Ginga Densetsu Weed: ORION!

Meraga Steven

Terve! Moni on varmasti kuullut Weedistä? No, nyt sais keskustella Orionista!! Omistaako kukaan esim. Orion mangaa? Minä omistan. Mutta tällä hetkellä vain yhden... Kuinka moni pitää Hopsusta/Weedistä/Orionista, ketkä eivät? Itse asiassa, en oikein välitä Weedistä. Onhan se mangana tosi hyvä, mutta anime ei ole yhtä hyvää kuin Hopeanuoli omasta mielestäni. Orion ja Hopeanuoli ovat idolejani. :3
Voi keskustella myös ginga kokoelmista! Luettelen nyt nopeasti oman (pienen) kokoelmani. Weed mangat 1-17, animet 1-26, Hopsu mangat 1-18, animesta kaikki jaksot, Orion manga nro 1, ginga oheistuotteita muutama, omatekemiä on myös tosi paljon, piirrustuksia, Riki manga, Shin Gaidenit 1 ja 2. Olen aivan hillitön ginga-fani!

39

4766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocket ♥

      TOOOOOODELLA hillitön fani. ⊙_⊙
      Itse en myöskään pidä oikein Weedistä, sillä se karkoittaaa Jeromen ja ryttyilee Hopsulle...
      Muutenkin Hopeanuoli on paremmin toteutettu. Itselläni on 10 mangaa (9 Weed ja 1 Riki), figuuri, lasinalunen ja itte tekemää krääsää.

    • Meraga Steven

      Tilasin vähän aikaa sitten Sasuke lasinalusen. :3

    • Judas<3

      Haluat varmaan tietää totuuden tämänn päivän hiihtoretkestä minkä takia 4lk. tytöt EI menneet 4km. Hanna kerto että kun ne oli menossa neloselle, niin siinä kohti kun käännytään kolmoselle, Melindaa oli ruvennu sattuun olkapäästä eikä se voinut hiihtää lujaa tai mennä nelosta. Se aluksi piteli oikealla kädellä vasempaa olkapäätä mutta vähän ajan päästä se oli "vahingossa" pitänyt sillä kipeällä kädella (oikealla) vasempaa kättä! Melinda oli kuulemma muutenkin hidastanut Hannan ja Maijan matkaa! Että se osaa olla vi***mainen!

    • Judas<3

      Kello on nyt puoli 4...

      • Meraga Steven

        Meille käy, kunhan teiän äiti tai joku vanhempi tulee mukaan.


    • Gingafan

      Täällä yks fani.. Kaikki GNG, GDW ja GDWO mangat löytyy japaniksi ja GNG & GDW myös Suomeksi. Lisäksi erikoisjulkaisuja. Myös 2 pehmoo löytyy ja muutama figuuri sekä animet tottakai :)

    • ffgtgfrt

      Miksi ostaa japaninkielisenä? Itse en ainakaan halua pilata ensimmäistä oikeaa lukukertaa tietämällä osittain etukäteen kaikki tapahtumat.

      • BlackJudas

        Japaninkieliset mangat ovat niitä alkuperäisiä eikä se mitenkään pilaa sitä lukukertaa, luet vain seuraavan kerran eri kielellä. Oot outo-.-'


    • WixuWax

      Mää tykkään kaikista ja oon lukenut kaikki Weedit ja Hopeanuolet - tosin Weedejä vaan 18. Mut ootan et Orionit tulee kirjastoo :). Mulla ei oo mitään niihin liittyvää kamaa ku vaa jtn. piirrustuksii :D.

      Se Weed ryttyili Ginille ehkä sen takii et se ei ollu nähny sitä pitkää aikaa (en oo kattonu pitkään aikaan animeja WEEDISTÄ)

      Ja sit Weed ''ryttyili'' Jeromelle sen takii ku Jerome tappo sen jonkun tyypin eikä Weed antanut siiihen lupaa. Koska Weed on yht oikee mielinen kuin Ginkin :)

    • akatora1

      mä tilasin justiinsa ginga kaupasta hopeanuoli figuurin

      • orion6

        mä rakaaaaaaaaaaaaaaaakastan hopsua weediä ja orionia


    • Stevenillallaa

      japaninkieliset ovat arvokkaampia kuin suomenkieliset, ja niissä on myös maisema kuvia, ja japaninkieli on muutenkin hienon ja erkoisen näköistä. Sin tosiaan OLET outo, kun et tajua niitten arvokkuutta-.-'

    • JIPPII!!!

      En omista, mut oon kuullu että (toisin kuin Weed ja Hopsu) ne on VÄKIVALTAISIA!
      =D Vaihtelua! =)
      Toivottavasti tulevat kirjastoon! =)

    • fani1

      Olen itse Akatora ja Jerome fani

    • Orion animeksi
      • gingaainu

        kävin :D


      • MitäVittua
        gingaainu kirjoitti:

        kävin :D

        Lakialoite?


      • Loll?

        Varmaan joku suomessa tehty addressi saakin japanilaiset tekemään orionista animen/jatkamaan weed animea...
        Joku järki nyt päähän :D


      • gingafani

        kävin, ja odotan innolla että japsit jatkaisivat weediä tai tekisivät Orion-animen


    • gdw3

      mulla on postissa tulossa 2 weed figuuria rocket ja G.B ja 2kirjaa oon innoissani

      • ekibat

        Suruksi C.B kuolee


    • gingaainu

      mie tykkään weedistä se on mun lemppari! ja tässä mun kokoelmani:
      GNG 1-9 1 erikois painos riki manga meteor gin sekä shin gaidenit ja kaikki animet myös suomi dubatut hopeanuoli kirjanmerkki ja iso ja pieni juliste ja paljon krääsää ja itse tehty hopsu pehmo.
      GDW mangat 1-9 11 20-33 japanin kiel. 15 23 ja 30, weed gaiden ja taidekirja ei mitään animea,
      figut: hiro weed jerome p4 hougen rocket gb sasuke tesshin ken kamakiri mer.
      krääsäää itsetehty kyoshiro pehmo ja aito pieni Weed pehmo :D
      ja muista gingoista fang ja manga goruko lehti jossa 1 luku ginga densetsu akamesta.
      :DDDDD

    • gingaaleksi

      John

    • Ginga <3<3<3

      Toivottavasti Orion manga tuotaisiin joskus suomeen :3.

      Mun Ginga kokoelma: Kaikki suomeks ilmestyneet Hopeanuoli mangat, 25 suomeks ilmestynyttä Weed mangaa, Riki, Weed gaiden, Meteor gin, Weed taidekirja, Ginga shin gaiden 1 ja 2, leikkaamaton Hopeanuoli dvd boxi, leikkaamaton Weed dvd boxi jonka mukana kännykkäkoru ja esittelyvihko, Weed figuuri, Mer/Mel figuuri, Gb figuuri, pieni Gb pehmo ja Weed cd.

    • Manga tyttö

      Jos joku kiinnostuu, niin myisin 29 Weed-pokkaria 58 eurolla ja neiti Koume, tiikeriraita tulee kaupan päälle.

      Ja Riki-pokkari lähtee 4 eurolla ja sitten se Weed Gaiden- soturien tie lähtee 5 eurolla.

    • Manga tyttö

      Eli onko kukaan kiinnostunut ostamaan?

    • Manga tyttö

      Tämä tarjous ei toistu, eli jos ei kiinnosta, niin menetätte tarjouksen.

      • Nimimerkkiiiiiiiiiii

        Musta tuntuu että suurimmalla osalla tähän ketjuun kirjottaneista on jo noi :) kannattaa kokeilla myydä huuto netissä tms


    • Manga tyttö

      No, voi harmi, ja mä olisin niin ollut valmis myymään noi hyvään hintaan, mutta kaipa täytyy kokeilla tuota huuto nettiä.

      • pystyykö ostamhaan osana nuita mangoja ? vai olekko saanu myytyä


    • pliisvastatkaa

      Milloin orion mangat ilmestyy suomeen? Ja löytyykö ne sitten kirjastosta? Ja eikö kaikkia weedejäkään ole julkaistu mangoina (ei ainakaan kirjastosta löydy) ja tuleeko orioinista animea ja jos joku tietää japanikielisen orion aninenki nii sanoo koska en oo nähny / lukenu tms niitä :(

      • Gingafanijokauan

        Orion tuskin tulee vähään aikaan, Weed on suomessa vielä kesken. Kirjoja on yhteensä muistaakseni 60, ja suomeksi on julkaistu 42 joten sarja jatkuu vielä ensi vuotenakin joten en ainakaan usko että Orion saadaan suomeksi ennen kuin kaikki Weed pokkarit on julkaistu täällä. Orion animesta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta veikkaisin että jos japanissa sitä tarpeeksi moni ihminen toivoo niin sitten siitä varmaan mitä luultavimmin anime tulee. Tuolla aiemmin ketjussa on joku tehnyt addressin jossa toivotaan orionia animeksi mutta valitettavasti se että suomessa monet siihen nimensä rustaa ei japanilaisille merkitse yhtään mitään, eri asia olisi jos addressi olisi japaniksi ja japanilaiset sen allekirjoittaisivat


    • gingafani

      Mistä loytäisi niitä Orion-mangoja? Oon kattonu kaikki Hopeanuolet ja Weedit useampaan kertaan,mutta nyt tämä Orion kiinnostaa. Mistä niitä saa?

    • eeyseoa

      Tulin lukemaan suurin toiven ketjua, jonka otsikossa mainitaan sana "weed". Olisi pitänyt katsoa, minkä osion alla ollaan. No, viihdettä tämäkin..

    • Anonyymi

      Minä olen myös hirvee ginga fani minun weed on kyl parempi mangassa kun animessa. Mulla on weed pehmo, hopeanuoli juliste, ginga:nagareboshi gin ja the last wars manga

    • Anonyymi

      Oon TOOOOOOODELLA super super fani. Itselläni ei ole (säällittävästi) melkein mitään Ginga juttuja, omistan Wwed mangat 39-41 (pian 39-49)eikä ole muuta. Olen kuitenkin katsonut Hopeanuoli-ja Weed animet, sekä lukenut Hopsu mangoja pari ja Weed mangakirjoja jonkin verran. Orionia en vielä ole saannut käsiini. The Last Warsia olen lukenut 1 ja 2 kirjat. Tiedän aika paljon Hopeanuolesta ja Weedistä (myös vähän Orionista). Että sellaista.

    • Anonyymi

      Mä fanitan Hopeanuolta, Weediä ja Orionia ihan sikana! Itse olen lukenut Hopeanuolet ja animet katsonut, Weediä luen vielä mutta olen katsonut animet, Orioniin en vielä käsiksi ole päässyt. Oman kokoelman keräämisen aloitin vasta vähän aikaa sitten: Animet ollut Hopeanuolesta ja Weedistä todella kauan, Sitten kolme Weed- mangaa (39-41).🐶🐾

    • Anonyymi

      Olet sinä kyllä yksi perseen reikä kummatkin ovat classikoita ja hyviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe