Uutta Jettaa hankkimassa ja periaatteessa 1.2 Tsi moottori on ihan sopiva kaupunkiajoon.
Nyt sitten huoltopuolen kaveri kertoi, että kyseisessä moottorissa on ollut paljon laatuongemia ja moottori on Skodan valmistama. Kannattaa siis valita 1.4 moottori.
Skodaa kyllä kehutaan paljon, mutta ilmeisesti laatu ei ole länsiautoluokkaa.
Onko 1.2 TSI moottorin ongelmana tsekkiläinen laatu?
8
507
Vastaukset
- Golfswagen
>mutta ilmeisesti laatu ei ole länsiautoluokkaa
Praha on yli 10° lännempänä kuin Helsinki. Kremlin komento on Tšekinmaalla päättynyt jo kolmatta vuosikymmentä sitten. Tšekkien ammattitaito ja -ylpeys kestää hyvin vertailun mihin teollisuusmaahan nähden tahansa. Voisit vaikka pistäytyä Tšekissä päivittämässä tietosi ja asenteesi tämän päivän todellisuuden tasolle.
Itse ajan Meksikossa 2008 kootulla Golf Variantilla, jonka kaksiahtimisen 1.4 TSI -moottorin (teholukemat 118 kW) valmistusmaata en edes tiedä – eikä sillä tiedolla ole minulle mitään merkitystä.- steuerketten'
Kyllä se valmistusmaa realisoituu sitten kun jakoketju kajahtaa.
Ei pitäisi käyttää halvinta mahdollista alihankkijaa.
- ketjut paukkuu
Ei ongelmana ole tsekkiläinen laatu vaan VW:n tunarointi jo suunnittelupöydällä. Pitäisi olla ainakin tuplakettinki eikä 1 !
- Siis kuka?
Enää harkitsee Volkkareita? Tai Audeja?
Ei tulisi minulle mieleenikään! - Laarsson
Huoltopuolen kaveri ei selvästikään tiedä mistä puhuu. Tuo kone kasataan Puolassa romanialaisen tehtaan osista. Viat tuossa koneessa johtuvat suunnitteluvirheistä, ei huolettomasta työnjäljestä. Näitä asiantuntija kaverin kavereita löytyy jokaiselta. Susia nuo VAGin TSIt ovat ei siitä silti ole epäilystäkään.
- osssss
Ja Audi valmistaa kaikki pienet TSI koneet.
Se laadusta...
Vikipedia. - audzmään
osssss kirjoitti:
Ja Audi valmistaa kaikki pienet TSI koneet.
Se laadusta...
Vikipedia.ei siellä audilla keretä moottorin laadun perään katsomaan kun tärkeintä on että miltä nahka haisee ja nappulat..
http://www.taloussanomat.fi/tael-raportit/2013/09/05/audi-asiakkaan-ilahduttamisella-etumatkaa-kilpailijoihin/201312436/290
"Audilla on esimerkiksi erillinen tiimi, joka huolehtii siitä miltä autojen sisätilojen materiaalit tuoksuvat ja tuntuvat - heidän ainoana tehtävänään on haistella erilaisia nahkalaatuja sekä tunnustella materiaaleja ja hallintalaitteita."
- 00+009
""Laatu ratkaisee"
Ja olet ostamassa Jettaa vielä tuolla kaikkein huonoimmalla moottorilla, miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592