 250 hv, 400 nM turboahdettu bensamoottori ja muotoilu olisi jotain Lamborghinin ja Aston Martinin väliltä. Syynä on se, että kyseessä on japanilainen automerkki. Ja japanilaisuus ei sovi rasististen peräkammarin poikien pirtaan täällä kylmässä pohjolassa.
- 150 pystyssä
niin - 250hv olisi liian vähän mitä se kyllä onkin !
Syynä on se , että kyseessä on japanilainen automerkki joka on tehty kamikazen puolituisille jälkeläisille. - realistina hyvä olla
150 pystyssä kirjoitti:
niin - 250hv olisi liian vähän mitä se kyllä onkin !
Syynä on se , että kyseessä on japanilainen automerkki joka on tehty kamikazen puolituisille jälkeläisille.Katsoppas kotisi viihde-elektroniikka, tietokoneita tai puhelimiasi. Löydätkö yhtään laitetta mitä ei olisi Aasiassa tehty?
Jos on asenne tuolla mallilla niin ei voi realismista ja objektiivisuudesta puhua. - 500 Nm
Kyllähän nämä tojotistit ovat täysiä peräkammarinpoikia. Ei onnistu edes Newtonmetrin (Nm) merkintä. Ylipastorina sekä yliperäkammaristinia Kiala.
- nippon denso
150 pystyssä kirjoitti:
niin - 250hv olisi liian vähän mitä se kyllä onkin !
Syynä on se , että kyseessä on japanilainen automerkki joka on tehty kamikazen puolituisille jälkeläisille.Kyllä pettereitä sitten hiertää Toyotan menestus mailmalla, mutta minkäs teet kun eurokinnerit ei myy kun euroopassa ja eu:n myynti on kirjaimellisesti syvällä eikä nousua näy tappiota tulee miljardi tolkulla vuodessa! VOI VOI!!!!!
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/03/19/euroopan-autokauppa-vaheni-rajusti-italia-pakitti-eniten/20134152/304?non=1
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/03/05/autokurjuus-voi-jatkua-viisi-vuotta/20133460/304
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/03/20/ford-sulkee-tehtaan-maksaa-jokaiselle-lahtijalle-145-000-euroa/20134241/304
http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/10/25/fordin-irtisanomiset-pelattya-pahemmat/201240677/304
http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/12/14/automyynnin-synkka-kuukausi-renaultilla-jopa-27/201243821/304
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/02/08/ranska-pohtii-peugeotin-ja-citronin-pelastamista/20132175/304
http://www.taloussanomat.fi/auto-vihertyy/2013/02/10/renault-kutsuu-takaisin-yli-60-000-autoa-vian-vuoksi/20132237/286
- aasia ei premium
Suomessa Saksa on aina ollut kova sana... siksi vain saksasta tulee se aito premium-auto, oli se sitten VW, Opel, Ford, kalliimmista puhumattakaan. Näin palstoilla uskotaan.
- Naurattaa!
No eipä tuo nauris tainnu kummonen olla kun hävisi halpisauto Skodallekin ja vielä tuulilasissa, joka on tojon mainoslehti!
- Kiala Viulu
Toyotalla on
Yhdysvalloissa myynnissä
RAV4:ää kookkaampi
katumaasturi
www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/pienia-paljastuksia-tulevasta - vofdvkdåvdvkb
2 päivän testilläkö se auton paremmuus katsotaan?
- Rehu
Mitä sua haittaa kun ei sulla ole varaa ostaa mitään autoa. :D
- Edustusautoilija
Suosittelen Tojouskovaisille koe-ajoja muilla automerkeillä,niin muuttuisi teidän kieroutunut käsitys Tojotaa kohtaan.Itse pidän Tojotaa todellisena halpis,muovi rimpulana.
- nl l vf7n
Sähän voit pitää vaikka mummus persettä maailman parhaimpana...ketä se kiinnostaa?
Kymco taitaa olla sun edustuspeli. - Edustusautoilija
nl l vf7n kirjoitti:
Sähän voit pitää vaikka mummus persettä maailman parhaimpana...ketä se kiinnostaa?
Kymco taitaa olla sun edustuspeli.Osu ja uppos,uskovainen.
- vai tilaihme
Olkoon takakontti miten iso tahansa mutta takapenkillä istutaan tiiviisti polvet suussa niinkuin ennenkin.
- vkpvvl
Mitä helvettiä niitä jalkoja suuhun täytyy tunkea?...oletkohan ihan oikein ymmärtänyt kuinka autossa istutaan.
Eiköhän saman kokoluokan autot ole aika lähellä toisiaan.
- Tyhmä
Hohhoijjaa - tulipahan taas eksyttyä varsinaisten asiantuntijoiden asialliselle keskustelupalstalle.
- koko
maailman järki on täällä.......suom24 se on tsattsatsaa
- kupla puhkeaa
Juu muutaman litran suuremmat tilathan ne merkitsevät ihan kaikkea.
Kuinkas kantaa kuormansa, perinteisesti ei kovinkaan hyvin??- miksei kerrota
että takajalkatilat ovat ahtaat ja takapenkki liian matalalla. Onhan se hyvä että ne kauppakassit kulkevat mukavasti mutta ihmiset joutuvat kärsimään.
- kertauksen vuoksi
miksei kerrota kirjoitti:
että takajalkatilat ovat ahtaat ja takapenkki liian matalalla. Onhan se hyvä että ne kauppakassit kulkevat mukavasti mutta ihmiset joutuvat kärsimään.
Auris farkku tavaratila 530 l
Octavia Combi 610 l
ja ne muut tilat, Octavia pesee 6 - 0.
8 cm pidempi akseliväli ja moderni suunnittelu tekee ihmeitä. - Itävolkkari
kertauksen vuoksi kirjoitti:
Auris farkku tavaratila 530 l
Octavia Combi 610 l
ja ne muut tilat, Octavia pesee 6 - 0.
8 cm pidempi akseliväli ja moderni suunnittelu tekee ihmeitä.Taavi on susiruma ja muotoilultaan vanhanaikainen laatikko.
vähän niinkuin vanhat yli kymmenvuotiaat saksalaiset.
Skodalla brändiarvo on olematon ja naapurit pitävät sitä edelleen
itäautona ja aina joutuu selittelemään että volkkari ainakin omistaa
tehtaan ja että tämäkin on melkein volkkari. Ei se okein innosta vaikka
olisikin 80 litraa enemmän tavaratilaa,kun ei sitä tilaa jatkuvasti minnekkään
tarvita ja keulassa on se pesäpalloräpylälogo josta saa päänsärkyä ja
näppylöitä. Toyotan ostamista ei koskaan tarvi perustella eikä selitellä.
Kaikki tietävät että valinnassa ei ole otettu riskejä ja varmuus ja huolettomuus
ovat olleet etusijalla. Korkeaa merkkiuskollisuutta ei saavuteta millään
epävarmoilla vikaherkillä rimpuloilla. - Heh heh
Itävolkkari kirjoitti:
Taavi on susiruma ja muotoilultaan vanhanaikainen laatikko.
vähän niinkuin vanhat yli kymmenvuotiaat saksalaiset.
Skodalla brändiarvo on olematon ja naapurit pitävät sitä edelleen
itäautona ja aina joutuu selittelemään että volkkari ainakin omistaa
tehtaan ja että tämäkin on melkein volkkari. Ei se okein innosta vaikka
olisikin 80 litraa enemmän tavaratilaa,kun ei sitä tilaa jatkuvasti minnekkään
tarvita ja keulassa on se pesäpalloräpylälogo josta saa päänsärkyä ja
näppylöitä. Toyotan ostamista ei koskaan tarvi perustella eikä selitellä.
Kaikki tietävät että valinnassa ei ole otettu riskejä ja varmuus ja huolettomuus
ovat olleet etusijalla. Korkeaa merkkiuskollisuutta ei saavuteta millään
epävarmoilla vikaherkillä rimpuloilla.Toyota on susirumempi ruostekasa. Toyota on brändikyselyssä sijalla 15. ja naapurit pitävät sitä riisipussina. Ajo-ominaisuuksia ei ole eikä tule.
Toyotan omistamista pitää selitellä miksi sotkeutui riisipussiin eikä ostanut oikeaa autoa. Kaikki ovat nähneet Toyotan valtavat takaisinkutsumäärät, oikeudenkäynnit, ja jumbosijat vertailutesteissä. - TiiviTaavi?
Heh heh kirjoitti:
Toyota on susirumempi ruostekasa. Toyota on brändikyselyssä sijalla 15. ja naapurit pitävät sitä riisipussina. Ajo-ominaisuuksia ei ole eikä tule.
Toyotan omistamista pitää selitellä miksi sotkeutui riisipussiin eikä ostanut oikeaa autoa. Kaikki ovat nähneet Toyotan valtavat takaisinkutsumäärät, oikeudenkäynnit, ja jumbosijat vertailutesteissä.Myydäänkö Taavia muualla kuin vanhoissa itäeuroopan maissa
Suomi mukaan lukien? Toyotan myynti on maailmanlaajuista ja
Luotettavan Interbrandin mukaan brandiarvo on automaailman
paras kun Taavia ei listassa näkynyt lainkaan. Toyota merkkisiä
autoja ostetaan maailmassa eniten koska ostajat haluavat tietenkin
parhaan vastineen rahoilleen.
PS. mikä on brändikysely?
Onko kyselty kaikilta Taavin omistajilta? - Heh heh
TiiviTaavi? kirjoitti:
Myydäänkö Taavia muualla kuin vanhoissa itäeuroopan maissa
Suomi mukaan lukien? Toyotan myynti on maailmanlaajuista ja
Luotettavan Interbrandin mukaan brandiarvo on automaailman
paras kun Taavia ei listassa näkynyt lainkaan. Toyota merkkisiä
autoja ostetaan maailmassa eniten koska ostajat haluavat tietenkin
parhaan vastineen rahoilleen.
PS. mikä on brändikysely?
Onko kyselty kaikilta Taavin omistajilta?Eihän sitä paljon Skodaa myydä Länsi-Euroopassa kuten ei Tojoakaan.
Tojoa myydään paljon Afrikassa ja Aasiassa. Vastinetta rahalleen Tojon ostaja ei saa missään.
Brändikysely on se missä tavallisilta ihmisiltä kysellään auton brändiarvostusta. En tiedä onko kysytty Skodan omistajilta, tuskin vaivautuisivat vastaamaan. Taitaa olla se testimenestys heille tärkeämpi. - 130cab
Heh heh kirjoitti:
Eihän sitä paljon Skodaa myydä Länsi-Euroopassa kuten ei Tojoakaan.
Tojoa myydään paljon Afrikassa ja Aasiassa. Vastinetta rahalleen Tojon ostaja ei saa missään.
Brändikysely on se missä tavallisilta ihmisiltä kysellään auton brändiarvostusta. En tiedä onko kysytty Skodan omistajilta, tuskin vaivautuisivat vastaamaan. Taitaa olla se testimenestys heille tärkeämpi.Esim Saksassa joka tietenkin kai luetaan tuohonb länsi maihin kuuluvaksi myytiin skodaa tammi- kesä aikana 77t kpl ja tojoa 36t kpl eli aikamoinen ero tuolla markkinalla pelkästään.
- merkkiuskollisuus?
Itävolkkari kirjoitti:
Taavi on susiruma ja muotoilultaan vanhanaikainen laatikko.
vähän niinkuin vanhat yli kymmenvuotiaat saksalaiset.
Skodalla brändiarvo on olematon ja naapurit pitävät sitä edelleen
itäautona ja aina joutuu selittelemään että volkkari ainakin omistaa
tehtaan ja että tämäkin on melkein volkkari. Ei se okein innosta vaikka
olisikin 80 litraa enemmän tavaratilaa,kun ei sitä tilaa jatkuvasti minnekkään
tarvita ja keulassa on se pesäpalloräpylälogo josta saa päänsärkyä ja
näppylöitä. Toyotan ostamista ei koskaan tarvi perustella eikä selitellä.
Kaikki tietävät että valinnassa ei ole otettu riskejä ja varmuus ja huolettomuus
ovat olleet etusijalla. Korkeaa merkkiuskollisuutta ei saavuteta millään
epävarmoilla vikaherkillä rimpuloilla.Käyttäähän jotkut valkoisia Adidas-tennisukkia kaikkien asujen kanssa, onkos brändillä ja merkkiuskollisuudella jotain arvoa käyttäjälle?
- Vastine rahalle
Heh heh kirjoitti:
Eihän sitä paljon Skodaa myydä Länsi-Euroopassa kuten ei Tojoakaan.
Tojoa myydään paljon Afrikassa ja Aasiassa. Vastinetta rahalleen Tojon ostaja ei saa missään.
Brändikysely on se missä tavallisilta ihmisiltä kysellään auton brändiarvostusta. En tiedä onko kysytty Skodan omistajilta, tuskin vaivautuisivat vastaamaan. Taitaa olla se testimenestys heille tärkeämpi."vastinetta rahalleen Tojon ostaja ei saa missään" Tyhmempää kommenttia
voi odottaa vain täysin aivottomalta automyyjältä.
Ei taida hemmo tietää että Toyota on maailman myydyin automerkki.
- Tärkein puuttuu
Johan oli taas lehtijuttu. Minkä maailmankatsomuksen mukaan kuvassa oleva Auris farkun tavaratila on suorareunainen?
Ja kun kerran artikkelin tarkoituksena ilmeisesti on kertoa farmarin tavaratilasta, niin miksi toimittaja ei ole ottanut mittaa taskuun ja mitannut tavaratilan kokoa? Ainakin minulle tavaratilan koko ja käyttökelpoisuus hahmottuisi paljon paremmin, jos litratilavuuden sijaan kerrottaisiin tasapohjaisen tilan leveys kapeimmasta kohdastaan ja tilan pituus.
Täydet litrat saa hötykäyttöön vain pakkaamalla tavaratilan täyteen pieniä kasseja ja pusseja. Isojen tavaroiden kuljetusta rajoittaa useimmiten tilan leveys tai pituus. - HSD -10
Ja sitten pitäisi huomioida myös tavaratilan korkeus, Toyotasta kun ottaa ne välipohjat pois (joita ei ole Octaviassa lainkaan) niin tavaratilan korkeus kasvaa lähes 10 cm eli litroissa lähes 100 litraa. Mittauksissa tuo välipohja kun on paikallaan niin Octavian tavaratila onkin suurempi kuin Aurisissa, tuskin kukaan Aurisin omistaja jättää niitä välipohjia paikalleen vaan poistaa ne saman tien jolloin Toyotassa tilaa onkin saman verran kuin Skodassa. Toyotassa tuo tavaratila on lähes 60 cm korkea, Skodasta en tiedä.
- Kynnys haittaa
Välipohjan kanssa on vähän niin ja näin. Raskaita tavaroita on helpompi käsitellä, jos ne voi nostaa tavaratilan reunan päälle ja työntää perille. Vastaavasti autoa tyhjennettäessä raskaat tavarat voi vetää tavaratilan reunalle ja ottaa vasta siitä kantoon.
Ilman välipohjaa painavien tavaroiden, esimerkiksi jonkun 30 kiloisen matkalaukun tai vesikanisterin lastaus on melkoista punnertamista.
Mun mielestä yksi suurimpia farkun etuja hatcbackiin tai sedaniin verrattuna on nimenomaan kynnyksetön tavaratila. - 130cab
Mitä näet kun katsot videosta kohtaa joka alkaa n.55sek kohdalta?
http://www.youtube.com/watch?v=h-kP8tUkn7Q - vai 30 kg
Kynnys haittaa kirjoitti:
Välipohjan kanssa on vähän niin ja näin. Raskaita tavaroita on helpompi käsitellä, jos ne voi nostaa tavaratilan reunan päälle ja työntää perille. Vastaavasti autoa tyhjennettäessä raskaat tavarat voi vetää tavaratilan reunalle ja ottaa vasta siitä kantoon.
Ilman välipohjaa painavien tavaroiden, esimerkiksi jonkun 30 kiloisen matkalaukun tai vesikanisterin lastaus on melkoista punnertamista.
Mun mielestä yksi suurimpia farkun etuja hatcbackiin tai sedaniin verrattuna on nimenomaan kynnyksetön tavaratila.Finnairilla max 23 kg tai menee ylimaksua ja kyllä sellaisen kantelu ja työntely on kuules vähän raskasta muutenkin. Käsi venyy ja kahva katkeaa.
- tilaa romuille ?
130cab kirjoitti:
Mitä näet kun katsot videosta kohtaa joka alkaa n.55sek kohdalta?
http://www.youtube.com/watch?v=h-kP8tUkn7QValtava kynnys. Joutuuko kookkaat matkalaukut laittamaan sinne poteroon ja sitten repimään ne sieltä ylös. Todella epäkäytännöllistä.
- Seat X5
Toledossa on 550 litraa kontti liftbackissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit357794Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834616Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne673281- 552176
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281709Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71687Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us171516Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3581498Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581199Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2771088