Minulle sattui taas, että jo haastattelussa kiusaaja ottaa hampaisiin.Nainen alkoi heti nälviä, haukkua, masentaa,uhkailla.
Hän jopa sanoi minulle, että hänen mies on samalla työpaikalla, että tuleeko meille hänestä kissatappelu.
Hän vittuili niin paljon, että aloin itkeä, mitä en koskaan ennen ole tehnyt.
Pidin häntä reiluna, koska tiedän, että kyseiselle hautausmaalle en töihin mene enkä pääsisikään.
Hän pitää minua heikkona itkupillinä, mikä sopii minulle.En jaksaisi enää olla vittumaisen akkaporukan hampaissa koko kesää.
Se on koettu jo niin monta kertaa, että ei enää.
Ei näillä ole mitään häpyä eikä mitään käsitystä käytöstavoista.Kun vitutus laukeaa päässä, alkaa kova peli.
Harmi vaan.Olisivat saaneet minusta mukavan ja ahkeran työkaverin mutta jos ei niin ei.
Toisaalta me hyväluonteiset ihmiset pärjäämme ilman töitäkin.Antaa kusipäiden päteä ja pönkittää typerää itsetuntoaan.
Työpaikkahaastettelu
heipat vaan
1
126
Vastaukset
- Karma rankaisee
Tuollaiselle henkilölle yleensä käy erittäin huonosti, kun sattuu päätänsä aukomaan väärälle tyypille. Se on vain ajan kysymys milloin niin tulee käymään, karman laki pitää huolen, että tuollaiset henkilöt saavat rangaistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462