Uutta Jettaa hankkimassa ja periaatteessa 1.2 Tsi moottori on ihan sopiva kaupunkiajoon.
Nyt sitten huoltopuolen kaveri kertoi, että kyseisessä moottorissa on ollut paljon laatuongemia ja moottori on Skodan valmistama. Kannattaa siis valita 1.4 moottori.
Skodaa kyllä kehutaan paljon, mutta ilmeisesti laatu ei ole länsiautoluokkaa.
Onko 1.2 TSI moottorin ongelmana tsekkiläinen laatu?
8
507
Vastaukset 8
- Golfswagen
>mutta ilmeisesti laatu ei ole länsiautoluokkaa
Praha on yli 10° lännempänä kuin Helsinki. Kremlin komento on Tšekinmaalla päättynyt jo kolmatta vuosikymmentä sitten. Tšekkien ammattitaito ja -ylpeys kestää hyvin vertailun mihin teollisuusmaahan nähden tahansa. Voisit vaikka pistäytyä Tšekissä päivittämässä tietosi ja asenteesi tämän päivän todellisuuden tasolle.
Itse ajan Meksikossa 2008 kootulla Golf Variantilla, jonka kaksiahtimisen 1.4 TSI -moottorin (teholukemat 118 kW) valmistusmaata en edes tiedä – eikä sillä tiedolla ole minulle mitään merkitystä.- steuerketten'
Kyllä se valmistusmaa realisoituu sitten kun jakoketju kajahtaa.
Ei pitäisi käyttää halvinta mahdollista alihankkijaa.
- ketjut paukkuu
Ei ongelmana ole tsekkiläinen laatu vaan VW:n tunarointi jo suunnittelupöydällä. Pitäisi olla ainakin tuplakettinki eikä 1 !
- Siis kuka?
Enää harkitsee Volkkareita? Tai Audeja?
Ei tulisi minulle mieleenikään! - Laarsson
Huoltopuolen kaveri ei selvästikään tiedä mistä puhuu. Tuo kone kasataan Puolassa romanialaisen tehtaan osista. Viat tuossa koneessa johtuvat suunnitteluvirheistä, ei huolettomasta työnjäljestä. Näitä asiantuntija kaverin kavereita löytyy jokaiselta. Susia nuo VAGin TSIt ovat ei siitä silti ole epäilystäkään.
- osssss
Ja Audi valmistaa kaikki pienet TSI koneet.
Se laadusta...
Vikipedia. - audzmään
osssss kirjoitti:
Ja Audi valmistaa kaikki pienet TSI koneet.
Se laadusta...
Vikipedia.ei siellä audilla keretä moottorin laadun perään katsomaan kun tärkeintä on että miltä nahka haisee ja nappulat..
http://www.taloussanomat.fi/tael-raportit/2013/09/05/audi-asiakkaan-ilahduttamisella-etumatkaa-kilpailijoihin/201312436/290
"Audilla on esimerkiksi erillinen tiimi, joka huolehtii siitä miltä autojen sisätilojen materiaalit tuoksuvat ja tuntuvat - heidän ainoana tehtävänään on haistella erilaisia nahkalaatuja sekä tunnustella materiaaleja ja hallintalaitteita."
- 00+009
""Laatu ratkaisee"
Ja olet ostamassa Jettaa vielä tuolla kaikkein huonoimmalla moottorilla, miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480