Kirkon väki

Miettinyt sitä, kun tuo yksi vouhottaa islamista. Eikö se ole kirkolle imagollinen haitta, jos teidän ylläpitämällä sivustolla saa ruoskia islamia miten haluaa....ja jää kiinni sen hiljaisesta hyväksymisestä. Kyse on kuitenkin toisesta uskonnosta, eikä pitäisi olla millään tavalla kytköksissä luterilaiseen kirkkoon. Ei se minua haittaa, jos paskannatte omaan pesäänne, mutta mielenkiinnosta. Oletteko te miettinyt sitä vai onko vääräuskoisten riepottelu kristinuskon todeksi tekemistä. Luulisi muslimien mutristavan huuliaan, kun toisen uskonnon siipien suojissa pidetään reippaita vihapuheita. Ainakin juutalaisilla hymy hyytyi kun kristityt alkoivat pitää keskuudessansa vihapuheita heitä vastaan....

15

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velimattiesko

En tiedä tuosta imago-jutusta, kuka pitää yllä ja mitä, mutta haluan pientä asiaa mukaan. Muslimit väittävät, että islam on uskonto, se viimeisin, mutta niinhän ei ole asian laita. Kyseessä on pakanallinen liike, jota kutsun veriseksi kultiksi, yksinkertaisesti 'the curly cult of death'. Keskeistä siinä on muinaisten arabien pakanallisen Al-ilah, kuu-jumalan, palvonta, ja lukutaidottoman väärän profeetan elämän ohjeiden seuraaminen. Jokaisella sivulla tuli olla perusteista selvillä, rakasta muslimia lähimmäisenäsi, mutta vihaa islamia kaikesta sydämestäsi.

• Sillä ei ole mitään merkitystä mitä he on. Kirkko antaa sinun tehdä propagandaa heitä vastaan. Se on tietoinen päätös, eikä he voi jälkeenpäin sanoa, että he eivät tienneet. He eivät voi sanoa, että he tuomitsee vihakirjoitukset muslimeja vastaan. Hehän tätä palstaa moderoi. Etenkin nyt he tietää mikä siinä on vialla, kun kerran kysyin asiasta. Riittää kun muslimit nostaa asiasta metelin ja se meteli voi olla kirkolle erittäin haitallinen.

Tapana on ollut, että omien jäsenten rasismi tuomitaan lujasti ja siihen puututaan. Sen jälkeen voidaan jeesustella muiden rasismilla. Ne rajat mitkä on keskustelussa luterilaisuudesta ja islamista, on erillaisia. Hehän voi venyttää rajoja omasta uskonnosta, mutta muiden osalta se on tiukempi....tai ainakin pitäisi olla. Henkilökohtaisesti mua ei paljon nappaa tuo asia. Minusta tuo on vain mielenkiintoista, kun kirkko pelaa korkeilla panoksilla peliä, jossa ei ole mitään voiton mahdollisuuksia. On vain mahdollisuus häviöön. Mitähän arkkipiispa Mäkinen tuosta asiasta tykkää, koska jos ja kun tuo napsahtaa julkisuuteen, niin hän on tulilinjalla.....Onhan se hyvä, että hänen omat alaisensa työllistää häntä....

Mäkisen pitäisi nimittää vuoden palomieheksi, kun hän joutuu jatkuvasti sammuttamaan alaistensa tekemiä tulipaloja....Pyromaanien kirkko :D

• kiva nikki
        mave kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä mitä he on. Kirkko antaa sinun tehdä propagandaa heitä vastaan. Se on tietoinen päätös, eikä he voi jälkeenpäin sanoa, että he eivät tienneet. He eivät voi sanoa, että he tuomitsee vihakirjoitukset muslimeja vastaan. Hehän tätä palstaa moderoi. Etenkin nyt he tietää mikä siinä on vialla, kun kerran kysyin asiasta. Riittää kun muslimit nostaa asiasta metelin ja se meteli voi olla kirkolle erittäin haitallinen.

Tapana on ollut, että omien jäsenten rasismi tuomitaan lujasti ja siihen puututaan. Sen jälkeen voidaan jeesustella muiden rasismilla. Ne rajat mitkä on keskustelussa luterilaisuudesta ja islamista, on erillaisia. Hehän voi venyttää rajoja omasta uskonnosta, mutta muiden osalta se on tiukempi....tai ainakin pitäisi olla. Henkilökohtaisesti mua ei paljon nappaa tuo asia. Minusta tuo on vain mielenkiintoista, kun kirkko pelaa korkeilla panoksilla peliä, jossa ei ole mitään voiton mahdollisuuksia. On vain mahdollisuus häviöön. Mitähän arkkipiispa Mäkinen tuosta asiasta tykkää, koska jos ja kun tuo napsahtaa julkisuuteen, niin hän on tulilinjalla.....Onhan se hyvä, että hänen omat alaisensa työllistää häntä....

Mäkisen pitäisi nimittää vuoden palomieheksi, kun hän joutuu jatkuvasti sammuttamaan alaistensa tekemiä tulipaloja....Pyromaanien kirkko :D

Mave tekee tikusta asiaa. Toisin sanoen mitään asiaa ei ole, mutta silti mave pälättää kuin vammainen jolta sylki vaahtoaa suusta.

• mave
        kiva nikki kirjoitti:

Mave tekee tikusta asiaa. Toisin sanoen mitään asiaa ei ole, mutta silti mave pälättää kuin vammainen jolta sylki vaahtoaa suusta.

Vähemmmästäkin on mellakoita aloitettu. Tuossa ei ole pelkästään vihakirjoituksesta kyse vaan siitä, että kirkko ei KUNNIOITA muslimeja sen vertaa, että pitäisivät heitä koskevat vihakirjoitukset pois palstalta. Mellakoita on aloitettu sen vuoksi, että profeetta Muhamedista on tehty pilapiirroksia. Mitähän siinä tapahtuu, kun kristityn kirkon palstalla saa levittää heitä koskevaa propagandaa. Siinähän kirkko antaa asialle suostumuksensa. Asialle tekemättömyys osoittaa kirkon hyväksyvän kirjoitukset.

• kiva nikki kirjoitti:

Tai mitäs me tuosta tapellaan. Voinhan minä jeesustella turhasta. Kysytään muslimien mielipidettä asiassa. Onhan täällä islamia koskeva palsta, joten pyydetään heidän mielipidettä.

• Kirkko voisi kertoa sen "virallisen" suhtautumisensa toisia uskontoja koskeviin vihakirjoituksiin..

• 6+12

Maven blogi.

• ja varmasti ärsyttää :D Mä oon jo saanut vastauksia galluppiin.....ja sinähän tiedät miten hullua pidetään jännityksessä?

• 6+12

Se oli vain lakoninen toteamus.

• Olkoot. Ei muslimit tuosta kuitenkaan suutu. He on niin kristittyjen potkimiseen tottuneita , että he ei enää yksinkertaisesti välitä siitä. Rasismia kun aikansa kohtaa, niin siihenkin näköjään turtuu. Ikäväähän se on heidän kannalta, mutta pääasia on se, että kristityillä on hyvä mieli....Mitäs ovat vääräuskoisia. Mitäs me muslimien alistamisesta, kun meillä on kristittyjen marttyyrit. Niillä on hyvä ratsastaa kohti muslimien pieksentää...verbaalista. Miksi muuten suomessa yritetään kitkeä rasismia? Potkitaan vain verbaalisesti jokaista ulkomaalaista uskomusta uskovaa verbaalisesti, niin ne turtuu. Eivät opi hyvälle. Ellei kukaan valittaisi, niin meillä ei olisi rasismia.

Kirkkohan ei ole ikinä nähnyt mitään vääärää omissa toimissaan. Ja papitkin kun ajattelee kristittyjen olevan parempia kuin muut, niin minkäs teet. Enhän minä mitään sille voi miten kirkko toimii tai tässä tapauksessa on toimimatta. Ei minua edes se kiinnosta. Minua kiinnostaa tuo, että miksi pelataan korkeilla panoksilla asissa, missä ei olisi edes tarvetta pelata.....Se ihmetyttää..

• 2+17

Pääsiäisen lähestyessä trollaus kiihtyy.

• Kieltämättä joo. Toisaalta minä en ole instituution edustaja, joka puhuu rasismia vastaan. Minä en ole se, joka en tee asialle mitään. Korrektiin käyttäytymiseen eri uskontojen välillä kuuluu se, että virallisesti suhtaudutaan tuomitsevasti kaikenlaiseen vihakirjoitukseen toisia kohtaan. Sehän on sellainen kirjoittamaton sääntö. Tässä on hassua se, että tässä tapauksessa niin ei tapahdu. Kirkon hallinnoimalla palstalla annetaan runtua muslimeille.

Se, että muslimeita ollaan karhaamassa Hlvettiin, niin se ei haittaa. Siellähän minä, homot, naispapit, muslimit, juutalaiset ym. kaverit ollaan....Mitä suuntausta kulloinkin kuunnellaan kristinuskossa.

Muslimien mukaan mä oon samassa keitaassa kristittyjen kanssa. Mähän tässä olen oikeasti väliinputoaja, kun puolet maailman väestöstä pitää minua Hlvettiin kuuluvana :D ...Ehkä aiheestakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe